globalmoto_duben_nolan




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Škubání mezi 3250-3500 otáček, jakoby ztráta výkonu.
12.9.2015 v 15:45
Ahoj, prosil bych o Vaše názory v rámci této problematiky:

Mám Yamahu XV 1900 Midnight Star ročník 2006. V minulém roce prodělala velkou opravu, kdy byl vyměněn povrch válců (nový nikasil) a pár kravin v motoru poté, co se z něj okolo válců vypařil olej a zadřel se. Od té doby fungovala bezchybně (přes 8 000 km bez poruchy). A po cestě z Itálie začala dělat problémy.

Během startu nechytne napoprvé, ale tak napotřetí (i když je zahřátý motor) a když už jedu, občas má problém držet otáčky na volnoběhu a spadnou pod 1000, což je standardně nastavená hranice z výroby a občas i zhasne.
To nejlepší ale nastává při jízdě - když zatáhnu, od volnoběhu do tří dvouset padesáti táhne úplně v pohodě, ale pak příjde jakoby cuknutí, pokles výkonu a dokud nepřekročím 3500, má tendenci dost výrazně škubat. Nad zmíněnou hranici je to OK, neškube a táhne až do omezovače bez problému. Taky dost práská výfuk, jako by nebyly sesynchronizovaný ventily a vypouštěly moc brzo. Olej to taky nežere...:/

Svíčky jsou měněny naposledy po tom velkém servisu, ale byly kontrolovány přímo v Yamaze. Začal jsem tam dávat stovku palivo, s podezřením na nějaké svinstvo v palivu z Itálie, ale zásadní rozdíl jsem neshledal a nikdo netuší, čím to může být. Tak prosím prosím, pokud máte nějaké nápady, názory, budu rád za jejich interpretaci.:)

Thanks!

1 reakcí na tento příspěvek Škubání mezi 3250-3500 otáček, jakoby ztráta výkonu.

12.9.2015 v 17:11 | Nahoru | #1
tohle bych viděl na čidlo TPS a pokud by to nebylo TPS šel bych cestou kontroly - cívky-fajfky-kabeláž

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Škubání mezi 3250-3500 otáček, jakoby ztráta výkonu.

12.9.2015 v 17:28 | Nahoru | #2
Kamikadze-Ace> ale říkáš, že spíš elektronika? Nemám počítat, že to bude nějakej mechanickej průser?

(reakce na) Škubání mezi 3250-3500 otáček, jakoby ztráta výkonu.

12.9.2015 v 20:29 | Nahoru | #3
Xfoot> jj elektronika

1 reakcí na tento příspěvek Škubání mezi 3250-3500 otáček, jakoby ztráta výkonu.

12.9.2015 v 20:37 | Nahoru | #4
v mechanice bych to taky nehledal. TPSko toto může dělat (řídí se podle něj předstih a to by odpovídalo té jedné otáčkové hladině). Ideální je zko ntrolovat předstih stroboskopem.
Já bych ale ještě zkontroloval tlak paliva...jestli Ti nehapruje čerpadlo. Buď nezapaluje tak jak má, nebo to nerkmí jak má...

Z Itálie máš lepší benzin než tady. Nás krmí těma sračkama o kterých mluvíš

(reakce na) Škubání mezi 3250-3500 otáček, jakoby ztráta výkonu.

27.9.2016 v 22:03 | Nahoru | #5
Dřík> Ahoj, tak TPS je vyměněný a změna žádná. Stejně jako nový palivový čerpadlo či regulátor tlaku paliva a stále cuká.:/

Vypozoroval jsem ale, že se to stává při zahřátí motoru - čím teplejší, tím víc vynechává..jako by jel jen jeden válec nebo tak...

Škubání mezi 3250-3500 otáček, jakoby ztráta výkonu.

