Téma: kawasaki gpz750 - oziveni srotu-potrebuju poradit
cau, koupil sem nedavno kawu gpz750 ve stavu nepojizdnej vrak, stejne tak, jako skoro vsechny predchozi motorky /zxr75 po zaplave, zrx11 po bouracce na predek/ varan po bouchanci..

.. bohuzel, z cisel na motce se nedoctu nic, na motoru je preklepano zx6atd /vrtani valcu je 66mm, takze je to 750,sem vklidu/, na krku je uplnej mazanec preklepanec...

no proste motku sem koupil, protoze sem chtel postavit naky "cafe" z kawy ca750vejs...predpokladam je to gpz750 83+ .
.. takze sem zacal celkovou rozborkou /z vypraveni prodejce, ze naleju benzin, vycistim karbec, dam baterku a jedu..sem uz kdysi vyrost/
..motor sem rozebral az na zakladni dvoudil karteru ve kterejch je klika a spajzka...zde nevidim zadny problem, proto zacinam kompletovat, vse se jevi az prekvapive ok..

dotazy:

- vacky - u zrx i zxr na nich bylo napsano EX a IN, tady je vyrazeny R1,R2 -- kua ktera je saci a ktera vejfukova?? je fakt, ze R2 ma o 1mm mensi radius /27mm/, ale ktera kam??
-kola na vacky-- to sem este snad nevidel -- vyber si asi, jak chces - viz.foto, na ktery diry to ma bejt nastaveny??











- zakladni vlastne - ventilove vule -- predpokladam sani 0,15 vejfuk 0,20?
- rozvodovej retez - kolik pinu/nejtu/ ma mit mezi kolama, proste nastaveni rozvodu--mne ted vychazi 44pinu od hrany hlavy..
- poradi paleni je doufam 1:2:4:3 ?
- na vackach je klasicky vyseknutej zarez, ale tady je uplne mimo? jak to mate? kazdej tvrdi, ze zarezy vzdy lezate /bud odsebe nebo ksobe/? tady to proste nevychazi, asi mam vacky z neceho jinyho ?

-proste dik za cokoliv ke gpz.
ps. chtel sem kafe, ale po tom, co sem vygogl toto, tak jdu do origo....akorat to sedlo nekdo posral http://www.motorcyc...aki_gpz750f%2083.htm

kawasaki gpz750 - oziveni srotu-potrebuju poradit

29.3.2016 v 18:23 | Nahoru | #1
Na ozubených kolech vaček máš napisy IN a EX, musíš to nastavit aby sací vačka byla nápisem IN směrem k sání a výfuková nápisem EX k výfuku. U těch nápisů máš rysky těma to musí lícovat s rovinou hlavy. Ale radši si najdi na to manuál, tak všechno přesně máš i s ventilovýma vůlema. Zapalování je správně 1,2,4,3. Jinak ten motor je v podstatě stejný jako Zephyr 750 nebo ZR7.

1 reakcí na tento příspěvek kawasaki gpz750 - oziveni srotu-potrebuju poradit

1.4.2016 v 16:00 | Nahoru | #2
stahnul sem manual na zephyr750 z rv90 a hle, je to 8mi ventil, vrtani, zdvih vsechno sedi, 5ti kvalt, a hlavne, na rozvod. kolech ma 44pinu, koukal sem na vacky a sem doma!! ,

vyfukova vacka ma takovej "prsten" takze sem mel vacky prohozeny mezi sebou, kola na vackach protoceny, proste vsechno jinak, nez ma bejt...
..takze sem vsechno pekne seskladal dokupy podle manualu a jakoze budu startovat,

..no jeste sem mel prohozeny kabely od civek /blbec/ tak sak jasne , prvni civka 1-4, druha civka 2-3

.. a pak se to stalo !, motorka chytnula, motor chvili bezel a pak jeb - vystrelila mne svicka z hlavy /servanej zavit /

no ale aspon vim, ze motor jede...

