bmw_r1300gs_cartec




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: VINko na rámu
30.8.2015 v 17:56
Potřeboval bych prepsat rám,mám 600ccm gsx 600 r ale ted kupuji rozebraný gsx 1000r K1 a chci použít rám a motor z K1 samozřejmě i tlumiče a atd ale aby to na papírech bylo 600ccm tak schánim způsob jak to přepsat nebo někoho kdo by mi to udělal za nějaký love,štítek vezmu z 600ccm ale co to vinko vyražený na rámu to fakt nevim jedině zbrousit a navařit plíšek s novým vinkem a vyleštit aby to nebylo k rozeznání nebo vybrousit a vyrazit fakt nevim tak nějaký rady?











Předchozí
1 2
Následující

1 reakcí na tento příspěvek VINko na rámu

30.8.2015 v 18:18 | Nahoru | #1
Ve chvíli kdy to někde položíš a bude to řešit pojišťovna nebo švestky budeš mít ale hodně velkej průser...

EDIT: Předpokládám, že na litra nemáš papíry, jinak tu eskapádu nechápu.

Naposledy editováno 30.08.2015 18:19:36

(reakce na) VINko na rámu

30.8.2015 v 18:48 | Nahoru | #2
tricetsest> jasně má papíry do 35kw ale stejně mi není jasný co si tím pomůže pokud vím tak gsx-r 600 má kolem 80kw záleží co má za rok výroby takže to nemůže ani seškrtit jestli ho chytnou na litru gsx-r nebo na 600 je úplně jedno prostě bude v pr..li

1 reakcí na tento příspěvek VINko na rámu

30.8.2015 v 19:31 | Nahoru | #3
To jste mi hoši pomohli mám v TP pouze údaj 25kw(původmí výkon nikde neni psán pouze 25kw) takže s A2 do 35kw to můžu řídit uplně v poho ale když by byla bouračka tak mám půser já takže mi to je u píči jestli řídim 600kilčo či litra,Až si udělám neomezenko tak to bude jedno či to mám na papírech 600či 1000 protože rám a všechno příslušenství je z litra takže tak no.



Naposledy editováno 30.08.2015 19:37:48

VINko na rámu

30.8.2015 v 19:47 | Nahoru | #4
je to na průser,jakýkoli zásah do VINka je "paděláním ochranných znaků" pokud se na to příjde,zadrží ti motorku z důvodu podezření,že pochází z trestné činnosti,expertíza a možná zákaz provozování....

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) VINko na rámu

30.8.2015 v 19:55 | Nahoru | #5
Misisu754> to se ale pleteš abys to gsxr mohl řídit tak by na těch 25kw musela být seškrcená z 50kw ono totiž to že můžeš seškrtit 120kw motor na 25kw už dávno neplatí docela bych chtěl vidět jak namlouváš policajtům že gsxr 600 má neseškrcená 50kw oni ty policejti nejsou úplný blbci a když tě chytí tak to odsereš to si piš vybral sis totiž motorku kterou každý zná a to že nešrcená má 50kw ti fakt nikdo nesežere. hele jestli ti to za ten risk stojí tak žádný vinko nebruš jezdi prostě na litru pokud tě chytí tak tě to vyjde nastejno

VINko na rámu

30.8.2015 v 19:56 | Nahoru | #6
Jo tak tobě bude pak málo řešit nehodu bez příslušnýho řidičáku tak si to ještě trochu chceš okořenit. Teda to jsou fakt nápady.

VINko na rámu

30.8.2015 v 20:06 | Nahoru | #7
zdar, pocitam ses nakej stengr,, pac ramy se bouchaly v mej dobe, tj. ca pred 10,15ti rokama..

..dnes max vymenim motor..

proste cislo ramu oprasuju, aby bylo jak novy-- tak vono u hylzny zxr75 projduty x padama to da dost prace...

