globalmoto_duben_nolan




globalmoto_nolan paolo_novy Přidat reklamu

Téma: brzdové kotouče
2.9.2015 v 20:53
Zdravím pánové mám dotaz kamarád shání brzdové kotouče na uvedenou motorku a něco by bylo ale jetý okruhem a neví jestli nebudou zvlněný a jak to vlastně poznat něco na to je nebo nějak změřit ?
Předchozí
1 2
Následující

2 reakcí na tento příspěvek brzdové kotouče

2.9.2015 v 22:55 | Nahoru | #1
sežeňte si od nějakého strojaře úchylkoměr (vypadá to jak stopky s tyčkou) a stojánek . Postavíš to ke kolu, zatočíš a máš jasno, zda a kolik to hází

(reakce na) brzdové kotouče

2.9.2015 v 23:13 | Nahoru | #2
stassek> to se na nenamontovanejch kotoucich meri dost blbe :)

Poloz je na sklenenou desku a pak si v ruznych mistech zkus protahnout list papiru. Ale u starsich kotoucu co maji hranku je to stejne naprd.

brzdové kotouče

3.9.2015 v 10:02 | Nahoru | #3
Spis nez hazivost bych resil jejich sirku.Hazet kotouc ti musi uz od vyroby kvuli roztahovani desticek.Maximum je myslim 0,3mm.Ale na rozdily sirky je max 0,01mm.Samozrejme cim mene tip lepe.Takze vem mikrometr a zacni merit na ruznych mistech kotouce.Samozrejme mikrometr digitalni s tisicinovym noniusem.Ale ja osobne bych sundal kotouce z vasi cbrky a poslal je na motokotouce.cz a mas klid.Ja osobne stejne nejak moc nechapu proc lidi na sportovnich motorkach se tak snazi na tech brzdach a gumach setrit.

1 reakcí na tento příspěvek brzdové kotouče

3.9.2015 v 10:15 | Nahoru | #4

Takze vem mikrometr a zacni merit na ruznych mistech kotouce



a kdyby ti nahodou nestacil ten ..... tak pak uz jen elektronovej mikroskop ev. zmer si stari rozpadem radioaktivniho uhliku

(reakce na) brzdové kotouče

3.9.2015 v 10:18 | Nahoru | #5

stassek píše: sežeňte si od nějakého strojaře úchylkoměr (vypadá to jak stopky s tyčkou) a stojánek . Postavíš to ke kolu, zatočíš a máš jasno, zda a kolik to hází


v momentě jak s tím zatočíš tak ti ta ručička vyskočí z úchylkoměru

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) brzdové kotouče

3.9.2015 v 14:55 | Nahoru | #6

gugo píše: a kdyby ti nahodou nestacil ten ..... tak pak uz jen elektronovej mikroskop ev. zmer si stari rozpadem radioaktivniho uhliku



Vtipnej,ale mimo misu.Schvalne si zjisti od vyrobce kolik toleruji sirky.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) brzdové kotouče

3.9.2015 v 15:34 | Nahoru | #7
StiefTomas> ventily zmeris s presnosti na 0.05mm s citem dejme tomu na 0.025. Presne to je rozdil kterej namerim mezi digi suplerou a mikrometrem kdyz merim podlozky.
Takze s tisicimama . vis co.
Sirky...povidej to me zajima

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) brzdové kotouče

3.9.2015 v 18:10 | Nahoru | #8

gugo píše: StiefTomas> ventily zmeris s presnosti na 0.05mm s citem dejme tomu na 0.025. Presne to je rozdil kterej namerim mezi digi suplerou a mikrometrem kdyz merim podlozky.
Takze s tisicimama . vis co.
Sirky...povidej to me zajima



Něco jiného jsou ventily a něco jiného jsou kotouče. Hele já jen předávám jak jsem koupil. Bavil jsem se s majitelem motokotouče.cz a on tvrdí, že šířku kotouče dělá max do šířky 0,01, pak ti to kope do řízení. Jinak co se týče ventilových podložek tak nevím jak ty, ale já je měřím mikrometrem. Jelikož jak je známo je to měřidlo setinové a posuvka je měřidlo desetinové i když máš nonius u digi stovkový. Pokud by kotouče byly v setinové přesnosti, nemusím to ani brousit. Dokážu ti to srovnat a zúhlovat na fréze. Ale hele, mysli si o tom co chceš. Je mě to úplně jedno. Stojím si za svojim, že na sportovi na kotoučích prostě neušetříš a sehnal bych nové nebo bych nechal vyměnit vnější části kotoučů.