7.2.2017 v 22:53 | Nahoru | #6
Přátelé - tak nakonec vyřešeno!!! Problém byl v prasklé palivové pumpě - plastová komora, která se čerpadlem tlakuje a z jaké to letí ke vstřikovačům byla vlivem toho extrémního tlaku v systému paliva (3,9 bar) prasklá a čerpadlo nestačilo natlačit palivo a proto to v určitém rozmezí cukalo. Třeba to někomu z Vás někdy pomůže.:) Oprava za pár tisíc - nová komora ze Států za čtyřku a vlak zase jede jak hodinky.:)

1 reakcí na tento příspěvek Škubání mezi 3250-3500 otáček, jakoby ztráta výkonu.

23.3.2017 v 22:06 | Nahoru | #7
Ahoj
Jojo už jsem to taky řešil. Vyndal jsem to z nádrže nechal to svařit chlapíkovy co dělá s plasty a jezdím dál. Oprava za flašku

1 reakcí na tento příspěvek Škubání mezi 3250-3500 otáček, jakoby ztráta výkonu.

22.8.2017 v 09:28 | Nahoru | #8
Ahoj, chlapi. Mohli by jste sem prosím dát obrázek třeba z Partsdepotu a popis co jste měnili? Nějak jsem nepochopil jaká plastová komora. To je přímo v čerpadle? To ale stojí 25000,- a vy píšete kolem 4000,-. Mě to čeká asi taky, protože mám podobný příznaky, i když ne tak silný, že by mi chcípal motor. Na volnoběh je slyšet jak kolísají otáčky kolem 950-1000 a při konstantní rychlosti něco málo přes 3000 otáček cítím jak to mírně cuká, ale opravdu jenom nepatrně. Takže se to možná začne zhoršovat, uvidíme, zatím to není nic drastického.
Díky moc za info.

(reakce na) Škubání mezi 3250-3500 otáček, jakoby ztráta výkonu.

20.12.2017 v 17:55 | Nahoru | #9
makoni> ahoj jde to svařit? mě řekli že to nejde

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Škubání mezi 3250-3500 otáček, jakoby ztráta výkonu.

20.12.2017 v 17:56 | Nahoru | #10
ren-old> tak jak si dopadl mám to samé

(reakce na) Škubání mezi 3250-3500 otáček, jakoby ztráta výkonu.

20.12.2017 v 19:19 | Nahoru | #11
RADEK2001> Ahoj. Psal jsem i konkrétně lidem tady z diskuse, ale nikdo nereagoval. Já jsem dal motorku na běžný servis, protože jsem nevěděl, kdy bylo co děláno. Potom jsem najel už jenom asi 100km, ale vypadá to, že to pomohlo. Teď už vím, jak se co rozdělává, takže si to už budu příště dělat sám. Výměna oleje, filtrů, svíček a mašina jela jako z praku. Víc budu pozorovat až na jaře, ale u mě to asi nebylo tou pumpou.

Škubání mezi 3250-3500 otáček, jakoby ztráta výkonu.

5.8.2018 v 11:09 | Nahoru | #12
to Xfoot: Ahoj, můžu se zeptat jak/co/proč se stalo, že se vypařil olej a zadřel jsi motor? Mám raidra, který má stejný motor, tak mě to celkem zajímá (momentální vedra + cestování ve městech). Díky
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Kryt pedálu brzdy Yamaha Midnightst... Yamaha XV 1900 Midnight Star EVADYS.K1400 0 24.3.2024 v 10:21 EVADYS.K1400
Plexi štít Xamaha Midnightstar 1900 Yamaha XV 1900 Midnight Star EVADYS.K1400 7 10.3.2024 v 18:30 spaceman74
Kožený navlek na nádrž Yamaha Midni... Yamaha XV 1900 Midnight Star EVADYS.K1400 4 7.1.2024 v 16:57 Růža1800
padací rám Yamaha Midnightstar 1900 Yamaha XV 1900 Midnight Star FrantišekSmolíček 2 3.1.2024 v 21:48 Rooks
Divne zvuky na 3 prevodovom stupni Yamaha XV 1900 Midnight Star Cybernetyk 24 28.9.2023 v 19:04 Pelilaci


TOPlist