podle názvu téma je jasný, co mně trápí. Moto fungovala na oba, pak jsem se v tom povrtal (kontrola všeho možnýho po koupi a zprovoznění) a už zas nefunguje (zkráceně). Co sem prováděl:
-seřizoval sem ventilový vůle
-čistil karbec, dával novej ventil, pošolichal hladinu plováků.
-dával příruby ke karbecům
-nastavil vodtrh kladívek a čas zapalování
-proměřil cívky
-kondenzátory asi dobrý, nijak hrozně to nejiskří na kladívkách a jiskra dobrá (prohodil sem i cívky a problém zůstal)
Pro klid duše sem prostě takhle chtěl dopřát motorce běžnou údržbu a teď nic. Divný, že se to stalo po tom, co sem nechával eště pro sichr nazvučit karburátory. Motor nechtěl padat z otáček, ale na prostřik startspreje kolem karbecu to nepřisává faleš. Rozebral sem karby zas asi 10x a profoukal, pročistil, zkoušel jiný hladiny plováku v komoře a jedinnej výsledek byl, že levej válec brblá jak má, ale pravej pufe většinou leda vzduch.
Přitom svíce neni černá, ani nijak extra mokrá. Vypadá to normálně.
Nemáte někdo rozumnej tip, po čem se ještě podívat, nebo na co sem zapomněl? Ještě dodám, že šroub bohatosti směsi na volnoběhu sem vyndal až při zvučení, ale nastavil sem ho zpět do továrního nastavení. Stejnak by měly voba válce makat stejně, při stejnym nastavení a jeden z nich jede. Karburátor je mikuni BS 34 s konstantní rychlostí - žádný gumový o-kroužky, na který bych zapomněl, nebo by někam ulítly při profukování...
no pak by to chtelo krom tovarniho nastaveni vsech veci /tj. ventily, sroubky v karbech, veci ohledne zapalovani/
taky udelat synchronizaci karburatoru za behu motoru.. pac muzou bejt sebelip nastaveny nasucho,,, ale za behu motoru je to vmice..
Osobně sázím na ucpanou trysku. Na mojí prababičce jsem čistil karburátory pětkrát než jsem na to přišel, vzduchem, ultrazvukem, čističem na klapky...
Přes trysku bylo vidět takže jse ji považoval za průchozí. Až kamarád mě přesvědčil že ji mám natvrdo projet drátem. Po 28 letech co to nikdo nečistil tam byly strašně odolné usazeniny.
PS: drátek seženeš rozpletením vhodného elektrokabelu
Jo a membrána je dobrá určitě - dal sem si jí na hubu a foukal do ní, nikde to nefičí. Pak sem si teda musel dát pivo, protože BA95 mi zrobilo v hubě nekázeň
Naposledy editováno 25.07.2015 20:55:48
... a jak si pak upchal ty otvory na hadice k podtlakum? hadici na podtlak nekam-kam?-do sani? anebo zaslepkou...
opet se jen ptam, a hlavne doufam, ze xs400 je dvouvalec... pac jestli ne, tak sem opet vorech numero uno...
Vořech nejsi, bo je to fak dvouhrnec...
..a jinak-- dvouvalce na podtlaky serizuju vzdy hadicej s vodou a potrav. barvivem nabouchanej na prkne, a redukci ohledne prisati do valcu mne delaj jehly z lekarny... menim asi 3prumery -- proste "vodni" serizeni je jistota
a mj. mam to i pro 4val... akorat tech hadic metry..
Debilní je, že sem tam už zas naspal pružiny k ventilům a budu to muset sundavat - voser hroznej. A taky doufám, že při tom nezkurvim gufírka....
A ty hadičky sem cpal na příruby karbů - je tam na to vejvod takovej
Takle sem seřizoval cébro, pro představu.
Naposledy editováno 06.08.2015 09:39:17
Jak vypadá svíce na tom nepálivym hrnku?
Prip. Mohla by pomoct vymena ramienka? Sice vypada v poriadku aj kontakty na ramienku ale stale sa mu nechce... zvazoval som dat aj na zavit lepidlo len ci by to nevadilo?
Dik
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Co je to za vehement [1, 2] Yamaha XS 400 | Krautkopf | 34 | 6.4.2024 v 22:23 Valve |
Yamaha xs 400 - uložení čepu vahadl... Yamaha XS 400 | T_O_M | 19 | 1.7.2023 v 08:01 jdu900fire_blejt |
Yamaha XS 400 motor - prasklý karter Yamaha XS 400 | Ferryouda | 8 | 27.9.2021 v 22:23 Ferryouda |
Osvětlení SPZ Yamaha xs400 1981 Yamaha XS 400 | Semifoxxa | 5 | 9.3.2021 v 01:35 Massakra |
Výroba laminátového krytu - dotaz Yamaha XS 400 | Kylarek | 22 | 8.1.2021 v 17:22 krokoš |