globalmoto_duben_nolan




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Benzín
16.11.2015 v 17:35
Ač jsem tomu nevěřil tak jsem teď z vlastní zkušenosti zjistil,že benzín může být po roce v nádrži bez provozu, opravdu zcela k ničemu. A zapalovací svíčka nemá šanci ho zapálit. Takže pokud má někdo po takovéto době problém. Doporučuju vypustit nádrž, vyčistit palivovej systém.
Předchozí
1 2 3
Následující

Benzín

16.11.2015 v 18:32 | Nahoru | #1
Co svíčka, ten nezapálí ani sirka...

1 reakcí na tento příspěvek Benzín

16.11.2015 v 18:44 | Nahoru | #2
Proto tankuju do všeho 100

1 reakcí na tento příspěvek Benzín

16.11.2015 v 18:48 | Nahoru | #3
Nemíním dělat werbung, ale doporučuju VIF benzin, jako jediné takové aditivum je vyvinut přímo na míru benzinům prodávaným v ČR (mám info od člověka "zevnitř", mimochodem člena tohoto fóra, nic podrobnějšího z pochopitelných důvodů uvést nemohu) a ohledně potlačení vlivů špiritusu a dalších sajrajtů v benzinu, stabilizaci paliva a odolnosti proti "vodnatění", skutečně funguje - odzkoušeno hlavně u veterána, který na palivo fakt cimprlich a jarní starty s dnešními benziny byly utrpením. Minulou sezonu jsem začal aditiv dávat (společně s Pb aditivem), auto pak přes zimu navíc stálo s třetinou nádrže (počasí se nečekaně zesralo dřív oproti očekávání, tak už nebylo kdy dojet natankovat plnou) - takže možnost odparu a vodnatění byla dost pravděpodobná - a první jarní start navzdory slabší baterce byl bez problémů. Projev a výkon motoru se rovněž razantně zlepšil
Na druhou stranu, v elektrocentrále, koupeně před cca 10 lety, je stále zbytek benzinu, co tam byl už v krámu a chytne v pohodě na dvě zatažení! To je znát, jaký byl N95 tehdy. A co byl teď na "Zavírání šoupátek" kolega s modrou Octávkou, tak tvrdil, že po spoustě let ji v pohodě nastartoval na Special9 z r. 1990.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Benzín

16.11.2015 v 18:53 | Nahoru | #4
J.M.K.> ty vogo jak velkou ma ta elektrocentrala nadrz ? Jinak souhlast pouzivam vif do dieselu a ten motor bezi lip.

Benzín

16.11.2015 v 19:41 | Nahoru | #5
No,vzhledem k tomu,že jsme plechovkáři LPGáři,tak to mohu jen potvrdit. Neblbnu a benzínu si vozím tak do 10ti litrů na startování a nouzové dojetí a obměnuji to dost pravidelně. Obvzlášt to vypeklo mého otce,kyž měl benzín ještě z lonské dovolené,nebot jej také nepotřebuje.No,auto škubalo,nemělo odezvu,hydra nehydra-stejně to v hlavě cvrlikalo. A to nemá žádnou náročnost,ale starého nenáročného němce s optimem 91-95 okt. Ale dotankoval doplna a postupně dojížděl.Dostal taky ten VIF,nevím jestli na to měl vliv anebo to dotankování čerstvého paliva,ale byl klid. Každopádně já to řeším u motorek takto: Karburátor s kohoutem v nádrži-dostatečné množství paliva(až nad vstup nad rezervou) cca 4litry a ještě obohacené právě o ten VIF a u moto se vstřikem to mám tak odhadem,aby bylo zalité čerpadlo,filtr a hlavně vstřikovací lišta-samozřejmě s VIFem. Víc paliva pro mě nemá smysl: První nádrž plast,druhá Al,takže korozi eliminuji. Takže ikdyby se zkazil,tak mě to nemusí tak mrzet a navíc,tuhle trochu stejně z jara vždy doleji novým palivem.

