Téma: Ducati rada
28.3.2016 v 20:58
Ahoj, mám možnost koupit hezkou Ducati 750SS 2001.Prosím majitelé strojů Ducati jaká je cca cena za výměnu řemenů a seřízení ventilů.?S Japoncema a servisem zkušenost mám, ale do tohoto se pouštět nechci abych nenadelal více škody než užitku bez přípravků.Děkuji za odpovědi.

Ducati rada

29.3.2016 v 07:27 | Nahoru | #1
V origo servisu tak 7-8tczk... u šikovnýho servisáka co na to má věci(nebo ti řekne jaký podložky budeš potřebovat a ty pak musíš žebrat ),tak do pěti.

1 reakcí na tento příspěvek Ducati rada

29.3.2016 v 09:01 | Nahoru | #2
Se snazim marne vzpomenout co ze jako jsem potreboval za specialni pripravek na desmodrom :) Jo docela dobra vec je ta plastova svorka co se snim chytne vahadlo, kdyz chces vyndavat ty jejich debilni mesicky .... jo a magnet

Podle me se to strasne demonizuje, kdyz jsem delal ventily na ducne poprve, tak jsem z toho byl jelen, ale nis strasnyho to neni, proste jen na jedno ventilu resis 2 vule.

Ta cena co pise t_freedom je realna (alespon u me by byla) , netusim kolik stojej orgo remeny na 750 ss neorigo budou tak za 2k + pocitej ze je mozny ze snima budes muset menit nejako rolnu.
Pokud se tam budou muset davat podlozky vetsi nez jsou tak pocitej tak 14 dni, protoze svete div se soudruzi v ducati skladem tu sadu podlozek nedrzi. Vony jsou do vsech jejich desmodromu stejny, ale kazda jedna se musi nechat poslat z Bologne

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati rada

29.3.2016 v 09:28 | Nahoru | #3
gugo> ...potřebuješ svorku na ventil - on kupodivu, když sundáš půlkroužky, nevím proč chce hned od motoru a hrozně se mu tam líbí
Vahadlo má vedle na osičce tu širokou plechovou pružinku - tu vyndáš a posuneš ho stranou. Pak už jen hodně štěstí s měřením. Je několik způsobů. Někdo načítá zavírací z předem odměřený otvírací ...ale je to na každým mechanikovi. Zavírací je stejně mizivá, skoro žádná.
A s těma podložkama ... mě to vyšlo na doboušení ... a jako správnýmu mechanikovi bych ti asi neměl připomínat, že se měří s novejma půlktuhama ...vždyť jednu Ducknu doma máte, ne?
Jinak na dvouventily mnoho přípravků není ...snad jen otáčedlo kliky ...

(reakce na) Ducati rada

29.3.2016 v 09:35 | Nahoru | #4
t_freedom> otacedlo kliky na ducati je pekne nahovno, ale ma to zani kolo.
Hele me to nemusis popisovat ja jsem to nekolikrat delal. Jo zapomal jsem vhodny nastroj na ladeni napnuti remenu, ladicku .
Jinak aspon co jsem se docetl v manualu od ducati tak pulkruhy se meni akorat kdyz je sundavas.
Jinak jsem je dobrusoval vzdycky, ostatne pisou to i v manualu. Ale voni tim ze maj ten tvat klobouku se brousej rucne celkem hladce. S klasickejma podlozkama je to horsi.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati rada

29.3.2016 v 09:39 | Nahoru | #5
t_freedom> btw: ta svorka na vetnil ty nejakou mas ? ja na to pouzival takovou platovousragoru ale stalo to za prd, takze klido si necham neco doporucit.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati rada

29.3.2016 v 09:49 | Nahoru | #6
gugo> já mám SSo rok a ventily se dělaly na sundanejch palicích ...no a vzhledem k tomu, že budu chtít co nejdřív dělat kruhy, tak to asi znovu bude tak.
...zrovna o víkendu jsem na řemeny koukal, čistě pro kontrolu jak vypadaj a co kladky... a že by na tom dvouventilu byly nějak napnutý to mi tedy nepřišlo ...