vyhledove nakup polokapoty /asi z polska-tam sou na allegru/ a pak doskladavat co nejvic do origose, jo a bilej lak plus polepy...
http://www.airtech-s.../kawiz/ZX7501985.htm

nicmene fotky soucasnyho zubozenyho stavu dole..bude lip




(reakce na) kawasaki gpz750 - oziveni srotu-potrebuju poradit

5.4.2016 v 22:07 | Nahoru | #3
georgiss> Závit opravíš a jede se. Tak ať se ti podaří dát do slušného stavu, pak hoď fotky. Byla by ji škoda ji hodit do šrotu

kawasaki gpz750 - oziveni srotu-potrebuju poradit

6.4.2016 v 19:37 | Nahoru | #4
do srotu urcite nee,
spis sem chtel slyset, jestli tlacit k origo nebo spichnout caferacera.

.posledni vize je co nejvic origo, je to gpz 750/rv 83.

foto ted... polita bilou barvou..sedlo mam ve vyrobe..





kawasaki gpz750 - oziveni srotu-potrebuju poradit

8.4.2016 v 09:48 | Nahoru | #5
Já bych to dal do origo stavu. Tak ta motorka už jen poroste na ceně kdybys chtěl někdy prodat. Když to hodíš do cafe, tak ikdyž to bude třeba pěkně udělané, nikdy to lidi tak neocení jak origo stav. Cafáče bych z toho dělal jedině, kdyby to bylo už nějak hodně zbastlené a chyběly origo díly, ale tak z fotek vidím že v tak hrozném stavu to není, jen to chce trochu péče

kawasaki gpz750 - oziveni srotu-potrebuju poradit

30.6.2016 v 19:32 | Nahoru | #6
tak gpztka se pomalu zacina dostavat do kondice, na tachaku ma 96900km a hlavne rucka rychlomeru jde bez cukani --- to znamena, ze nikdo neztacel km, mechanickej tachak zpet vrtackou, tzn. kdyz to dobre pujde, letos budu mit najeto pres 100kkm
.. dal jsem novej rozvodovej retez, sehnal jeden zanovni umakartovej plaz na rozv. retez, hlava zarovnana na magnetce, ventily zabrouseny na sedlech, podlozky pod ventily jsem nekupoval /zabrus na magnetce dle potreby - proste sem "udelal" ventily/
.. motor bezi, jede to tak do 7k.ot/130kmh, pak se hada, zejtra musim udelat synchro karbcu..

..chtel sem dat na interci zrx11, ale po tom, za kolik se prodavaj--na to jebu, nechavam, pouze kdyby nebylo na chleba..

..vtejdnu mne bratr vratil zxr75, uz ji nechce, nema misto ani cas--- ja misto mam, tak sem ji taky polil nabilo /zatim jen zakladni bila, pak pujdou vrstvy a lak/ , dal jsem dnes "novy" --proste rovny kotouce aby nevrnela predni brzda,
projel sem a jede to fakt ok, proste zxr -- podle me poctivej youngtimer superbike? doufam casem ve stodole to doladim do origa, je to holt takej bastl meti J a L typem...




















Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Motorka nebo auto? ma lowcost klasi... [1, 2] Honda CBR 900RR Fireblade, Kawasaki ZXR 750, Aprilia... SPIJKER 45 Včera v 10:47 SPIJKER
Jaký řetěz, o-x Kawasaki ZXR 750 Martin-zxr 3 31.5.2017 v 22:47 gugo
Nahrazuje TK evidenčku ??? Kawasaki ZRX 1100 shene 28 1.5.2017 v 21:39 mzxy
motor k neutahani? Kawasaki ZRX 1100 malda81 12 28.4.2017 v 21:30 Julip
Drzak na kufr na ZRX 1100 Kawasaki ZRX 1100 peta.seda 3 12.3.2017 v 11:06 peta.seda

TOPlist