Zajíždějte déle a hlídejte i teplotu okolí a benzin. Shrnuji do těchto bodů:
1) pokud máte nové W - neuspěchejte zajíždění, protáhněte ho cca na 5000 km. Vyhněte se delší době pod plynem ( dálnice) i "pouze" 5 tis otáček na 30-ti km úseku s najetými třeba 2500 km je ještě brzo!
2) nepřetěžujte W v extrémně teplém počasí ( nad 25°C), pokud nemáte již najeto cca 5000 km
3) tankujte pouze standard 95 benzin ( doporučuji Benzina a Agip ), žádné speciality (100-ky a V Powery...)
4) pokud zastavíte na delší dobu ( třeba závory) vždy vypněte motor.
Důvodů může být mnoho a těžko se specifikuje, co to konkrétně může zapříčinit. V úvahu jsou i výrobní vady, tolerance atd. Nejspíš to bude kombinace více parametrů a právě pozvolným záběhem se zvýší šance je eliminovat.
asi tu neříkám nic nového o důležitosti záběhu, i když se nikdy nedá problém zcela vyloučit, neuspěchat a dodržet, co jsem napsal, doporučuju
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Servisní interval+ pohodlí pro spol... [1, 2] Suzuki GS 500E, Yamaha XJR 1300, MZ ETZ 251, Suzuki ... | Apo-Rider | 32 | 23.9.2023 v 16:43 dettektorr |
Kawa nebo Enfield Kawasaki W 650, Kawasaki W 800 | sekáčmagor | 13 | 14.6.2023 v 08:13 lbyp |
Honda H'Ness CB350 Kawasaki W 800, Royal Enfield Interceptor, Moto Guzz... | Geodet | 18 | 31.10.2020 v 06:30 SuperSic58 |
Scrambler / cafe racer pro 194 cm ... Kawasaki W 800 | teevee70 | 15 | 12.5.2020 v 12:40 Mr.Dreamer |
Servis Severní Čechy Kawasaki W800 | Rinoloire | 15 | 30.3.2020 v 20:08 husq701 |