Mám už nějaké zkušenosti s přestavbou 1098s, ale tady je toho tolik jinak a dost obtížně se shání jakékoliv informace, proto se chci o ně podělit, aby s tím případní další stavitelé nemuseli tak bojovat A pokud bude někdo vědět víc, budu rád za všechny info
Při přestavbě se nechci pouštět do nějakého velkého tuningu. Motorka v základu je dost nasypaná, takže není důvod.
Jako základ pro stavbu jsem použil Panigale 1299 rv.2015 zakoupenou v DE po lehkém pádu najeto 4tis.
Výkon 205HP
krouťák 144Nm/8750ot.
elektronika :Kontrola trakce DTC 8stupňů,
Quickschifter DQS up/down pro řazení bez spojky nahoru,dolu
Motorová brzda EBC nastavitelná vr třech stupních
Wheelie kontrola DWC nastavitelná v 5ti stupních.
Začal jsem demontáží všech plastů a nepotřebných věcí
Dolů šel i nevzhledný hrnec , který kryje vejfukový svod vertikálního válce a nahradil jsem ho titanovou omotávkou
U předního kola je kabel, který vede k čidlu ABS.Je veden vnitřkem blatníku. To, že to není ideální stav vám dojde ve chvíli, kdy chcete navléct nahřejvák. Buď ho tam vůbec nedostanete nebo Vám úchytky tohoto kabelu nahřejvák rozpářou. Proto jsem kabel táhnul venkem
Na levém řídítku jsem sundal sériový ovladač blinkrů a nastavování v menu a je tam tenhle hezkej Rácing .Kabely bylo nutno přeletovat
Tady schéma
Teď čekám na kapoty a pak musím vyřešit uchycení IMU /Inerciální měřící jednotky/
Ještě jsem narazil na problém s čidlem stojánku. U 1098 byl klasický kontakt, který stačilo proklemovat a vše OK.
Tady vedou do čidla 3 dráty a není z něho ohmický výstup. Při jakékoliv poloze na něm nelze nic naměřit.Při odpojení konektoru to hlásí chybu IMU
Teď mám odpojenou elektriku tak až to dám na baterku zkusím změřit, co z toho leze. Na zahraničních fórech jsem se dočetl,že se přes to ta IMU nějak kalibruje, ale nemám to ověřené
Toť zatím vše, až se trochu posunu, tak to sem hodím
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati Panigale 1299 přestavba na okruh
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati Panigale 1299 přestavba na okruh
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati Panigale 1299 přestavba na okruh
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati Panigale 1299 přestavba na okruh
Chuďas899 píše: doucha> Pevně v to věřím, protože motorka je jinak 100% nasypal jsem do toho hezký věci a fungovalo to skvěle!!!! Na slováči jsem se dostal na 16,8 a Brno už pod 2:14...
Hezky. Me by bohate stacilo Brno za 17
Chuďas899 píše: Ozzy_> Total šáden 😰😰😰 pulka dilu je OK takze to rozprodam na kusy a shanim novej motor..... hele na brzdach za 3. Horizontem dolu z kopce.... v cca 220kmh??
ty jo to ne taková luxus motorka hlavně, že si ok1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati Panigale 1299 přestavba na okruh
Chuďas899 píše: doucha> Pevně v to věřím, protože motorka je jinak 100% nasypal jsem do toho hezký věci a fungovalo to skvěle!!!! Na slováči jsem se dostal na 16,8 a Brno už pod 2:14...
No pěkně s tím letíš , tak se pochlub co jsi potunil než ti v tom zakukalo
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati Panigale 1299 přestavba na okruh
Chuďas899 píše: doucha> Krom té 24" hlavy a čepu kyvky z Rka jsem dal downshifter a nový podsedlový termignoni.... který bez mapy paradoxně ubraly dost top end hp.... sice jsem získal střed ale ve vrchu - 10hp což jsem na slováči dost cejtil....
Je vidět, že jsi si taky pěkně pohrál , ty výfuky - to jsou ty koncovky jako na SL?
1 reakcí na tento příspěvek Ducati Panigale 1299 přestavba na okruh
Ten downshifter jsi použil který?
No hele obecně 8 tisíc km ta motorka neznala nic jiného než 3-4-5 full gas.... takže na jednu stranu můžu být rád.... zbytek motorku je 99%. A hodně věcí je z toho prodejných viz třeba celá klikovka, převodovka, hlavy... Jako tady se furt mele, že Ducati piču vydržej.... ale to, že například němci z actionbiku dělali 5 novejch R1ček s 2-3tkm to už se jaksi nikde neříká a to se ani nebavím o slavnejch BMW co mnohdy nevydrží ani první servis.....
