globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Jawa 250 - kontrolka dobíjení
27.3.2016 v 20:43
Zdravím chtěl bych se zeptat u mé panelky 250ky mi furt svítí kontrolka dobíjení i když jedu. 14 dní jezdila v pohodě ale včera muselo něco odejít. Lze normálně projet ale ve vysokých otáčkách začne vynechávat až zdechne uplně. Nové kladívko a kondík. Furt bez změny, uhlíky vypadaj také ok. Nevíte čím by to mohlo být ? Regulátor dobíjení je tam původní.

Jawa 250 - kontrolka dobíjení

27.3.2016 v 20:55 | Nahoru | #1
A dobíjení ti funguje?????

2 reakcí na tento příspěvek Jawa 250 - kontrolka dobíjení

27.3.2016 v 20:56 | Nahoru | #2
Nemám možnost proměřit, ale jelikož to vyšťavilo celou baterku tak to dobíjet nebude. Potom už slábla i svítivost té kontrolky. Po čem jít, regulátor ?

Jawa 250 - kontrolka dobíjení

27.3.2016 v 20:59 | Nahoru | #3
Rotor,stator,kabely,uhliky,kontakty i Bermudský trojuhelnik je jednodussi nez dobijeni na Jawe

(reakce na) Jawa 250 - kontrolka dobíjení

27.3.2016 v 21:01 | Nahoru | #4

OnluCBR píše: Nemám možnost proměřit, ale jelikož to vyšťavilo celou baterku tak to dobíjet nebude. Potom už slábla i svítivost té kontrolky. Po čem jít, regulátor ?


Já jen proč jsi potom měnil kladívko a kondík? závadu bych opravdu začal hledat spíš u toho regulátoru, ale bez voltmetru se těžko někam hneš, to je jako chtít rozdělávat motor a nemít na to šroubovák, no prostě to radši někomu dej kdo na to má vercajk.

Naposledy editováno 27.03.2016 21:03:19

Jawa 250 - kontrolka dobíjení

27.3.2016 v 21:04 | Nahoru | #5
kladívko tam už mam nové dýl když sem daval dokupy motor tak sem ho tam dával už z principu jezdil sem na ní často. A kondík sem měl doma v pytliku uplně novej tak proč to nezkusit

1 reakcí na tento příspěvek Jawa 250 - kontrolka dobíjení

27.3.2016 v 22:04 | Nahoru | #6
Pretože kondenzátor nemá s dobíjaním nič, ale naozaj nič spoločné. To si mohol skúsiť aj dofúkať gumy.
Keď som jazdil na Jawkách a ČZ, hromadili sa mi doma nefunkčné tieto súčiastky z okruhu dobíjania:
-regulátory
-statory
-rotory
Zoradené podľa počtu porúch.

(reakce na) Jawa 250 - kontrolka dobíjení

27.3.2016 v 22:28 | Nahoru | #7

hycomat píše: Pretože kondenzátor nemá s dobíjaním nič, ale naozaj nič spoločné. To si mohol skúsiť aj dofúkať gumy.
Keď som jazdil na Jawkách a ČZ, hromadili sa mi doma nefunkčné tieto súčiastky z okruhu dobíjania:
-regulátory
-statory
-rotory
Zoradené podľa počtu porúch.



No jasně
motorkari.CZ také nemají se slovákama nic společného Kondík trval vyměnit minutu a při té přiležitosti sem gumy také dofoukal

1 reakcí na tento příspěvek Jawa 250 - kontrolka dobíjení

27.3.2016 v 22:42 | Nahoru | #8
Chlape ptáš se oklikou a špatně, je jasné že je něco blbě v okruhu dobíjení tak nevím proč zmiňuješ nesmysly s kladivem a jedeš z paky do Prahy přes Blavu. Odpovím ti taky blbě, dej tam Vape a nebudeš řešit kondíky, regulátor ani baterku a budeš jenom jezdit.

(reakce na) Jawa 250 - kontrolka dobíjení

27.3.2016 v 23:19 | Nahoru | #9

panela píše: Chlape ptáš se oklikou a špatně, je jasné že je něco blbě v okruhu dobíjení tak nevím proč zmiňuješ nesmysly s kladivem a jedeš z paky do Prahy přes Blavu. Odpovím ti taky blbě, dej tam Vape a nebudeš řešit kondíky, regulátor ani baterku a budeš jenom jezdit.



