globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Mitas E09 vs E10 najezd vs offroad vlastnosti
Je to téma co už tu bylo, ale je to déle. Nemam zkušenosti s offroadem (zatím jen pár výletů). Nicméně moje pneu co aktuálně mám jsou naprosto nevhodné, jelikož jsou silniční, takže jsem párkrát měl neskutečnej problém se od někud dostat.

Nyní se rozhoduju mezi Mitas E09 a E10 a zajimal by mě kilometrový nájezd, protože se udajně nějak měnily směsi a někde najdu, že někdo ujede na E10 10000km někdo 1000km a tyhle rozdíly se mi zdaj strašně velký. Popřípadě jiný gumy od jiný značky v podobný kvalitě z apodobný prachy.

Co jsem vyčetl:
E09 - lepší do terénu, menší nájezd, přední na prd.
E10 - horší do terénu o něco, o něco vyšší nájezd.

Moto cca 200kg + 30kg bagáž + 90 kg já.
Předchozí
1 2 3 4
Následující

Mitas E09 vs E10 najezd vs offroad vlastnosti

26.4.2016 v 09:55 | Nahoru | #1
Jde o to cemu rikas teren. Kilometrovej najezd u tehle gum neres, stejne se nedoberes vysledku. Velkou roli hraje to kde stim jedes. POkud budu jezdit celej den bahno tak tem gumam nic moc nebude, pokud stim budu hoblovat asfalt tak ty hrany spuntu vojedes a nekdo je vyhodi a nekdo tomu nabrousi spunty a jede dal.

Termin vymena smesi u mitasu, je takovej reklamni trhak...jako pozor pozor ...ted to bude to prave orechove

Mitas E09 vs E10 najezd vs offroad vlastnosti

26.4.2016 v 10:01 | Nahoru | #2
tady ti kazdej doporuci neco jineho, pokud je v terenu sucho, cokoliv s hrubsim vzorkem je OK, jakmile ale vlhko, tak pokud nemas ostre spunty, je to jedno, vsechno bude na prd.
Idealni kompromis neexistuje, bud to bude dobre na silnici, nebo to bue dobre v terenu.
Ja zkousel nasledujici: Pireli scorpion, Heidenau K60 Scout, Mitas E-07, Mitas E-09
Scorpion je silnicni guma, Heidenau neporovnatelne lepsi v terenu, ale cena je vysoka.
Uz nekolikatou sezonu jezdim na E-07, nekdo na to nadava ze to nedrzi, me se jeste nestalo ze bych mel problem. Vydrz strasne zalezi na tom, jak moc za to tahas, na E-07 jsem jel 3500km Rumunskem a zmizelo par mm, kdyz za to ale budu tahat na okreskach kde to znam, 5 - 7000km a konec.
na E-09 mi zmizely spunty po 1500km na pulku, takze 2500km opatrne jizdy by mohly dat.
E-10 nevim
Kamos mel na GS1200 Conti TKC80 a v terenu strasnej pruser, spunty se zalepily blatem a motorka nejela. I E-07 si vedla lepe.
Ja za 140/80R18 zadni E-07 daval necele 2000 a zda se mi to uz moc

Mitas E09 vs E10 najezd vs offroad vlastnosti

26.4.2016 v 10:10 | Nahoru | #3
Mně ani tak nejde o to, že bych po 3000km musel dát prachy za nový, ale jde mi o to, že pojedu pár cest letos kousek dál - Balkán a okolí a bojim se, abych se i vrátil s tou gumou. On je problém, že člověk dopředu neví jak to bude vypadat...... Minulej víkend jsem si jel po cestičce, která vypadala OK, pak zapršelo a já byl hodně hodně rád, že jsem se vrátil zpět na silnici. Kdybych jel tak za hodku, tak už to nevyjedu. Takže radší víc off ,i když třeba najedu stejně po silnici cca 70-80procent km (ale jen třeba 40procent času)

Ty E07 byl můj první plán, ale strašně lidí na ně plive, tak nevim.... Je jasný, že osobní zkušenost je nejlepší, ale to budu mít až za pár let.....

Nicméně2500km mi přijde fakt strašně málo, to najedu za jednu dovolenou jak nic.

Mitas E09 vs E10 najezd vs offroad vlastnosti

26.4.2016 v 10:28 | Nahoru | #4
Spunty moc cestovni nejsou, no.

Co mas vubec ted?

Mitas E09 vs E10 najezd vs offroad vlastnosti

26.4.2016 v 10:31 | Nahoru | #5






tohle

Mitas E09 vs E10 najezd vs offroad vlastnosti

26.4.2016 v 10:35 | Nahoru | #6
Aha, tak v tom pripade cokoliv z vyse jmenovanych bude vyrazny posun kupredu

Mitas E09 vs E10 najezd vs offroad vlastnosti

26.4.2016 v 10:35 | Nahoru | #7
07 jsem měl, ted jezdím 09 s tkc na předku a v terénu lepší, jinak na 07 jsem jezdil asfalt v pohodě až na hranu, ale to samý i na 09. Mitas všeobecně hrůza za mokra.

