Téma: J250 jizda s kopce
12.12.2015 v 12:33
Zdravím,jak je to u Jawy250 panelka při delší jízdě s kopce, pokud motor netahne takse vlarstne ani nemaže,nemůže se tak zadrit? Jak vlastne řešit dlouhé tahle kopce dolů... Jet jen s brzdou se zase tavi oblozeni.
1 reakcí na tento příspěvek J250 jizda s kopce
Bylo to M6A.Používalo se i do motorových pil,protože s M2T šli do háje.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) J250 jizda s kopce
Anti> to mne docela zajima - pily sly do haje s M2T? Mladej si na podzim vydelal s opacnym litim oleje: u pumpy nebyl M2T, tak koupil nejakej univerzal moto/pily [pri tom spravne SAE 40, API TB] a po 20km natvrdo hryznul!
sered> Těžko říct.První pily u podniku se mazali tím M6A.Potom se přešlo na Husqvarnu olej.Poslední dobou byl problém i s tímto a docházelo k zádírání.Teď se se přešlo na Husqvarna XP a je vcelku klid.
Obecně jsou oleje na pily solidní materiál,vždyť ty mrchy točí 13 tisíc.Navíc se poslední dobou hledí na spotřebu,takže chudá směs.Tam musí být problém jinde.
Obecně jsou oleje na pily solidní materiál,vždyť ty mrchy točí 13 tisíc.Navíc se poslední dobou hledí na spotřebu,takže chudá směs.Tam musí být problém jinde.
Správně by měl výrobce dávat nějaký návod, doporučení pro jízdu, co by tam ale psal, ze, možná bylo, spíš nebylo, ale spíš se řešily návody na opravy a údržbu. Holt na nějaký alpy to delany nebylo, to je jasný. Dřív se ale mazalo řekl bych o dost víc než dnes. Traboch měl myslím volbobezku.
1 reakcí na tento příspěvek J250 jizda s kopce
U stojanu MIX bylo kolečko a mohls nastavit jakou směs chceš a myslím, že se tam dával tehdy ten M6A. M2T je olej pro maloběžný motory, ale někde jsem viděl více variant. Nejhorší jsou ti ekologové, dříve jsem do křovináka kupoval oleomac, ale plnou syntetiku a míchal jsem 1:100 a ted oleomac seženeš jen minerální kde je 1:50.
petrumr> ONO U VETERANU - mame jich par 2T v garazi neni syntetika vhodna - viz synkovo zadreni kde byla synteticka slozka. Dpkad byl na stojanech mix, mazal jsem 1:33, d doby co zacali delat M2T mazu s tim a zase 1:33. Na ekoteroristy prdlam, jedna turbodiesel vochcavka s pridrenym naklapenim lopatek turba nebo vykuchanej kat i s filtrem pevnejch castic u Forad nedela vic coudu nez my veterani za celou sezonu.
Problem je ale ze pres vsechny proklamace a mixovani oleje s benzinem v kanystru se olej stejne po mesici usadi na dne bandasky. U motorek staci pred jizdou s tim zatrast, ale u trojkolky s deserilitrovou krabicovou bandaskou a s elektroventilem na privodu benzinu nejdde vyjet do sucha a tak po mesici stani rozebiram a cistim karbec. Asi zkusim nekde koupit ten M6A.....
Mira 592> ono sice Ttraboch a Wartas mely volnobezku, ALE zase pekne horely na dlouhejch sjezdech brzdy!
Problem je ale ze pres vsechny proklamace a mixovani oleje s benzinem v kanystru se olej stejne po mesici usadi na dne bandasky. U motorek staci pred jizdou s tim zatrast, ale u trojkolky s deserilitrovou krabicovou bandaskou a s elektroventilem na privodu benzinu nejdde vyjet do sucha a tak po mesici stani rozebiram a cistim karbec. Asi zkusim nekde koupit ten M6A.....
Mira 592> ono sice Ttraboch a Wartas mely volnobezku, ALE zase pekne horely na dlouhejch sjezdech brzdy!
1 reakcí na tento příspěvek J250 jizda s kopce
Tak 90% procent zadřených pil a křovinořezů jde na vrub dlouho namíchané směsi.Ani protřepání není dostačující.Jinak,kluci ušetřené palivo dávají do starých strojů a problém s tím nemají.Lepší mazivo je holt lepší mazivo...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) J250 jizda s kopce
Anti> souhlas, ALE: vem zi za komancu JEZEDak hodil Jawku napodzim na hnuj, na jare prisel, 3x proslapnul a ono to jezdilo. Neco maji zrejme na svedomi BB [Babisovy Biosracky] a neco moderni oleje, ktere zrejme neutvori s benzinem homogenni smes.
