globalmoto_unor




paolo_novy Přidat reklamu

Téma: A zase ty pryže
3.8.2015 v 00:46
Stojím před koupí nové sady pneu a můj dotaz je zda opět koupit dosud ježděné BB S20EVO, nebo něco minimálně stejně lepivé od jiné značky, popřípadě lepší, levnější a vůbec vaše zkušenosti. Jo a je to na Z1000SX!
Dík za rozumné odpovědi.

A zase ty pryže

3.8.2015 v 06:42 | Nahoru | #1
Pirelli Angel GT a budeš spokojenej, nejsou to sice takové lepivky jako máš teď, ale zatím mě nikdy neustřelili ani nenechali ve štychu

A zase ty pryže

3.8.2015 v 07:25 | Nahoru | #2
za mě Metzeler M5 interact skvělá guma za skvělej peníz

A zase ty pryže

3.8.2015 v 07:48 | Nahoru | #3
to se me libi, on se tu pta na sportovni pneu a dycky se najde nekdo kdo mu nutit ty svoje ikdyz jsou to proste pneu na cestovani.
Jako nic proti angel gt, ale pokud je schopnej jezdit ty s20 na hranu, tak mu nejspis cestovni angely vyhovovat nebudou.

1 reakcí na tento příspěvek A zase ty pryže

3.8.2015 v 11:19 | Nahoru | #4
Pokud ti sedí ty S20, tak proč měnit ? Já jezdim Dunlop sportmax sportsmar2 - už snad 5. sadu (včetně předchozí generace) a zatim nemám důvod měnit. Ale když to srovnám, tak cenově to vyjde všechno +- stejně a nájezdnost nedokážu u tebe posoudit, nevim jak jezdíš, ale jen pro přehled mě vydrží okolo 9000 km ( na dráty ) a to je malý SVčko

A zase ty pryže

3.8.2015 v 11:25 | Nahoru | #5
Podle mě v běžnym provozu dokáže málokdo jezdit na hranu toho, co umí sportovní směs... Pokud chce vyloženě lepivku tak doporučuju Pirelli Rosso Corsa, ale ty jsou fakt na léto a suchý silnice, jak je nižší teplota nebo mokro tak jsou k ničemu.

A zase ty pryže

3.8.2015 v 19:50 | Nahoru | #6
Co třeba Michelin Power 3

A zase ty pryže

3.8.2015 v 19:55 | Nahoru | #7
hoď jsem fotku té sjeté S20 ,podle toho spíše usoudíme,co doporučit.....

A zase ty pryže

5.8.2015 v 00:28 | Nahoru | #8
Ptal jsem se né proto, že S20 nejsou dobrý, jen bych chtěl vědět, jestli je něco stejně dobrý nebo lepší s větším km nájezdem a nebo cenou.

1 reakcí na tento příspěvek A zase ty pryže

5.8.2015 v 00:35 | Nahoru | #9
Ještě dodám, že nájezd km mám tak 6000 a ano jistě že nejsem schopen plně využít kvalitu pneu, ale mám větší šanci se při jezdecké chybě z toho dostat bez ztráty květinky. Jinak poserpruh je při škrtnutím hlásiče cca 5mm.

1 reakcí na tento příspěvek A zase ty pryže

5.8.2015 v 11:38 | Nahoru | #10
To fakt s tou gumou máš ešte 5 mm poserpruh keď už škrtáš stupačku? Sa mi to voľáko nechce veriť, že by to na Z1OOO SX malo byť takto. Možno že to urobí profil tej gumy - predsa je to športová guma.
Len tak na zamyslenie: fakt by Ti tam nestačila nejaká sport-touring guma, napr. Pirelli Angel GT? Ja som presvedčený, že by stačila. Ale to už musíš ty vedieť, čo vlastne chceš, kde a ako jazdíš...

A zase ty pryže

5.8.2015 v 17:37 | Nahoru | #11
...pokud jezdíš 5mm poserpruh,tak ti bohatě stačí i dunlop road smart .neber to jako nějaké podřadné gumy,naopak-jsou výborné,dobře drží i studené,stejně tak na vodě....a nájezd cca 10tis.km.

A zase ty pryže

6.8.2015 v 00:35 | Nahoru | #12
Abych smázl poser pruh úplně, tak bych byl na vejfuku. Je to asi tvarem gumy, nízký 50 profil, široká bačkora a na okruhu neupouštím tlak. Nekecám, že nevím kam už dát botu abych si jí nedřel a poser pruh zůstává pár mm. Faktem je, že na okruhovém hobby ježdění se přehřívají, ale to bývá jednou za rok a jinak alpské zatáčky dávají v pohodě. Stane se a asi skoro každý jednou za čas udělá jezdeckou chybu, kdy pud sebezáchovy v zatáčce ubere plyn a to je moment, kdy tě dobrá guma podrží a slabší to neunese a jdeš k zemi. I to je asi důvod, proč si radši připlatím za lepší gumu, jen ta výdrž by třeba byla u srovnatelných gum lepší. Tak proto se ptám na vaše zkušenosti.

A zase ty pryže

6.8.2015 v 06:36 | Nahoru | #13
Jestli mas gumu na xxx/50 mas ji právě naopak placatejsi kdybys mel 55 byla by kulatější takže jestli mas ted nějaký nesjety kraj mel by si ho na 55 ještě větší ...je to divný ze drhnes já mám 55 az do kraje a stupackou neskrtam ... Ale každej máme zřejmě jinak vysoko stupačky jinak ty BB s20EVO si tady dost chvalej tak bych zůstal u nich když vis ze ti sedej a i něco slusnyho najedou ... Jinak stále platí ze čím větší lepivky tím menší kilometrovy nájezd to ještě nikdo neobešel i když temi dvousmesovkami se k tomu přiblížily ....

