1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) brzdové kotouče
gugo píše: U plovoucich jo, u pevnejch si myslim ze to tak strasny nejni. Ale jako neni to muj pripad, ja bych si jety nekupoval ani bych je nikomu nepreprodaval.
Ze stejnejch duvodu, repasuju spojkovy pumpy ev. valce a u brzdy se hodne skubu vyrabet nahradni pist do pumpy, protoze pak je to vo usta.
Jasnačka,myslel jsem plovoucí..Dneska už na pevný narazíš málo kdy...Počkej ty děláš jako do pump nový pístky? Nedávno jsem tady borcovi taky jeden vytáčel. Na tom starým nešlo vyměnit gumový těsnění a už neudržela tlak. Tak si sehnal nový o-kroužky a já mu vytočil pístek přímo na ně a na pumpu. Říkal, že teď to faká dobře, tak snad jednoho krásnýho dne nezůstane někde viset :)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) brzdové kotouče
Pistky jo delam. Zacalo to "slavnou:" magurou kterou ma kazdy KTM a me osobne zacala protejkat na obou mejch KTM okolo 25-30 tkm. A novej pistek kterej vydrzi v jety pumpte tak 10tkm s manzetama stoji okolo 800. Toz jsem se nasraaaaaaaal a vyrobil prototyp s okrouzkama kterej vydrzi minimalne 15 tkm(bo tolik ma najeto a porad drzi) a hnedle to chtelo moc lidi. Hlavne to ma vyhodu ze kdyz zacnou tect okrouzky tak vyndas pistek a vymenis tesneni radove za 10-50Kc a nemusis kupovat novej pistek.
Nasledne se pridali lidi co chteli pistek do bremba spojek a brzd, ze uz se nedelaj nebo se prodava cela sada za 2,5 tisice apod. Takze do prumeru cca 14 mm to predelavam na pistek s okrouzkama bo nikdo neni schopnej v maloserii vyrobit manzety. A tak okolo 15mm necham udelet tesneni stejny jako origo.
Uz ani nepocitam kolik toho doma mam nekreslenyho, protoze pomalu co pumpa to original.
U spojkovejch valcu tam je to dycky na posouzeni neco jde zalestit a vymenit krouzek u neceho musim udelat celej novej pist. Uprime to moc vydelecny neni, protoze s novym pistek travim minimalne 2 hodky a prodej je tak 500 Kc. Ale sere me kdyz vyrobce dela z lidi debily a neco co naseka nekde na CNC za vyrobni cenu 50 Kc prodava za 2500.
Jinak k tomu dotazu, jestli jste dodrzeli co je stanoveny pro o krouzky v pohybu, nejaky cca 10-20 % stlaceni prumeru o krouzku a pokud to bude mid predepsano sirku drazky aby mel okrouzek pohyb, tak to vydrzi radove tisice KM urcote a asi to neodejde z niceho nic,. Jinak ja davam dopredu 2 okrouzky a dozadu (smerem ven kde to tesni jen kapalinu aby nevytekla ven jeden o krouzek) pistky jsou videt v bazaru na mojem profilu (apson myslim)
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
35kw na A2 Honda CBR 600RR | Honza259 | 7 | 8.12.2023 v 07:30 kokoška. |
Poškozený řetěz [1, 2, 3, 4] Kawasaki ZX-6R Ninja, Yamaha YZF-R6, BMW F 650 CS, K... | pajovka | 101 | 14.6.2023 v 06:32 t_freedom |
Vrzající boty a "šum" v helmě Honda CBR 600RR | LuuKeW | 20 | 9.5.2023 v 14:35 Metric |
“Malý” A2 supersport vs 600cc Honda CBR 600RR, KTM RC 390 | Risek55 | 26 | 30.4.2023 v 19:55 Gahan37 |
Vypne motor Honda CBR 600RR | JesuaHamasia | 3 | 5.4.2023 v 15:38 JesuaHamasia |