Mám Yamahu XV 1900 Midnight Star ročník 2006. V minulém roce prodělala velkou opravu, kdy byl vyměněn povrch válců (nový nikasil) a pár kravin v motoru poté, co se z něj okolo válců vypařil olej a zadřel se. Od té doby fungovala bezchybně (přes 8 000 km bez poruchy). A po cestě z Itálie začala dělat problémy.
Během startu nechytne napoprvé, ale tak napotřetí (i když je zahřátý motor) a když už jedu, občas má problém držet otáčky na volnoběhu a spadnou pod 1000, což je standardně nastavená hranice z výroby a občas i zhasne.
To nejlepší ale nastává při jízdě - když zatáhnu, od volnoběhu do tří dvouset padesáti táhne úplně v pohodě, ale pak příjde jakoby cuknutí, pokles výkonu a dokud nepřekročím 3500, má tendenci dost výrazně škubat. Nad zmíněnou hranici je to OK, neškube a táhne až do omezovače bez problému. Taky dost práská výfuk, jako by nebyly sesynchronizovaný ventily a vypouštěly moc brzo. Olej to taky nežere...:/
Svíčky jsou měněny naposledy po tom velkém servisu, ale byly kontrolovány přímo v Yamaze. Začal jsem tam dávat stovku palivo, s podezřením na nějaké svinstvo v palivu z Itálie, ale zásadní rozdíl jsem neshledal a nikdo netuší, čím to může být. Tak prosím prosím, pokud máte nějaké nápady, názory, budu rád za jejich interpretaci.:)
Thanks!
1 reakcí na tento příspěvek Škubání mezi 3250-3500 otáček, jakoby ztráta výkonu.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Škubání mezi 3250-3500 otáček, jakoby ztráta výkonu.
1 reakcí na tento příspěvek Škubání mezi 3250-3500 otáček, jakoby ztráta výkonu.
Já bych ale ještě zkontroloval tlak paliva...jestli Ti nehapruje čerpadlo. Buď nezapaluje tak jak má, nebo to nerkmí jak má...
Z Itálie máš lepší benzin než tady. Nás krmí těma sračkama o kterých mluvíš
Vypozoroval jsem ale, že se to stává při zahřátí motoru - čím teplejší, tím víc vynechává..jako by jel jen jeden válec nebo tak...
1 reakcí na tento příspěvek Škubání mezi 3250-3500 otáček, jakoby ztráta výkonu.
Jojo už jsem to taky řešil. Vyndal jsem to z nádrže nechal to svařit chlapíkovy co dělá s plasty a jezdím dál. Oprava za flašku
1 reakcí na tento příspěvek Škubání mezi 3250-3500 otáček, jakoby ztráta výkonu.
Díky moc za info.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Škubání mezi 3250-3500 otáček, jakoby ztráta výkonu.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Kryt pedálu brzdy Yamaha Midnightst... Yamaha XV 1900 Midnight Star | EVADYS.K1400 | 0 | 24.3.2024 v 10:21 EVADYS.K1400 |
Plexi štít Xamaha Midnightstar 1900 Yamaha XV 1900 Midnight Star | EVADYS.K1400 | 7 | 10.3.2024 v 18:30 spaceman74 |
Kožený navlek na nádrž Yamaha Midni... Yamaha XV 1900 Midnight Star | EVADYS.K1400 | 4 | 7.1.2024 v 16:57 Růža1800 |
padací rám Yamaha Midnightstar 1900 Yamaha XV 1900 Midnight Star | FrantišekSmolíček | 2 | 3.1.2024 v 21:48 Rooks |
Divne zvuky na 3 prevodovom stupni Yamaha XV 1900 Midnight Star | Cybernetyk | 24 | 28.9.2023 v 19:04 Pelilaci |