Téma: Pře tryskání suzuki GS 500
21.7.2015 v 17:32
ahoj lidi mám menší problém koupil jsem si GSko mám ho už nějakou chvílí a mám tam hrozný výkonový propady do 6 táhne pěkně potom strošku zpomalí a od 8 zase letí jak blbá něco málo jsem si četl a prý už je tak ten motor postavenej potvrdilo mi to i pár lidí co ji vlastnilo takže jsem vzal laďák a hodil ho tam výkon se docela ustálil ale ve vyšších točkách se to tváři jako že to karburátor nestíhá sytit mrknul jsem na svíčky a jsou docela hodně světlý takže je chudá směs a proto se ptám má někdo zkušenosti s přetryskováním jaký trysky jsou tam origo a jaký by doporučil?
tím že si dal laďák si jen problém obešel.
Dej zpět originál výfuk (beztak to s nim pojede líp), vyměň svíčky!, vyměn vzducháč a vyčisti a sešteluj karburátory. potom to pojede ok.. Měl sem dvě a u obou jsem to dělal..
E: ted sem se kouknul na ten tvůj "laďák".. tvl vyhoď to taková opičárna. Ted to musí jet totiž nahovno ve všech otáčkách, proto se ti to zdá lepší :D
Naposledy editováno 22.07.2015 11:02:41
Dej zpět originál výfuk (beztak to s nim pojede líp), vyměň svíčky!, vyměn vzducháč a vyčisti a sešteluj karburátory. potom to pojede ok.. Měl sem dvě a u obou jsem to dělal..
E: ted sem se kouknul na ten tvůj "laďák".. tvl vyhoď to taková opičárna. Ted to musí jet totiž nahovno ve všech otáčkách, proto se ti to zdá lepší :D
Naposledy editováno 22.07.2015 11:02:41
1 reakcí na tento příspěvek Pře tryskání suzuki GS 500
Musel jsem se ti podívat na fotku moto a musím dát za pravdu mi_psi,protože s tímhle až tě potkají pomahači,bude mazec.Uříznout a svařit dva jackly a vydávat to za laďák je brutus.Druhy Hipík.Nediv se ,že ti to nejede jak má.S tímhle výfukem to nemůže jet vůbec.Jen rachot a nic.Říkají ti něco ostré hrany?
Dá se k "laďáku" dokoupit Dynojet Stage něco (jehly/trysky/ucpávky "šoupátek" karbeců/přivrtání děr do filtru ), nicméně, dle jejich doporučeného nastavení motorka prakticky v 7 tis.umřela, pak se zas trochu chytla... hodnoty trysek už bohužel po těch letech nevím, ale po půl dnu laborování a projíždění to šlo "dle ucha" naladit pěkně, nejvíc pomohlo nastavení bohatosti směsi + doladění výšky jehly (nevím, jestli orig. jehly maj víc zářezů)
tady u Rolla je dobrý schéma vlivu na směs: směs
Je to laborování, šikovnej borec na brzdě to určitě udělá rychleji a lépe, ale doladit se to dá...
tady u Rolla je dobrý schéma vlivu na směs: směs
Je to laborování, šikovnej borec na brzdě to určitě udělá rychleji a lépe, ale doladit se to dá...
1 reakcí na tento příspěvek Pře tryskání suzuki GS 500
Dej tam origo vyfuk a seřiď karburátory a jejich Synchronizaci. Potom to pojede bez výkonových děr jak elektromotor a při klidný jízdě nebudeš mít problém lízat hranici 4l na to 100km.
PS: Ani já bych si tohle na motorku nikdy nedal a to už je co říct!
Naposledy editováno 23.07.2015 02:33:01
PS: Ani já bych si tohle na motorku nikdy nedal a to už je co říct!
Naposledy editováno 23.07.2015 02:33:01
Hippieguy píše: Dej tam origo vyfuk a seřiď karburátory a jejich Synchronizaci. Potom to pojede bez výkonových děr jak elektromotor a při klidný jízdě nebudeš mít problém lízat hranici 4l na to 100km.
PS: Ani já bych si tohle na motorku nikdy nedal a to už je co říct!
Naposledy editováno 23.07.2015 12:16:07
ty fole "laďák" ...a "výkon se ustálil "... no to je fakt síla...
Jako v 19 letech jsem byl hovado blbý...ale tohle? To bych urážel hovada blbý ... jak tohle někdo vůbec může brát jako normální ? A ještě to nazvat laďák...
Čím si to ladil ? Flexou a Triodinou ? ... ach božě
Do prdele proč si všichni myslej, že ti pitomci co to konstruovali a zkoušeli několik let, než to pustili do výroby jsou úplně blbí ? Proč všichni všechno chtěj řešit vejfukama místo aby udělali základní úpdržbu a nastavení ... fakt mi to hlava nebere
A kdybys to chtěl "přetryskat".... tak jedině pískem nebo suchým ledem...
Naposledy editováno 24.07.2015 09:45:29
Jako v 19 letech jsem byl hovado blbý...ale tohle? To bych urážel hovada blbý ... jak tohle někdo vůbec může brát jako normální ? A ještě to nazvat laďák...
Čím si to ladil ? Flexou a Triodinou ? ... ach božě
Do prdele proč si všichni myslej, že ti pitomci co to konstruovali a zkoušeli několik let, než to pustili do výroby jsou úplně blbí ? Proč všichni všechno chtěj řešit vejfukama místo aby udělali základní úpdržbu a nastavení ... fakt mi to hlava nebere
A kdybys to chtěl "přetryskat".... tak jedině pískem nebo suchým ledem...
Naposledy editováno 24.07.2015 09:45:29
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Motorka A2 35kw pro trpaslíka Suzuki GS 500E, Honda CB 500, Kawasaki GPZ 500, Kawa... | sasasasa | 29 | 25.3.2024 v 17:59 mRKEF |
Brzdové destičky na Suzuki GS 500E Suzuki GS 500E | ViraxRider | 6 | 24.3.2024 v 18:22 ViraxRider |
DOT 4 vs DOT 4 LV Suzuki GS 500E | Dejwidos | 16 | 12.3.2024 v 11:45 Radek2107 |
Dekarbonizace motoru - Kit od BG - ... Suzuki GS 500E | Phabbyg | 21 | 4.3.2024 v 22:50 KAWAHAB |
Teče vidle Suzuki GS 500E | Milekk | 24 | 27.2.2024 v 19:39 _Michal |