globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Jawa 250/353 6/1960
6.9.2015 v 17:35






Zdravím všechny,
renovuji tuhle jawku a nejsem si jistý co má jak být. Rád bych ji dostal do originálního stavu, ale bohužel se mi nedaří dohledat nějaké dobové foto, nebo něco, kde bych našel co tam má čí nemá být.

Tímto bych chtěl požádat o pomoc ohledně nějakého rozřazení co na ni patří. Rok výroby je 6/1960
Děkuji.
Předchozí
1 2
Následující

Jawa 250/353 6/1960

6.9.2015 v 17:37 | Nahoru | #1

1 reakcí na tento příspěvek Jawa 250/353 6/1960

6.9.2015 v 18:09 | Nahoru | #2
díky, musí mít uzavřené sání? je to stejný ročník?

Naposledy editováno 06.09.2015 18:11:02

(reakce na) Jawa 250/353 6/1960

6.9.2015 v 19:03 | Nahoru | #3

Jawa 250/353 6/1960

6.9.2015 v 19:56 | Nahoru | #4
Máš tam špatné zadní kolo,kastlíky,sání,spodní brejle(možná celej rám).Jinak má holka vypadat tak jak píše Rancher

Jawa 250/353 6/1960

6.9.2015 v 21:16 | Nahoru | #5
Sani z typu 250/353/03. Plechy za sanim taky. Podle tebou udaneho rocniku bych se snazil ji udelat na typ 250/353/04, ktery ostatne puvodne byla.

1 reakcí na tento příspěvek Jawa 250/353 6/1960

7.9.2015 v 09:36 | Nahoru | #6
Není nejjednodušší jí nechat jak je a jezdit?

Jawa 250/353 6/1960

7.9.2015 v 10:03 | Nahoru | #7
Stačí se podívat.. ZDE

(reakce na) Jawa 250/353 6/1960

7.9.2015 v 16:28 | Nahoru | #8
bromep> rád bych ji dostal do originálního stavu

Naposledy editováno 07.09.2015 16:29:01

Jawa 250/353 6/1960

7.9.2015 v 16:43 | Nahoru | #9
Mohu poprosit, jak poznáte zda by měla mít otevřené nebo uzavřené sání?
Našel jsem spoustu jawek a některé mají otevřené a některé uzavřené... myslím tím ročník 1960.

Děkuji za odpovědi

1 reakcí na tento příspěvek Jawa 250/353 6/1960

16.9.2015 v 06:45 | Nahoru | #11
podle mě měly tyto kývačky a panelky až do r. ukončení výroby 69 rám stejný beze změn. tenkrát se to jelo velkoobjemově
a myslím si, že byl rám stejný i pro J350.

Jawa 250/353 6/1960

16.9.2015 v 08:53 | Nahoru | #12
No rám pro kývačky od roku 1954 do roku 1969 rozhodně stejný a beze změn NENÍ!!!! Namátkou jen tak z voleje,....
- změny oka pro sidecar (1954-1957 jsou) v roce 1957 je rám jak s okem, tak s jeho držákem ale už bez oka samotného, to je zaslepeno) a nakonec zcela bez oka.
- změny kolem filtru sání - u prvních modelů logicky chybí jakékoliv přípravky pro uchycení těla filtru....
- změny uchycení a držáků kastlíků
- změny držáků (sedla, zamykání......)
- odlišný priofil horní trubky kývačka a panelka
- detaily kolem krku - způsob zamykání a tím rozdílné technické řešení....
a podobně,....

(reakce na) Jawa 250/353 6/1960

16.9.2015 v 10:40 | Nahoru | #13

mira592 píše: podle mě měly tyto kývačky a panelky až do r. ukončení výroby 69 rám stejný beze změn. tenkrát se to jelo velkoobjemově
a myslím si, že byl rám stejný i pro J350.



Prosím, rozklikni si ten odkaz ode mne a pak si udělej sám obrázek. Rámů na kývačku bylo 8 verzí, u panelky minimálně 3....

Jawa 250/353 6/1960

16.9.2015 v 15:45 | Nahoru | #14
jo jo nějaký rozdíly tam byly, ale že by se měnily držáky kastlíků to nevím a na filtr box mám v rámu myslím jen díru a ne žádné uchycení,

Jawa 250/353 6/1960

27.9.2015 v 22:08 | Nahoru | #15
Mam takový dotaz, neví zda se to tu někde již řeší, ale zvažuji nachromovat obční víka mototu a rád bych si vyslechnul nějaké názory na to.
Je to dobrý nápad? Stejně tak bych rád nachromoval i středy kol aby zůstaly krásně lesklé.






zatím to vypadá takhle ,ale je to pouze vyleštěné a rád bych tento vzhled zachoval, i když není originální...
Předem děkuji za názory.

1 reakcí na tento příspěvek Jawa 250/353 6/1960

27.9.2015 v 22:53 | Nahoru | #16
A jak přesně si chromování hliníku představuješ? Jinak je to prasárna i to leštění. Nikdy to nebylo a nedělalo se to.

