když proudí směs benzínu s olejem v prostoru klikovky a následně pak přepouštěcími kanálky do válce,tak se část směsi zachytí na stěnách,benzín se odpaří ,ale olej stéká dolů k mazacímu kanálku a do ložiska.....
když skládáš motor,je třeba do ložisek kápnout pár kapek oleje,ať to nejede ze začátku na sucho.stejně tak na ojnici,píst i válec......
Ovšem první motory na třindy 634 (teď nevím do jakého výrobního čísla) tu maznici měly taky. Až posléze vznikla "inovace" a maznička byla zrušena pro nadbytečnost a složitost údržby.
Naposledy editováno 14.01.2016 13:40:50
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Jawa problém s předním kolem Jawa 350/360 panelka Jawa ČZ | Jirk_K | 3 | 15.4.2024 v 08:56 Dolin |
Jawa, spravne natoceni segrovky na ... Jawa 350/360 panelka | Marty634 | 11 | 2.4.2024 v 10:55 Johny_R |
brzdy Jawa 350/360 panelka | petrap | 2 | 1.4.2024 v 20:03 cmiral |
Replikový karburátor jawa Jawa 350/354 Kývačka, Jawa 350/361, Jawa 350/360 pan... | Jirk_K | 3 | 4.3.2024 v 22:59 kokoška. |
Konec velkých techničáku [1, 2] Jawa 250/559 panelka, Jawa 250/353 Kývačka, Jawa 175... | Jirk_K | 57 | 23.2.2024 v 22:37 CBRlitrRR |