Mitas E09 vs E10 najezd vs offroad vlastnosti

26.4.2016 v 10:40 | Nahoru | #8
Já jsem spokojenej s Michelin T63, docela drzi i v traverzu, coz K90 nebo E07 ne a zadek se vyskrabe z kde ceho a E09 jsou v podstate stejny. aktualne mam najeto 2500km a vzadu jsem cca na 75% vzorku ale tedy se 145kg motorkou a 105kg jezdcem.

Mitas E09 vs E10 najezd vs offroad vlastnosti

26.4.2016 v 11:02 | Nahoru | #9
Nájezd 2500km to vůbec neposlouchej, E07 na dovolené dá s přehledem 10tkm, E09 určitě 8tkm. Jestli za to hodně taháš, odečti tak 2tis. km.

E10 neznám...

Vlastní zkušenost je nepřenositelná, za mně motorku vybírám jestli nani Mitas dělá gumu v rozměru, až tak jsem s nima spokojenej. Kdyby byly špatné, neprodávaly by se po celém světě, nejezdil by je Chris Birch, na Erzberg rodeu by se nejel závod pojmenovanej po Mitasu. atd..

Naposledy editováno 26.04.2016 11:04:06

1 reakcí na tento příspěvek Mitas E09 vs E10 najezd vs offroad vlastnosti

26.4.2016 v 11:09 | Nahoru | #10
Netaham. JEstli 8k, tak neni co resit.... Byl bych spokojenej i s 6k. Ale prostě 2500 by mi nestačilo... Ta T63 vypada hoodne podobne tem 09.

(reakce na) Mitas E09 vs E10 najezd vs offroad vlastnosti

26.4.2016 v 11:16 | Nahoru | #11
MARTlN> 2,5k je blbost...To mám skoro najeto na C21 a ještě je krásná...S předkem E09 nemám zkušenost (jezdím tu C21), ale počítej, že když budeš razantně brzdit s jakýmikoli špunty na předku, hodně se oskákají.

2 reakcí na tento příspěvek Mitas E09 vs E10 najezd vs offroad vlastnosti

26.4.2016 v 11:28 | Nahoru | #12
Nicmene mi tohle tema potvzuje to co jinde. Rozsah 2,5k-10k .... No zkusim ty desitky asi a uvidim jak dlouho to vydrzi. Sada do 3k mi prijde super.

(reakce na) Mitas E09 vs E10 najezd vs offroad vlastnosti

26.4.2016 v 11:40 | Nahoru | #13
MARTlN> Jak jsem psal, osobní zkušenost je nepřenositelná. Vzadu je 09tka prý lepší, co jsem slyšel.

1 reakcí na tento příspěvek Mitas E09 vs E10 najezd vs offroad vlastnosti

26.4.2016 v 11:44 | Nahoru | #14
A nechces nejdriv zkusit nejakej hrubej sipak nez ze silnicnich gum rovnou na spunty?
Treba ta E-07 nebo K60 scout a urcite by se naslo jeste vic znacek

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Mitas E09 vs E10 najezd vs offroad vlastnosti

26.4.2016 v 11:50 | Nahoru | #15
MARTlN> Koukám,že už máš jasno ale já nedám dopustit na E 07 .Jak píše Kuba,na suchu jsou móóc dobrý,v blátě pořádně nepojedeš ani na Dakarech.
A na 07 jsem natočil při cestování i 15000 km,když jsem lítal i po lesích,tak cca 8-9000 km. Ty 09+10 jsou hlavně na dálkoplazí mastodonty,co váží 300 kg a víc ,a kde přejet škarpu už je endurozážitek P-H.

(reakce na) Mitas E09 vs E10 najezd vs offroad vlastnosti

26.4.2016 v 12:01 | Nahoru | #16
Petr-Huska> ty 09 bych za pneu pro mastodonty neoznačil, spíš naopak, ma celkem velky mezery ,takze se dokaze i docela cisitit. U E10 to plati ,je to obdoba TKC 80, takovej balon blokama pro velky motorky.

(reakce na) Mitas E09 vs E10 najezd vs offroad vlastnosti

26.4.2016 v 12:04 | Nahoru | #17
Petr-Huska> Nevíš o čem mluvíš. E09 toho dokáže hodně i na mokru, o dost víc než E07. Taky E07 se ojede na ten prostřední pruh (jestli ho teda ještě má) a pak se stanou dvě věci - přestane ubývat a přestane brát.

Zaleží na co to chce, dovolené samozřejmě jezdím taky na E07, super guma.

1 reakcí na tento příspěvek Mitas E09 vs E10 najezd vs offroad vlastnosti

26.4.2016 v 12:05 | Nahoru | #18
E07 uz stredovej pruh nekolik let nema, ale zalezi na rozmeru

(reakce na) Mitas E09 vs E10 najezd vs offroad vlastnosti

26.4.2016 v 12:09 | Nahoru | #19
KubaLC8> Aha, píšťaly (120,130) ho ještě minulý rok měly...