Ducati rada

29.3.2016 v 10:41 | Nahoru | #7
Vloni neco malo pres 8 tis ve znackovym servisu - remeny, pulmesice, vule...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati rada

29.3.2016 v 10:49 | Nahoru | #8
t_freedom> Podle manualu se to ma naladit na kmitocet 100 Hz (novy 90Hz stary) pokud se nepletu. Ale proste se to opravdu ladi na to ze to ma rezonovat na frekvenci. Majit na to specialni tool, kterej jde nahradit bud ladickou na kytaru nebo programem pro android PC .
Videi na netu je na to dost . Ale kdyz jsem to videl poprve tak jsem se fakt tlemil.

Ale jinak existuje jeste jedna rada a to ze mas ten remen naptnou tak aby si pod nim protahnul 5 imbusak

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati rada

29.3.2016 v 11:07 | Nahoru | #9
gugo> tak na mým čtyřventilu to tak kluci samože dělají( tam se do ničeho podobnýho vlastníma rukama vůbec nepouštím)...ale na dvouventilu SS900 z r.97(potažmo motor z 89 roku) ještě ladička v manuálu fakt nebyla

(reakce na) Ducati rada

29.3.2016 v 11:22 | Nahoru | #10
t_freedom> na monsterovi z roku 200x je

Ducati rada

29.3.2016 v 14:58 | Nahoru | #11
Dík za odpovědi všem.

2 reakcí na tento příspěvek Ducati rada

30.3.2016 v 07:54 | Nahoru | #12
Ja sem delal ventily a zadny pripravek sem nepotreboval ani zadny plastovy svorky, ventil jsem vzdy podrzel klasickou gumickou. Podlozky jsem zbrousil a stalo me to 0kc. Peotoze v servisu za ne chtwli okolo 4.500kc na to bacha to dost peodluzuje cenu kdyz to clovek deka svepomoci. Tvrdili mi ze kdyz to dam k nim do ducati tak podlozky daj zdarma peotoze to delaji vymenym zpusobem. Nekde sem tu pred par lety daval topic. Jinak jak rikas ksyz jsem se tu zeptal na navod tak mi vsichni odbornici rikali at na to nesaham ze se tamje preci desmo kteryho se bojej i servisy a ze cesi se vsem vrtaj, nerozumej tomu a vsechno znicej. je to picovina a neni na tom nic extra slozityho

(reakce na) Ducati rada

30.3.2016 v 09:35 | Nahoru | #13
prodamCBR> jak jsi podrzel ventil gumickou ?

1 reakcí na tento příspěvek Ducati rada

30.3.2016 v 09:44 | Nahoru | #14
Navlik jsem na nej gumicku a natahl jsem ji na nejaky sroub, ocko, plast nebo cokoliv co bylo naproti tak aby byla v tahu a drzela ventil

(reakce na) Ducati rada

30.3.2016 v 09:49 | Nahoru | #15
prodamCBR> no to tě tedy obdivuju...já to otevřený viděl ... a i jsem viděl jak se to dělá...a jestli si to dělal bez přípravků...tak tě to za
A) muselo stát nereálně hromadu času
B) vůbec bych si nebyl jistej jestli to máš všechno dobře zčasovaný.

Protože se to podle přípravku nastavuje na úhel kliky a vaček a pak se ještě na řemenových kolech povolujou svírací spojky a dotahujou se kola proti řemenu.
Tak nevím přesně jak si na čtyřventilu měřil vůle, protože klasickou spárovkou se na zavírací skoro nedostaneš.

Jestli si je třeba měřil...ok...to ještě pochopím...ale vymezovat to fakt nevím. Celý vrchní osazení palic musí ven

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati rada

30.3.2016 v 09:57 | Nahoru | #16
prodamCBR> pockej me nerikej ze ti natazena gumicka , i kdyby to byl gumickuk nebo padakova guma udrzi ventil ? Ja to delal takovou plastovou svorkou a byl to docela ficak to udrzet.
Jukni na tohle video 5:39


kdyby nekdo mel radu cim nahradit tu zelenou svorku tak bych byl rad. Je to neco jako velkej pean, ale zaboha me nenapada kde to koupit. Jediny co jsem videl tak byly nejaky kleste na hadice od kelly, ale ty jsu podle me slaby.