1 reakcí na tento příspěvek Benzín

16.11.2015 v 21:05 | Nahoru | #6
Jojo, zažil jsem cca. 6 - 7 měsíců starej benzín, kterej stříkačku nerozběhl. Po vylití a nalití čerstvýho OK. Ta vypuštěná věc byla hnědá, zatuchlá, bylo to jak vyčichlý ředidlo od umytýho štětce.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Benzín

16.11.2015 v 21:10 | Nahoru | #7
Piwell> tenhle problem jsem mel pred 3roky...na jare ucpane vstrikovace! Po vyliti nadrze vycisteni cerpadla a vstriku(ultrazvukem ) motorka ozila....proto na zimu 98-100a mam pokoj

Benzín

16.11.2015 v 22:08 | Nahoru | #8
už jsem to tu někdy dával, karbec z motorky, která dlouho stála, myslím, že víc než rok....





(reakce na) Benzín

16.11.2015 v 22:29 | Nahoru | #9

HornisGSX píše: Piwell> tenhle problem jsem mel pred 3roky...na jare ucpane vstrikovace! Po vyliti nadrze vycisteni cerpadla a vstriku(ultrazvukem ) motorka ozila....proto na zimu 98-100a mam pokoj

jj,celej rok jezdim na biosracky 95,ted pred zimou jsem vyjel tri nadrze na maxmotion 100 aby se to trochu vycistilo a dneska jsem ji dofrk po spunt

Benzín

17.11.2015 v 07:21 | Nahoru | #10
Dal jsem N95+VIF, ale budu jezdit i přes zimu, pokud dovolí. Jsem zvědavej jestli dnes chytne po 3 týdnech co jsem nebyl doma.

Benzín

17.11.2015 v 08:36 | Nahoru | #11
Jak to tady ctu,tak se musim pripojit.zrovna mam ani ne mesic starou zkusenost se starym benzinem.jedna se o starou felicii na Lpg.od jara jsem jezdil jen na lpg a na benzin ani nestartoval.ted na podzim,ze vyjezdim stary benzin a koupim na zimu novy.auto normalne startlo,jelo ale jak jsem zastavil a nechal pres noc schladnout,tak druhy den uz byly zapecene a zatuhle ventily.takze generalka hlavy,pak rovnou na pympu pro novy benzin at se tech cca 10 litru smicha s cerstvym a rovnou domu.najeto asi 15km.druhy den hlava zase v prdeli a kousnute ventily,takze opakovani repase.na ventilech slo videt,ze jsou jak zalepene pryskyrici,ktera ztuhla,pritom to auto dokud nezchladlo jezdilo uplne normalne a i startovalo.tak po druhe oprave vypustit a vycistit nadrz.benzin v ni lehce zakaleny,ale nesmrdel nijak strasne.v nadrzi zadny bordel,jen sitko na cerpadle zalepene jak asfaltem a palivovy filtr zevnitr rozpadly a shnily.jeste dodam to sitko a filtr bylo delano pred dvema lety a najelo to 40 tisic km.filtr byl znackovy,zadna cina.tankovano jen na vetsich znackovych pumpach,zadny noname.
Omlouvam se za tak dlouhou slohovku,ale chtel jsem se podelit se zazitky,protoze jsem taky nikdy neveril,co muze udelat benzin po par mesicich....

Benzín

17.11.2015 v 08:38 | Nahoru | #12














1 reakcí na tento příspěvek Benzín

17.11.2015 v 09:20 | Nahoru | #13
Já mám teda kupodivu opačnou zkušenost. Je to pár let zpět, ale koupil jsem YBRko někdy v zimě. Na jaře jsem vyjel tak 3x a už nejezdil. Vyjel jsem až další rok v létě, takže benzín starej tak rok a půl... A jela naprosto v pohodě. Až mě to překvapilo

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Benzín

17.11.2015 v 09:40 | Nahoru | #14

RussellCZ píše: Já mám teda kupodivu opačnou zkušenost. Je to pár let zpět, ale koupil jsem YBRko někdy v zimě. Na jaře jsem vyjel tak 3x a už nejezdil. Vyjel jsem až další rok v létě, takže benzín starej tak rok a půl... A jela naprosto v pohodě. Až mě to překvapilo


