globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Převatování Akrapoviče
Ahoj,

potřeboval bych převatovat koncovku Akrapovič na Aprilii RSV4. V DK racingu za to chtějí 2700. Práce za 1200 a materiál od Akrapoviče za 1500. To se mi zdá jako docela úlet. Nevíte někdo v okolí Prahy o někom, kdo to dělá?


Děkuji

Předchozí
1 2
Následující

1 reakcí na tento příspěvek Převatování Akrapoviče

6.8.2015 v 14:27 | Nahoru | #31
... jinak finta fň co se mi u dvouhrnku osvědčila bylo omotat tu děrovanou trubku skelnou tkaninou (pozůstatek nějaký laminovací sady)

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Převatování Akrapoviče

6.8.2015 v 14:28 | Nahoru | #32

selkie píše: MichalR66> celou dobu řešíš 4 kila



Tak Gugo psal 1600. DK racing, který mi dvakrát sympatický nejsou chtějí 2700. Ale vůbec nejde o ty peníze. Jde mi o stejnej princip, jakože si olej měním sám za 1000 i s filtrem, čistá práce, mazlim se s tim, místo toho, abych se úplně stejnou službu dal 3000 v Aprilii. To ty peníze radši projezdim :).

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Převatování Akrapoviče

6.8.2015 v 14:31 | Nahoru | #33

FiZzeR píše: ... jinak finta fň co se mi u dvouhrnku osvědčila bylo omotat tu děrovanou trubku skelnou tkaninou (pozůstatek nějaký laminovací sady)



no, to je maximálně ochrana aby se nespálily karbony, já bych od toho chtěl i funkci tlumení hluku

(reakce na) Převatování Akrapoviče

6.8.2015 v 14:39 | Nahoru | #34

Stev píše: no, to je maximálně ochrana aby se nespálily karbony, já bych od toho chtěl i funkci tlumení hluku



No, nesmíš tam dávat tu pryskyřici co je k tomu přibalená...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Převatování Akrapoviče

6.8.2015 v 14:53 | Nahoru | #35

MichalR66 píše: Tak Gugo psal 1600. DK racing, který mi dvakrát sympatický nejsou chtějí 2700. Ale vůbec nejde o ty peníze. Jde mi o stejnej princip, jakože si olej měním sám za 1000 i s filtrem, čistá práce, mazlim se s tim, místo toho, abych se úplně stejnou službu dal 3000 v Aprilii. To ty peníze radši projezdim :).



tak muzes prevatovat sam i vyfuky... na tom jediny co jde zkazit je odvrtavani nejtu...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Převatování Akrapoviče

6.8.2015 v 15:08 | Nahoru | #36

assassin píše: tak muzes prevatovat sam i vyfuky... na tom jediny co jde zkazit je odvrtavani nejtu...

přesně tak, nic na tom není



(reakce na) Převatování Akrapoviče

6.8.2015 v 15:10 | Nahoru | #37
Rebel83> normálně jsem si chvilku myslel, že máš na mustangu nějakou hustokrutou GP koncovku

(reakce na) Převatování Akrapoviče

6.8.2015 v 15:53 | Nahoru | #38
MichalR66> copak velký kluci nejsou ve vatě, že nemají na vatu a ztrácí tady čas kvůli pár stovkám? To chce klid.

(reakce na) Převatování Akrapoviče

6.8.2015 v 16:14 | Nahoru | #39

MichalR66 píše: Tak Gugo psal 1600. DK racing, který mi dvakrát sympatický nejsou chtějí 2700. Ale vůbec nejde o ty peníze. Jde mi o stejnej princip, jakože si olej měním sám za 1000 i s filtrem, čistá práce, mazlim se s tim, místo toho, abych se úplně stejnou službu dal 3000 v Aprilii. To ty peníze radši projezdim :).

stejně tak Gugo psal, že tam nedá vatu od Akrapa, ale jinou, za polovinu ceny, takže pokud Ti tam dá Akrap vatu, tak je rozdíl kolik?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Převatování Akrapoviče

6.8.2015 v 17:35 | Nahoru | #40
dewwil> jj, taky jsem tam nakonec nacpal víc, než podle té kalkulačky od výrobce a zatím spokojenost

(reakce na) Převatování Akrapoviče

6.8.2015 v 18:51 | Nahoru | #41

Stev píše: no tak tou poslední větou bych si tak jistej nebyl, to by se muselo zkusit

Po 3 tis jsem si myslel že výfuky jsou prázdný a koupil novou vatu, tak to David kontroloval. Vata byla netknutá tak tam přidal akorát síťku kolem trubky. Teď maj 6 tis a myslím že ještě dost daj, a mají za sebou i 4 celý okruhový dny.

Takže sice nájezd ještě nemám bůhvíjakej, ale troufnu si tvrdit že vata vydrží dost.