Asi opravdu ted pred zimou koupim nekde ten M6A, naleju k tomu jako obvykle VIF benzin aditiv a udelam pokus, jestli se usadi nebo ne.
Asi opravdu ted pred zimou koupim nekde ten M6A, naleju k tomu jako obvykle VIF benzin aditiv a udelam pokus, jestli se usadi nebo ne.
1 reakcí na tento příspěvek J250 jizda s kopce
Olovo bylo důležité pro mazání ventilových sedel.Pak se začal dělat jiný úhel a materiál a obejde se to bez olova.Osobně mám názor,že starší typ olejů při smíchání z benzínem jen sedal,dnešní moderní se jakoby stráví.Nejspíš v tom budou hrát roli i vzpomínané BB(Babišovi biosračky).
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) J250 jizda s kopce
Anti píše: Olovo bylo důležité pro mazání ventilových sedel.Pak se začal dělat jiný úhel a materiál a obejde se to bez olova.Osobně mám názor,že starší typ olejů při smíchání z benzínem jen sedal,dnešní moderní se jakoby stráví.Nejspíš v tom budou hrát roli i vzpomínané BB(Babišovi biosračky).
v sobotu jsem prodával dětskou krosku. stála minimálně 4 roky,zaklepal jsem s ní,fouknu trošku start spreje do sání,na druhé šlápnutí chytla,z výfuku vyletěl atomovej hřib a po zahřátí jela jako za mlada. nebude to s tím palivem až tak horký.1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) J250 jizda s kopce
nemako> Před dvěma měsíci jsem tu měl na opravu křovinořez.Foukl jsem stříkačkou trochu čerstvého benzínu pod svíčku a křoviňák jel.Po zahřátí šel nastartovat,ale za studena ani rana.Po výměně obsahu nádrže bez problému.Loni jsem takhle spravil malé Varadero.Možná bych si na pár dalších strojů vzpomněl.Hodně záleží kde se tankovalo a do čeho.Některým strojům to nevadí,některé mají problém velký.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) J250 jizda s kopce
Anti> tohle byla kx 85. na polivo docela mlsná věc
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) J250 jizda s kopce
nemako> Buď rád že máte pumpu kde mají tak kvalitní benzín. Já předloni dělal GO na CR125.Známý si ji půjčil od svého kámoše,první jízda po zimě na původní palivo.Ujel několik km a už tlačil ke mně...
Řeší se to stále... Olej,olej,olej,benzín,olej,... Výrobce předepsal olej i poměr oleje v benzínu, i když je to sice 50 roků staré(Jawa), tak by se to mělo dodržovat... Ano oleje jsou už úplně někde jinde ale jejich funkce je pořád stejná. Motorky při zajíždění mažu 1:25, po zajetí 1:33, jak to udal výrobce a problém nikdy nebyl. Kdo chce ať maže 1:50 i 1:100 ale ať si nestěžuje, že něco přidřel a nesvádí to na všechno okolo.... Myslím, že někteří výrobci mají předepsaný stooktanový benzín... Jestli šla kvalita do kytek, i když se mění zákony, které předepisují kolik biolihu/MEŘO má být v palivu? Cena paliv několik let je na stejné úrovni +- pár korun, pro koho je to drahé, tak ať radši jede předraženými spoji ČD nebo autobusem skoro za cenu paliva do auta
Jinak při jízdě z kopce neznám nikoho, kdo by nepřidal plyn
Jak píše Julio diskuze úplně k ničemu
Jinak při jízdě z kopce neznám nikoho, kdo by nepřidal plyn
Jak píše Julio diskuze úplně k ničemu
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Jawablázni [1 ... 3855, 3856] Jawa 250/559, Jawa 350/354 Kývačka, Jawa 250/353 Kýv... | Kafi | 115670 | Dnes v 10:58 Milan1963 |
Jawa 250 dostanu ji na veteránské z... Jawa 250/559 panelka | Mario853 | 7 | 11.3.2024 v 07:11 FJRPEPA |
Jawa 250 problém s kolesom Jawa 250/559 panelka, Jawa 250/353 Kývačka | Lithwick | 12 | 25.2.2024 v 12:11 udinar |
Jawa 250/559 s Ukrajinským vape nes... Jawa 250/559 panelka | Palarma | 13 | 24.2.2024 v 19:44 Drak1 |
Konec velkých techničáku [1, 2] Jawa 250/559 panelka, Jawa 250/353 Kývačka, Jawa 175... | Jirk_K | 57 | 23.2.2024 v 22:37 CBRlitrRR |