Paolo_brno2 hamlet2 Přidat reklamu

Téma: Enduro VS Silnice
Nazdar týpci, trpím velkým problémem. Je předemnou konec sezóny, peníze našetřeny! Ale jsem furt dosti na vážkách.Už od 11 jezdím cross/enduro . Od pitbike přes crossový 125,250,450, 2t,4t. A ted v domnění že si něco pořídím jsem furt v nejistotě. Každej večer před spaním už vidím v garáži našláplýho horneta se super zvukem ale druhej den po projetí na krosce zase..... enduro atak dále a furt dokola.

Když jsem to tak počítal co s tím chci vlastně jezdit, tak něco na nějaký přepravení ( zamachrování) ve městě, nějaký ty okrsky, co mi na tý krosce chybí... ale na druhou stranu bych se nechtěl vzdát terénu. A v tom to vlastně všechno vězí na 2 motorky nemám a tak bych se potřeboval ujistit jestli z toho není nějaký východisko nebo jestli mi to utvrdíte.
Nechci si kupovat závodní enduro (neříkám že by se mi to nelíbilo)!!! s tím že budu vědět že na konci sezony budu dělat motor a budu v tom za 20-30 litrů jen to hvízdne noa jestli tomu tak není tak mě vyveďte z omylu!
A jestli mi nedokážete poradit s tímhle tak mi řekněte pro co by jste se obětovali vy jestli enduro/ silnice...
Popravdě na silnici nemám najeto vlastně nic když nepočítám nějaký ty chíplý skůtry,babety :D tak proto ta rozvaha. Díky za váš čas a doufám že mi poradíte.
S Pozdravem Tomáš!
Anketa: Pro jaký typ motorky by jste se rozhodli
Enduro
68%
30
Silniční
20%
9
jste stejně v péči jako já a nevíte
11%
5
Předchozí
1 2
Následující

2 reakcí na tento příspěvek Enduro VS Silnice

Skvělá odpověď, děkuji! 7.9.2015 v 00:09 | Nahoru | #1
Kup si naháča, však ho mužeš zas prodat... jestli je ti bližši enduro nebo silnica nezjistiš, dokud si tu silnicu nezkusiš...

4 reakcí na tento příspěvek Enduro VS Silnice

Skvělá odpověď, děkuji! 7.9.2015 v 00:17 | Nahoru | #2
tupej motard a dvoje kola. sice budes prehazovat jak vocas, ale tvy pozadavky to splni. a stejne, supermoto je nejlepsi.

(reakce na) Enduro VS Silnice

7.9.2015 v 00:38 | Nahoru | #3

crowack píše: Kup si naháča, však ho mužeš zas prodat... jestli je ti bližši enduro nebo silnica nezjistiš, dokud si tu silnicu nezkusiš...



joo to zní jako moudrej nápad... ;)

(reakce na) Enduro VS Silnice

7.9.2015 v 00:41 | Nahoru | #4

kajaspacek píše: tupej motard a dvoje kola. sice budes prehazovat jak vocas, ale tvy pozadavky to splni. a stejne, supermoto je nejlepsi.


no o tom žádná ale ty servisní intervaly na výmněnu aspon u ostrejch endur( zavodní endura) což jsou vlastně motardy(supermoto) jsou naprosto šílený, znám to z krosu. co se týče těch ostrejch endur tak to máš snad po 150?300mth? klika,ojniční sada,pístní sada,ventily,rozvody atak dále atak dále a nemrkneš a jednou do roka seš v tom za 20-40 na ND. To je to o čem jsem tu vlastně mluvil

(reakce na) Enduro VS Silnice

7.9.2015 v 01:04 | Nahoru | #5

kajaspacek píše: tupej motard a dvoje kola. sice budes prehazovat jak vocas, ale tvy pozadavky to splni. a stejne, supermoto je nejlepsi.



Nesplni. JIny tlumice, jiny brzdy - neni to ono.

Enduro VS Silnice

7.9.2015 v 01:05 | Nahoru | #6
UNiverzalni moto neexistuje. Jako s ADV se da jezdit jak teren tak silnice, vcelku v pohode, ale na to co si zvyklej jezdit v terenu, to asi nebude. DOst se nadres. Reseni je koupit si dve motorky

(reakce na) Enduro VS Silnice

7.9.2015 v 01:28 | Nahoru | #7
Mám kámoše. Ten koupil motarda, jak nebude jezdit po zadním apod.
Po první vyjíždce, cca 150km kdy jsme na něj museli čekat(všichni šestky a sportovní litry) a po zadním mu to nejelo víc jak kilem, navíc si pak nemohl ani sednout jak byl dolámaný... to prodal a nikdy více.
Pak mám kámoše, který má motárda a občas s náma jezdí. Ale tomu je fuk, že nejezdí přes dvě kila a po zadním s bidou kilo. Jede si svoje a vždycky nás dožene. Občas si totiž rád zajezdí i v terenu lehce.