1 reakcí na tento příspěvek Mitas E09 vs E10 najezd vs offroad vlastnosti

26.4.2016 v 12:12 | Nahoru | #20
140 uz par let ne, to obouvam.
udajne se tak pozna stara smes (se stredovou lajnou) a nova smes.
Ale me to neprijde

(reakce na) Mitas E09 vs E10 najezd vs offroad vlastnosti

26.4.2016 v 12:14 | Nahoru | #21
KubaLC8> Spíš se tak pozná stará forma, do které to lejou. Mám za to, že tam byl proto, aby silné motorky nerozervali vysoké špalky, ale už to asi vychytali a tak tam není.

Mitas E09 vs E10 najezd vs offroad vlastnosti

26.4.2016 v 12:16 | Nahoru | #22
Mitasi teorie byla snad pokazdy co jsem se na to ptal, hlavne na vystavach jina.

Ja uz si jen hlidam tlak na nalozene motorce a E07 je OK

(reakce na) Mitas E09 vs E10 najezd vs offroad vlastnosti

26.4.2016 v 12:18 | Nahoru | #23

KubaLC8 píše: A nechces nejdriv zkusit nejakej hrubej sipak nez ze silnicnich gum rovnou na spunty?
Treba ta E-07 nebo K60 scout a urcite by se naslo jeste vic znacek


Věcná k tématu - jezdil jsem 3 roky michelin anakee 2 více méně výhradně po silnici a byl jsem spokojenej, ale každej výlet mimo na mokřejší polňačku byl dost adrenalinovej. Mam tam teď k60 scout, o kterých jsi psal, je to teda na podmáčený polňačce lepší, ale na silnici je to na míle vzdálený komfortu těch anakee2 takže jsem rád, že jsem nešel rovnou do nějakejch fakt špuntů. Zatím...

1 reakcí na tento příspěvek Mitas E09 vs E10 najezd vs offroad vlastnosti

26.4.2016 v 12:24 | Nahoru | #24
Já rozhodnutej nejsem, čtu to.... Ale potřebuju to nějak co nejdřív rozlousknout. Asi teda možná ty E07..... Sakra to je situace.

Mitas E09 vs E10 najezd vs offroad vlastnosti

26.4.2016 v 12:37 | Nahoru | #25
Ale prd situace, koukni kolik stoji jaka v tvym rozmeru, treba se to rozlouskne samo

Mitas E09 vs E10 najezd vs offroad vlastnosti

26.4.2016 v 13:01 | Nahoru | #26
Jako, po tom co máš teď si polepšíš určitě...E07 jsou na silnici pro mě bez jakéhokoli omezení. Jak půjdeš do špalku, už se připrav, že to bude víc plavat v zatáčkách, vysokých rychlostech, větší hluk, menší životnost. Vždycky je to o kompromisu. Mě například nevadí drapáky na silnici trochu šetřit, oto víc se vyblbnu (bezpečněji) v terénu.

1 reakcí na tento příspěvek Mitas E09 vs E10 najezd vs offroad vlastnosti

26.4.2016 v 13:03 | Nahoru | #27
ony stojej podobne..... Ja tim, ze prave v terenu umim prd, tak jsem chtel vetsi jistotu, abych treba projel na E10 to co zkusenej na E07.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Mitas E09 vs E10 najezd vs offroad vlastnosti

Skvělá odpověď, děkuji! 26.4.2016 v 13:28 | Nahoru | #28
MARTlN> E10 dokazou to samy co E07, vic od toho necekej, vic da e09

Mitas E09 vs E10 najezd vs offroad vlastnosti

26.4.2016 v 13:30 | Nahoru | #29
Tak jestli je to takhle, tak jsou teda lepsi volbou E07....

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Mitas E09 vs E10 najezd vs offroad vlastnosti

26.4.2016 v 13:34 | Nahoru | #30

Kome píše: MARTlN> E10 dokazou to samy co E07, vic od toho necekej, vic da e09



V terenu jo, na silnici ne
Předchozí
1 2 3 4
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Padací rám BMW F 700 GS BMW F 700 GS firedept 7 22.4.2024 v 19:36 TomasNBK
Válečné motorky, zvuková kulisa BMW F 650 CS, BMW F 650 ST, BMW F 650 GS, BMW F 650,... tigerhareram 10 3.3.2024 v 13:33 karavanista
Nejnižší cesťák Poraďte Honda XRV 750 Africa Twin, BMW F 650 GS, Honda XRV 6... RockStar1666 20 12.1.2024 v 11:08 docent
Poškozený řetěz [1, 2, 3, 4] Kawasaki ZX-6R Ninja, Yamaha YZF-R6, BMW F 650 CS, K... pajovka 101 14.6.2023 v 06:32 t_freedom
Chybějící díl na víku ventilů BMW F 700 GS Martasek84 10 14.1.2023 v 21:10 Fantom250


TOPlist