Téma: Yamaha R1 a Yamaha obecně (ucukané vstřikování)
7.1.2016 v 18:34
Ahoj, chci se zeptat zdejších majitelů Yamahy R1 na řekl bych ucukanost při přidání/ubrání. Měl jsem MT 09 a Sršeň to v testu nazval epileptickým záchvatem, tuším že se totéž objevovalo i u FZ8, nebo u Yamahy obecně. Pokud to porovnám s Kawasaki Z1000, nebo i SVčkem, tak je to u modelu MT 09 hodně nepříjemné. Zajímá mě, jestli má R1 nějakou podobnou mouchu a jaký ročník je nejlepší. Nikdy jsem na R1 nejel, ale chci zůžit výběr. Ještě mám v hledáčku CBR a GSXR, ale tam mám vybrané modelové roky kdy to za něco stálo, teda doufám, s Yamahou trochu tápu.

Naposledy editováno 07.01.2016 18:36:10

Yamaha R1 a Yamaha obecně (ucukané vstřikování)

7.1.2016 v 19:05 | Nahoru | #1
na okruh 07-08,09-015 to je takové porno. Myslím že i použitelnější na silnici, osobně jsem stejnou otázku taky řešil, a jelikož nejsem okruhář, tak 09 a vejš Ten zvuk, to je tak něco parádního

1 reakcí na tento příspěvek Yamaha R1 a Yamaha obecně (ucukané vstřikování)

7.1.2016 v 20:54 | Nahoru | #2
2009 a novější určitě ne, to si nedokážu představit v garáži :( a to platí i pro nové motorky ostatních značek, na to se nedá dívat, pro mě je vzhledově parádní rok 2008 černá barva, na kterou se chystám. Můžeš trochu upřesnit v čem je použitelnější, posez, tuhost?? Pokud si měl teda možnost jet na obou a porovnat.

Yamaha R1 a Yamaha obecně (ucukané vstřikování)

7.1.2016 v 21:01 | Nahoru | #3
05-08 jsou v podstatě stejné motorky, myslím tím na posez.. 04-06, dole vůbec nejedou, podvozek průměrnej, je to 20V. 07-09 je ve všem lepší, a taky to je hlavně novější motorka, je to pak otázka peněz, pokud tě nebude líto přidat si cca. 40tis na novější model, tak bych se ani nerozhodoval. Je to jen můj názor, takže si počkej co Ti tady napíšou majitelé, jsou jen kamarád těch, kteří tyto ročníky vlastní.

Yamaha R1 a Yamaha obecně (ucukané vstřikování)

7.1.2016 v 21:50 | Nahoru | #4
No každopádně to se hodí děkuji za radu, stejně to nakonec otestuji jízdou, ale chci se stanovit nejrozumnější volbu.....

Yamaha R1 a Yamaha obecně (ucukané vstřikování)

7.1.2016 v 22:09 | Nahoru | #5
Pozor 07-08 trpí na druhém válci na sací ventil, pod špatným úhlem nalisované vodítko ventilů, který se vydírá a pak netěsní a podpaluje se...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Yamaha R1 a Yamaha obecně (ucukané vstřikování)

8.1.2016 v 00:34 | Nahoru | #6

Sperky09 píše: 2009 a novější určitě ne, to si nedokážu představit v garáži :( a to platí i pro nové motorky ostatních značek, na to se nedá dívat, pro mě je vzhledově parádní rok 2008 černá barva, na kterou se chystám. Můžeš trochu upřesnit v čem je použitelnější, posez, tuhost?? Pokud si měl teda možnost jet na obou a porovnat.


Mám úplně ten samý názor a roč. 2008 v černé barvě je nádhera a taky pomalu koukám na inzerci a na konci léta snad už bude v garáži. Myslím si, že připlatit těch 40- 50tis. se vyplatí, ovšem při takové investici je třeba mašinu dobře zkontrolovat a není na škodu vzít sebou někoho, kdo se v tom opravdu vyzná (nejlépe nějaký mechanik pokud je k dispozici). Jinak info jako např. od Dewwil jsou jen vítány.