1 reakcí na tento příspěvek Ducati Panigale 1299 přestavba na okruh
Ten downshift je myslím původem z ČR, zjistím více a dám vědět.
Brzda zajímavá, čím jste dolaďovali, flash oem jednotky nebo máš přídavnou ladící jednotku?
Naposledy editováno 25.07.2017 13:28:23
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati Panigale 1299 přestavba na okruh
Slyšel jsem názor, že to vydrží max 5000km ( 2013 výš) a pak tradá.... proto to každá hlava taky po 2 letech prodává...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati Panigale 1299 přestavba na okruh
Bylo to normálně na lepidle a stejně se to vyklepalo, tak si to zkontroluj, ať nemáš podobnej trabl
Mám normál 1299, vzadu Ohlins TTX GP, předek ještě řeším zatím série Marzochi, výfuk D170 termignoni BSB pod sedla a DP přepákování a to je tak vše.... 199 koní na zadním kole :D
Takže ta limitovaná verze není až tak limitovaná
Pangale V2
1 reakcí na tento příspěvek Ducati Panigale 1299 přestavba na okruh
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati Panigale 1299 přestavba na okruh
Chuďas899 píše: Čauves ona NIKDY limitovaná nebyla.... to jen vypustil nějakej chytrák..... ta série je číslovaná ale rozhodně ně omezená.... bude se vyrábět dokud bude poptávka...vyrábět se může jelikož díky tomu laufu splňuje EU4. Ale podívej se na youtube... je tam test, kde jí mají na brzdě proti obyč 1299 a obyč 1299 je celou dobu silnější až posledních 500 otáček se projeví těch 8 koní.... Být to "odemknuté" a ne EU4 tak by to byla raketa.
Čus
Jo ty euronormy to je hrob pro všechno co má koule a s tou limitkou to možná byl chytrej marketing.
Tak jsem taky konečně objevil závadu,na elektronice, která mne trápila celou sezonu. Banální věc. Jak máš senzor ABS na přední vidlici namířenej proti tomu věnečku,,
tak jsem měl ten věneček lehce ťuklej asi od nandavání předního stojanu a to čidlo ho v některých okamžicích přestávalo vidět Tuhle chybu neviděla ani diagnostika, protože se to stalo vždy při jízdě a házelo to chybu IMU jednotky.Když jsi zastavil, vypnul zapalování a znovu nastartoval, bylo vše OK až když jsem se rozjel, tak při rychlosti nad 50km/h, kdy se aktivují ty systémy , tak zase červená chba.. .Pod tím čidlem je několik vymezovacích plíšků tloušťky asi 0,3mm a stačilo jeden vyndat, přiblížit čidlo o ty 3desetiny a bylo po problému.
Tak jsem zase o něco chytřejší
A ještě malá změna image pro příští sezonu
1 reakcí na tento příspěvek Ducati Panigale 1299 přestavba na okruh
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati Panigale 1299 přestavba na okruh
1 reakcí na tento příspěvek Ducati Panigale 1299 přestavba na okruh
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati Panigale 1299 přestavba na okruh
norihaga píše: Zdarec Doucho a spol., jsem rád, že se ještě najde pár bláznů co drtí ty naše italské krasavice na okruzích a moc se mi líbí ty Vaše technicko-takticko-ladičské hrátky Jen tak dál, budu Vás sledovat
Čau závodníku, tak z tý starý party už jsem zbyl jenom já , to víš ty mladý kluci založili rodiny a staví ty hnízda a ty starý kluci si našli mladý holky a staví to podruhý . Naštěstí mám asi nějaký dobrý přesvědčovací schopnosti a zblbnul jsem několik mladších kumpánů, takže nemusím jezdit sám Jj pořád mě to baví
Doufám, že tě příští rok někde potkám!!! Přeju hezký vánoce, v nový sezoně hlavně zdraví a ať ti to pořád lítá jako tenkját
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Typ Barvy Ducati 1199 Panigale, Ducati 1299 Panigale | suzu750 | 1 | 22.2.2020 v 15:35 Lam. |
Gumy Suzuki GSX-R 1000, Kawasaki ZX-10R Ninja, Honda CBR ... | upside | 15 | 6.5.2019 v 01:41 HAMLET |
Svolávačka pumpy Brembo PR16 Aprilia RSV4, KTM Duke 690 R, KTM 1290 Super Duke R,... | Beranidlo | 14 | 28.2.2018 v 15:46 PetrS |
Dynojet AutoTune AT-200 & AT-300 (k... Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Kawasaki ZX-10R Ni... | Hasha | 1 | 28.2.2017 v 14:58 Hasha |
Nová vs. ojetá? [1, 2] Ducati 1299 Panigale | TheRovy | 34 | 26.8.2016 v 10:08 MichalR66 |