bmw_r1300gs_cartec




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: pancéřové hadice
30.11.2015 v 10:49
nemůžu si pomoc ale mám dojem že mi Suzanka nebrzdí nikterak slavně...vím že to nikdy nebude jako na sportovní motorce ale stejně mi přijde že by to chtělo trochu povzbudit...jsou tam seriový kotouče i desky...nějaký zkušenosti jestli fakt pomůže výměna hadic za pancéřovky?
Předchozí
1 2
Následující

1 reakcí na tento příspěvek pancéřové hadice

30.11.2015 v 10:54 | Nahoru | #1
Nekdo ti rekne ze jo nekdo ze ne. Podle me pancerky poznas az kdyz brzdis na krev a kdy se ta guma roztahuje.
Nejvic ci ti IMHO pomuze je, mit poradne vycisteny brzdice aby se to hejbalo a mekky desky.

pancéřové hadice

30.11.2015 v 11:20 | Nahoru | #2
já to řešil na hd. hadice trošku pomůžou,ale lepší desky pomůžou hodně. nechal jsem si nalepit desky z materiálu na sportovní motorky a skoro to brzdí blbý je,že moc brzdit stejně nejde,protože se to vlní,jako když hada žene

pancéřové hadice

30.11.2015 v 12:01 | Nahoru | #3
Teď jsem na XJR pořídil nový desky... jsou tam brzdy, co se dávaly i na R1, takže to asi nebude úplně marný... s novejma deskama to brzdí tak o 20-30% líp (pocitově) jen mám furt nějak měkkou páčku, tak taky zvyžuju pancířáky... přecejen už to na těch hadicích nalítalo 84 000 km

2 reakcí na tento příspěvek pancéřové hadice

30.11.2015 v 12:19 | Nahoru | #4
Z vlastni zkusenosti...koupil jsem pancerky ( here www.Abmoto.cz)+ desky Ap racing taky v Abmotu.vycistil jsem brzdice a vymenil kapalinu. rozdil je dost citelny... ty sestipistky brzdi jak jeble . Jen je omrd ty brzdice odvzdusnit musis si s tim pohrat. Ale urcite do toho😠jdi

Naposledy editováno 30.11.2015 12:21:30

(reakce na) pancéřové hadice

30.11.2015 v 12:43 | Nahoru | #5
HornisGSX> no jo ale je ten rozdil dany tema hadicema nebo tim zes vycistil ty bzdice a koupil jiny desky?

pancéřové hadice

30.11.2015 v 12:48 | Nahoru | #6
Panceřové hadice ti nezlepší brzný účinek jako takový, ale vyměnou starých hadic za pancíře, se ti trošku zkrátí chod páčky a zlepší citlivost v ruce při brždění-stojí to zato(nemusíš tak rvát za páčku, aby to brzdilo)

Na brzdný účinek z těch levných úprav opravdu má největší vliv výměna obložení za měkčí(ale méně vydrží). Potom už jsou dražší úpravy-výměna brzdové pumpy, nebo rovnou brzdičů, za jiné.

Ale i přesto-pancéřovky doporučuji.

Vyčištěné pístky, dobře odvzdušněné brzdy a novou kapalinu beru jako samozřejmost.

Naposledy editováno 30.11.2015 12:49:46

(reakce na) pancéřové hadice

30.11.2015 v 12:53 | Nahoru | #7

gugo píše: Nekdo ti rekne ze jo nekdo ze ne. Podle me pancerky poznas az kdyz brzdis na krev a kdy se ta guma roztahuje.
Nejvic ci ti IMHO pomuze je, mit poradne vycisteny brzdice aby se to hejbalo a mekky desky.



Kde to mám podepsat?

