globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: J250 jizda s kopce
12.12.2015 v 12:33
Zdravím,jak je to u Jawy250 panelka při delší jízdě s kopce, pokud motor netahne takse vlarstne ani nemaže,nemůže se tak zadrit? Jak vlastne řešit dlouhé tahle kopce dolů... Jet jen s brzdou se zase tavi oblozeni.
Předchozí
1 2 3
Následující

(reakce na) J250 jizda s kopce

14.12.2015 v 10:10 | Nahoru | #61
mira592> tak minimálně tam jde palivo jako na volnoběh. jestli si to saje víc fakt nevím. nenapadá mě kudy

(reakce na) J250 jizda s kopce

14.12.2015 v 10:12 | Nahoru | #62
sered> možná to bylo m6a,já to neřešil. co dům dal,to jsem tam nalil. potom už jsem tankoval u pumpy normálně mix,když nebyl jinej zdroj

1 reakcí na tento příspěvek J250 jizda s kopce

14.12.2015 v 10:15 | Nahoru | #63
Bylo to M6A.Používalo se i do motorových pil,protože s M2T šli do háje.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) J250 jizda s kopce

14.12.2015 v 10:41 | Nahoru | #64
Anti> to mne docela zajima - pily sly do haje s M2T? Mladej si na podzim vydelal s opacnym litim oleje: u pumpy nebyl M2T, tak koupil nejakej univerzal moto/pily [pri tom spravne SAE 40, API TB] a po 20km natvrdo hryznul!

(reakce na) J250 jizda s kopce

14.12.2015 v 10:53 | Nahoru | #65
sered> on m2t už taky není,co bejval. je to normální olej,jako všechny.

(reakce na) J250 jizda s kopce

14.12.2015 v 11:53 | Nahoru | #66
sered> Těžko říct.První pily u podniku se mazali tím M6A.Potom se přešlo na Husqvarnu olej.Poslední dobou byl problém i s tímto a docházelo k zádírání.Teď se se přešlo na Husqvarna XP a je vcelku klid.
Obecně jsou oleje na pily solidní materiál,vždyť ty mrchy točí 13 tisíc.Navíc se poslední dobou hledí na spotřebu,takže chudá směs.Tam musí být problém jinde.

J250 jizda s kopce

14.12.2015 v 17:22 | Nahoru | #67
Správně by měl výrobce dávat nějaký návod, doporučení pro jízdu, co by tam ale psal, ze, možná bylo, spíš nebylo, ale spíš se řešily návody na opravy a údržbu. Holt na nějaký alpy to delany nebylo, to je jasný. Dřív se ale mazalo řekl bych o dost víc než dnes. Traboch měl myslím volbobezku.

1 reakcí na tento příspěvek J250 jizda s kopce

14.12.2015 v 18:03 | Nahoru | #68
U stojanu MIX bylo kolečko a mohls nastavit jakou směs chceš a myslím, že se tam dával tehdy ten M6A. M2T je olej pro maloběžný motory, ale někde jsem viděl více variant. Nejhorší jsou ti ekologové, dříve jsem do křovináka kupoval oleomac, ale plnou syntetiku a míchal jsem 1:100 a ted oleomac seženeš jen minerální kde je 1:50.

(reakce na) J250 jizda s kopce

14.12.2015 v 19:13 | Nahoru | #69
petrumr> ONO U VETERANU - mame jich par 2T v garazi neni syntetika vhodna - viz synkovo zadreni kde byla synteticka slozka. Dpkad byl na stojanech mix, mazal jsem 1:33, d doby co zacali delat M2T mazu s tim a zase 1:33. Na ekoteroristy prdlam, jedna turbodiesel vochcavka s pridrenym naklapenim lopatek turba nebo vykuchanej kat i s filtrem pevnejch castic u Forad nedela vic coudu nez my veterani za celou sezonu.
Problem je ale ze pres vsechny proklamace a mixovani oleje s benzinem v kanystru se olej stejne po mesici usadi na dne bandasky. U motorek staci pred jizdou s tim zatrast, ale u trojkolky s deserilitrovou krabicovou bandaskou a s elektroventilem na privodu benzinu nejdde vyjet do sucha a tak po mesici stani rozebiram a cistim karbec. Asi zkusim nekde koupit ten M6A.....
Mira 592> ono sice Ttraboch a Wartas mely volnobezku, ALE zase pekne horely na dlouhejch sjezdech brzdy!

1 reakcí na tento příspěvek J250 jizda s kopce

14.12.2015 v 19:17 | Nahoru | #70
Tak 90% procent zadřených pil a křovinořezů jde na vrub dlouho namíchané směsi.Ani protřepání není dostačující.Jinak,kluci ušetřené palivo dávají do starých strojů a problém s tím nemají.Lepší mazivo je holt lepší mazivo...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) J250 jizda s kopce

14.12.2015 v 19:25 | Nahoru | #71
Anti> souhlas, ALE: vem zi za komancu JEZEDak hodil Jawku napodzim na hnuj, na jare prisel, 3x proslapnul a ono to jezdilo. Neco maji zrejme na svedomi BB [Babisovy Biosracky] a neco moderni oleje, ktere zrejme neutvori s benzinem homogenni smes.
Asi opravdu ted pred zimou koupim nekde ten M6A, naleju k tomu jako obvykle VIF benzin aditiv a udelam pokus, jestli se usadi nebo ne.