Tak si pak vyber co vlastně chceš. Chceš jezdit pilu a máš kámoše co jezdí trochu rychleji? tak si pořid to co patří na cestu.
Já bych do motarda šel jen pokud bych jezdil s motardama. Protože jinak to nemá cenu.

A to samé platí pro cross. Pokud mám kámoše co jezdí cross, tak nějaké přehazování kol nemá cenu když borci mají ostré endura. Navíc jiný podvozek apod.

Každý kompromis je na houby. Ale záleží na Tobě. Dobře vyber.
A hlavně. Všechno můžeš prodat

1 reakcí na tento příspěvek Enduro VS Silnice

7.9.2015 v 03:27 | Nahoru | #8
Souhlasím s kolegou víše.
Vždycky jsem měl jednoválce. Moji kámoši si všichni koupil 4 válcový motorky. Byl jsem se s nima projet na motárdu. Na rovinkách jsem to dřel a stejně na mě museli čekat. V zatáčkách jsem to dřel taky, ale zase jsem brzda nebyl. Pak mi půjčil jeden horneta a jede to jako splašený! Takže příští rok půjdu do fazera

(reakce na) Enduro VS Silnice

7.9.2015 v 04:24 | Nahoru | #9
alfonzo> a co teprve triumph to je raketa

Naposledy editováno 07.09.2015 04:24:52

1 reakcí na tento příspěvek Enduro VS Silnice

7.9.2015 v 05:22 | Nahoru | #10
Jj, taky nad tím furt přemýšlím, jestli Horneta nebo cenduro... a bylo by to i jednoduché, kdyby mezi těma cendurama do 100 tis. byl nějaký výběr, jenže je tam jen: R1100GS, Transalp, Varadero a jednoválce. Kdyby ti šulini udělali V Stroma jako normální enduro - aspoň nějaké slušné zdvihy a větší světlou výšku kdyby měl - jenže oni nee... Koupit 20 let starého bavoráka = sebevražda, Varadero je těžké jak sviňa a Transalp je slabý a není moc pěkný.

Naposledy editováno 14.09.2015 08:40:42

1 reakcí na tento příspěvek Enduro VS Silnice

7.9.2015 v 05:56 | Nahoru | #11
za me cross, pote co sem pred nejakym tim rokem vlezl do terenu tak me to na silnici naprosto prestalo bavit. Muzu sednout na sebelepsi silnicni masinu a stejne se na tom nudim. Nedostava se tolik adrenalinu jako na crossce. S vedomim, ze kdejakej kokot me muze sundat, za kazdym druhym bukem sedi vokurka s radarem a s timhle se ma clovek pobavit? Kdyz pojedes do mesta a i pred kamosema to postavis na zadni, dobrzdis po prednim, tak ti vsichni reknou KRUTY!! Za rohem uz mezi reci budes debil, kterej zbytecne riskuje a i mezi kamosema se rozjedou kecy typu, ze tohle do provozu nepatri a podobne.
Na nasich silnicich ses stejne stale jak v terenu. Sama dira a kdyz nahodou tam silnicari nejakou opravi tak z ni vyrobi hrbol a pro ukojeni vsech potreb uzivatelu to jeste zasterkujou. Pak si sice pripadas jak na sterkove draze, ale na tech silnicnich gumach s masinou co kdyz spadne tak se rozbije na sracky to neni uplne ten pravej adrenalin :D
Ale zkus si to. Kdyz koupis sestkovyho Horneta tak to je motorka, kterou vzdy bezproblemu prodas a do terenu se muzes vratit vzdy. Jediny co ti doporucim, neprodavej vybavu. Budes ji pak zas draze kupovat. Sice uz silnici nemam ,ale silnicni hadry, helmu boty jsem si nechal. Obcas se to hodi.

1 reakcí na tento příspěvek Enduro VS Silnice

7.9.2015 v 06:39 | Nahoru | #12
Láká tě silnice?Běž do ní,aby si zjistil jestli je pro tebe víc než enduro.Mám dva kámoše,kteří ohrnovali nos i nad dvouválcovým endurem,že prej moc těžký a tak.Dnes jezdí oba silnice a jsou spokojený.No a já se od těch dvouválcových mastodontů vrátil zpátky k jednoválci.Ale už mám jasno,že je pro mě ta lehkost a prostupnost terénem důležitější než výkon,rychlost a stabilita na silnici.Doku nevyzkoušíš,tak nevíš...

