globalmoto_duben_nolan




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Po záteži nereaguje na plyn
Zdravím, při volnoběhu se otáčky drží v rozmezí 1500-1750 ot., podle mě jen nejsou karbecy nastavené na otevřenej výfuk, kterej je tam od předchozího majitele.

Když jí dávám zabrat a letím s ní chvíli na vysoké otáčky (10 000-12 000) a pak vezmu za spojku kvůli meziplynu, nereaguje na plyn a otáčky spadnou, jako by se v tu chvíli držel motor jen setrvačností.
Po chvilce je to zas OK.
To samé, když zastavím po svižnější jízdě, volnoběžné otáčky spadnou třeba o 500ot.
Vidím to na nedostatek benzínu při zátěži.

Může tuto druhou závadu-nereagování na plyn způsobovat také jen špatné nastavení karburátorů?

Po záteži nereaguje na plyn

4.4.2016 v 12:48 | Nahoru | #1
Ty davas meziplyn v 10 000-12 000 ot kdyz radis nahoru?..... Nebo kdyz chces podradit?...... Pri volnobeznych otackach by dodavka benzinu mela byt snad ok.....ja daval z origo vyfuku nejdrive zavodni nehomo ladak Viper a ted mam homo Scorpion a nic jsem rozhodne neresil a jede porad stejne.

Po záteži nereaguje na plyn

4.4.2016 v 13:10 | Nahoru | #2
Ja nejak nerozumim tomu jak se ti to deje. Kdzy letis na 12tis otacek tak snad poznas jestli motor jede setrvacnosti nebo jestli te tahne dopredu ne ?
Takze si nejsem jist co vlastne resime, ale prijde me to jako opozdena reakce na plyn. Pokud vemes za heft a mas tam treba 1-2 sek pauzu a pak se to rozjede tak bych prvne kouknul na membrany/soupatka jesli nejsou deravy nbo pridreny.

Po záteži nereaguje na plyn

4.4.2016 v 13:44 | Nahoru | #3
hlavně mi přijdou vysoké otáčky volnoběhu, to zaprvé. Máš karbce seřízené? Pokud by tam nešel benzín, tak to poznáš velmi rychle. Je divné, že by ztrácela výkon jen takhle na chvilinku. Možná bordel v nádrži? Zkusit vyměnit palivový filtr...

Po záteži nereaguje na plyn

4.4.2016 v 13:49 | Nahoru | #4
Nebo vule v plynu

1 reakcí na tento příspěvek Po záteži nereaguje na plyn

4.4.2016 v 13:51 | Nahoru | #5
tak to by snad poznal, doufám...

(reakce na) Po záteži nereaguje na plyn

4.4.2016 v 14:14 | Nahoru | #6
keymaker>

Po záteži nereaguje na plyn

4.4.2016 v 15:05 | Nahoru | #7
1) volnoběh má bejt 1100-1500
2) nechápu proč meziplyn v takovejch otáčkách, na podřazení je to moc a při řazení nahoru snad nepotřebuješ meziplyn. Něco podobnýho mi dělaly velký trysky, při rychlejší jízdě se to lehce přechlastávalo a pak po zpomalení se to chvíli dusilo než se srovnala směs.
3) tenhle motor má tak půl vteřiny zpoždění při ostřejší jízdě, je to hold jenom karbec

PS. Při svižnější jízdě na týhle mašině se neser se spojkou. jen řadíš zbytečně dlouho. I podřazovat se dá bez ní do tej trojky to jde samo, pak to chce trošku cviku.

Po záteži nereaguje na plyn

4.4.2016 v 17:01 | Nahoru | #8
Vlnoběh mám takto, protože při 13-1500 už to pomalu chcípá, díky tomu kolísání.
Karbecy teď budu řešit, aby tohle zmizelo.

A ne, meziplyn nedávám, to byl jen příklad, abyste si udělali představu o chování.

K tomu chování:
Ve vysokých otáčkách vezmu za spojku a na plyn nezereaguje, což se ale stává málokdy, málokdy mě situace donutí to udělat.
Víc mě štve, že padá volnoběh po jízdě.
Situace: jedu úplně normálně, držím jí kolem 9ti tisíc otáček, motorka za plynem jde, vše OK, ale jakmile chci zastavit, hodím tam neutrál a dojíždím nebo dojíždím na spojku, volnoběh se propadne z nastavených 1600 až na 1100 otáček a zní, jako by měla každou chvíli chcípnout.
A mě by zajímalo, jestli je možné, že to má spojitost s těmi rozladěnými karburátory.

EDIT:
Karbecy jsou právěže rozladěné, to budu teď někdy řešit, takže vysoký volnoběh pomiňme.
Plyn vůli nemá, seřizoval jsem ho.
A opožděná reakce na plyn by to i být mohla, to jsem nezkoumal, ale pořád by tu zůstávala otázka toho klesnutí volnoběhu po dojetí.

Naposledy editováno 04.04.2016 17:08:50

Po záteži nereaguje na plyn

Skvělá odpověď, děkuji! 4.4.2016 v 17:17 | Nahoru | #9
zatím se na to vyser, můžeš mít přechlastaný dva karbecy a to teď nikdo nepozná, nejdřív je nech seřídit Já mám chudší směs na tetím válci a divil by ses co to dělá při studeným motoru nebo nízkejch otáčkách.

Po záteži nereaguje na plyn

Skvělá odpověď, děkuji! 4.4.2016 v 18:16 | Nahoru | #10
1. Plyn vuli mit ma.
2. To prichcipavani zmizi po serizeni/vycisteni karbu...

Po záteži nereaguje na plyn

4.4.2016 v 22:25 | Nahoru | #11
Možná nějakou minimální v řádech milimetrů, ale myslel jsem to tak, že to nemá volnej chod centimetr, jak mají "nastaveno" někteří jedinci..
A tohle jsem potřeboval slyšet, díky hoši

Po záteži nereaguje na plyn

Skvělá odpověď, děkuji! 4.4.2016 v 22:57 | Nahoru | #12
Přesně to samé mi dělalo na Banditovi 400 - vyčistil jsem a seřídil karburátory včetně podtlaků a volnoběžné směsi a bylo po problému.

Naposledy editováno 04.04.2016 23:00:29
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Nestartuje Točí ale nechytne Honda CBR 600F Mxbike 6 8.3.2024 v 17:48 Mxbike
Zvýšení CBR600 Honda CBR 600F GaučMaster 7 6.3.2024 v 03:41 kokoška.
honda cbr600f2 2002 Honda CBR 600F tomg 15 15.2.2024 v 08:32 mta
Motoalarm SPY15 Honda CBR 600F aFazol 10 5.2.2024 v 14:52 LiborGSXR
Suchot pri nevypnutej spojke Honda CBR 600F juri23 22 2.2.2024 v 16:16 juri23


TOPlist