Vape je dobrý ale čtyrku nebo kolik stojí za něj nedám, taky to tenkrát celou dobu chodilo na poctivý kladívko. S tím kladívkem a kondíkem sem se jen zmínil co vim že sem tam dával nový tak dejme tomu že to stim nemá nic společnýho v pohodě

(reakce na) Jawa 250 - kontrolka dobíjení

27.3.2016 v 23:55 | Nahoru | #10
OnluCBR> Vzhledem k tomu že se v panelkách vrtám od dvanácti let tak mám doma asi deset posranejch regulátorů který i po odborném seřízení v servisu na Gebauerově ul.v Brně vydržely dobíjet někdy až dva měsíce takže jsem je házel do krabice a všude montoval krabičkové dvoucívkové.Není drahé a nikdy se mi nepolámalo.Naopak vape je sice dražší ale vřele doporučuji.Myslím že rozhodně stojí za investici pokud hodláš motorku používat v běžném provozu.Jen pro srovnání :Dříve lidé chdili do dřevěné kadibudky a taky to fungovalo ale splachovací záchod zvítězil.

Jawa 250 - kontrolka dobíjení

28.3.2016 v 05:49 | Nahoru | #11
Čau mě to u 350 dělá vždycky po zimě , pomelu kontaktama ne regulátoru a zase se rozchodí a vše maká jak má , jen doplním že nemám origo regulátor ale regulator v krabičce mimo prostor zapalování , zkus pomles s kontaktama a když se to nechytne tak tě výměna regleru nemine

Jawa 250 - kontrolka dobíjení

28.3.2016 v 11:27 | Nahoru | #12
Já mám na 350 elektronickej regulátor (za 300kč) a naprostá pohoda ,jen má jednu nevýhodu když se ti vybije baterka tak nenastartuješ ani na roztlačení.

Jawa 250 - kontrolka dobíjení

28.3.2016 v 19:57 | Nahoru | #13
ty jednocívkový reglery jsou skutečně nahovno... Dvoucívkový, co se dávaly později k silnějšímu 75w zapalování jsou uspokojivé, regulují jakš takš a nejsou s nimi problémy až do doby, než se opálí kontakty, což trvá hodně dlouho... Nicméně za stejnou cenu se dá koupit elektronický regler od AEV, který ti pasuje místo původního ja prdel na hrnec a funguje bezchybně. Takže cesta je jasná, zjisti, jestli dynamo dává napětí (před reglerem) a pokud bude vávat dostatečné napětí, tak vyměň regler a máš po starosti....

S kladivama zas takový problémy nejsou, to se zase dělá velbloud z komára, je nutno jen splnit několik podmínek 1. klikovka OK (když má vůli v desetinách milimetru, tak to že to jede/nejede je vina toho a ne kladívek) , 2. Slušná kvalita kladívek (dneska se dá koupit dobré i úplný šmejd) 3. občas trochu namazat filc (osvědčilo se mi mazadlo na řetěz, protože se tam udrží dlouho a neodstřikuje) 4. skutečně pořádně to seřídit (kdekdo si myslí že to umí, ale neumí a ten úchylkoměr, kterej je defakto zbytečnej jim s tím nepomůže). Pokud se toto splní, vydrží to fungovat bez problémů velmi dlouho.

Edit: A VAPE - dobrá věc - mám tři stroje a v tom každodenním jej mám, komplet sadu s altecem a za ty prachy to kurva stojí, protože 12V, protože H4 (dělá se i s paticí místo klasiky). Takže najednou v noci vidíme a nesháníme složitě 6V žárovky, můžeme si na motorku přidat libovolné příslušenství a dobíjí to jak temelín... Dal jsem to tam v době, kdy původní zapalování shořelo komplet krom rotoru a vzalo to sebou i baterku... tak teda když už tak už, udělal jsem inovaci a nelituju jediné koruny z těch 5000 co to stálo, přestože jsem s kontaktním zapalováním do té doby neměl problémy jež by stály za řeč.

Naposledy editováno 28.03.2016 20:03:51
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Jawablázni [1 ... 3868, 3869] Jawa 250/559, Jawa 350/354 Kývačka, Jawa 250/353 Kýv... Kafi 116066 Dnes v 06:03 Jirka4137
Jawa 250 559 plynová rukojeť ze sit... Jawa 250/559 panelka Mario1504 9 23.4.2024 v 21:06 rg250
Jawa 250 559 plynová rukojeť ze sit... Jawa 250/559 panelka Mario1504 5 23.4.2024 v 07:51 cmiral
jawa 250 maska Jawa 250/559 panelka alexch 2 9.4.2024 v 21:22 Dolin
Jawa 250 dostanu ji na veteránské z... Jawa 250/559 panelka Mario853 7 11.3.2024 v 07:11 FJRPEPA


TOPlist