(reakce na) Enduro VS Silnice

7.9.2015 v 07:47 | Nahoru | #13

Anti píše: Láká tě silnice?Běž do ní,aby si zjistil jestli je pro tebe víc než enduro.Mám dva kámoše,kteří ohrnovali nos i nad dvouválcovým endurem,že prej moc těžký a tak.Dnes jezdí oba silnice a jsou spokojený.No a já se od těch dvouválcových mastodontů vrátil zpátky k jednoválci.Ale už mám jasno,že je pro mě ta lehkost a prostupnost terénem důležitější než výkon,rychlost a stabilita na silnici.Doku nevyzkoušíš,tak nevíš...



tak tak... zkusit se ma vsechno...

(reakce na) Enduro VS Silnice

7.9.2015 v 08:24 | Nahoru | #14
JurassMo> musis prisetrit. ADV 950 nebo 990 je v terenu o mnoho lepsi nez tebou zminovane ...navic varadero fakt cenduro neni.
A na silnici to vcelku jede. Ale fakt to neni levna moto ani na tu udrzbu.

1 reakcí na tento příspěvek Enduro VS Silnice

7.9.2015 v 08:38 | Nahoru | #15
Varadero je taky použitelný stroj, ale chce to něco umět a né ho mít hlavně v základu. Vlastní zkušenost. Ale Big je Big a potom už je jen jediná cesta KTM 950ADV

(reakce na) Enduro VS Silnice

7.9.2015 v 08:44 | Nahoru | #16
cuir> jako by jsi mi mluvil z duše. Sice zatím držím oboje jak enduro tak silnici. Ale letos mam po silnici najeto cca 700km takze bida kdybych tu masinu nemel asi bych to nejak zasadne nepoznal. Chleba to nežere a zbavit se jí je mi zatím líto až budou potřeba peníze tak jí asi střelím. I když provoz ostrýho endura není žádná láca, ale ty zážitky stojí za to. Clovek si sáhne na dno svych fyzických i psychických sil a ta parta lidí kolem endura je taky většinou bezvadná v nouzi si pomůžete. Tohle na silnici prostě nezažiješ. Kdo nezkusí nepochopí.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Enduro VS Silnice

7.9.2015 v 08:53 | Nahoru | #17

kajaspacek píše: tupej motard a dvoje kola. sice budes prehazovat jak vocas, ale tvy pozadavky to splni. a stejne, supermoto je nejlepsi.



blbost

Enduro VS Silnice

7.9.2015 v 09:32 | Nahoru | #18
taky jsem letos přesedlal a super dobrá změna

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Enduro VS Silnice

7.9.2015 v 10:32 | Nahoru | #19
Miruss> Nějak nechápu toho Biga smysl, to už máš lepší Dakara ne? Lehčí, stejný výkon, modernější koncepce, menší spotřeba atd.

(reakce na) Enduro VS Silnice

7.9.2015 v 14:04 | Nahoru | #20

KubaLC8 píše: blbost


nebo no

Enduro VS Silnice

7.9.2015 v 15:19 | Nahoru | #21
Já bych to ted řešil tak, že bych vzal na silnici třeba FZ1naked (dá se s tím pocestovat nebo lehce pozávodit na okruhu) a do terénu nějaké lehké endurko. Kompromis moc nefunguje. Mám to podobně a spokojenost maximální!!!

Naposledy editováno 07.09.2015 15:20:17

Enduro VS Silnice

7.9.2015 v 21:37 | Nahoru | #22
kup si ted (na podzim) jakoukoli entry level silnicu/naked (hornet, starý SV, fazery,kawy Z nebo co ja vim bandasku/inazumu - ve zmrzlinach se nevyznam a nevim jestli rovnou nejakou takovou vrazdu chces). Uvidis jaky to je, tyhle stroje jsou relativne bezproblemovy, a kdyz te to nechytne, s minimalni ztratou to v pulce sezony prodas (jeste na tom mozna neco malo vydelas). Zakladni servis po koupi jako endurista urcite zvladnes sam, takze to bude mucha, a velkej servis si muzes proste chvilicku odlozit az zjistis, jestli te to chytlo nebo ne (pokud teda nekoupis total vylitanou hujdu). Jako samo je idealni drzet si obe motorky, ale pokud nejsou penize, musi se to udelat nejak jinak, ze
rozhodne bych se pro zacatek vyhnul nejakym cendurum (ted asi tady rozpoutam hate ), protoze to je kompromis, kterej te sere v terenu tim, ze je udelanej castecne i na silnic (vaha, nizky zdvihy), a na silnici te bude srat, ze nejede a ma mekkej podvozek. Navic prave probiha nejaky posrany hype na cendura, a tak transalpa ve stejne cene, stavu a probehu jako nahace koupis treba o 30 tis draz (a pritom je na silnici daleko vic napixu )

