Téma: Kawasaki zephyr 750
13.1.2016 v 12:08
Ahoj všem.
Měl jsem v plánu koupit motorku a tak jsem začal koukat po mašinách. Po nějaké době jsem zjistil, že nechci jít do sériového stroje a objevil jsem café race v mém případě spíš brat style, který jsem si zamiloval. Zhodnotil jsem situaci, prostor, finance a začal jsem hledat mašinu, ktérá by se hodila pro mou přestavbu.
Našel jsem Kawasaki Zephyr 750 .
Motorce chybí přední světlo, filter box, palivový kohout, víko nádrže. Je na německých papírech.
Prodávající si jí cení na 21 tisíc.
Nikdy jsem nic podobného nedělal a nemám zkušenosti například s přihlašováním motorek z ciziny ani s přestavbou jako takovou.
Spoustu věcí jsem si zjistil na internetu, ale přeci jen mám pár otázek.
1. Na co si dát pozor při koupi a vůbec, šli by jste do tohoto konkrétního stroje ?
Víc tíhnu ke klasice tipu Z 650 nebo Cb 750 , ale pořizovací cena je trochu jinde a navíc na poprvé nechci koupit mašinu v originálním stavu a řezat do ni flexou, když vlastně nevím, jestli výsledek bude co k čemu.
2. Přímé sání, jak to doopravdy je ?
Četl jsem články o tom, že přímé sání je blbost. Zvýší se spotřeba, přímé filtry propouští bordel do motoru, motorka se více zahřívá vzhledem k poloze od kud motor nasává vzduch. Vznikají turbulence při nasávání vzduchu a tím není přívod vzduchu plynulý atd.
Taky mě zajímá jak je to z pohledu přihlášení na český TP. Je s tím problém na technické ?
Další problematika je přetryskování karbeců. Má s tím někdo zkušenost u tohoto motoru ?
K tomuto snad jen dodám, že primárně mi jde u přímého sání o vzhled. Také je to pro tento konkrétní stroj myslím nejsnažší řešení vzhledem k tomu, že filtr box chybí.
3. Přihlášení motocyklu
Předpokládám drobný zásah do podselové části rámu. Jak se k tomuhle staví na technické ? A jak postupovat při přihlášení, nejdřív přestavět a pak se tim zabívat, nebo je snažší motorku uvédst do stavu aby prošla technickou a pak teprv řezat a vařit do rámu ?
Asi to už ukončím, ale bylo by těch otázek mnohem víc. Spíš by jsem chtěl rozpoutat debatu. Slyšet pro a proti od lidí, kteří mají zkušenosti jak s přestavbou samotnou, tak s tímto konkrétním strojem.
Moje představa o výsledku je zhruba taková, jen s prázdným Véčkem pod sedlem a přímým sáním.
Všem díky za rady.
Měl jsem v plánu koupit motorku a tak jsem začal koukat po mašinách. Po nějaké době jsem zjistil, že nechci jít do sériového stroje a objevil jsem café race v mém případě spíš brat style, který jsem si zamiloval. Zhodnotil jsem situaci, prostor, finance a začal jsem hledat mašinu, ktérá by se hodila pro mou přestavbu.
Našel jsem Kawasaki Zephyr 750 .
Motorce chybí přední světlo, filter box, palivový kohout, víko nádrže. Je na německých papírech.
Prodávající si jí cení na 21 tisíc.
Nikdy jsem nic podobného nedělal a nemám zkušenosti například s přihlašováním motorek z ciziny ani s přestavbou jako takovou.
Spoustu věcí jsem si zjistil na internetu, ale přeci jen mám pár otázek.
1. Na co si dát pozor při koupi a vůbec, šli by jste do tohoto konkrétního stroje ?
Víc tíhnu ke klasice tipu Z 650 nebo Cb 750 , ale pořizovací cena je trochu jinde a navíc na poprvé nechci koupit mašinu v originálním stavu a řezat do ni flexou, když vlastně nevím, jestli výsledek bude co k čemu.
2. Přímé sání, jak to doopravdy je ?
Četl jsem články o tom, že přímé sání je blbost. Zvýší se spotřeba, přímé filtry propouští bordel do motoru, motorka se více zahřívá vzhledem k poloze od kud motor nasává vzduch. Vznikají turbulence při nasávání vzduchu a tím není přívod vzduchu plynulý atd.
Taky mě zajímá jak je to z pohledu přihlášení na český TP. Je s tím problém na technické ?
Další problematika je přetryskování karbeců. Má s tím někdo zkušenost u tohoto motoru ?
K tomuto snad jen dodám, že primárně mi jde u přímého sání o vzhled. Také je to pro tento konkrétní stroj myslím nejsnažší řešení vzhledem k tomu, že filtr box chybí.
3. Přihlášení motocyklu
Předpokládám drobný zásah do podselové části rámu. Jak se k tomuhle staví na technické ? A jak postupovat při přihlášení, nejdřív přestavět a pak se tim zabívat, nebo je snažší motorku uvédst do stavu aby prošla technickou a pak teprv řezat a vařit do rámu ?
Asi to už ukončím, ale bylo by těch otázek mnohem víc. Spíš by jsem chtěl rozpoutat debatu. Slyšet pro a proti od lidí, kteří mají zkušenosti jak s přestavbou samotnou, tak s tímto konkrétním strojem.
Moje představa o výsledku je zhruba taková, jen s prázdným Véčkem pod sedlem a přímým sáním.
Všem díky za rady.