(reakce na) Jawa 250/353 6/1960

28.9.2015 v 19:46 | Nahoru | #17
jawarmaniak> No par vrstev niklu nebo zinku a pak se na to udajne da nanest chrom.... presny podrobnosti jsem jeste nezjistoval...
Vim ze se to nedelalo... ,ale vypada to pekne

Naposledy editováno 28.09.2015 19:46:12

Jawa 250/353 6/1960

29.9.2015 v 22:20 | Nahoru | #18
jo a hliník ti to mezi tím rozežere by mně zajímalo, od koho tyhle rozumy bereš

Naposledy editováno 29.09.2015 22:21:23

Jawa 250/353 6/1960

30.9.2015 v 10:32 | Nahoru | #19
Víko nechej vyleštit nebo si jej vylešti sám. http://www.chromtec...ctDir=285&Lang=1

Jawa 250/353 6/1960

30.9.2015 v 18:13 | Nahoru | #20
Podívej,ve valné většině se hliník nechromnuje,je to omyl. Stačí vylestit. Někdy mě tyhle nápady připadají ulitle. Nedělal bych to, ochromuj železné věci.

1 reakcí na tento příspěvek Jawa 250/353 6/1960

30.9.2015 v 18:26 | Nahoru | #21
I když se hliník nechromuje. Chromovat lze.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawa 250/353 6/1960

30.9.2015 v 18:37 | Nahoru | #22
PEPAFJR> Jo, jenže nedrží, podívej se každýmu na přídavný stupačky z yacomi, po roce jde pryč celý slavný chrom...

Jawa 250/353 6/1960

30.9.2015 v 19:06 | Nahoru | #23
Ano, chromovat lze, ale je to jiná lázeň a technologie. Klasická galavanika hliník rozežere

1 reakcí na tento příspěvek Jawa 250/353 6/1960

30.9.2015 v 20:02 | Nahoru | #24
Má někdo zkušenosti s životností chromu na hliníku? Do galvanovny budu volat zítra, tak se poptám na cenu a nějaké bližší info...

(reakce na) Jawa 250/353 6/1960

30.9.2015 v 20:10 | Nahoru | #25
Youda> Jedna zima a to nekecám...

Jawa 250/353 6/1960

30.9.2015 v 20:35 | Nahoru | #26
A zase ta móda leštění ala psí gule kde to nemá být, hnus velebnosti

Jawa 250/353 6/1960

1.10.2015 v 09:04 | Nahoru | #27
Tak musíš si říct, že máš výstavní mtorku, nebo dle přání zahraničních zákazníků příplatkové leštění.

(reakce na) Jawa 250/353 6/1960

1.10.2015 v 09:44 | Nahoru | #28

rancher píše: PEPAFJR> Jo, jenže nedrží, podívej se každýmu na přídavný stupačky z yacomi, po roce jde pryč celý slavný chrom...



Ale drží a drží velice dobře, akorát to musí být velice kvalitně uděláno a není to nejlevnější.

2 reakcí na tento příspěvek Jawa 250/353 6/1960

2.10.2015 v 07:25 | Nahoru | #29
Chlapy zahlídnul jsem na Jawáči šedou 353 s nálepkou na blatníku a na nádrži. Nevěnoval jsem tomu pozornost, ale nedavno jsem si všiml toho samýho na úplně jiný motorce. A to mne zarazilo. To se dělali nějaký limitky? nebo co to má za význam?









edit. A nejsou to klasický samolepy jako dnes, nejde to seškrábnout nehtem, je to takový hoooodně slaboučký, jako by to bylo "zalakovaný". nechce se mi věřit že by to byla taková náhoda

Naposledy editováno 02.10.2015 09:46:06

Jawa 250/353 6/1960

3.10.2015 v 13:04 | Nahoru | #30
Pokud chceš fakt to dát do původního stavu jak jsi psal, tak ty víka nechromuj. Někomu se to líbí a někomu ne. Já se přikláním teda ke staré klasice. Ať ji máš co nejdříve hotovou
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Jawablázni [1 ... 3867, 3868] Jawa 250/559, Jawa 350/354 Kývačka, Jawa 250/353 Kýv... Kafi 116011 Včera v 22:04 Jirka4137
měření rychlosti Jawa 250/353 Kývačka rg250 10 14.3.2024 v 14:17 Mňojo
Jawa 353 Jawa 250/353 Kývačka pornopoet 3 9.3.2024 v 08:28 cmiral
Jawa 250 problém s kolesom Jawa 250/559 panelka, Jawa 250/353 Kývačka Lithwick 12 25.2.2024 v 12:11 udinar
Konec velkých techničáku [1, 2] Jawa 250/559 panelka, Jawa 250/353 Kývačka, Jawa 175... Jirk_K 57 23.2.2024 v 22:37 CBRlitrRR


TOPlist