Naposledy editováno 06.08.2015 06:49:27

1 reakcí na tento příspěvek A zase ty pryže

6.8.2015 v 09:31 | Nahoru | #14
Já měl S20 na Yamaze MT-09 a vydržely asi 4600km. Přední guma byla dokonce při ježdění v těch vedrech na krajích fialová při jízdě na Ještědu, v horku se tedy asi dost přehřívají... Teď mám Bridgestone T30 (sportovně cestovní) a jezdím na nich úplně stejně a nepoznám rozdíl. Spíš jak jsou nové, tak se mi teď jezdí líp... Ale pokud nemůžeš jít vice do hrany, tak jsou dle mě sportovní pneu zbytečný luxus. Když jsi na S20 najel 6000km, šel bych rozhodně do sportovně-cestovní gumy, udělá Ti stejnou službu při větším nájezdu. A nemáš moc měkký podvozek, když jdeš tak brzo na hlásiče?



(reakce na) A zase ty pryže

6.8.2015 v 22:54 | Nahoru | #15
volacek> možná máš pravdu s tím měkkým podvozkem. Je to sice vyvážený aby předek a zadek šli stejně, ale přitvrzení by asi pomohlo (to mě nějak nenapadlo). Mám to již delší dobu nastavený spíš měkce abych při tůrách v Alpách neměl ze zadku tatarák a při vyjížďkách kolem komína bych mohl přitvrdit.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) A zase ty pryže

7.8.2015 v 00:14 | Nahoru | #16
Thoms> já už si tyhle nekoupím. Nevydržely ani 7 tis, a to jsem rovinky vynechával

A zase ty pryže

13.8.2015 v 17:34 | Nahoru | #17
Tak mám vyřešeno. Zítra jdu obout nové BB S20Evo. V neděli odjezd a před sebou tak 3200km a i když by mi tady gumy posloužily ještě tak 1000km bez problému, musí dolu. Nechci riskovat návrat na bosákách v dešti a nebo pokutu v cizině.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) A zase ty pryže

13.8.2015 v 18:05 | Nahoru | #18

selkie píše: Thoms> já už si tyhle nekoupím. Nevydržely ani 7 tis, a to jsem rovinky vynechával



Na čem jsi je jezdil ?

A zase ty pryže

3.6.2016 v 10:39 | Nahoru | #19
Pořídil jsem si Z1000SX a rozhoduji se co pořídit za obutí, příští měsíc jedem na dovolenou do Rumunska, takže jasnej cíl je sportovně cestovní guma. Pojedem na motorce ve dvou a trošku naložený. Přemýšlím o Dunlop Sportmax Roadsmart III, máte někdo s nima zkušenosti? Nebo by jste dopručovali jinou gumu. Do teď jsem jezdil na jiných motorkách a obouval jsem sportvní gumy, hlavě Dunlop Qualifier.

A zase ty pryže

15.6.2016 v 12:45 | Nahoru | #20
Zdar, ja mam vzadu Michelin Pilot Road 3 a vepredu Michelin Pilot Road 4 GT.

Zadek pomalu dojizdim a mam na nem pres 16 tisic, predek ma najeto asi 13 tisic a stale se tvari jako zanovni guma.

Takze najezd excelentni a to nemluvim o vlastnostech za chladneho pocasi a za mokra . Doporucuji!!

(reakce na) A zase ty pryže

15.6.2016 v 12:54 | Nahoru | #21

Thoms píše: Na čem jsi je jezdil ?

k6

(reakce na) A zase ty pryže

23.9.2016 v 09:51 | Nahoru | #22
Ka-wa>

Ahoj, já to mám úplně stejnééééééé, bral jsem hlásič na okruhu a prostě to nejde dát na hranu......taky si myslím že vezmeš dřív vejfuk než hranu té gumy, která tam je předepsanááá

(reakce na) A zase ty pryže

23.9.2016 v 10:05 | Nahoru | #23
stading>

Ahoj, já to mohu potvrdit, mám sx ko a bral jsem hlásiče a ne a ne dostat gumu na hranu.....taky to nechápu. Taky si myslím, že je to profilem gumy a co jsem četl, má to snad každej s sx kem. Kdo měl předtím jinou motorku a jinej profil gumy, byl bez problémů na hraně. Koupil sx ko a nedává to...tak nevím
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Zvýšení výkonu z 78 na 102 u Kawasa... Kawasaki Z 1000 SX, Kawasaki Z 1000 ST Petr75 6 6.6.2023 v 15:36 Patras7
Pneumatiky Kawasaki Z 1000 SX Gluteus 4 2.4.2023 v 22:29 assassin
Tlumič řízení na Z 1000 SX 2017 Kawasaki Z 1000 SX Gluteus 12 28.12.2022 v 23:40 Gahan37
Motokufry Kawasaki z 1000 sx 2014 Kawasaki Z 1000 SX korrzar 10 25.10.2022 v 22:19 starej-Lupo
vzduch v brzdové pumpě Kawasaki Z 1000 SX burry67 3 24.7.2022 v 13:39 Valve

TOPlist