bmw_r1300gs_cartec




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: metzeler next
4.9.2015 v 11:45
zdar,

řeším nové botičky na explorera a s metzeler exp co tam mám teď jsem spokojen, ale jestli jsem to dobře pochopil, už se nedělají a nahradila je řada next. Rozměr je jasný, ale ztratil jsem se v označení. jednou jsou to jen next, jednou next B a nikde jsem nenašel v čem je rozdíl, rychlostní index je stejný, tak co jiného v tom hledat?

dík za vysvětlení

metzeler next

4.9.2015 v 11:58 | Nahoru | #1
Lepší mrtvý než druhý.

metzeler next

4.9.2015 v 15:12 | Nahoru | #2
Rozdíl ve značení ti nevysvětlím, ale takhle nějak drží na silnici



Naposledy editováno 04.09.2015 15:13:27

1 reakcí na tento příspěvek metzeler next

4.9.2015 v 15:17 | Nahoru | #3
Nexty jsem měl na Stelviu a děkuji, už nechci. Pokorně jsem se vrátil k Tourance první generace. Nexty, mimoto že pocitově nejsou nijak extra lepší než Tourance první generace, tak mají o cca 33-50% měnší životnost.
Na Tourance jsem najel tak 15000 (zadek). Nexty byly KO už po 9tis (zadek)

Sete: to není ani na stupačku. Takhle drží v prstem v nose cokoliv

Naposledy editováno 04.09.2015 15:21:46

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) metzeler next

4.9.2015 v 16:03 | Nahoru | #4

seikos píše: Nexty jsem měl na Stelviu a děkuji, už nechci. Pokorně jsem se vrátil k Tourance první generace. Nexty, mimoto že pocitově nejsou nijak extra lepší než Tourance první generace, tak mají o cca 33-50% měnší životnost.
Na Tourance jsem najel tak 15000 (zadek). Nexty byly KO už po 9tis (zadek)

Sete: to není ani na stupačku. Takhle drží v prstem v nose cokoliv



škrtnu špičkou boty maximálně v nějakém hupu v zatáčce a to mám přední gumu úplně do kraje (občas i trochu klouzne, když už je víc přes hranu)...na stupačku si to nedokáu představit.
mám lc8 adv, pirelli scorpion a podvozek naklikaný na asfalt (asi kdybych ho nechal v univerzálním nastavení... )

Naposledy editováno 04.09.2015 16:03:59

(reakce na) metzeler next

4.9.2015 v 19:30 | Nahoru | #5

mariano píše: škrtnu špičkou boty maximálně v nějakém hupu v zatáčce a to mám přední gumu úplně do kraje (občas i trochu klouzne, když už je víc přes hranu)...na stupačku si to nedokáu představit.
mám lc8 adv, pirelli scorpion a podvozek naklikaný na asfalt (asi kdybych ho nechal v univerzálním nastavení... )

LC8A je taky výrazně vyšší a užší motorka než GSA. GSA je široký jak parník.

Mimochodem, říkal jsem na stupačku, nikoliv na špičku boty. Když jezdíš na lachtana, tak škrtneš špičkou podle toho jak hodně ji dáš dolů

Naposledy editováno 09.09.2015 20:41:02
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Rada při výběru cestovního endura [1, 2] Suzuki DL 1000 V-Strom, BMW R 1200 GS, BMW R 1200 GS... karosa 44 16.4.2024 v 07:49 Koudy01
BG KIT 6900 sada na preventívnu dek... Triumph Tiger 1200 XC Neno77 6 19.3.2024 v 10:58 combust
tigertool v 3 Triumph Tiger 1200 XC xstenly 1 1.3.2024 v 18:20 xstenly
Čtečka chybových kódů Triumph Tiger 1200 XC Alonso69 3 17.1.2024 v 12:39 Niki76
Triumph tiger explorer spolehlivost [1, 2] Yamaha XT1200Z Super Tenere, Triumph Tiger Explorer,... Bingi 41 16.6.2023 v 23:34 Tiger1200


TOPlist