(reakce na) VINko na rámu

30.8.2015 v 20:45 | Nahoru | #8
ZAZAJ> začátkem roku se měnilo na 35kW a seškrceno ze 70ti. na to by už možná míň znalej fízl skočit moh. Je to pořád málo ale ne tak nápadně. Jinak míš pravdu, jenom se tim přidělaj starosti a problémy navíc.

3 reakcí na tento příspěvek VINko na rámu

30.8.2015 v 20:56 | Nahoru | #9
Prostě v TP mám původní výkon 25kw nechápu kde berete že má 80kw v TP žádný údaj 80kw nenajdete je tam psáno od výroby 25kw takže s A2 v poho můžu řídit,jinak vim že to je zásah do rámu ale když to bude dobře udělaný tak nikdo nic nepozná,plasty a atd z 600kilča takže si myslim že na STK pohoda a policajti taky nic a vim jak jezdim nejsem zas debil co to položí v první zatáčce, jinak si udělám neomezenko a pak jia ukázu kupni smlouvu ze jsem to tak koupil a nic jsem stim nedělal a budu v poho,takže ty vaše duvody mi jsou celkem k prdu,proto se vás ptám jestli nevíte o někom kdo by mi to udělal,popřípadně ten motor z litra hodim do rámu 600ccm a v tom případě bych nemusel přepisovat rám ale zas odbrousit držáky a atd nechce se mi kurvit rám no

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) VINko na rámu

30.8.2015 v 21:21 | Nahoru | #10
Misisu754> počkej nechci ti nic vymlouvat ale ty si jako myslíš že 600kovej supersport gsxr má od výroby výkon 25kw bavíme se tady vůbec o stejné motorce? to si snad děláš srandu hele taky jsem měl motorku se zapsanejmá 25kw v TP byla přivezená It a jelikož to měla zapsané v It papírech tak to do ČR techničáku zapsali taky ale to neznamená že by měla 25kw od výroby ta tvoje prostě vyjela s továrny s cca 80-90 kw záleží co máš za rok a pak ji někdo seškrtil na 25kw a ty máš zapsané v TP 25kw jasně ale "tovární, výrobní" výkon to není

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) VINko na rámu

30.8.2015 v 21:25 | Nahoru | #11
ZAZAJ> Presne tak dovoz nevim odkud asi Italie nebo Francie nevim co to měl ale to čr to přivezli s 25 kw v tp zadny jiny udaj tam neni ani neni zapsano zadne seskrceni a atd proste udaj 25kw takze mi rekni proc bych nemohl ridit s A2 kdyz je do 35 kw a nikde neni psany 80kw takze česky řeeno od výroby 25kw protože zadny jiny udaj tam neni a policajti ti nemuzou rict nic ,jedine pojistovna ....

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) VINko na rámu

30.8.2015 v 21:41 | Nahoru | #12
Misisu754> Hlava III, díl 1, paragraf 80a Skupiny vozidel, odstavec 1, písmeno c) a zde se praví: „Do skupiny A2 jsou zařazeny motocykly s postranním vozíkem nebo bez něj s výkonem motoru nejvýše 35 kW a s poměrem výkonu/hmotnosti nejvýše 0,2 kW/kg, které nebyly upraveny z motocyklu s více než dvojnásobným výkonem“
Už je ti to jasný tvoje motorka má sice v TP 25KW evidentně po seškrcení a podle platného zákona na 25kw můžeš seškrtit z max. 50kw. to že ti fízl nic nemůže je blbost pokud bude mít podezření že něco nesedí tak se může informovat a počítej s tím že to tak bude prostě gsxr 600 neokecáš

(reakce na) VINko na rámu

30.8.2015 v 22:16 | Nahoru | #13
ZAZAJ> jojože už mě tak minimálně za tu dobu co mám 600kilčo zastavily benga na kontrolu a vše v cajku a bez pokuty :D sice je v zákoně psáno 0.2 z celkového výkonu což by bylo v případě 25kw - 50kw 35kw -70kw ale kde dpč vezmou udaj 80kw kdyz v TP je psano pouze 25kw bez jakehokoliv seškrcení nebo zasahu do motocyklu ? ty to porad nechapes mam psano pouze 25kw a poldove si 80kw nevycucaj z prstu :D kdyby to tak bylo jak řikáš tak už mám aspon jednu pokudu a sebranej řidičák :D protože nemam neomezenko :D