Jinak hodně lidí z anglického GSX fóra měnilo ty 6 pístky TOKICO za 4 pístky TOKICO z GSXR600/750 K1-K3 nebo SV1000 K3-K4 a změnu chválili.
Já osobně si na ty 6 pístky TOKICO nestěžuji a jedině kdy to vadne je opravdu při vícenásobném opakovaném brždění. I když dávkovatelnost brzdného účinku při výměně hadic by teoreticky měla být znát hned. Taky je mám časem v plánu, ale spíš že ty původní už mají 9 let a 50 tisíc km.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) pancéřové hadice

30.11.2015 v 13:08 | Nahoru | #8

HornisGSX píše: ... Jen je omrd ty brzdice odvzdusnit musis si s tim pohrat. Ale urcite do toho😠jdi



Sežeň si na vrakáči motůrek ostřikovačů ze starý škodovky, pístky brzd úplně zatlačit a kapalinu tam poslat spodem odvzdušňovákama. Vzduch to vytlačí před sebou ven, pak jen brzdu namačkat a odvzdušňovat spodem už ani nemusíš. I tak jsem to pro jistotu udělal, ale žádný vzduch ven nešel. Tento postup je obzvláště vhodný, pokud měníš i hadice. Stačí pak nechat přes noc páčku "zmáčkutou" (třeba stáhnout elektrikářskou páskou co nejvíc k heftu) a zbylé mikro bublinky vysviští ven, ráno je páčka o poznání tvrdší.

Naposledy editováno 30.11.2015 13:11:59

pancéřové hadice

30.11.2015 v 13:44 | Nahoru | #9
Ano, pomůžou samotný pancéřky,trochu, rovnou bych ještě vyměnil desky :)

(reakce na) pancéřové hadice

30.11.2015 v 16:03 | Nahoru | #10
Sete> zkousel jsem to tou rucni pumpickou a neprotlacil jsem to ani hovno...ten motorek me se priznam nikdy nenapadnul....

Hevy14: ja byt tebou uz bych nic neresil a objednal....nic tim nezkazis a kdyz si pri te prilezitosti alespon vydrhnes brzdice a kapalinu urcite rozdil na jare poznas

pancéřové hadice

30.11.2015 v 16:43 | Nahoru | #11
Ja jsem letos měnil pumpu,hadice,třmeny rozebral a složil a vzal jsem velkou injekční stříkačku (150ml) a tlačil brzdovku spodem a do 20 min jsem měl odvzdusněno. A od té doby jsou brzdy hodně dobrý o 100% lepší. Asi bych udělal to co píše tady kolega nademnou :hadice,kapalinu a třmeny bych vyčistil pak jak bych dojel desky tak bych dal něco lepšího Nissin,SBS - RS jezdil jsem i orginály Tokico a brzdí taky hodně dobře (a víc vydrží).

1 reakcí na tento příspěvek pancéřové hadice

30.11.2015 v 17:51 | Nahoru | #12
Určitě to bude o cosi lepší brzdit, ale sílu brzdění určuje stejně mozek. Mám vše sériové a vždycky se mi zdálo že to moc nebrzdí a uvažoval jsem nad zlepšením brzdového systému. Že vše brzdí tak jak má jsem zjistil až když mi nedali přednost. Nevěřil bych že dvou vteřinový pískot od předního kola spojeny z hustým dýmem dokážou vyvolat pro mě do té doby nebrzdící brzdy. Upustil jsem od myšlenky do nich nějak zasahovat. Předěláním na sportovní verzi bych určitě přišel o jízdní komfort.

(reakce na) pancéřové hadice

30.11.2015 v 20:46 | Nahoru | #13
Vokyp1> no ver tomu ze po viz. Moji rekonstrukci brzd se drasticky zmenilo chovani motorky pri brzdeni..kemeryd co jezdi gsf 1250s abs byl pomerne prekvapeny jak me brzdy reaguji(ano on ma abs) chod brzdy reakce brzd atd...kdyby byl kolega blize klidne bych mu byl ochoten ty brzdy udelat...brzdny vykon narostl o par procent a ovlasatelnost brzdy..uzasna!!!

1 reakcí na tento příspěvek pancéřové hadice

30.11.2015 v 21:44 | Nahoru | #14
v planu udrzby je i napsana za x let vymenit brzdove hadice neznam nikoho kdo byto menil.... kdyz uz maji nejaky ten patek..

(reakce na) pancéřové hadice

30.11.2015 v 21:50 | Nahoru | #15

Pjercak píše: v planu udrzby je i napsana za x let vymenit brzdove hadice neznam nikoho kdo byto menil.... kdyz uz maji nejaky ten patek..



