globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: z 125 na 175
16.12.2015 v 22:11
zdravím,
koupil sem válec 125 přebroušený na 175 a zajímalo by mě jestli se dá na toto koupit nějaká pístní sada.
píst normální 175 tam dát nemohu protože 175 má vyšší válec , ojniční čep posunutý níž a i píst je vyšší
jestli s tím máte někdo nějakou zkušenost budu rád za každou radu.

z 125 na 175

16.12.2015 v 22:13 | Nahoru | #1
Pokud máš i kliku ze 175-ky dá se koupit pod válec podložka.
Tady to koupíš

z 125 na 175

17.12.2015 v 00:07 | Nahoru | #2
mrdat!!

koupil jsi píčovinu, přitom upgrade na 175 není problém pomocí standardních dílů.

125 na 175 - jiná klika (setrváky), jiný válec, jiný píst, jiná hlava, jiný karburátor, jiné přimazávací čerpadlo, jiný sekundární převod - kurva už to tu bylo napsáno 1000007x

Ale néééé, proč byste to dělali normálně, když můžete vymejšlet debilní píčoviny aby to bylo, horší, složitější, dražší a hlavně zbytečně!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

z 125 na 175

17.12.2015 v 08:28 | Nahoru | #3
Hlavně je škoda prznit origo 476 motor, bylo jich málo a mají vyšší cenu. Lepší koupit celej motor 477 a ten opravit.

1 reakcí na tento příspěvek z 125 na 175

17.12.2015 v 08:37 | Nahoru | #4
valec prebrouseny na 175 je picovina, objem motoru dela vrtani a zdvih, pokud mas valec ze 125ccm tak patrne bude tak strasne vybrusenej, ze tam nebude skoro zadna stena ktera by odvedla teplo. Takze je velmi vysoka pravdepodobnost, ze se ti to bude zadirat.

Ale jinak viz pech.

z 125 na 175

17.12.2015 v 08:37 | Nahoru | #5
Když už se to tady řeší, zajímalo by mě jaký má motor po přestavbě vlastnosti. Obsah má něco přes 150ccm, ale je čtvercový-vrtání i zdvih 58. Velmi rychlá a jednoduchá přestavba, bez zásahu do vnitřku motoru.

1 reakcí na tento příspěvek z 125 na 175

17.12.2015 v 09:33 | Nahoru | #6
Hosi, takovyhle kutili mam nejradsi... Relativne vzacnej motor 125ccm a domaci kutil, co ocividne vi kulovy. Jak to asi muze dopadnout??? Udelej svetu laskavost, nekomu to prodej a kup si cinu, tech skoda neni...

(reakce na) z 125 na 175

17.12.2015 v 10:40 | Nahoru | #7
sramis>

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) z 125 na 175

17.12.2015 v 12:08 | Nahoru | #8
KubaLC8> Píčovina to není, protože na 125/476 někdy nejsou písty. Tuším že verze 18mm čep na pouzdro, nejsou ani ojnice ani písty. Přebrousí se to na vrtání 58mm a použije se běžně dostupný píst s 16mm čepem na jehly. Klika se vymění za lehce repasovatelnou ze 477 a pod válec se dá ta podložka jak jsem posílal výše. Vloni jsem motor 125/476 repasoval a měl jsem štěstí že jsem sehnal píst, ojnice se prý musela opravit.

z 125 na 175

17.12.2015 v 16:49 | Nahoru | #9
hoši přesně toto sem potřeboval vědět
čili nechám to tak jen na původní válec hodím výbrus lebo ho potřebuje a když už budu moc prahnout po větším výkonu tak si jednoduše přesednu na třindu

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) z 125 na 175

17.12.2015 v 19:58 | Nahoru | #10
Jen kecy, kecy a zase kecy...

Repasovatelnost kliky je jen o ojnici, která je totožná a jiná je jen rozteč os čepů, jež - ano absolventi geometrie zš už vědí - dělá polovinu hodnoty zdvihu, písty jsou a když nebudou, jsou firmy co vyrobí jakýkoli píst, třeba vanep, takže nikdo nemusí motor prasit a i když je 125 líná jak stádo vší, tak to má bejt stále 125, už proto, že jak je zmíněno výše, je to docela dost vzácnost a pro denní ježdění to stejně málokdo využívá a ten kdo to k dennímu ježdění využívá, používá standardní motor 175ccm, který za stejnou spotřebu jede o mnoho lépe už dávno a nečekal až nějaké prase udělá prasárenskou podložku na doprasení zpraseného výbrusu na nestandardní rozměr...

(reakce na) z 125 na 175

17.12.2015 v 23:11 | Nahoru | #11
pech.> Ojnice s 18mm čepem na pouzdro se blbě shání. Ty 16mm se jehlama se dají sehnat v pohodě. Já když dělal svůj motor tak jsem ještě sehnal všechno v pohodě.

z 125 na 175

17.12.2015 v 23:53 | Nahoru | #12
ČZ zavezu k Fiňkovi do Blatné a zgeneralkuje mi 476ku ve Strakonicích dělá pán motory skoro na počkání😉 moc nechápu jak v dnešní době někdo může tvrdit že je k nesehnání píst na 476👍

z 125 na 175

18.12.2015 v 01:26 | Nahoru | #13
dave: ojnice je shodná, pouzdro mělo pár prvních kousků a řeší to výměna ojnice a je po problému.

Motory ve strakonicích dělá víc lidí... třeba Herda jako mechanik OK, ale výbrusy dělá nahovno, protože to nehonuje. Pak to dělá Brož a další.

Naposledy editováno 18.12.2015 01:29:57
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Baterie ČZ 175/477, ČZ 125/476, ČZ 175/487, ČZ 125/516, ČZ 1... _Macca_ 25 5.9.2023 v 08:47 Medved
Čz 125/476 Elektrika ČZ 125/476 Hovořak1 3 8.4.2023 v 18:38 Hovořak1
ČZ Posilube 125 vs 175 ČZ 175/477, ČZ 125/476 RockNRolenc 11 21.9.2022 v 17:47 VGT
Jawa ČZ Liberec a okolí ČZ 175/477, ČZ 125/476, ČZ 175/487, ČZ 125/516, ČZ 1... _Macca_ 12 8.1.2022 v 17:43 Gahan37
Prezývky [1, 2] Jawa 350 Tramp, ČZ 175/477, ČZ 250/471, Jawa 250/559... MarekPalovic 56 28.12.2021 v 11:53 zelinar22


TOPlist