natrafil som na internete na dost vela prispevkov kde ludia prestali cistit retaz na motorke pretoze to nema ziaden vyznam. Velakrat sa spomina ze retaz vydrzala dlhsie, sem-tam ze rovnako ako keby sa cistila, ale ani raz som nevidel nikoho aby pisal ze vydrzala kratsie oproti cistenej retazi.
Taky scottoiler je vlastne rovnaky pristup, retaz sa iba dookola maze.
Je tu niekto kto sa rozhodol ist touto cestou a vie sa podelit o svoje poznatky?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) NEcistenie retaze
3 reakcí na tento příspěvek NEcistenie retaze
kdyz to mazete tim olejem, nemate od toho zajebanou celou podsedlovku, kryt retezu a rafek? Aji bych rekl, ze jo, nehlede na to, ze pokud to mazete lukanou mamce z kuchyne tak ta se odstredivou silou odjebe pryc a tak vlastne ten olej pouzivate jako cistic :D chapu to spravne?
1 reakcí na tento příspěvek NEcistenie retaze
Tim padem to na sebe nevaze tolik bordela, nezanasi se tak prostor u maleho kolecka a kdyz to nelepi a neodletuje tak neni zajebane zadni kolo, podsedlovka. Ale jinak delejte si s tim co chcete..je mi to jedno :D
cuir píše: a jeste jedna vec... striknete si ty mazaci spreje co mate doma v garazich na kus kartonu, nechte to zaschnout a pak na to prstem sahnete. Motul je lepivej jak svina, Castrol je na tom omalinko lepe. Repsol take neni zadna vyhra. Me se nejvic osvedcily ty teflonovy mazadla Treba od Muck OFF. Retez jde krasne potichu, nic neodlitava a nelepi se na to bordel. Protoze po zaschnuti to udela film, kterej nelepi. Respektive lepi cca o 80% min nez motul, repsol, castrol atd.
Tim padem to na sebe nevaze tolik bordela, nezanasi se tak prostor u maleho kolecka a kdyz to nelepi a neodletuje tak neni zajebane zadni kolo, podsedlovka. Ale jinak delejte si s tim co chcete..je mi to jedno :D
No z výše jmenovaných se mi osvědčil právě nejlíp ten Repsol, Motul je opravdu lepidlo, blbě se stírá, to samý Castrol, suchý maziva na ty jsem úplně zanevřel, když jsem to musel mazat cca po každých 300km a ještě mi zbyla ve spreji polovina maziva, ale nebyl už tlak, abych to z něj dostal, nějaký Dry Lube či co to bylo, výhoda toho Repsolu je cena, po aplikaci bez problému setřeš přebytečný mazivo, což u těch vazelín ve spreji jde fakt blbě a nemám čas šmudlat přebytky maziva z řetězu půl dne, po 20. min. už jedu a kolo mám oproti Motulu,Castrolu o dost čistší, po jedné jízdě kapičky z kola setřu bez pomoci čističe(poté už neodlítává) a pak už mám na cca 600-700km pokoj, když nezmoknu...
cuir píše: jen se zeptam... tak me nekamenujte :D
kdyz to mazete tim olejem, nemate od toho zajebanou celou podsedlovku, kryt retezu a rafek? Aji bych rekl, ze jo, nehlede na to, ze pokud to mazete lukanou mamce z kuchyne tak ta se odstredivou silou odjebe pryc a tak vlastne ten olej pouzivate jako cistic :D chapu to spravne?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) NEcistenie retaze
cuir píše: jen se zeptam... tak me nekamenujte :D
kdyz to mazete tim olejem, nemate od toho zajebanou celou podsedlovku, kryt retezu a rafek? Aji bych rekl, ze jo, nehlede na to, ze pokud to mazete lukanou mamce z kuchyne tak ta se odstredivou silou odjebe pryc a tak vlastne ten olej pouzivate jako cistic :D chapu to spravne?
Ono je to trochu jinak. Řetěz namažeš a pak ho musíš co nejlíp otřít. Všechno, co zůstane na povrchu, je zbytečné. Jako mazivo funguje to, co zateče pod válečky. Něco málo samo odstříkne, ale ne na kolo nebo podsedlovku, ale za pastorkem, protože je to hnací kolo, takže po mazání musíš otřít stojan. Vyskoušeno na dvou motorkách.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) NEcistenie retaze
1 reakcí na tento příspěvek NEcistenie retaze
asi jsem nějakej ujetej puntičkář.... když něco skládám/měním, tak to dělám tak 2x dýl, aby vše bylo dokonale čisté a tip top... ale jen na funkčních věcech, třeba na světle mám hřbitov mušek třeba i měsíc...
Jinak se mi teď velmi osvědčuje mazivo caramba, dá se sehnat za neskutečnou cenu kolem 150, je to mega pixla, krásně maže a řetěz je relativně čistý. Proti motulu neskutečný rozdíl.
Jednou za čas pak stačí řetěz očistit cleanchemem a je jak novej. To není žádná práce přece, to je radost se starat o motorku :)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) NEcistenie retaze
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) NEcistenie retaze
Tech píše: Marfy.VFR> Nemáš tip na ten olej, co odlétává jen u hnacího kola ?
Vsechny.
Dostredive zrychleni zodpovedne za opisovani rotace kolem kol vycislis jako: an=v^2/R .
Coz znamena cca trikrat vetsi odlet maziva na pastorku nez na rozete , pri beznych pomerech zubu.
2 reakcí na tento příspěvek NEcistenie retaze
Je to jen tip, nemám to nijak změřeno, ani analyzováno...aby mě místní speciálové a odborníci na všechno neuklovali...prostě se mi ta věc na řetěz líbí a POCITY - PYČO - POCITY!!!! z toho mám dobrý...
perly sviním...nebo ne?
Naposledy editováno 11.08.2015 20:13:26
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Versys/ Nx / NC [1, 2] Kawasaki Versys 650, Honda NC 750X, Honda NX500 | HALLU | 54 | 26.3.2024 v 20:03 TomasNBK |
Držák mobilu [1, 2] Kawasaki Versys 650 | Ameral | 41 | 24.3.2024 v 18:10 Radek_S |
Připojení navigace Kawasaki Versys 650 | Kuba1369 | 8 | 14.3.2024 v 10:57 PD5 |
Nolan n100-5 Kawasaki Versys 650 | jandam | 26 | 12.3.2024 v 23:14 Duchodcee |
Dodatečné ceny u dealera Kawasaki Versys 650 | MartyFox | 14 | 10.3.2024 v 20:21 Ubrus1 |