globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Rottweiler Performance
5.10.2015 v 20:05
Pani nemate skusenosti z Rottweiler Performance? Chcem kupit celu filtracnu sadu.Viem,ze je nekrestansky draha,ALE udajne je to top a k tomu zvacsenie o 8-12koni ci znizenie vahy min 3-4kg mojmu mazlu enem prospeje.Dakujem za vase nazory.

Rottweiler Performance

5.10.2015 v 20:32 | Nahoru | #1

Rottweiler Performance

5.10.2015 v 20:43 | Nahoru | #2
8 - 12 koní na tvé KTM jen změnou filtru a přepážky? Hodně štěstí...

1 reakcí na tento příspěvek Rottweiler Performance

5.10.2015 v 21:00 | Nahoru | #3
Smiat sa ako dilinko to je tiez reakcia. Preto sa pitam ci ma niekto skusenosti.
http://www.rottweile...ystem-adventure-950/
v poctate sa jedna o toto.


Naposledy editováno 05.10.2015 21:02:31

(reakce na) Rottweiler Performance

5.10.2015 v 21:05 | Nahoru | #4

Bushidoo píše: Smiat sa ako dilinko to je tiez reakcia. Preto sa pitam ci ma niekto skusenosti.
http://www.rottweile...ystem-adventure-950/
v poctate sa jedna o toto.

Jo, ta jejich prezentace má hodnotu podobnou jednomu známemu Horstovi


Naposledy editováno 05.10.2015 21:06:14

Rottweiler Performance

5.10.2015 v 21:11 | Nahoru | #5
Zkusil bych nejdřív proužky na ráfky, možná rychlý pruhy na nádrž, chromovaný čepičky ventilků... Tam se těch 5-10 koní určitě bude dát nahnat.

Rottweiler Performance

5.10.2015 v 21:32 | Nahoru | #6
radost sa opitat,sama inteligentna odpoved.Vdaka pani.

Rottweiler Performance

5.10.2015 v 21:49 | Nahoru | #7
pokud jezdis OFF tak to v zadnem pripade nekupuj, filtr ma vetsi propustnost nez papir nehlede na brodeni
mas motorku naladenou na otevrene vyfuky?
mas oddelane EPC SAS?

Pokud se pro to rozhodnes, tak 300USD fakt neni silena palka, je to hodnota vetsiho servisu v KTM

Ale rozhodne od toho necekej nejakej narust vykonu 8-12 koni

Rottweiler Performance

5.10.2015 v 21:50 | Nahoru | #8
Jerstli to udela alespon tech 8 koni, jdu do toho taky

Rottweiler Performance

5.10.2015 v 21:58 | Nahoru | #9
Tak toto mě také zajímá, ale já bych nejraději toto ještě spojil s komplet karburátory Keihin FCR 39. Pravda je že mě trošku brzdí rozhodování v tom jak to bude fungovat v terénu, jelikož advíka využívám i v terénu. Někdo na ty karburátory dával KNka a plus přes to ještě takové punčochy aby ty filtry nepropustili ani smítko. Nicméně co jsem zjišťoval na zahraničních forech tak si ty Rotweiler performance docela lidi chválí, je to dělané z více různě propustných vrstev, celkem rychlá manipulace. Jestli to přidá koně jen výměnou to si myslím že ne, ale i tak to bude třeba asi naladit aby to mělo smysl a bylo to využité tak jak má.

Rottweiler Performance

5.10.2015 v 22:03 | Nahoru | #10
A k cemu ti bude 120 koni v terenu?

Rottweiler Performance

5.10.2015 v 22:10 | Nahoru | #11
heureka normalna reakcia.EPC SAS vsetko je tam original az na vyfuky.Z dvoch ma jeden otvoreny..Jazdim skor cesty+nejake polnacky na off road som sa este nejako nedodostal.Pani dakujem.

Naposledy editováno 05.10.2015 22:29:30

Rottweiler Performance

5.10.2015 v 22:39 | Nahoru | #12
Zkus si odpovědět na otázklu co si od toho slibuješ? vzhledem k tomu, že to není úprava motoru (časování ventilů, objem, kompresní poměr) zůstává vše stejné tak vyšší výkon dosáhneš za cenu vyšší spotřeby a posunem výkonu do vyšších otáček a to dle mého za to nestojí

pokud nejezdíš většinu času nad 7tis otáček (pak by mělo smysl hodit koně v maximálním výkonu) tak je důležitější zaměřit se na průběh výkonu - tj. pomůžou akrapy, pokud tě zajímá víc průbeh ve spodní části tak svod 2-1, akrapy zlepší průběh, sníží váhu, EPS a SAS taky vyhoď

sám jsem měl na advíkovi svod 2-1 ketrý v oblasti maximálního výkonu několik koní ubere, rptože nestíhá vypachovat, ale výrazně zlešeí chování v nízkých otáčkách kde se motro sebral o cca 700 otáček níže a to v terénu pomohlo mnohem víc

1 reakcí na tento příspěvek Rottweiler Performance

6.10.2015 v 05:41 | Nahoru | #13
A tuhle o narustu vykonuo 8 az 12koni nam nepovis?