Naposledy editováno 03.09.2015 18:12:58

(reakce na) brzdové kotouče

3.9.2015 v 19:39 | Nahoru | #9
StiefTomas> porad nechapu ten tisicinovej nonius a digitalni mikrometr
Jinak podlozky si zmerim digitalni suplerou na dilne a pak je premerim mikrometrem, mechanickym

brzdové kotouče

3.9.2015 v 20:13 | Nahoru | #10
Dobre,pokud tak bazirujes na slovickareni,tak na displeji s tisicinovym rozlisenim.Podlozky si mer klidne mechanickym mikrometrem,to je mi popravde uplne jedno.A vubec, koncim tuhle diskuzi,stejne budes furt bazirovat na slovickach a budes si tvrdit svoje.

Naposledy editováno 03.09.2015 20:20:27

1 reakcí na tento příspěvek brzdové kotouče

3.9.2015 v 20:20 | Nahoru | #11
No plovoucí kotouče se úchylkoměrem měří dost špatně, kdo to už někdy měřil tak ví, hrot úchylkoměru se zadrhává o hranky větracích otvorů a nejty udělaj taky svých. Takže přesný měření lze udělat pouze bez nýtů nebo vymontovat kotouč dát na desku, mít nýty rozhýbané a měřit mezeru po celém obvodu mezeru mezi deskou a kotoučem, podmínkou je pak mikrometrem pro měřit opět po celém obvodu kotouč a rozdíl by opravdu neměl být víc jak 0,02mm pak už dost kope. Nejlepší orientační měření je vzít silnější fix a po celém obvodu a šíři kotouče nakreslit pruhy, zvednout předek moto a zatočit kolem. Hned vidíš kde se desky kotouče dotýkají a kde ne... Pokud se zdá kotouč ok, stojí za to ho vymontovat a kouknou na dosedací plochy unašečem, bývají nerovnoměrně vymačkané, takže očistit a změřit vymačkané hranky, např.: u jedné strany to budou 0,2 mm a naproti už třeba 0,3 mm, někdy pomůže kotouče po otočit o jeden dva šrouby nebo prohodit levej za pravej... Je toho víc co hraje roli, ale už mě bolí ruka od datování...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) brzdové kotouče

3.9.2015 v 20:26 | Nahoru | #12

dewwil píše: No plovoucí kotouče se úchylkoměrem měří dost špatně, kdo to už někdy měřil tak ví, hrot úchylkoměru se zadrhává o hranky větracích otvorů a nejty udělaj taky svých. Takže přesný měření lze udělat pouze bez nýtů nebo vymontovat kotouč dát na desku, mít nýty rozhýbané a měřit mezeru po celém obvodu mezeru mezi deskou a kotoučem, podmínkou je pak mikrometrem pro měřit opět po celém obvodu kotouč a rozdíl by opravdu neměl být víc jak 0,02mm pak už dost kope. Nejlepší orientační měření je vzít silnější fix a po celém obvodu a šíři kotouče nakreslit pruhy, zvednout předek moto a zatočit kolem. Hned vidíš kde se desky kotouče dotýkají a kde ne... Pokud se zdá kotouč ok, stojí za to ho vymontovat a kouknou na dosedací plochy unašečem, bývají nerovnoměrně vymačkané, takže očistit a změřit vymačkané hranky, např.: u jedné strany to budou 0,2 mm a naproti už třeba 0,3 mm, někdy pomůže kotouče po otočit o jeden dva šrouby nebo prohodit levej za pravej... Je toho víc co hraje roli, ale už mě bolí ruka od datování...



Ono je to fakt hlavne hodne tezky poznat kdyz jsou zanytovane.Jak rikas pak jedine deska.Co se tyce tech sirek kotouce,tak souhlasim.To jen guga to na servise meri digitalni posuvkou a pak mechanickym mikrometrem.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) brzdové kotouče

3.9.2015 v 20:49 | Nahoru | #13
StiefTomas> Vsude se bavis o setine milimetru, ale potrebujes mikrometr s tisicinou. Navic, proste kluk kterej chce kupovat jety kotouce takze resi kazdej litr, si bude kvuli tobe porizovat digitalni mikrometr braru minimalne za polovinu to co koupi ty kotouce.
Ale jo ja budu ten co je divnej

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) brzdové kotouče

3.9.2015 v 21:19 | Nahoru | #14

gugo píše: StiefTomas> Vsude se bavis o setine milimetru, ale potrebujes mikrometr s tisicinou. Navic, proste kluk kterej chce kupovat jety kotouce takze resi kazdej litr, si bude kvuli tobe porizovat digitalni mikrometr braru minimalne za polovinu to co koupi ty kotouce.
Ale jo ja budu ten co je divnej