Tak jasný, že by se to muselo ozkoušet, já si jen tak trochu rejpnul Někdy je fakt míň víc

(reakce na) Převatování Akrapoviče

6.8.2015 v 18:59 | Nahoru | #42

strakon píše: dewwil> jj, taky jsem tam nakonec nacpal víc, než podle té kalkulačky od výrobce a zatím spokojenost



No podle tý kalkulačky mi přišlo, že by ta vata vlítla tlakem výf. plynů ke konci koncovky a karbon by se začal pálit u vstupu svodu do výfuku, nevím, je to pouze má spekulace. Bratr co měl na RSV objemově větší vejfucky než já na TLR tak tam dal 9 balení vaty do 1. laufu a já jich tam narval 12 balení do jednoho, já už pak neměl problém, u bráchy se to nějak tlakem plynů utemovalo a dělalo to čím dál větší bordel, ale vata tam byla furt...

1 reakcí na tento příspěvek Převatování Akrapoviče

21.8.2015 v 08:48 | Nahoru | #43
Takže píšu jak jsem to udělal:

1) Návštěva SPEI servisu - ochotní, ale sešlo se nad tím asi pět lidí, kroutili hlavama, že to asi nepůjde, Franto nerezový nýty - to se bude blbě odvrtávat. Tak jsem poděkoval a šel zase ven.

2) Nechal jsem se zdejší diskusí přesvědčit, že to pravé bude jedině originál sada a zakoupil jsem jí tedy za 1500 Kč v DK racingu.

3) S tátou jsme pak během asi 5 minut odvrtali nýty a rozebrali výfuk. Nerez šel jak po másle i bez speciálního vrtáku. Sada od Akrapoviče obsahovala pouze asi půl metru čtverečního vatové deky bez jakéhokoliv obalu a sadu nýtů. Nic víc. Za další hodinu jsme výfuk složili a deset minut to netrvalo jenom proto, že jsme nevěděli, jak přesně to nandat na to původní drátěné sítko, aby se na to posléze dal nandat ten zadní díl.

TAKŽE:

Kdo to budete řešit, tak určitě stačí vatová deka z AB Moto za 350 korun a sada nerezových nýtů, které koupíte za cca 8 Kč za nýt. Pokud jste alespoň trochu šikovní, celou akci zvládnete maximálně za hodinu a bude vás stát okolo 500 korun.

1 reakcí na tento příspěvek Převatování Akrapoviče

21.8.2015 v 08:54 | Nahoru | #44
Michal: sice si neusetril, ael zkusenosti uz ti nikdo nevezme

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Převatování Akrapoviče

21.8.2015 v 09:03 | Nahoru | #45
MichalR66> já bych s těma soudama byl ještě opatrnej, i když můžeš mít pravdu. Ale nikde nemáš psáno co vydrží vata od akrapu a ta nejlevnější v ab moto, i když tam prodávaj kvalitní věci. Stejná pravděpodobně není.

(reakce na) Převatování Akrapoviče

21.8.2015 v 09:13 | Nahoru | #46

assassin píše: Michal: sice si neusetril, ael zkusenosti uz ti nikdo nevezme



Parádně řečeno .

(reakce na) Převatování Akrapoviče

21.8.2015 v 09:15 | Nahoru | #47

Stev píše: MichalR66> já bych s těma soudama byl ještě opatrnej, i když můžeš mít pravdu. Ale nikde nemáš psáno co vydrží vata od akrapu a ta nejlevnější v ab moto, i když tam prodávaj kvalitní věci. Stejná pravděpodobně není.



Hele řekl bych že ta vata musí být naprosto stejná. Jde taky o to že u Akrapa je takový dost hustý sítko z několika vrstev.
A skrz tohle sítko pochybuju, že něco někam půjde. Původní vata tam byla v podstatě komplet. Jenom už totálně očouzená a ztvrdlá.

Převatování Akrapoviče

21.8.2015 v 10:14 | Nahoru | #48
...není vata jako vata
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Jízdní režimy Aprilia RSV4 Aprilia RSV4, Aprilia RSV4 R Takheshi_Haka 3 29.6.2020 v 15:21 MichalSV90
Gumy Suzuki GSX-R 1000, Kawasaki ZX-10R Ninja, Honda CBR ... upside 15 6.5.2019 v 01:41 HAMLET
Vädnúce brzdy na okruhu [1, 2, 3] Aprilia RSV4 R sasos69 81 7.4.2019 v 08:45 psenap
RSV4 odblokování jednotky Aprilia RSV4, Aprilia RSV4 Factory, Aprilia RSV4 R, ... MotoBuldocek 3 30.7.2018 v 23:59 MotoBuldocek
Pátý ročník RSV srazu [1 ... 116, 117] Aprilia RSV 1000, Aprilia RSV4, Aprilia RSV4 Factory... MirecekRSV 3509 20.5.2018 v 15:48 hudec


TOPlist