globalmoto_unor





Téma: Kawasaki zephyr 750
13.1.2016 v 12:08
Ahoj všem.
Měl jsem v plánu koupit motorku a tak jsem začal koukat po mašinách. Po nějaké době jsem zjistil, že nechci jít do sériového stroje a objevil jsem café race v mém případě spíš brat style, který jsem si zamiloval. Zhodnotil jsem situaci, prostor, finance a začal jsem hledat mašinu, ktérá by se hodila pro mou přestavbu.
Našel jsem Kawasaki Zephyr 750 .
Motorce chybí přední světlo, filter box, palivový kohout, víko nádrže. Je na německých papírech.
Prodávající si jí cení na 21 tisíc.
Nikdy jsem nic podobného nedělal a nemám zkušenosti například s přihlašováním motorek z ciziny ani s přestavbou jako takovou.
Spoustu věcí jsem si zjistil na internetu, ale přeci jen mám pár otázek.
1. Na co si dát pozor při koupi a vůbec, šli by jste do tohoto konkrétního stroje ?
Víc tíhnu ke klasice tipu Z 650 nebo Cb 750 , ale pořizovací cena je trochu jinde a navíc na poprvé nechci koupit mašinu v originálním stavu a řezat do ni flexou, když vlastně nevím, jestli výsledek bude co k čemu.
2. Přímé sání, jak to doopravdy je ?
Četl jsem články o tom, že přímé sání je blbost. Zvýší se spotřeba, přímé filtry propouští bordel do motoru, motorka se více zahřívá vzhledem k poloze od kud motor nasává vzduch. Vznikají turbulence při nasávání vzduchu a tím není přívod vzduchu plynulý atd.
Taky mě zajímá jak je to z pohledu přihlášení na český TP. Je s tím problém na technické ?
Další problematika je přetryskování karbeců. Má s tím někdo zkušenost u tohoto motoru ?
K tomuto snad jen dodám, že primárně mi jde u přímého sání o vzhled. Také je to pro tento konkrétní stroj myslím nejsnažší řešení vzhledem k tomu, že filtr box chybí.
3. Přihlášení motocyklu
Předpokládám drobný zásah do podselové části rámu. Jak se k tomuhle staví na technické ? A jak postupovat při přihlášení, nejdřív přestavět a pak se tim zabívat, nebo je snažší motorku uvédst do stavu aby prošla technickou a pak teprv řezat a vařit do rámu ?

Asi to už ukončím, ale bylo by těch otázek mnohem víc. Spíš by jsem chtěl rozpoutat debatu. Slyšet pro a proti od lidí, kteří mají zkušenosti jak s přestavbou samotnou, tak s tímto konkrétním strojem.
Moje představa o výsledku je zhruba taková, jen s prázdným Véčkem pod sedlem a přímým sáním.
Všem díky za rady.





1 reakcí na tento příspěvek Kawasaki zephyr 750

13.1.2016 v 13:09 | Nahoru | #1
Tady máš jednoho kolegu http://www.motorkari.cz/tema/?t=180530
e: písmenko

Naposledy editováno 13.01.2016 13:09:49

1 reakcí na tento příspěvek Kawasaki zephyr 750

13.1.2016 v 13:29 | Nahoru | #2
jak dlouho je motorka odhlášená,, MÁ OBA TP NEBO JEN ZELENOU ODHLÁŠKU?? v čr přihlásíš jen původní stav.

(reakce na) Kawasaki zephyr 750

13.1.2016 v 13:52 | Nahoru | #3
ja1> Nejsem si jistý. Jistě vim, že ma velký techničák a majitel tvrdí, že pujde přihlásit. Řikáš, že v čr přihlásíš jen původní stav. Jak tedy na to v tomhle případě ?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kawasaki zephyr 750

13.1.2016 v 13:54 | Nahoru | #4
Frennky> Děkuju za tip. Zatím si hlavně lámu hlavu s tím, jak to zlegalizovat.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kawasaki zephyr 750

13.1.2016 v 15:58 | Nahoru | #5
Rezíno> tohle se přihlásí v poho

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kawasaki zephyr 750

13.1.2016 v 16:11 | Nahoru | #6
strakon> Dobrá zpráva. Chápu, že bude ideál to udělat přes známosti a tak. To by se dalo pořešit. Asi by bylo nejlepší to dát do stavu aby to svítilo a blikalo a dotáhnout to na technickou klidně na vozejku. Mám pravdu ?

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kawasaki zephyr 750

13.1.2016 v 17:59 | Nahoru | #7
Rezíno> Není náhodou ten prodejce od Rokycan??

Myslím že tu motorku sem už někde viděl.

S tím sáním to bude pakárna. Šoupátka karburátorů na téhle motorce jsou ovládány podtlaky. Tím že tam dáš otevřené filtry zmizí podtlak který to potrebuje i ze sání a ještě budeš mít chudou směs.
Nevím jak u 750, ale u mě jiné jiné trysky nejsou. Nevyrábějí se.
Proto je treba to nejak ochcat
A to nás teď oba čeká

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kawasaki zephyr 750

13.1.2016 v 18:09 | Nahoru | #8
Honzatuu> Jo mas pravdu, je tam od tud a motorka byla jeste vcera tady na bazaru. V sobotu to tam jedu okouknout. Napada te jak to ochcat ? Dynojet v tomhle pripade neco vyresi ? A co delas v sobotu ? :D

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kawasaki zephyr 750

13.1.2016 v 18:20 | Nahoru | #9
Rezíno> Kdyby to byla strikacka tak si s tím poradí ale normální karbec se bude muset seridit. Bude to srani s tím počítej.
Když sem kupoval zephyra tak sem na tohohle taky koukal , ale odradil mě stav.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kawasaki zephyr 750

13.1.2016 v 18:28 | Nahoru | #10
Honzatuu> To ja spis nechci kurvit motku ktera je v originalu. Za kolik jsi poridil ?
http://www.wemoto.cz...burettor_-_main_jet/
Jinak tady je hl. tryska karbece na 550. Muzes si tam vybrat prumer.