Je videt,ze fakt o meridlech nevis nic.Rika ti neco rozlisitelnost meridla a nepresnost mereni? A mikrometr si snad kupovat nemusi.Muze si ho snad nekde pujcit.At mi da vratnou zalohu a klidne mu ho pujcim.Po vraceni mikrometru mu penize vratim.Ale to je fuck,at si koupi kotouce jaky chce.Dej mu radu jaky si ma vybrat a jak je ma merit.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) brzdové kotouče

3.9.2015 v 21:28 | Nahoru | #15
StiefTomas> predstav si ze rika a ver tomu ze me staci analogovy mikrometr. A tedy ja bych zrovna mikrometr nikomu nepujcil. Ale tahle debata nema cenu. Jen by me zajimala ta norma na ty sirky. To jako vazne. Mladej se chtel ucit merit, tak bych mu dal krabicku sirek tak at vim co je jeste v norme.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) brzdové kotouče

3.9.2015 v 21:44 | Nahoru | #16

gugo píše: StiefTomas> predstav si ze rika a ver tomu ze me staci analogovy mikrometr. A tedy ja bych zrovna mikrometr nikomu nepujcil. Ale tahle debata nema cenu. Jen by me zajimala ta norma na ty sirky. To jako vazne. Mladej se chtel ucit merit, tak bych mu dal krabicku sirek tak at vim co je jeste v norme.



Dobre tak abych to upresnil.Jelikoz pisu bez diakritiky opravuji sirku na Šířku kotouce.Jeste,ze tady mame takovy jako jsi ty vtipalky a jazykovedce.Ale radu ke kotouci jsi jeste nenapsal.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) brzdové kotouče

3.9.2015 v 21:53 | Nahoru | #17
StiefTomas> ty woe ja jsem fakt myslel ze si myslel fakt sirky (zapalky), chapes ? nechtel jsem te brat za slovo. Prislo me divny ze by na to byla nejaka norma. Cestina je super jazyk., Jinak taky pisu bez.

1 reakcí na tento příspěvek brzdové kotouče

3.9.2015 v 21:57 | Nahoru | #18
No nevím, kupovat jetý kotouče .... ale jestli není peníz a tyhle budou po kontrole a měření ok, tak co by ne

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) brzdové kotouče

3.9.2015 v 21:58 | Nahoru | #19

gugo píše: StiefTomas> ty woe ja jsem fakt myslel ze si myslel fakt sirky (zapalky), chapes ? nechtel jsem te brat za slovo. Prislo me divny ze by na to byla nejaka norma. Cestina je super jazyk., Jinak taky pisu bez.



Pockej to jako fakt myslis vazne???

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) brzdové kotouče

3.9.2015 v 22:01 | Nahoru | #20

mara.k píše: No nevím, kupovat jetý kotouče .... ale jestli není peníz a tyhle budou po kontrole a měření ok, tak co by ne



Ja to taky neuznavam.Hlavne u brzd.Zase je fakt kdyz neni skvara je to tezky.Ale hlavne ty dobry kotouce najit.

brzdové kotouče

3.9.2015 v 22:03 | Nahoru | #21
stieftomas to píše dobře,více méně je to přesně tak.

boční házivost je na kotouči až druhořadá,ta nic moc neznamená....

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) brzdové kotouče

3.9.2015 v 22:20 | Nahoru | #22

StiefTomas píše: Ja to taky neuznavam.Hlavne u brzd.Zase je fakt kdyz neni skvara je to tezky.Ale hlavne ty dobry kotouce najit.



Nektery lidi maj hluboko do kapsy nebo proste nechtej najednou rupnout 10k do brzd. Treba dneska jsem menil zakaznikovi kotouce, za jety protoze se mu drkalo jak svin, to se fakt nedalo (coz uznal az kdyz jsem mu to rekl predtim natom najezdil 3tkm). Sehnal si je sam, ja bych mu je rozhodne neprodaval. kotouce jsou pevny, u plovoucich bych se asi hodne skubal je tam davat jety.
Kazdopadne kotouce jsou ok min. tloustka 3,5mm a maj tusim 4,2. Jako co mas delat, nedat je tam ? Zrovna v tomhle pripade si myslim ze to ani neni setreni na blbym miste, ikdyz ja bych to na svy motorce nedelal.

(reakce na) brzdové kotouče

3.9.2015 v 22:23 | Nahoru | #23

StiefTomas píše: Pockej to jako fakt myslis vazne???



jo proste jsem myslel ze myslis sirky - zapalky a fakt me zaujala myslenka zjistit jeslti jsou dle te normy

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) brzdové kotouče

3.9.2015 v 22:34 | Nahoru | #24

gugo píše: Nektery lidi maj hluboko do kapsy nebo proste nechtej najednou rupnout 10k do brzd. Treba dneska jsem menil zakaznikovi kotouce, za jety protoze se mu drkalo jak svin, to se fakt nedalo (coz uznal az kdyz jsem mu to rekl predtim natom najezdil 3tkm). Sehnal si je sam, ja bych mu je rozhodne neprodaval. kotouce jsou pevny, u plovoucich bych se asi hodne skubal je tam davat jety.
Kazdopadne kotouce jsou ok min. tloustka 3,5mm a maj tusim 4,2. Jako co mas delat, nedat je tam ? Zrovna v tomhle pripade si myslim ze to ani neni setreni na blbym miste, ikdyz ja bych to na svy motorce nedelal.



