bmw_r1300gs_cartec




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Rozdíly mezi KTM
Zdravím, na jaře si budu dělat papíry A2 a tudíž koukám po nějaké "větší" motorce. Dost se mi zalíbily motardy od KTM, jenom v nich mám docela dost guláš. Mohl by mi někdo prosím vysvětlit rozdíly a doporučit nějakou? Nechci strávit víc času v garáži než ježděním, projížďky max. 150 km, cena do 100 000. Díky za odpovědi.

Rozdíly mezi KTM

17.11.2015 v 22:55 | Nahoru | #1
625, 640, 660 - motorky do roku 2006, vsechny karbec.
690 sm a smc - strikacky. zadna z nich neni ostra, vsechny servis na kilometry. chtelo by se zeptat trochu vic konkretne..

Rozdíly mezi KTM

17.11.2015 v 22:58 | Nahoru | #2
a jinak vsechno uz tady bylo napsany, staci hledat

Rozdíly mezi KTM

18.11.2015 v 08:00 | Nahoru | #3
za 100 bude 690ka jen ta strašně škaredá

Rozdíly mezi KTM

18.11.2015 v 10:13 | Nahoru | #4
Za ty peníze určitě buď 660 nebo 640. A pak už si musíš vybrat mezi 640 míň náročná na servis- 5000 km. Má startér je homologovaná pro dva(homologovaná sice je ale víc než 10km bych na to ve dvou nejel). a je o něco těžší. Nebo 660 servis po 2500km nemá el. starter, je homologovaná pro jednoho(je tam hliníková podsedlovka má lepší přední vidlici má nádrž na 9l teda z výroby a je samozřejmně ostřejší. Co se týče výdrže motoru atd. Tak tam záleží hlavně na tom jak se s tou kteru motorkou zacházelo a jakou měla péči.

1 reakcí na tento příspěvek Rozdíly mezi KTM

18.11.2015 v 13:46 | Nahoru | #5
KTM SMC 625: 625 ccm, el. start + kickstart, karbec Keihin FCR 41 (akcelerační pumpa), 9 l nádrž, servis po 2500km
KTM LC4 640: 625 ccm, el. start + kickstart, karbec Mikuni BST-40, 11 l nádrž, servis po 5000km
KTM SMC 660: 654 ccm, pouze kickstart, karbec Keihin FCR 41 (akcelerační pumpa), 9 l nádrž, servis po 2500km

Novější modely SMC, SMCR a SM 690 asi do 100k neseženeš, možná tak tu ošklivou SM 690.

Osobně bych volil mezi 625 a 660, který maj sice kratší interval na olej atd, ale jedou o něco líp. Otázkou je, jestli by ti stačil jenom kickstart u 660 (když se to člověk naučí, tak na 1. - 2. šlápnutí chytne) nebo budeš chtít i el. startér.

Naposledy editováno 18.11.2015 13:53:17

1 reakcí na tento příspěvek Rozdíly mezi KTM

18.11.2015 v 14:08 | Nahoru | #6
A jaká z těchto bude vhodnější na přechod z A1? Nebo něco jiného od KTM?

Jinak díky za odpovědi.

Rozdíly mezi KTM

18.11.2015 v 14:09 | Nahoru | #7
Propiska7
Kickstart rozhodně nevadí, sice to neumím ale naučit se to snad dá. A žadný hard enduro jezdit nechci, max. polňačka.

(reakce na) Rozdíly mezi KTM

18.11.2015 v 14:11 | Nahoru | #8
ikotep> všechno je to hodně podobný výkonem

já 660 mam, ze začátku jsem na tom skákal třeba půl hodiny, ale teď i studenou jí nakopnu na poprvý, takže po nějaký době se to naučíš v pohodě

Naposledy editováno 18.11.2015 14:13:00

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rozdíly mezi KTM

18.11.2015 v 14:14 | Nahoru | #9
Propiska7> A myslíš že 625 nebo 660 půjdou sehnat aby splňovaly A2?

(reakce na) Rozdíly mezi KTM

18.11.2015 v 14:16 | Nahoru | #10
ikotep> jojo pujdou, prodávali se jenom s 24kw v TP

Rozdíly mezi KTM

17.12.2015 v 12:05 | Nahoru | #11
Mohu nabídnout své SMC...dnes jsem podal inzerát.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Dunlop Mutant- "Vaše zkušenosti?" KTM 690 Supermoto, KTM 690 SM W.Geronimo 16 Včera v 07:46 Pavel_G
KTM rolny vahadel , par foto KTM 640 LC4 Supermoto SuperPivis 14 19.2.2024 v 20:23 Jirka-ZXR
Elektroinstalace KTM 640 LC4 Supermoto Soliš1 2 3.1.2024 v 21:04 combust
Snížení výkonu KTM LC4 640, KTM 640 LC4 Supermoto pavouk25 6 22.6.2023 v 13:26 Krautkopf
Rottweiler Fueling Dongle 690/701 -... KTM 690 Enduro, KTM Duke 690, KTM 690 Supermoto, KTM... Gumish 28 11.6.2023 v 18:44 Matess727x


TOPlist