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) VINko na rámu

30.8.2015 v 22:25 | Nahoru | #14

Misisu754 píše: jinak vim že to je zásah do rámu ale když to bude dobře udělaný tak nikdo nic nepozná


Teď nedávno tu někdo v jinym vlákně psal, že policajti už na to maj nějakej přístroj, který dokáže odhalit, že bylo na rámu měněno VIN ať se to snažíš udělat sebelíp...

Nicméně dělej jak uznáš za vhodné, možná ti to projde a budeš v pohodě a možná taky ne. Kdyby ses pak dostal i do nezaviněný nehody, tak jsi v háji.

Naposledy editováno 30.08.2015 22:27:58

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) VINko na rámu

30.8.2015 v 23:03 | Nahoru | #15
tricetsest> Jo to maj. Je to takovej jakoby rentgen. Ale na druhou, to asi nebude věc, kterou vozej s sebou, tzn. pokud to bude fakt udělaný dobře, tak by to teoreticky nemuseli poznat. Ikdyž kolem a kolem je to samozřejmě krávovina

Nicméně to s těma KW by mě docela zajímalo. Teda silně pochybuju, že rozhoduje "jen" to, co máš v techničáku. Protože čistě selskym rozumem si myslim, že prostě 25kw gsx-r neokecáš ani kdyby ses posral.

Naposledy editováno 30.08.2015 23:06:44

(reakce na) VINko na rámu

30.8.2015 v 23:08 | Nahoru | #16

DJwasabi píše: tricetsest> Jo to maj. Je to takovej jakoby rentgen. Ale na druhou, to asi nebude věc, kterou vozej s sebou, tzn. pokud to bude fakt udělaný dobře, tak by to teoreticky nemuseli poznat. Ikdyž kolem a kolem je to samozřejmě krávovina


To je mi jasný, že to nevozej s sebou Spíš to asi použijou, až se tady střelec co to má evidentně v rukách omotá kolem nějakýho šťastlivce a bude platit až to hezký nebude. Kromě toho, že dostane slušnej flastr. Samo že všude kolem jezdí spousta papírovejch 35kW otevřenejch na plnej výkon.

1 reakcí na tento příspěvek VINko na rámu

31.8.2015 v 11:27 | Nahoru | #17
jde o to že nikdo z těch patlalů tady to nezvládne, ale maj děsnou touhu se k tomu vyjádřit ser na ně jsou to krysy....
Na vytlučení vin musíš mit mašinu která je ve fabrikách na auta protože jinak to nesrovnáš kloudně do řady a každej to pozná že to je přetlučení....
Postup následující... starý vin nechat vyvařit hliníkem ať se zamíchá materiál aby to z toho nešlo dostat ani rentgenem servat bruskou a nechat hodně nahrubo opískovat aby se to slilo a vypadalo jako ze série potom napiš

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) VINko na rámu

31.8.2015 v 14:57 | Nahoru | #18

gagtoy píše: jde o to že nikdo z těch patlalů tady to nezvládne, ale maj děsnou touhu se k tomu vyjádřit ser na ně jsou to krysy....
Na vytlučení vin musíš mit mašinu která je ve fabrikách na auta protože jinak to nesrovnáš kloudně do řady a každej to pozná že to je přetlučení....
Postup následující... starý vin nechat vyvařit hliníkem ať se zamíchá materiál aby to z toho nešlo dostat ani rentgenem servat bruskou a nechat hodně nahrubo opískovat aby se to slilo a vypadalo jako ze série potom napiš


Zdejší patlalové asi nemají potřebu přerážet VINko a jezdit na něčem, na co nemají papíry

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) VINko na rámu

31.8.2015 v 22:45 | Nahoru | #19
tricetsest> ano na vině je malá technická znalost, nedostatek financí nebo to, že jsou poserové....

