globalmoto_duben_nolan





Téma: Pře tryskání suzuki GS 500
21.7.2015 v 17:32
ahoj lidi mám menší problém koupil jsem si GSko mám ho už nějakou chvílí a mám tam hrozný výkonový propady do 6 táhne pěkně potom strošku zpomalí a od 8 zase letí jak blbá něco málo jsem si četl a prý už je tak ten motor postavenej potvrdilo mi to i pár lidí co ji vlastnilo takže jsem vzal laďák a hodil ho tam výkon se docela ustálil ale ve vyšších točkách se to tváři jako že to karburátor nestíhá sytit mrknul jsem na svíčky a jsou docela hodně světlý takže je chudá směs a proto se ptám má někdo zkušenosti s přetryskováním jaký trysky jsou tam origo a jaký by doporučil?

Pře tryskání suzuki GS 500

21.7.2015 v 18:45 | Nahoru | #1
Doporucil bych sadu GSX-R 1000. Zakladni kit stoji od 60tis dal, pode roku vyroby kitu. Vykonove propady se temer vyhladi. Pokud na kit GSX-R 1000 nemas, doporucuji odvezt do servisu a seridit karburatory a vymenit vzduchovy filtr

Pře tryskání suzuki GS 500

21.7.2015 v 20:32 | Nahoru | #2
Pokud jsi dal laďák,chce to přetryskovat a seřídit.Je lepší na brzdě,ale každý k ní přístup nemá.Ke spoustě laděných výfuků existuje i karburátorový kit.Hledej,někde se určitě dá koupit.

Pře tryskání suzuki GS 500

22.7.2015 v 11:01 | Nahoru | #3
tím že si dal laďák si jen problém obešel.

Dej zpět originál výfuk (beztak to s nim pojede líp), vyměň svíčky!, vyměn vzducháč a vyčisti a sešteluj karburátory. potom to pojede ok.. Měl sem dvě a u obou jsem to dělal..

E: ted sem se kouknul na ten tvůj "laďák".. tvl vyhoď to taková opičárna. Ted to musí jet totiž nahovno ve všech otáčkách, proto se ti to zdá lepší :D

Naposledy editováno 22.07.2015 11:02:41

1 reakcí na tento příspěvek Pře tryskání suzuki GS 500

22.7.2015 v 11:04 | Nahoru | #4
...nene

Pře tryskání suzuki GS 500

22.7.2015 v 11:08 | Nahoru | #5
Musel jsem se ti podívat na fotku moto a musím dát za pravdu mi_psi,protože s tímhle až tě potkají pomahači,bude mazec.Uříznout a svařit dva jackly a vydávat to za laďák je brutus.Druhy Hipík.Nediv se ,že ti to nejede jak má.S tímhle výfukem to nemůže jet vůbec.Jen rachot a nic.Říkají ti něco ostré hrany?

Pře tryskání suzuki GS 500

22.7.2015 v 11:10 | Nahoru | #6
Dá se k "laďáku" dokoupit Dynojet Stage něco (jehly/trysky/ucpávky "šoupátek" karbeců/přivrtání děr do filtru ), nicméně, dle jejich doporučeného nastavení motorka prakticky v 7 tis.umřela, pak se zas trochu chytla... hodnoty trysek už bohužel po těch letech nevím, ale po půl dnu laborování a projíždění to šlo "dle ucha" naladit pěkně, nejvíc pomohlo nastavení bohatosti směsi + doladění výšky jehly (nevím, jestli orig. jehly maj víc zářezů)
tady u Rolla je dobrý schéma vlivu na směs: směs
Je to laborování, šikovnej borec na brzdě to určitě udělá rychleji a lépe, ale doladit se to dá...

Pře tryskání suzuki GS 500

22.7.2015 v 11:12 | Nahoru | #7
Aha, no, pokud tam máš opravdu něco takovýho, tak to ber, jako že jsem nic nepsal

Pře tryskání suzuki GS 500

22.7.2015 v 11:42 | Nahoru | #8
tos byl koupit na pouti u kolotočů??

Pře tryskání suzuki GS 500

22.7.2015 v 12:30 | Nahoru | #9
No ty p*čo!
Byt ja tou motorkou, tak te schodim!

(reakce na) Pře tryskání suzuki GS 500

22.7.2015 v 14:18 | Nahoru | #10
FiZzeR> clovek by to z dalky skoro od GSX-R 1000 K5 skoro nepoznal ze

Pře tryskání suzuki GS 500

22.7.2015 v 22:19 | Nahoru | #11
hele prodej mi to gsko za 30 klacků (pokud mi teda dáš origo vejfuk k tomu)¨a já už si s tim poradim

1 reakcí na tento příspěvek Pře tryskání suzuki GS 500

23.7.2015 v 02:31 | Nahoru | #12
Dej tam origo vyfuk a seřiď karburátory a jejich Synchronizaci. Potom to pojede bez výkonových děr jak elektromotor a při klidný jízdě nebudeš mít problém lízat hranici 4l na to 100km.
PS: Ani já bych si tohle na motorku nikdy nedal a to už je co říct!

Naposledy editováno 23.07.2015 02:33:01

(reakce na) Pře tryskání suzuki GS 500

23.7.2015 v 12:15 | Nahoru | #13

Hippieguy píše: Dej tam origo vyfuk a seřiď karburátory a jejich Synchronizaci. Potom to pojede bez výkonových děr jak elektromotor a při klidný jízdě nebudeš mít problém lízat hranici 4l na to 100km.
PS: Ani já bych si tohle na motorku nikdy nedal a to už je co říct!

Ha Hipík je tu. Vítej

Naposledy editováno 23.07.2015 12:16:07

Pře tryskání suzuki GS 500

24.7.2015 v 09:30 | Nahoru | #14
ty fole "laďák" ...a "výkon se ustálil "... no to je fakt síla...
Jako v 19 letech jsem byl hovado blbý...ale tohle? To bych urážel hovada blbý ... jak tohle někdo vůbec může brát jako normální ? A ještě to nazvat laďák...
Čím si to ladil ? Flexou a Triodinou ? ... ach božě
Do prdele proč si všichni myslej, že ti pitomci co to konstruovali a zkoušeli několik let, než to pustili do výroby jsou úplně blbí ? Proč všichni všechno chtěj řešit vejfukama místo aby udělali základní úpdržbu a nastavení ... fakt mi to hlava nebere

A kdybys to chtěl "přetryskat".... tak jedině pískem nebo suchým ledem...

Naposledy editováno 24.07.2015 09:45:29
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Motorka A2 35kw pro trpaslíka Suzuki GS 500E, Honda CB 500, Kawasaki GPZ 500, Kawa... sasasasa 29 25.3.2024 v 17:59 mRKEF
Brzdové destičky na Suzuki GS 500E Suzuki GS 500E ViraxRider 6 24.3.2024 v 18:22 ViraxRider
DOT 4 vs DOT 4 LV Suzuki GS 500E Dejwidos 16 12.3.2024 v 11:45 Radek2107
Dekarbonizace motoru - Kit od BG - ... Suzuki GS 500E Phabbyg 21 4.3.2024 v 22:50 KAWAHAB
Teče vidle Suzuki GS 500E Milekk 24 27.2.2024 v 19:39 _Michal

TOPlist