Naposledy editováno 07.09.2015 21:40:34

Enduro VS Silnice

8.9.2015 v 14:51 | Nahoru | #23
Za me Enduro jezsil jsem nahace z750 vzpominam rad a Gsxr K4 1000 ale nakonec jsem se nasel v enduru mam ted exc 400 starsi a jsem narame spokojeny.Preci jenom ty nase silnice , bezpecnost okolo a to odreagovani moc neni to bych videl spis na okruh jako formu zabavy adrenalinu a relaxu.Ja kdyz jedu do lese trat tak vypnu a prijedu odpocinutej hlavne me to bavi ze se zas ucim od nuly novym vecem.

Enduro VS Silnice

9.9.2015 v 15:51 | Nahoru | #24
měl jsem horneta a enduro do lesa...i teď mám dvě motorky...a nemám na ně čas

budeš-li mít dvě, počítej s tím, že čas, který jsi zatím dával jen jedný, budeš muset rozdělit mezi dvě

Enduro VS Silnice

9.9.2015 v 19:16 | Nahoru | #25
čau, měl jsem opačnej problém. Jezdil jsem silnici a začalo mě bavit enduro, tak jsem našetřil prachy a přikoupil 525-ku s tim že horneta prodám až nebude na provoz obou mašin. Jenže ty prachy se vždy někde najdou

Enduro VS Silnice

9.9.2015 v 19:59 | Nahoru | #26
Vůbec nepíšeš kolik na to máš...Váha výška apod...
Si kup dvě motorky-SV 650 za 40tis krásná a dá se vyladit brzdy ,podvozek apod...
A pak nějáký endurko třeba Husqvarna TE 450 je držák+-50tis...

Enduro VS Silnice

9.9.2015 v 20:20 | Nahoru | #27
Čtete to vůbec?Rossic@ píše že začínal na silnici což je opačná situace,srsen600 zas o dvou motorkách i když autor vlákna píše že na dvě motorky nemá.A o žádnou váhu výšku tu nejde.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Enduro VS Silnice

9.9.2015 v 20:40 | Nahoru | #28
JurassMo> No jestli mi dokážeš jestli ten Dakar co o něm píšeš vydží to co ten Big a se stejnýma náklada a spolehlivostí a hlavně zátahem od spodu, tak před ním smeknu. V terénu se Bigovi z těžkých endur může přirovnat KTM ADV, to mi věř. Kdo nezkusil Biga, neví co je to za hodnou a zlou bestii.

(reakce na) Enduro VS Silnice

9.9.2015 v 21:41 | Nahoru | #29
Miruss> mno vedel bych i o jinych modelech od teto znacky ktery se muzou pririvnat .... tedy asi takhle srovnavat toho biga s ADV, je trochu nerovnej souboj protoze srovnavas koncepcne motorky s rozdilem 10-12 ti let a ze to u KTM docela poskocilo. Ale urcite big predci KTM ve spolehlivosti , to bez pochyby.

1 reakcí na tento příspěvek Enduro VS Silnice

9.9.2015 v 22:54 | Nahoru | #30
No já jen že na ježdění kolem komína terénu je DR super a na Rumunsko, taktéž. Je to ještě moto na cestování a přitom dost těžké prasení. Ale Dakar jak psal JurassMo se s Bigem srovnat určo nedá. A ano jistě technicky a pohodlím bude třeba ADV jinde, ale je to jedna z mála nových moto co se dokáže i jako cesťák poprat s težkým terénem. Pro můj účel cestování cestou, necestou, rumunské hory atd. a to včetně bagáže je Big ideál a proto jsem se k němu zas vrátil.
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
UJM -600/650 Suzuki GSF 650 Bandit zolik. 5 Včera v 23:00 zolik.
Hornet 600 2002 chladič Honda CB 600F Hornet benb 5 Včera v 19:26 gugo
Inzerát Husqvarna TE 450 r.v.2006 Husqvarna TE 450 ShortyF4zEr 7 Včera v 17:20 assassin
Hornet 600 2001 chytá na tři válce ... Honda CB 600F Hornet Decimus_Benzinus 15 15.10.2017 v 23:09 Decimus_Benzinus
Koupě nové motorky pro začátečníka [1, 2] Yamaha FZ6 Fazer, Suzuki GSF 600 Bandit, Suzuki SV 6... BeastOfPrey 32 15.10.2017 v 22:39 Decimus_Benzinus

TOPlist