Ahoj motorkáři.Chci se tu zeptat jestli někdo neměl stejný trápení jako já.Už sem psal do sekce poradna a ted to zkouším tady.Koupil sem v prosinci Dandynu 125 s motorem lifan r.v. 2007 najeto 9800km z bazaru.Dva roky stála a když sem jí kupoval tak sem vykroužil pár koleček před barákem abych si poslech motor a po převozu domů sem jí hned rozebral.Zkontroloval sem ventilovou vůli.Nechal ultrazvukem vyčistit karburátor.Ten byl po čištění vyfoukanej a hned namontovanej a naplněnej benzínem.Motorka jede ,ale jen po rovině.Do kopce po chvíli přestává mít výkon a poškubává.Několikrát sem rozebral a vyčistil karbec.Vše včetně AC pumpy funguje.U víčka nádrže protažené dírky a zkoušel sem ject i bez víčka ,takže podtlakem v nádrži to není.Nádrž včetně kohoutu vyčištěná a kohout krásně protéká.Tedˇ z druhého poškozeného karburátoru na zkoušku daný jiný jehlový uzavírací ventil + plovák.Jehla byla na druhém zářezu od shora.Zkusil sem jí dát na prostřední zářez.Provzdušnění a zároveń přepad v karbeci je funkční.Sání do karbece zkontrolovaný.Nikde žádný hadr nebo něco co by mohlo dělat chlopeň v sání není.Svíčka vyměněná.Barva svíčky normální.Uživatel BuBBleGum u svého tématu u jawy 125 sport popisuje , že podobnou neplechu údajně může dělat vadný CDI modul.Ten sem dneska zkusil dát jiný a žádná změna.Taky proběhla kontrola a prostříkání všech možnejch konektorů a ukostření .Motorka se chová tak , že jde do otáček a když jí do kopce držím ve vysokých otáčkách ,tak táhne, ale v momentě kdy otáčky trochu poklesnou , tak začíná škubat a když nepodřadím , tak škube a začíná zpomalovat.Neměl někdo podobnej problém? Pořád si myslím , že problém bude v palivu, nebo vzduchu a né v elektrice , ale už mi docházejí nápady co kontrolovat
. Taky mi příde ,že motorka se hned po startu chová líp a čím víc se ohřeje, tak víc blbne.Ještě mám nápad vyměnit O-kroužek na přírubě mezi karbecem a motorem. Tenhle jediný co přiléhá přímo na blok má velmi malý přesah.Napadá mě jestli třeba po zahřátí motoru nepřestává těsnit a motor nezačne přisávat falešnej vzduch.Potom budu ještě zkoumat hladinu karburátoru.Se starým plovákem byla cca o 1 mm nižší.Zkusil bych ještě trochu přidat no a potom asi koupim novej karbec .Někdy už si začínám myslet , že je to chování motorky normální.Je to moje první 125.Předtím sem měl větší obsahy.Chápu , že 125 nemá žádný extra výkon , ale říkám si , že i když frčím do kopce a motor přestává stíhat ,tak přece nezačne při snižování otáček škubat a ztrácet výkon víc než by podle mě musel.Nebo někomu z vás motorka ,když nepodřadíte zpomaluje a zároveń škube?Tak a ještě se zeptám jestli někdo zná servis kde dělají ty naše jawinky.Předem díky za nějaký názory,tipy,rady.