(reakce na) Yamaha R1 a Yamaha obecně (ucukané vstřikování)

8.1.2016 v 07:00 | Nahoru | #7
Johnny1> Hele nevím jestli to byla náhoda, ale ten samý ročník a hned dva kusy se stejnou závadou. Jedna měla najeto 12tkm kdy se to začalo projevovat výpadkem druhého válce a druhá již ve 3. tkm. Tady máš foto, jinak po opravě již bez problémů a lítaj opravdu dobře.




























1 reakcí na tento příspěvek Yamaha R1 a Yamaha obecně (ucukané vstřikování)

8.1.2016 v 07:23 | Nahoru | #8

Pozor 07-08 trpí na druhém válci na sací ventil, pod špatným úhlem nalisované vodítko ventilů, který se vydírá a pak netěsní a podpaluje se...


A nebyla na to třeba svolávačka, na inzerci jsou ročníky 2008 i s 55000km......

(reakce na) Yamaha R1 a Yamaha obecně (ucukané vstřikování)

8.1.2016 v 07:54 | Nahoru | #9
Sperky09> nevím, zas jsem to tolik nezkoumal... Nebyla známá historie, vše dovoz...

1 reakcí na tento příspěvek Yamaha R1 a Yamaha obecně (ucukané vstřikování)

8.1.2016 v 08:06 | Nahoru | #10
dewwil> A jen tak pro mojí představu, kolik stála taková oprava?

(reakce na) Yamaha R1 a Yamaha obecně (ucukané vstřikování)

9.1.2016 v 23:20 | Nahoru | #11
Sperky09> kolem 20tkč... Nový sedlo ventilu, titan ventil, sedlo pružiny ventilů, pružina, gufero, těsnění pod hlavu, pod napínák, vystružení sedla ventilu pod správným úhlem, zabroušení sedla ventilu, kontrola ostatních ventilů a sedel ventilů, nastavení vůlí ventilů, kompletní čištění hlavy, tlaková zkouška, nový oil s filtrem a chl. kapalina, čištění vstřikovacích hrdel a klapek, no a demontáž a montáž motocyklu.... Prostě rozebereš a složíš přes půlku motorky tak jak je vidět na foto. E: a ještě kompletní očista moto a naleštění před předáním zákazníkovi.

Naposledy editováno 09.01.2016 23:25:19

1 reakcí na tento příspěvek Yamaha R1 a Yamaha obecně (ucukané vstřikování)

12.1.2016 v 10:24 | Nahoru | #12
Ahoj, já měl rok 2006. Co se spolehlivosti týká, tak jsem neměl sebemenší problém. Jak ses ptal na to cukání, tak ta moje to dělala trochu taky. Koupil jsem jí s Yoshimurama bez tlumivek. Nevím, jestli to na to může mít nějaký vliv. Ale k epileptickýmu záchvatu bych to určitě nepřirovnával ani u R1 ani u MTčka.

1 reakcí na tento příspěvek Yamaha R1 a Yamaha obecně (ucukané vstřikování)

14.1.2016 v 21:25 | Nahoru | #13
Bazalka> Tak mi nezbude než to projet a zhodnotit, musím říct že u MTčka je to pro mě hodně znatelné, trochu se to zlepšilo když tam přehráli ten soft z modelu 2015, ale to by bylo zase na jinou debatu.

dewwil> To jsem čekal větší dardu podle těch fotek, ta cena je celkem OK, s tím bych se smířil, teda pokud bych tu motorku nepřeplatil.... díky za info

(reakce na) Yamaha R1 a Yamaha obecně (ucukané vstřikování)

14.1.2016 v 21:53 | Nahoru | #14
Sperky09> Je to stálý zákazník a kamarád a hlavně mě to baví, mě servis moto neživí, dělám to pro zábavu a radost, když stroj po opravě chodí jak má

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Yamaha R1 a Yamaha obecně (ucukané vstřikování)

15.1.2016 v 17:52 | Nahoru | #15
Bazalka> Ahoj, někde jsem četl, že když ti přehrajou tu mapu na 2015, tak je tam asi o 2 koně míň.Nevím co je na tom pravdy.