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) VINko na rámu

31.8.2015 v 22:55 | Nahoru | #20
gagtoy> Dík za podporu aspon někdo se mě zastane,jinak máš pravdu někdo nemá na novou masinu litra,tak kdyz nemam moc penez tak si toho litra aspon udelam kdyz sypu love do 600kilča a rozdil to ani neni na rámu by jste to ani nepoznaly zda je to 600 či litr pouze z uchytů a kyvky jinak je to k nepoznání,a mám to jen na STKčko a policajti to nekontrolujou a když by byla nejaky jiný problém tak je to moje věc a to už vás nemusí zajímat,jen se ptám jestli nevíte o někom kdo by mi to udělal za nějaký slušný peníze,neřikejte mi že v dnešní době to nikdo nikdy nedělal

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) VINko na rámu

31.8.2015 v 23:33 | Nahoru | #21

Misisu754 píše: gagtoy> Dík za podporu aspon někdo se mě zastane,jinak máš pravdu někdo nemá na novou masinu litra,tak kdyz nemam moc penez tak si toho litra aspon udelam kdyz sypu love do 600kilča a rozdil to ani neni na rámu by jste to ani nepoznaly zda je to 600 či litr pouze z uchytů a kyvky jinak je to k nepoznání,a mám to jen na STKčko a policajti to nekontrolujou a když by byla nejaky jiný problém tak je to moje věc a to už vás nemusí zajímat,jen se ptám jestli nevíte o někom kdo by mi to udělal za nějaký slušný peníze,neřikejte mi že v dnešní době to nikdo nikdy nedělal



Proč to dělat ? papíry mám od 17ti neomezený a těch pár korun za motorku mě nevytrhne.

1 reakcí na tento příspěvek VINko na rámu

31.8.2015 v 23:43 | Nahoru | #22
Necetl jsem to cely. Ale litr a 600 ma stejnej ram. Lisi se to jen v kyvce, zadnim rafku,vidlici, bocnich plastech, privere ( u 1000ccm). Litrovej motor je pochopitelne vetsi, takze staci vyndat podlozky a dat podlozky z litru a je. Neni treba nic prepisovat. Jen premlatit motor na spravnej typ.
A pokud motorka z tovarny vyjela s25kw v tp. Tak se na A2 muze ridit!!! Ale jestli ji z plnejch pak nekdo skrtil dodatecne tak je o to zaznam a je vymalovano. Ale kdyz neni tak zadnej problem!

1 reakcí na tento příspěvek VINko na rámu

1.9.2015 v 00:01 | Nahoru | #23
Co převařit celej krk? Kdyžtak to bude jen opravený prasklý krk po nehodě. Z goho už tě kdyžtak dostane průměrnej právník z plzně.

VINko na rámu

1.9.2015 v 06:12 | Nahoru | #24
Tak na prevareni celyho krku už to chce trochu znalosti a umu a vybaveni ... ale vin ti vyvari kazdej jouda co ma na hlínu tigovku ...

Naposledy editováno 01.09.2015 06:13:40

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) VINko na rámu

1.9.2015 v 06:56 | Nahoru | #25

Misisu754 píše: Prostě v TP mám původní výkon 25kw nechápu kde berete že má 80kw v TP žádný údaj 80kw nenajdete je tam psáno od výroby 25kw takže s A2 v poho můžu řídit,jinak vim že to je zásah do rámu ale když to bude dobře udělaný tak nikdo nic nepozná,plasty a atd z 600kilča takže si myslim že na STK pohoda a policajti taky nic a vim jak jezdim nejsem zas debil co to položí v první zatáčce, jinak si udělám neomezenko a pak jia ukázu kupni smlouvu ze jsem to tak koupil a nic jsem stim nedělal a budu v poho,takže ty vaše duvody mi jsou celkem k prdu,proto se vás ptám jestli nevíte o někom kdo by mi to udělal,popřípadně ten motor z litra hodim do rámu 600ccm a v tom případě bych nemusel přepisovat rám ale zas odbrousit držáky a atd nechce se mi kurvit rám no



No ale ty řešíš VIN, ale co třeba číslo motoru a objem co je napsaný na karteru? ...