Nejen brzdové, ale i palivové

pancéřové hadice

1.12.2015 v 09:33 | Nahoru | #16
Jak psal gugo že to poznáš až jde fakt vysoký tlak (prudké brzdění) a guma se začne roztahovat. Ale já je mám taky v plánu. Už jen kvůli tomu jak vypadají.

pancéřové hadice

1.12.2015 v 11:42 | Nahoru | #17
Pancéřky ti vůbec nepomůžou, jedině tak na okruhu, kde se brzdy ohřívají hodně. Tam pancéřky částečně odstraní měknutí páčky. Každopádně pokud je chceš vyměnit, tak horší to samozřejmě nebude

Tobě jak už psali bude stačit vyměnit brzdovku, vyčistit třmeny, dát lepší desky - osobně nedoporučuji originál tokico - aspoň na gixeru to bylo slabé. Nejsou špatné i SBS ty nejlevnější.

pancéřové hadice

1.12.2015 v 19:46 | Nahoru | #18
Mě brzdy začaly lépe brzdit vždy po vyčištění jak desek, tak kotoučů, ale to jen do té doby, kdy se znova zaprasily... jak jinak, že...
Když měla motorka najeto přes 100 000 km na původních brzd. hadicích, vyměnil jsem je za pancéřky a změna je velmi znatelná, hlavně při přímém porovnání s jinou motorkou, samozřejmě se stejnou motorkou od kamaráda a to jsme dávali stejné destičky..!!! Brzda je lépe dávkovatelná s menšími ovládacími silami...

pancéřové hadice

2.12.2015 v 12:41 | Nahoru | #19
Já jsem na GPZ měnil, protože ten brzdný účinek taky nebyl nic moc, a můžu říct toto: hadice pomůžou jak bylo psáno při razantním brždění, o což asi jde (např. konečně můžu zablokovat při brždění přední kolo ). Ale hadice je jen 30% úspěchu, min. 30% dělají desky (ideálně sintrované) a zbytek guma. Při výměně hadic se ti taky ale taky může stát, že budeš muset v brzké době měnit i brz. pumpu (pokud máš starší moto), protože starou pumpu ten tlak může poslat rychleji do kytek.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) pancéřové hadice

2.12.2015 v 13:31 | Nahoru | #20

Sete píše: Sežeň si na vrakáči motůrek ostřikovačů ze starý škodovky, pístky brzd úplně zatlačit a kapalinu tam poslat spodem odvzdušňovákama. Vzduch to vytlačí před sebou ven, pak jen brzdu namačkat a odvzdušňovat spodem už ani nemusíš. I tak jsem to pro jistotu udělal, ale žádný vzduch ven nešel. Tento postup je obzvláště vhodný, pokud měníš i hadice. Stačí pak nechat přes noc páčku "zmáčkutou" (třeba stáhnout elektrikářskou páskou co nejvíc k heftu) a zbylé mikro bublinky vysviští ven, ráno je páčka o poznání tvrdší.



A kudy ty bublinky vysviští ven, aby zároveň zůstal tlak.

pancéřové hadice

2.12.2015 v 13:48 | Nahoru | #21
Pro uvedené 6pístky tokico z vlastní zkušenosti doporučuju hlavně vyměnit brzdovou pumpu, tj. chyba je hlavně v brzdové pumpě, nikoliv třmenech. Já tam dal Accossato 19x18 a citlivost brzd a brzdný účinek hned úplně jinde (samozřejmě, když člověk vezme na hulváta za sériovou pumpu, taky brzdí, ale cit veškerý nulový...).
Podotýkám, pancéřové hadice už tam byly, kotouče,desky a odvzdušnění v pořádku jsou samozřejmost.

Naposledy editováno 02.12.2015 13:48:57

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) pancéřové hadice

2.12.2015 v 19:28 | Nahoru | #22
PEPAFJR>
Bublinky vysviští ven přes pumpu a nádobku kapaliny. Musíš najít bod kdy se odkryje nasávací dirka a v tom místě nechat. Po výměně pumpy jsem brzdy neodvzdušňoval, ale pouze párkrát pomalu zmáčkl páčku a bublinky pěkně svištěli ven. Pak přes noc stažená páska přes páčku ve správném místě a ráno bylo odvzdušněno. U pump co mají integrovanou nádobku je i krásně vidět v jakém místě nechat páčku.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) pancéřové hadice