Naposledy editováno 13.01.2016 18:29:13

(reakce na) Kawasaki zephyr 750

13.1.2016 v 18:46 | Nahoru | #11
Rezíno> Za 22 tis a byla relativně v libovem stavu.
Z tohohle krámu sem minulý týden kupoval spojku.
Jsou fakt dobrý - doporučuju

Jak jsi na tom s dilenskym zázemím?

Kawasaki zephyr 750

13.1.2016 v 18:51 | Nahoru | #12
Bohuzel nic moc. V baraku jsou kramy co se v baraku nasbiraj. Od vseho neco. Pocitam i s investici do toho. Ale veci jako svarecka, piskovani a tak budu resit pres kamarady. Alespon tak si to maluju :D Ten kram sidli kousek ode me. Celkem vyhoda.

Kawasaki zephyr 750

13.1.2016 v 18:54 | Nahoru | #13
Kupoval jsi to na ceskych papirech ?

1 reakcí na tento příspěvek Kawasaki zephyr 750

13.1.2016 v 18:54 | Nahoru | #14
hlavně nekupuj jestli to bude mít tu zelenou odhlášku.. to v čr nepřihlásíš..musí být oba tp a v nich štempl o odhlášení

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kawasaki zephyr 750

13.1.2016 v 18:58 | Nahoru | #15
ja1> uz jsem tam jednou byl se kouknout. Urcite jsem mel v ruce velky technicak, ale nekouknul jsem se na nic jineho, nez na cisla ramu a motoru. Bohuzel me nenapadlo kouknout se jestli je tam i maly TP a jestli je to odhlasene.

(reakce na) Kawasaki zephyr 750

13.1.2016 v 21:23 | Nahoru | #16
Rezíno> tak mu zavolej...to vypadá že to nepřihlásíš. velký je arch A4 aje popsán jen z jedný strany ,nahoře je majitel a dole motorka a všechny údaje jsou v malým..

1 reakcí na tento příspěvek Kawasaki zephyr 750

13.1.2016 v 21:32 | Nahoru | #17
stačí se zeptat co je tam napsano...velký se jmenuje gemeinschaft zulassungshescheinigung teil II a maly tail I

1 reakcí na tento příspěvek Kawasaki zephyr 750

14.1.2016 v 08:09 | Nahoru | #18
No vidiš tak teď už víš jak s přihlášením.
v sobotu se tam jedeš mrknout?? Jsem zvědavý jak pořídíš.
Každopádně díly na to koupíš za pár korun

(reakce na) Kawasaki zephyr 750

14.1.2016 v 13:08 | Nahoru | #19
ja1> Dam si na to pozor. Diky.

(reakce na) Kawasaki zephyr 750

14.1.2016 v 13:13 | Nahoru | #20
Honzatuu> Jo v sobotu. V prvni rade to budu muset zprovoznit, abych mohl na technickou. Nejaky tip kde kupovat dily ? Budu potrebovat viko nadrze, palivovy kohout. Nevim jak bych to poresil s tim filtr boxem na technicky.

1 reakcí na tento příspěvek Kawasaki zephyr 750

14.1.2016 v 13:14 | Nahoru | #21










tady máš mustr. ten brief jde přihlásit jen v německu
sakra je to obráceně,ale snad ti to stačí

Naposledy editováno 14.01.2016 13:17:51

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kawasaki zephyr 750

14.1.2016 v 13:36 | Nahoru | #22
ja1> Takze pozor na razitko" ungultig " je to tak ? A na co bacha v tom malym technicaku ? Sorry, ze se ptam mozna na blbosti.

(reakce na) Kawasaki zephyr 750

15.1.2016 v 12:50 | Nahoru | #23
Rezíno> ty papíry musí být evropské. ..ty první...jestli to budou ty druhý fahrzeugbrief tak máš smůlu a muže je přihlásit jen někdo v německu přihlášený. policejně

Naposledy editováno 15.01.2016 13:18:41

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kawasaki zephyr 750

15.1.2016 v 14:15 | Nahoru | #24
Honzatuu> Zkracujou se pružiny šoupátek.

(reakce na) Kawasaki zephyr 750

15.1.2016 v 14:26 | Nahoru | #25

honzabiker píše: Honzatuu> Zkracujou se pružiny šoupátek.



neke . fakt?? no super
až budu doma tak ti napíšu a trochu to rozebereme

(reakce na) Kawasaki zephyr 750

17.1.2016 v 13:09 | Nahoru | #26
Rezíno> Nazdar chlape. Tak jak jsi dopadl?? Byl jsi se tam podívat??
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Pomalejší reakce na plyn Kawasaki Zephyr 750 JohnCoat 5 28.5.2023 v 09:10 Marfy.VFR
Notoricky tekoucí brzdy Kawasaki Zephyr 750 i3ii 24 16.3.2023 v 12:35 i3ii
Poškozené brzdové pístky Kawasaki Zephyr 750 i3ii 10 15.6.2022 v 10:28 i3ii
Kawasaki Zephyr Kawasaki Zephyr 750 duffest 6 8.10.2021 v 21:14 peta.hvezda
Do motoru zase tece benzin z nadrze Yamaha XJR 1200, Yamaha XJR 1300, Yamaha XJ 600, Kaw... Mufiozo 10 31.5.2021 v 06:36 Destroyer

TOPlist