(reakce na) Ducati rada

30.3.2016 v 10:01 | Nahoru | #17
gugo> mě to nepřijde tak nereálný...on ten ventil ve vodítku zase moc nejede... a když tu gumičku obtočíš jak "prusík" a na volnej konec dáš nějakej dřík...bude to držet

1 reakcí na tento příspěvek Ducati rada

30.3.2016 v 21:22 | Nahoru | #18
A proč tedy nepoužít ten peán?

(reakce na) Ducati rada

30.3.2016 v 21:46 | Nahoru | #19

krizik1 píše: A proč tedy nepoužít ten peán?

odřel bys dřík ventilů...

1 reakcí na tento příspěvek Ducati rada

30.3.2016 v 21:48 | Nahoru | #20
Freedome delal jsem to na preschozim dvoiventilu. Ctyrentil dam do Ducati uz jen kvuli ty cene za podlozky kterou bych musel dat kdybych si to delal sam. Na s4rs sem si delal jen rozvody.

Ano klasicka gumicka takova ta hneda co byla uz za komunistu to v pohofe udrzela. Nekam sem daval fotky akorat nevim jestli sem to fotil s tou gumickou az bude cas pohledam v PC...

Naposledy editováno 30.03.2016 21:54:16

1 reakcí na tento příspěvek Ducati rada

30.3.2016 v 22:01 | Nahoru | #21
Tak sem to nasel je tam videt i ta gumicka:

www.motorkari.cz/tema/

(reakce na) Ducati rada

30.3.2016 v 22:33 | Nahoru | #22
prodamCBR> jo taaaak....to jo....dvouventil není raketová věda...

(reakce na) Ducati rada

31.3.2016 v 07:47 | Nahoru | #23
prodamCBR> bych fakt nerekl ze to takhle udrzi, votm pripade svorku nepotrebuju

1 reakcí na tento příspěvek Ducati rada

31.3.2016 v 20:48 | Nahoru | #24
Treba mi zase rupne v kouli a pustim se i do toho 4ventilu sice je to malo pravdepodobny ale to si myslim vzdycky a pak se do toho stejne pustim. Btw v pondeli sem se projel asi 150km a ta chipla testastretta to je masakr. Pokazdy kdyz sem vzal za heft tak mi to vykouzlilo usmev na tvari kede to jak blazen!

(reakce na) Ducati rada

1.4.2016 v 08:50 | Nahoru | #25
prodamCBR> já byl minulej tejden ... a měl jsem to podobný...
K čtyřventilu potřebuješ hormadu udělátek, jak jsem psal. Neříkám, že to člověk znalej techniky nedá...ale všechny ty udělátka něco stojej (ikdyž si je okopíruješ) a ventilovou sadu taky musíš zaplatit. Je to hromada peněz, která by se jednomu majiteli vracela sakra dlouho

Ducati rada

3.4.2016 v 03:30 | Nahoru | #26










Dej píst ve válci do horní úvrati a nepotřebuješ gumičku, ventil se opře o píst (testastretta 4V).
Jinak fakt to není žádná věda, stáhni si manuál a řemeny naladíš přes mikrofon připojený k PC a třeba diagnostiku JPDiag (stáhneš-vyzkoušeno).
Věci (kromě např. půlkroužků nebo podložek) kupuju mimo síť Ducati, vyjde to o hodně levněji.
Hodně štěstí
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
ducati točí ale nechytne Ducati 750 SS vejmič 3 31.8.2017 v 11:19 skuhry
baterka nová start žádný Ducati 750 SS bobešák 22 2.7.2017 v 09:40 bobešák
Oprava uniku benzinu z nadrze.. Ducati 750 SS DrDNA01 0 13.6.2017 v 15:52 DrDNA01
akumulátor ducati Ducati 750 SS bobešák 5 3.5.2017 v 21:21 bobešák
Jaký olej Ducati 750 SS bobešák 8 15.4.2017 v 10:07 Hergoth

TOPlist