1 reakcí na tento příspěvek Yamaha R1 a Yamaha obecně (ucukané vstřikování)

15.1.2016 v 19:48 | Nahoru | #16
dewwil> Aha, tak to potom v servisu bude stát dvojnásobek, ale já mám nejhorší zkušenosti jak v Kawasaki, kde mi Z1000 nedokázali opravit tak v Yamaze, tam mi to zase škrábli a nic neřekli, ale ta motorka byla nová, nevěřím že motorku, nebo auto s přístupem servisů v ČR dokáže někdo opravit, vyměnit díl za díl jo, ale jinak je to bída.

Míra1970> Ty 2 koně nevím, to jsem nečetl, ale přijel jsem s mapou 2014 a odjel s 2015 a nic jsem nepoznal abych řekl pravdu, trošku umírněnější reakce možná jo, ale skoro bych nepoznal rozdíl v ničem.

(reakce na) Yamaha R1 a Yamaha obecně (ucukané vstřikování)

16.1.2016 v 18:38 | Nahoru | #17
Sperky09> Takže to asi nemá cenu řešit. Dík

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Yamaha R1 a Yamaha obecně (ucukané vstřikování)

12.3.2016 v 06:41 | Nahoru | #18
Míra1970> Tak to je budu muset asi přepočítat. Ty poznáš rozdíl 115 vs. 113 PS? I kdyby to tak bylo, tak já určitě ne.

(reakce na) Yamaha R1 a Yamaha obecně (ucukané vstřikování)

15.3.2016 v 18:51 | Nahoru | #19

Bazalka píše: Míra1970> Tak to je budu muset asi přepočítat. Ty poznáš rozdíl 115 vs. 113 PS? I kdyby to tak bylo, tak já určitě ne.



To víš , že nepoznám, ale spousta lidí řeší každýho koníka. Výfuk + pár koníkú a snížení váhy , přečipování + pár koníků , tak proč tomu zbytečně ubírat, když tam můžu dát tu línější mapu necuká.

Yamaha R1 a Yamaha obecně (ucukané vstřikování)

1.9.2017 v 15:21 | Nahoru | #20
Vlastním tři fazery, co se vůle v plynu týká, není to příjemné,ale dá se na to zvyknout.Citlivě přidávat z nulového plynu,nebo nezavírat úplně.Zvykl sem si na to a jen vyjímečně když najedu moc rychle do zatáčky a musím v ní brzdit, tak mi to mírně cukne při přidání,ale nic hrozného.U R1 06 absolutně bez problému,žádná vůle,žádný kopanec,absolutní filharmonie... možná to i bude tím,že při zavřeném plynu, když klesají otáčky,je znatelné,že si motor začne brát drobátku benzinu a nebrzdí až dolu.Tím je možná vyřešený ten problém toho cuknutí, protože se přikrmuje...
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
R1 RN22 BigBang - dvouhmotový spojk... [1, 2] Yamaha YZF-R1 Whistler 39 17.11.2017 v 08:51 dakarista
Problém zo studenom štartom Yamaha ... Yamaha YZF-R1 stenli167 14 6.11.2017 v 17:19 broulik
flash tune Kawasaki ZX-6R Ninja, Yamaha YZF-R6, Yamaha YZF-R1, ... Dave3991 9 3.11.2017 v 12:07 CR500
Perňův Racing koutek - přestavby ok... [1 ... 342, 343] Yamaha YZF-R1 Perňa #81 10278 3.11.2017 v 08:41 BlackSabbath
Pneu Yamaha R1 2003 Yamaha YZF-R1 Lutrak 22 26.10.2017 v 13:43 VladaM

TOPlist