1 reakcí na tento příspěvek Kawasaki zephyr 750
Tady máš jednoho kolegu http://www.motorkari.cz/tema/?t=180530
e: písmenko
Naposledy editováno 13.01.2016 13:09:49
e: písmenko
Naposledy editováno 13.01.2016 13:09:49
1 reakcí na tento příspěvek Kawasaki zephyr 750
jak dlouho je motorka odhlášená,, MÁ OBA TP NEBO JEN ZELENOU ODHLÁŠKU?? v čr přihlásíš jen původní stav.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kawasaki zephyr 750
Frennky> Děkuju za tip. Zatím si hlavně lámu hlavu s tím, jak to zlegalizovat.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kawasaki zephyr 750
Rezíno> tohle se přihlásí v poho
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kawasaki zephyr 750
strakon> Dobrá zpráva. Chápu, že bude ideál to udělat přes známosti a tak. To by se dalo pořešit. Asi by bylo nejlepší to dát do stavu aby to svítilo a blikalo a dotáhnout to na technickou klidně na vozejku. Mám pravdu ?
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kawasaki zephyr 750
Rezíno> Není náhodou ten prodejce od Rokycan??
Myslím že tu motorku sem už někde viděl.
S tím sáním to bude pakárna. Šoupátka karburátorů na téhle motorce jsou ovládány podtlaky. Tím že tam dáš otevřené filtry zmizí podtlak který to potrebuje i ze sání a ještě budeš mít chudou směs.
Nevím jak u 750, ale u mě jiné jiné trysky nejsou. Nevyrábějí se.
Proto je treba to nejak ochcat
A to nás teď oba čeká
Myslím že tu motorku sem už někde viděl.
S tím sáním to bude pakárna. Šoupátka karburátorů na téhle motorce jsou ovládány podtlaky. Tím že tam dáš otevřené filtry zmizí podtlak který to potrebuje i ze sání a ještě budeš mít chudou směs.
Nevím jak u 750, ale u mě jiné jiné trysky nejsou. Nevyrábějí se.
Proto je treba to nejak ochcat
A to nás teď oba čeká
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kawasaki zephyr 750
Honzatuu> Jo mas pravdu, je tam od tud a motorka byla jeste vcera tady na bazaru. V sobotu to tam jedu okouknout. Napada te jak to ochcat ? Dynojet v tomhle pripade neco vyresi ? A co delas v sobotu ? :D
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kawasaki zephyr 750
Rezíno> Kdyby to byla strikacka tak si s tím poradí ale normální karbec se bude muset seridit. Bude to srani s tím počítej.
Když sem kupoval zephyra tak sem na tohohle taky koukal , ale odradil mě stav.
Když sem kupoval zephyra tak sem na tohohle taky koukal , ale odradil mě stav.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kawasaki zephyr 750
Honzatuu> To ja spis nechci kurvit motku ktera je v originalu. Za kolik jsi poridil ?
http://www.wemoto.cz...burettor_-_main_jet/
Jinak tady je hl. tryska karbece na 550. Muzes si tam vybrat prumer.
Naposledy editováno 13.01.2016 18:29:13
http://www.wemoto.cz...burettor_-_main_jet/
Jinak tady je hl. tryska karbece na 550. Muzes si tam vybrat prumer.
Naposledy editováno 13.01.2016 18:29:13
1 reakcí na tento příspěvek Kawasaki zephyr 750
hlavně nekupuj jestli to bude mít tu zelenou odhlášku.. to v čr nepřihlásíš..musí být oba tp a v nich štempl o odhlášení
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kawasaki zephyr 750
ja1> uz jsem tam jednou byl se kouknout. Urcite jsem mel v ruce velky technicak, ale nekouknul jsem se na nic jineho, nez na cisla ramu a motoru. Bohuzel me nenapadlo kouknout se jestli je tam i maly TP a jestli je to odhlasene.
1 reakcí na tento příspěvek Kawasaki zephyr 750
stačí se zeptat co je tam napsano...velký se jmenuje gemeinschaft zulassungshescheinigung teil II a maly tail I
1 reakcí na tento příspěvek Kawasaki zephyr 750
No vidiš tak teď už víš jak s přihlášením.
v sobotu se tam jedeš mrknout?? Jsem zvědavý jak pořídíš.
Každopádně díly na to koupíš za pár korun
v sobotu se tam jedeš mrknout?? Jsem zvědavý jak pořídíš.
Každopádně díly na to koupíš za pár korun
1 reakcí na tento příspěvek Kawasaki zephyr 750
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kawasaki zephyr 750
ja1> Takze pozor na razitko" ungultig " je to tak ? A na co bacha v tom malym technicaku ? Sorry, ze se ptam mozna na blbosti.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kawasaki zephyr 750
Honzatuu> Zkracujou se pružiny šoupátek.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Pomalejší reakce na plyn Kawasaki Zephyr 750 | JohnCoat | 5 | 28.5.2023 v 09:10 Marfy.VFR |
Notoricky tekoucí brzdy Kawasaki Zephyr 750 | i3ii | 24 | 16.3.2023 v 12:35 i3ii |
Poškozené brzdové pístky Kawasaki Zephyr 750 | i3ii | 10 | 15.6.2022 v 10:28 i3ii |
Kawasaki Zephyr Kawasaki Zephyr 750 | duffest | 6 | 8.10.2021 v 21:14 peta.hvezda |
Do motoru zase tece benzin z nadrze Yamaha XJR 1200, Yamaha XJR 1300, Yamaha XJ 600, Kaw... | Mufiozo | 10 | 31.5.2021 v 06:36 Destroyer |