Jasny hele,ja za toho nikoho neodsuzuji.Je mi jasny ze vyplaznout deset fialovejch najednou je hodne.Ja jednou daval na Srada taky jety a prave hned mlatili na brzde.Takze jsem nakonec nechal repasnout na motokotouce a nesrovnatelny rozdil.Delal mi tvarovany plus desticky a stalo me to devitku.Ale predtim jsem vyhodil prave trojku za jety.Hold bohuzel masina je drahej a nebezpecnej konicek.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) brzdové kotouče

3.9.2015 v 22:50 | Nahoru | #25
StiefTomas> no me to nepovidej, ja mam dve KTM . Ale nas zakaznik nas pan.

1 reakcí na tento příspěvek brzdové kotouče

4.9.2015 v 08:39 | Nahoru | #26
před x lety jsem taky řešil kotouče na gsxr-a koupil jsem zánovní tady na bazaru.
byly horší,než ty moje původní

po dlouhém dohadování jsem peníze zpět dostal,ale hromada času a nervů v prdeli.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) brzdové kotouče

4.9.2015 v 10:12 | Nahoru | #27

Dolph-cz píše: před x lety jsem taky řešil kotouče na gsxr-a koupil jsem zánovní tady na bazaru.
byly horší,než ty moje původní

po dlouhém dohadování jsem peníze zpět dostal,ale hromada času a nervů v prdeli.



Jj s tímhle souhlasím...Zrovna u kotoučů je to celkem risk....

(reakce na) brzdové kotouče

4.9.2015 v 10:13 | Nahoru | #28

gugo píše: StiefTomas> no me to nepovidej, ja mam dve KTM . Ale nas zakaznik nas pan.



Jo to znám hele :) já měl Duka 610... Dvakrát jsem ho přehodil a ty díly nebyly zrovna úplně levný :) nemluvě o tom stylu jízdy :) tam je to fakt už o kejhák :)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) brzdové kotouče

4.9.2015 v 10:51 | Nahoru | #29

StiefTomas píše: Jj s tímhle souhlasím...Zrovna u kotoučů je to celkem risk....



U plovoucich jo, u pevnejch si myslim ze to tak strasny nejni. Ale jako neni to muj pripad, ja bych si jety nekupoval ani bych je nikomu nepreprodaval.
Ze stejnejch duvodu, repasuju spojkovy pumpy ev. valce a u brzdy se hodne skubu vyrabet nahradni pist do pumpy, protoze pak je to vo usta.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) brzdové kotouče

4.9.2015 v 11:17 | Nahoru | #30

gugo píše: U plovoucich jo, u pevnejch si myslim ze to tak strasny nejni. Ale jako neni to muj pripad, ja bych si jety nekupoval ani bych je nikomu nepreprodaval.
Ze stejnejch duvodu, repasuju spojkovy pumpy ev. valce a u brzdy se hodne skubu vyrabet nahradni pist do pumpy, protoze pak je to vo usta.



Jasnačka,myslel jsem plovoucí..Dneska už na pevný narazíš málo kdy...Počkej ty děláš jako do pump nový pístky? Nedávno jsem tady borcovi taky jeden vytáčel. Na tom starým nešlo vyměnit gumový těsnění a už neudržela tlak. Tak si sehnal nový o-kroužky a já mu vytočil pístek přímo na ně a na pumpu. Říkal, že teď to faká dobře, tak snad jednoho krásnýho dne nezůstane někde viset :)
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
35kw na A2 Honda CBR 600RR Honza259 7 8.12.2023 v 07:30 kokoška.
Poškozený řetěz [1, 2, 3, 4] Kawasaki ZX-6R Ninja, Yamaha YZF-R6, BMW F 650 CS, K... pajovka 101 14.6.2023 v 06:32 t_freedom
Vrzající boty a "šum" v helmě Honda CBR 600RR LuuKeW 20 9.5.2023 v 14:35 Metric
“Malý” A2 supersport vs 600cc Honda CBR 600RR, KTM RC 390 Risek55 26 30.4.2023 v 19:55 Gahan37
Vypne motor Honda CBR 600RR JesuaHamasia 3 5.4.2023 v 15:38 JesuaHamasia

TOPlist