(reakce na) J250 jizda s kopce

14.12.2015 v 19:43 | Nahoru | #72
sered> odsadí se a odsazoval se vždycky. stačí s tou motorkou pořádně zakejvat

J250 jizda s kopce

15.12.2015 v 10:09 | Nahoru | #73
Hele a dřív byl vlastně benal s prisadou olova a to mělo taky mazaci schopnost, ale pro 2T to význam asi nemělo, domnívám se, ze to potřebovaly škodovky 100, 105, 110, 120 a tak podobně.

1 reakcí na tento příspěvek J250 jizda s kopce

15.12.2015 v 11:26 | Nahoru | #74
Olovo bylo důležité pro mazání ventilových sedel.Pak se začal dělat jiný úhel a materiál a obejde se to bez olova.Osobně mám názor,že starší typ olejů při smíchání z benzínem jen sedal,dnešní moderní se jakoby stráví.Nejspíš v tom budou hrát roli i vzpomínané BB(Babišovi biosračky).

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) J250 jizda s kopce

15.12.2015 v 11:31 | Nahoru | #75

Anti píše: Olovo bylo důležité pro mazání ventilových sedel.Pak se začal dělat jiný úhel a materiál a obejde se to bez olova.Osobně mám názor,že starší typ olejů při smíchání z benzínem jen sedal,dnešní moderní se jakoby stráví.Nejspíš v tom budou hrát roli i vzpomínané BB(Babišovi biosračky).

v sobotu jsem prodával dětskou krosku. stála minimálně 4 roky,zaklepal jsem s ní,fouknu trošku start spreje do sání,na druhé šlápnutí chytla,z výfuku vyletěl atomovej hřib a po zahřátí jela jako za mlada. nebude to s tím palivem až tak horký.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) J250 jizda s kopce

15.12.2015 v 12:03 | Nahoru | #76
nemako> Před dvěma měsíci jsem tu měl na opravu křovinořez.Foukl jsem stříkačkou trochu čerstvého benzínu pod svíčku a křoviňák jel.Po zahřátí šel nastartovat,ale za studena ani rana.Po výměně obsahu nádrže bez problému.Loni jsem takhle spravil malé Varadero.Možná bych si na pár dalších strojů vzpomněl.Hodně záleží kde se tankovalo a do čeho.Některým strojům to nevadí,některé mají problém velký.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) J250 jizda s kopce

15.12.2015 v 12:33 | Nahoru | #77
Anti> tohle byla kx 85. na polivo docela mlsná věc

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) J250 jizda s kopce

15.12.2015 v 13:38 | Nahoru | #78
nemako> Buď rád že máte pumpu kde mají tak kvalitní benzín. Já předloni dělal GO na CR125.Známý si ji půjčil od svého kámoše,první jízda po zimě na původní palivo.Ujel několik km a už tlačil ke mně...

(reakce na) J250 jizda s kopce

15.12.2015 v 13:52 | Nahoru | #79
Anti> tak ta moje taky daleko nejela,jen to projel,naložil a odjel. stejně musí vyměnit všechny náplně a všechno vyčistit.

J250 jizda s kopce

15.12.2015 v 15:19 | Nahoru | #80
Na starym speciálu se dalo po letech vyjet, ale dnešní paliva po několika měsících rychle zoxiduji,kvalita jako ve všem šla do kytek....cena samozřejmě nahoru.

J250 jizda s kopce

10.1.2016 v 08:40 | Nahoru | #81
vypnu klíček a na chvíli přidám plej plyn a je to a navíc máš pocit, že to "jako" brzdí motorem a je to sakra a diskuze zde byla fakt vo hovně

J250 jizda s kopce

3.1.2017 v 19:11 | Nahoru | #82
Řeší se to stále... Olej,olej,olej,benzín,olej,... Výrobce předepsal olej i poměr oleje v benzínu, i když je to sice 50 roků staré(Jawa), tak by se to mělo dodržovat... Ano oleje jsou už úplně někde jinde ale jejich funkce je pořád stejná. Motorky při zajíždění mažu 1:25, po zajetí 1:33, jak to udal výrobce a problém nikdy nebyl. Kdo chce ať maže 1:50 i 1:100 ale ať si nestěžuje, že něco přidřel a nesvádí to na všechno okolo.... Myslím, že někteří výrobci mají předepsaný stooktanový benzín... Jestli šla kvalita do kytek, i když se mění zákony, které předepisují kolik biolihu/MEŘO má být v palivu? Cena paliv několik let je na stejné úrovni +- pár korun, pro koho je to drahé, tak ať radši jede předraženými spoji ČD nebo autobusem skoro za cenu paliva do auta
Jinak při jízdě z kopce neznám nikoho, kdo by nepřidal plyn
Jak píše Julio diskuze úplně k ničemu
Předchozí
1 2 3
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Jawablázni [1 ... 3855, 3856] Jawa 250/559, Jawa 350/354 Kývačka, Jawa 250/353 Kýv... Kafi 115670 Dnes v 10:58 Milan1963
Jawa 250 dostanu ji na veteránské z... Jawa 250/559 panelka Mario853 7 11.3.2024 v 07:11 FJRPEPA
Jawa 250 problém s kolesom Jawa 250/559 panelka, Jawa 250/353 Kývačka Lithwick 12 25.2.2024 v 12:11 udinar
Jawa 250/559 s Ukrajinským vape nes... Jawa 250/559 panelka Palarma 13 24.2.2024 v 19:44 Drak1
Konec velkých techničáku [1, 2] Jawa 250/559 panelka, Jawa 250/353 Kývačka, Jawa 175... Jirk_K 57 23.2.2024 v 22:37 CBRlitrRR

TOPlist