globalmoto_duben_nolan




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Pře tryskání suzuki GS 500
21.7.2015 v 17:32
ahoj lidi mám menší problém koupil jsem si GSko mám ho už nějakou chvílí a mám tam hrozný výkonový propady do 6 táhne pěkně potom strošku zpomalí a od 8 zase letí jak blbá něco málo jsem si četl a prý už je tak ten motor postavenej potvrdilo mi to i pár lidí co ji vlastnilo takže jsem vzal laďák a hodil ho tam výkon se docela ustálil ale ve vyšších točkách se to tváři jako že to karburátor nestíhá sytit mrknul jsem na svíčky a jsou docela hodně světlý takže je chudá směs a proto se ptám má někdo zkušenosti s přetryskováním jaký trysky jsou tam origo a jaký by doporučil?

Pře tryskání suzuki GS 500

21.7.2015 v 18:45 | Nahoru | #1
Doporucil bych sadu GSX-R 1000. Zakladni kit stoji od 60tis dal, pode roku vyroby kitu. Vykonove propady se temer vyhladi. Pokud na kit GSX-R 1000 nemas, doporucuji odvezt do servisu a seridit karburatory a vymenit vzduchovy filtr

Pře tryskání suzuki GS 500

21.7.2015 v 20:32 | Nahoru | #2
Pokud jsi dal laďák,chce to přetryskovat a seřídit.Je lepší na brzdě,ale každý k ní přístup nemá.Ke spoustě laděných výfuků existuje i karburátorový kit.Hledej,někde se určitě dá koupit.

Pře tryskání suzuki GS 500

22.7.2015 v 11:01 | Nahoru | #3
tím že si dal laďák si jen problém obešel.

Dej zpět originál výfuk (beztak to s nim pojede líp), vyměň svíčky!, vyměn vzducháč a vyčisti a sešteluj karburátory. potom to pojede ok.. Měl sem dvě a u obou jsem to dělal..

E: ted sem se kouknul na ten tvůj "laďák".. tvl vyhoď to taková opičárna. Ted to musí jet totiž nahovno ve všech otáčkách, proto se ti to zdá lepší :D

Naposledy editováno 22.07.2015 11:02:41

1 reakcí na tento příspěvek Pře tryskání suzuki GS 500

22.7.2015 v 11:04 | Nahoru | #4
...nene

Pře tryskání suzuki GS 500

22.7.2015 v 11:08 | Nahoru | #5
Musel jsem se ti podívat na fotku moto a musím dát za pravdu mi_psi,protože s tímhle až tě potkají pomahači,bude mazec.Uříznout a svařit dva jackly a vydávat to za laďák je brutus.Druhy Hipík.Nediv se ,že ti to nejede jak má.S tímhle výfukem to nemůže jet vůbec.Jen rachot a nic.Říkají ti něco ostré hrany?

Pře tryskání suzuki GS 500

22.7.2015 v 11:10 | Nahoru | #6
Dá se k "laďáku" dokoupit Dynojet Stage něco (jehly/trysky/ucpávky "šoupátek" karbeců/přivrtání děr do filtru ), nicméně, dle jejich doporučeného nastavení motorka prakticky v 7 tis.umřela, pak se zas trochu chytla... hodnoty trysek už bohužel po těch letech nevím, ale po půl dnu laborování a projíždění to šlo "dle ucha" naladit pěkně, nejvíc pomohlo nastavení bohatosti směsi + doladění výšky jehly (nevím, jestli orig. jehly maj víc zářezů)
tady u Rolla je dobrý schéma vlivu na směs: směs
Je to laborování, šikovnej borec na brzdě to určitě udělá rychleji a lépe, ale doladit se to dá...

Pře tryskání suzuki GS 500

22.7.2015 v 11:12 | Nahoru | #7
Aha, no, pokud tam máš opravdu něco takovýho, tak to ber, jako že jsem nic nepsal

Pře tryskání suzuki GS 500

22.7.2015 v 11:42 | Nahoru | #8
tos byl koupit na pouti u kolotočů??

Pře tryskání suzuki GS 500

22.7.2015 v 12:30 | Nahoru | #9
No ty p*čo!
Byt ja tou motorkou, tak te schodim!

(reakce na) Pře tryskání suzuki GS 500

22.7.2015 v 14:18 | Nahoru | #10
FiZzeR> clovek by to z dalky skoro od GSX-R 1000 K5 skoro nepoznal ze

Pře tryskání suzuki GS 500

22.7.2015 v 22:19 | Nahoru | #11
hele prodej mi to gsko za 30 klacků (pokud mi teda dáš origo vejfuk k tomu)¨a já už si s tim poradim

1 reakcí na tento příspěvek Pře tryskání suzuki GS 500

23.7.2015 v 02:31 | Nahoru | #12
Dej tam origo vyfuk a seřiď karburátory a jejich Synchronizaci. Potom to pojede bez výkonových děr jak elektromotor a při klidný jízdě nebudeš mít problém lízat hranici 4l na to 100km.
PS: Ani já bych si tohle na motorku nikdy nedal a to už je co říct!

Naposledy editováno 23.07.2015 02:33:01

(reakce na) Pře tryskání suzuki GS 500

23.7.2015 v 12:15 | Nahoru | #13

Hippieguy píše: Dej tam origo vyfuk a seřiď karburátory a jejich Synchronizaci. Potom to pojede bez výkonových děr jak elektromotor a při klidný jízdě nebudeš mít problém lízat hranici 4l na to 100km.
PS: Ani já bych si tohle na motorku nikdy nedal a to už je co říct!

Ha Hipík je tu. Vítej

Naposledy editováno 23.07.2015 12:16:07

Pře tryskání suzuki GS 500

24.7.2015 v 09:30 | Nahoru | #14
ty fole "laďák" ...a "výkon se ustálil "... no to je fakt síla...
Jako v 19 letech jsem byl hovado blbý...ale tohle? To bych urážel hovada blbý ... jak tohle někdo vůbec může brát jako normální ? A ještě to nazvat laďák...
Čím si to ladil ? Flexou a Triodinou ? ... ach božě
Do prdele proč si všichni myslej, že ti pitomci co to konstruovali a zkoušeli několik let, než to pustili do výroby jsou úplně blbí ? Proč všichni všechno chtěj řešit vejfukama místo aby udělali základní úpdržbu a nastavení ... fakt mi to hlava nebere

A kdybys to chtěl "přetryskat".... tak jedině pískem nebo suchým ledem...

Naposledy editováno 24.07.2015 09:45:29
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
jakou kopit motorku Suzuki GS 500E, Honda CB 900F Hornet, Honda CB 600F ... Peters_ 11 Dnes v 09:10 KubaLC8
GS500 Suzuki GS 500E -PG- 12 17.4.2024 v 14:40 Krautkopf
Něco málo teče Suzuki GS 500E Dejwidos 18 10.4.2024 v 15:59 DrDNA01
zdechá na křižovatkách Suzuki GS 500E svava 25 9.4.2024 v 19:46 svava
Výměna brzdové kapaliny Suzuki GS 500E Nexartesus 20 1.4.2024 v 20:21 šmudla


TOPlist