VINko na rámu

1.9.2015 v 07:36 | Nahoru | #26
Stejně je to zbytečná práce v době kdy jsou inzerce plný motorek. Tohle fakt může stát za to jen někomu kdo musí stůj co stůj mít litra i když na to nemá noty.

VINko na rámu

1.9.2015 v 07:38 | Nahoru | #27
Nj taky prerazit vybrousit a zakamuflovat ....

BladeRider> hele když si s tím chce dat tu práci a čas a peníze tak proč ne ale porad to bude taková splacanina ....nehledě na to ze jde o prusvih pac to prostě nikdy nebude ofiko ...nehledě na pozdější prodej ...

Naposledy editováno 01.09.2015 07:46:14

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) VINko na rámu

2.9.2015 v 00:00 | Nahoru | #28

PetrL3 píše: Co převařit celej krk? Kdyžtak to bude jen opravený prasklý krk po nehodě. Z goho už tě kdyžtak dostane průměrnej právník z plzně.



To už by chtělo sehnat zručného týpka co mi to dobře zavaří tigem anepřivaří mi to křivě by bylo na píču :D

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) VINko na rámu

2.9.2015 v 00:04 | Nahoru | #29

mirda1234 píše: Necetl jsem to cely. Ale litr a 600 ma stejnej ram. Lisi se to jen v kyvce, zadnim rafku,vidlici, bocnich plastech, privere ( u 1000ccm). Litrovej motor je pochopitelne vetsi, takze staci vyndat podlozky a dat podlozky z litru a je. Neni treba nic prepisovat. Jen premlatit motor na spravnej typ.
A pokud motorka z tovarny vyjela s25kw v tp. Tak se na A2 muze ridit!!! Ale jestli ji z plnejch pak nekdo skrtil dodatecne tak je o to zaznam a je vymalovano. Ale kdyz neni tak zadnej problem!



Ano v TP pouze 25 kw takže s A2 pohoda,jinak jak nahoře jsme daval video tak týpci řezaly 2x držáky protože se jim to tam nevešlo a pak ještě trochu brousily karter ale jinak to hodily v poho do rámu 600ccm, já si nechci kurvit rám tak jsem si sehnal z litra a když se mi to nebude líbit tak přehodim rám s kyvkou a motorem a je to,navíc v zimě je stejně hovno co na práci takže co,jinak jestli to půjde tak bych chodil celej předek a bočáky z 600kilča a podsedloví plasty z litra,když to budu chtít prodat tak to odstrojim a hodim to na 600kilčo a nebo prodám tak jak to bude ale zatim neplánuji žádný prodej

(reakce na) VINko na rámu

2.9.2015 v 00:06 | Nahoru | #30

dakarista píše: No ale ty řešíš VIN, ale co třeba číslo motoru a objem co je napsaný na karteru? ...



Ano řešim VIN,tak především jde o VIN až seženu někoho kdo mi udělá vinko tak nebude problém i motor , pokud je na karteru něco takového psaný tak asi jedině vybrousit a zaleštit nebo vyvařit a oborusit, možností je hodně
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Gipro z Hayabusa Suzuki GSX-R 600, Suzuki GSX-R 750 RTSbike 5 5.1.2024 v 23:47 RTSbike
kde shánět ND Suzuki GSX-R 600 Zajda2004 5 7.11.2023 v 13:42 Kubák
suzuki gsxr 600 sytic Suzuki GSX-R 600 malbbs 8 15.9.2023 v 19:32 yurcko
kontrolka rezervy Suzuki GSX-R 600 Motomaniak 16 24.5.2023 v 05:56 Maly1
Karburátory a delší odstavení [1, 2] Suzuki GSX-R 600 Jawista1234 31 15.4.2023 v 21:31 Milos1


TOPlist