2.12.2015 v 19:37 | Nahoru | #23
standamz> temhle zpusob par lidi popisuje, ale prakticky kdyz se zamyslis nad tim jak pumpa funguje tak neni jedinej okamzik kdy bude otevrena cesta od brzdice nahoru do nadobky (kdyz budes brzdit), kdyby jo tak by to moc nebrzdilo. Bud nasavas zezhora z nadobky nebo tlacis dolu. Dira pro nasavani z nadobky je v klidovem stavy pred manzetou ktera tlaci dolu, to je jedinej okamzik kdy by to melo tect zezhora az dolu, tak kdyz neni zavzdusnena hadice a dole to povolis tak ti to tece dole z odvzdusnovaku a nahore to staci zalivat. v okamziku kdy zacnes brzdit se tesneni posune dopredu pred diru z nadobky a bubliny by pres ni projit nemely. Ty bubliny, ktery v tomhle stavu jdou ven musej jit z prostoru za prvnim tesnenim ne zespoda.

(reakce na) pancéřové hadice

2.12.2015 v 20:08 | Nahoru | #24
gugo> Máš pravdu, ale prostě to funguje. V každém případě pouze mačkáním páčky jsem pumpu a horní část hadic odvzdušnil a doladil tím zaaretováním přes noc.

1 reakcí na tento příspěvek pancéřové hadice

2.12.2015 v 21:13 | Nahoru | #25
Páčku jsem přes noc vždy nechal zmáčknutou co to šlo. Zbylé bublinky vyjedou až nahoru před pístek a jak ráno páčku uvolníš, tak vysviští do nádobky kapaliny. Každopádně i kdyby moje teorie nebyla správná, tak to nic nemění na tom, že to funguje

Naposledy editováno 02.12.2015 21:18:37

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) pancéřové hadice

2.12.2015 v 21:35 | Nahoru | #26
Sete> a proc by nevysvystily bublinky nehoru kdyz bude packa v klidovy poloze ?

edit: jediny co me napada je to ze kdyz je packa zmacknuta je tam tlak, takze jsou ty bubliny mensi. Coz muze byt defakto BINGO proc to funguje.

Naposledy editováno 02.12.2015 21:35:55

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) pancéřové hadice

2.12.2015 v 22:34 | Nahoru | #27

gugo píše: Sete> a proc by nevysvystily bublinky nehoru kdyz bude packa v klidovy poloze ?

edit: jediny co me napada je to ze kdyz je packa zmacknuta je tam tlak, takze jsou ty bubliny mensi. Coz muze byt defakto BINGO proc to funguje.



Bingo

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) pancéřové hadice

2.12.2015 v 22:36 | Nahoru | #28
Sete> ja to nikdy nepouzival, staci brzdu naplnit odspoda..

pancéřové hadice

3.12.2015 v 07:33 | Nahoru | #29
Však jsem psal výše, taky plním odspodu, i tak je to zmáčknutí páčky přes noc znát.

1 reakcí na tento příspěvek pancéřové hadice

3.12.2015 v 09:06 | Nahoru | #30
Na brzdnej účinek maj vliv destičky,průměr kotoučů,třmeny a pumpa,v tomhle pořadí.Pokud má někdo 10 let starý hadice,tak je jasný,že nový budou znát,ať už gumový nebo pancířky,ale při ceně origo hadic nad nima ani nemá cenu uvažovat.Samotný pancířky nijak nepomůžou.
Sám jsem upgradoval brzdy ve dvou vlnách,a desky maj opravdu největší podíl na kvalitě brzdnýho účinku.Radiální pumpa pomůže,ale je trošku problém vybrat tu správnou.
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Model Suzuki GSX 1400 Suzuki GSX 1400 SuzukiGSX14000 4 17.3.2024 v 09:38 dedek65
vysoké plexi na gsx 1400 ? kdo to m... Suzuki GSX 1400 george1983 11 4.3.2024 v 15:44 Danny350
ukazatel zařazené rychlosti suzuki ... Suzuki GSX 1400 Tatrman 11 4.2.2024 v 07:50 Anti
Motorka nezatáčí, vlní se na rovině... [1, 2, 3] Suzuki GSX 1400 Dbednarik 75 14.12.2023 v 16:58 Kohlstein
GSX 1400 škubání [1, 2] Suzuki GSX 1400 Moty1 56 22.7.2023 v 18:28 PEPA12N


TOPlist