To uz jsou vedectejsi ty




1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rottweiler Performance

6.10.2015 v 07:20 | Nahoru | #14

sered píše: A tuhle o narustu vykonuo 8 az 12koni nam nepovis?


když tam navíc naleješ Shell Želví Power 100+ Ultra, tak to dá až dalších 5% výkonu navíc (odhadem dalších 5 koní) a navíc ti o 5% klesne spotřeba
Pak ještě nalít motorový olej Castrol, jehož antifrikční složky snižují vnitřní odpor, dát pneumatiky s menším valivým odporem, napustit je čistým dusíkem, vyměnit ložiska v kolech a dát tam ložiska napuštěná křemíkovou vazelínou. Nakonec Dynojet, který ti dá dalších 15% navíc. Nakonec se zatavíš na čísle odhaduji tak 130 koní. Což by už mohlo na prudké lesní výjezdy s Mitas MT07 stačit.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rottweiler Performance

6.10.2015 v 07:43 | Nahoru | #15
seikos> Šel ví Pavr je ten správné rejsink benzín
Ale Verva je víc kůl... Je modrá

Naposledy editováno 06.10.2015 07:44:31

(reakce na) Rottweiler Performance

6.10.2015 v 07:50 | Nahoru | #16

COMATIK píše: seikos> Šel ví Pavr je ten správné rejsink benzín
Ale Verva je víc kůl... Je modrá



chlapci, ja starej blbej a sklerotickej zapomel na nejdulezitejsi:







TRRBONATOR TO JISTI!

Rottweiler Performance

6.10.2015 v 08:00 | Nahoru | #17
Tolik inteligentních odpovědí v jednom vláknu?

Bushidoo, 8 koní asi čekat nemůžeš. Možná výfuky, EPS out, filtry, jehly a odladění na brzdě by to daly. Samotný filtr určitě ne. Ale ten má i jiné výhody.

Odpověď jsi ostatně dostal už na jiném fóru.

Rottweiler Performance

6.10.2015 v 08:14 | Nahoru | #18
zajímavý, zkusil jsem pohledat, a z toho mála co jsem četl bych do toho šel. Mimochodem většina odpovědí tady, škoda mluvit ...

odkaz 1

odkaz 2 - 1290 SD

Druhej odkaz ukazuje zlepšení i na nový SD1290, kde už by měl bejt stock airbox trochu dál než na 950.

Podle slov výrobce (odkaz 1) ho používá i KTM Factory Team, čemuž se tady samozřejmě zase většina lidí vysměje protože tu nikdo ničemu nevěří a zároveň všechno ví

Rottweiler Performance

6.10.2015 v 09:20 | Nahoru | #19
10koni na 1290SD a 15koni na RC8
takze nepredpokladam, ze z 950 dostanes i tech 8

kazdopadne pokud do toho pujdes, nechej si zmerit vykon pred a po instalaci, oddelej SAS a idealne si to nechej naladit presne na kombinaci filtru / vyfuku co mas

Rottweiler Performance

6.10.2015 v 10:14 | Nahoru | #20
Pani moc dakujem za rozumne odpovede. Tym co to nepoznaju,ale o to viac im idu posmesky vela stastnych km. Na 90% do toho pojdem.Dam tam celu sadu a uvidime.

Rottweiler Performance

6.10.2015 v 10:16 | Nahoru | #21
Tak dej vedet, nechas to zmerit pred instalaci a po ni?

Rottweiler Performance

6.10.2015 v 11:00 | Nahoru | #22
Ladaky uz koukam mas. Nebyl by levnejsi a ucinnejsi propustny filtr KN/BMC atd. + nejaky ten dynojet kit do karbecu? Propustny filtr a otevreny laufy neco malo na vykonu a kroutaku pridaj, spise ozivi reakci na plyn, zatah apod. 8 - 12 koni, to tezko. Ale tak co, hod na brzdu motorku pred a po instalaci toho zazraku a pak to sem dej a bude jasno hned, nez se tu hadat na 10 stranek.

Rottweiler Performance

6.10.2015 v 20:14 | Nahoru | #23
http://www.rottweile...nce-exhaust-systems/

nemá někdo s takto udělanýma svodama zkušenosti?
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
KTM 950 Adventure KTM LC8 950 Adventure S brožík. 0 10.5.2022 v 21:48 brožík.
Problém s řazením KTM 950 (990) [1, 2] KTM LC8 950 Adventure, KTM 950 SuperEnduro, KTM 950 ... KubaLC8 47 1.9.2021 v 09:06 zboto
Reklamace přední gumy Pirelli Scorp... KTM LC8 950 Adventure S Doubi8 17 13.7.2021 v 17:47 nevo7
KTM 950 - Jak odvzdušnit hydraulick... KTM LC8 950 Adventure, KTM LC8 950 Adventure S brožík. 9 30.1.2021 v 16:28 xxxx1
ulívání 950 adv KTM LC8 950 Adventure S bolux 4 24.11.2020 v 16:04 bolux


TOPlist