Kolik let zpět? Ten líh se tam do toho zas až tak dlouho nemíchá.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Benzín

17.11.2015 v 12:06 | Nahoru | #15
HornisGSX> Je to prcek, podobný tomuto, motor OHV 196ccm/5.5k, altec bezkartáč, jednofáze 2kW. Nádrž má něco kolem 10l. Jenže holt (díkybohu) zatím nemusela být nasazena naostro, běžela jen vcelku pár hodin. V nádrži už je jen žbrďoul, tím spíš by se dalo čekat, že dávno zvodnatí a satanví, kterak všelijak zdegraduje - a houbelec, nastartuje to na dvě zatáhnutí. Holt benzin z let kolem 2005, to se tam ty sračky ještě nedávaly.

2 reakcí na tento příspěvek Benzín

17.11.2015 v 12:15 | Nahoru | #16
nedávno kamarád vytáhnul ze stodoly fichtla, kterej byl pod slámou několik let, byl tam nějakej benzín, strčil do toho a na metru to chytlo, benzín normálně vyjezdil, žádnej problém. tady se pozná kvalitní a poctivej stroj, kterej spolkne všechno

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Benzín

17.11.2015 v 12:49 | Nahoru | #17
mára929r> Babička před cca 25 lety vytáhla z maštale pincka 20, co tam byl zahrabán cca 20 let - soused měl o něj zájem - na šlapání čapnout nechtěl, ale na roztlačení čapnul na deseti metrech a jel jako čert. Na tom je vidět kvalita benzinu za dob ČSSR, navíc v něm 100% byl buď M2T, nebo možná ještě M6A. Je ale pravda, že fichtl schramstne všechno. Podobně třeba "létající hrábě" (Su-25) dokáží letět na obyč. motorovou naftu, dřív se z hecu tradovalo, že Kukuruznik (Po-2) letí i na slívku.

(reakce na) Benzín

17.11.2015 v 12:52 | Nahoru | #18
J.M.K.> jo taaak...pac ja s el centralou delam denne a vim co sezere kdyz je v zatezi

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Benzín

17.11.2015 v 12:55 | Nahoru | #19
J.M.K.> su 25 ma motory uz konstruovane tak aby leteli na vsechno co hori (i lih)
Jinak fichtl opravdu jede na vse....deda mel avii a vzdy pul nadrze benzinu a pul nafty...jezdilo to😆

(reakce na) Benzín

17.11.2015 v 14:15 | Nahoru | #20

mára929r píše: nedávno kamarád vytáhnul ze stodoly fichtla, kterej byl pod slámou několik let, byl tam nějakej benzín, strčil do toho a na metru to chytlo, benzín normálně vyjezdil, žádnej problém. tady se pozná kvalitní a poctivej stroj, kterej spolkne všechno



Jestli ono to není tím,že před několika lety byl ten benzín s kvalitou úplně jinde.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Benzín

17.11.2015 v 14:30 | Nahoru | #21
HornisGSX> Avie mě taky docela udivovala tím, co všechno schramstne, na to, že je to paskvil od Renaultu. A kolik řidičů se s ní navztekalo, když motor z ničehonic udělal "Buheeeeee...", ztratil tah a už znovu nechytnul, byl úplně "hluchý". Kdekdo pak kolem toho lítal jako tajtrlík, v horším případě rozdělal kde co, ale uklepaný drát u čerpadla jej nenapadl.
Jinak je mi jasné, že zatížená centrála toho sežere dost, ta naše má deklarovaný chod cca 10 hodin na plnou zátěž. Má ale naběháno sotva pár motohodin, spíš kvůli záběhu, nebo třeba když jsem vzadu na zahradě pucoval wapkou rošty z králíkárny a nechtělo se mně tahat dozadu kabel.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Benzín

17.11.2015 v 16:08 | Nahoru | #22

J.M.K. píše: HornisGSX> Avie mě taky docela udivovala tím, co všechno schramstne, na to, že je to paskvil od Renaultu. A kolik řidičů se s ní navztekalo, když motor z ničehonic udělal "Buheeeeee...", ztratil tah a už znovu nechytnul, byl úplně "hluchý". Kdekdo pak kolem toho lítal jako tajtrlík, v horším případě rozdělal kde co, ale uklepaný drát u čerpadla jej nenapadl.
Jinak je mi jasné, že zatížená centrála toho sežere dost, ta naše má deklarovaný chod cca 10 hodin na plnou zátěž. Má ale naběháno sotva pár motohodin, spíš kvůli záběhu, nebo třeba když jsem vzadu na zahradě pucoval wapkou rošty z králíkárny a nechtělo se mně tahat dozadu kabel.



Není pravda, že to byl paskvil od Renaultu. Neb Avie se začala vyrábět a převzala výrobu od firmy Saviem

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Benzín

17.11.2015 v 16:31 | Nahoru | #23
PEPAFJR> no a vlastnikem saviemu byl prave renault

(reakce na) Benzín

17.11.2015 v 16:34 | Nahoru | #24

HornisGSX píše: PEPAFJR> no a vlastnikem saviemu byl prave renault



E: No a neprebral vyrobu ale pouze koupil licenci neco jaka lada fiat...

(reakce na) Benzín

17.11.2015 v 16:46 | Nahoru | #25

Libor666 píše: Proto tankuju do všeho 100

Údajně se (podle jakési novely) biosračky mají začít povinně přimíchávat do všech benzínů, včetně těch dosud nezkažených. Víte o tom někdo něco?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Benzín

17.11.2015 v 16:47 | Nahoru | #26

HornisGSX píše: PEPAFJR> no a vlastnikem saviemu byl prave renault



Jenže Renault byl vlastníkem Saviemu až v roce 1974. A Avie se vyráběla již v roce 1968.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Benzín

17.11.2015 v 16:55 | Nahoru | #27

PEPAFJR píše: Jenže Renault byl vlastníkem Saviemu až v roce 1974. A Avie se vyráběla již v roce 1968.

SAVIEM vznikl v roce 1955 sloučením nákladní divize Renaultu a několika menších výrobců NA.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Benzín

17.11.2015 v 17:04 | Nahoru | #28

Sema píše: SAVIEM vznikl v roce 1955 sloučením nákladní divize Renaultu a několika menších výrobců NA.



Od roku 1967 až do roku 1977 byl hlavním spojencem a spoluvlastníkem MAN

Prostě v roce kdy koupila Avie licenci a začala vyrábět neměl Saviem s Renaultem nic společného.

Naposledy editováno 17.11.2015 17:06:31

(reakce na) Benzín

17.11.2015 v 17:15 | Nahoru | #29
PEPAFJR> Kooperovali určitě (mj. motory a kabiny), majetkové provázání jsi našel kde?

1 reakcí na tento příspěvek Benzín

17.11.2015 v 17:24 | Nahoru | #30
JJ nedávno jsem měnil čerpadlo v 3 roky staré fábii na LPG která asi půl roku nejezdila a kovové části čerpadla byly orezlé, jak kdybych ho vyndal z Titanicu ....
Předchozí
1 2 3
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Niečo so spojkou FJR 1300 - 2007 Yamaha FJR 1300 Fitipaldi33 10 2.4.2024 v 20:58 Iceman111
Zaslepky usazení bočních kufru na F... Yamaha FJR 1300 Wolf33 20 26.3.2024 v 18:02 Wolf33
Zapojení doplňkového ukazatele rych... [1, 2] Yamaha FJR 1300 Wolf33 35 25.3.2024 v 13:30 assassin
Ostrov Brač [1, 2] Yamaha FJR 1300 tryk 43 18.2.2024 v 10:27 Šroubovák
vibrace řídítek FJR 1300 Yamaha FJR 1300 maty400 23 20.10.2023 v 20:29 Pidra


TOPlist