bmw_r1300gs_cartec




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: opotřebení řetězového kolečka
19.7.2015 v 03:15
Zdravím všechny.Mám najeto 45tis.
Jde mě o opotřebení vnitřní strany.Nevím esli to tak je origo,nebo to je od řetězu.Se mě to moc nepozdává,kdyby tohle dělal řetěz tak by asi taky trochu trpěl,co?
Kolo mám seřízené podle rysek na kyvce po celou dobu.Na řetězu jsem nic tomu odpovídajícího nezaznamenal.Kolečko i rozeta jsou origo,řetěz je měněný v 30tis.
Výměnu celé sady mám samozřejmě v plánu.




















opotřebení řetězového kolečka

19.7.2015 v 09:21 | Nahoru | #1
není to jen jiný výrobce?

1 reakcí na tento příspěvek opotřebení řetězového kolečka

19.7.2015 v 10:57 | Nahoru | #2
Podle opotrebeni zubu to vypada,ze kolecko bylo namontovano obracene viz napis OUT SIDE ,sorry za diakritiku z mobilu

opotřebení řetězového kolečka

19.7.2015 v 11:19 | Nahoru | #3
Out Side.....venkovni strana

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) opotřebení řetězového kolečka

19.7.2015 v 11:58 | Nahoru | #4

mirek42 píše: Podle opotrebeni zubu to vypada,ze kolecko bylo namontovano obracene viz napis OUT SIDE ,sorry za diakritiku z mobilu



Podle opotřebení bylo kolečko namontované správně, pokud je řetěz na levé straně motorky.

Naposledy editováno 19.07.2015 11:59:13

opotřebení řetězového kolečka

19.7.2015 v 12:05 | Nahoru | #5
díky,ale buďte úplně v klidu,kolečko bylo namontováno samozřejmě správně,out side,já sem první kdo ho sundal.
Když si ho pořádně prohlédnete,zjistíte že ty zuby nejsou "ohlé",ale na straně tahání za řetěz je úbytek materiálu-vymačkané,proto to vypadá takto.
Leda že by to takhle bylo origo z výroby,i s tím vnitřním "opotřebením" od řetězu.

(reakce na) opotřebení řetězového kolečka

19.7.2015 v 12:07 | Nahoru | #6

Maxipes_Fík píše: Podle opotřebení bylo kolečko namontované správně, pokud je řetěz na levé straně motorky.


Díky,konečně někdo,kdo to asi někdy viděl.

1 reakcí na tento příspěvek opotřebení řetězového kolečka

19.7.2015 v 12:16 | Nahoru | #7
Akorat nechapu,ze jsi nevymenil celou retezovku......meni se vzdy vse i ozubeni.....i u horskeho kola, kdyz das novy retez,tak ti zpravidla uz nesedi na zubech a meni se prevody.

opotřebení řetězového kolečka

19.7.2015 v 12:35 | Nahoru | #8
Naprosto běžné opotřebení. Pokud je řetěz OK a není neroznoměrně vytahaný,tak na tom klidně ještě 10tis natoč.

opotřebení řetězového kolečka

19.7.2015 v 14:52 | Nahoru | #9
Pastorek je KO,řetěz si nejdřív změř měrkou, rozeta vydrží. To opotřebení je běžná věc, kup jen pastorek a dáš na tom 15K pak teprve řeš celou sadu.

opotřebení řetězového kolečka

19.7.2015 v 16:12 | Nahoru | #10
Opotřebení čel zubů jen z vnitřní strany a ne z obou nejspíš zavinily ty gumové nebo plastové kroužky na kolečku, asi způsobily, že byl řetěz stále natlačen na jednu stranu, na funkci to ale nemá vliv. Na novém neoriginálním kolečku už ty gumy nejspíš nebudou.

(reakce na) opotřebení řetězového kolečka

19.7.2015 v 16:40 | Nahoru | #11
MacNamara> důvod je jen jeden,za 45.tis km jen 2000kč za nový řetěz. Ještě sezonu dojezdím(max 5tis,není čas).
Teď už je jasné,že pude celá sada.Vážně uvažuju o koupi origo,nevím zda by něco vydrželo aspoň 30tis.

opotřebení řetězového kolečka

19.7.2015 v 20:20 | Nahoru | #12
No cely retezovky vychazi do 3 litru...alespon na Horneta co vim,stoji kolem 2700,-

opotřebení řetězového kolečka

19.7.2015 v 23:39 | Nahoru | #13
To snad ne,to je uplácané z bláta?jako celý hornet
Origo sada cca 6500,-
Když vynechám origo řetěz,ušetřím dvojku,ale zase poloviční životnost.

opotřebení řetězového kolečka

20.7.2015 v 05:40 | Nahoru | #14
Ti clovece nevim....jsem nasel D.I.D. sadu za 2500,-

opotřebení řetězového kolečka

20.7.2015 v 05:44 | Nahoru | #15




opotřebení řetězového kolečka

20.7.2015 v 05:44 | Nahoru | #16
Napriklad

opotřebení řetězového kolečka

20.7.2015 v 06:37 | Nahoru | #17
Se divím že rozeta je docela ok,ale kolečko je pomalu na vyhození(hlavně ten nájezd 45tkm) to že kola jsou na ryskách nic neznanená,chce se to mrknout na řetěz jestli je v přímce nebo ho to tlačí k jedné straně-u tebe k vnitřní- může to dělat vodítko nebo dalších x věcí.Každopádně měnit po 30tkm jen řetěz,to už by tě pár stovek za nový kolečko nezabilo.Ono už teď půjde rychle do kopru,začnou se víc ohýbat,vyštipovat a akorát si dokurvíš novej řetízek

1 reakcí na tento příspěvek opotřebení řetězového kolečka

20.7.2015 v 07:01 | Nahoru | #18
bych se na origo řetězovku vyprdl. Na FZS 1000 jsem origo měnil za DID po 45tis. Ted mám na té DID najeto 40tis a kromě toho že jsem vyměil ojetý pastorek,tak jí vůbec nic není.

To comatik: Pastorek vzdycky odchází dřív než rozeta. Točí se cca 3x rychleji něž rozeta. Jediné silné opotřebení rozety jsem zjistil u kamaráda když používal "suché" mazání.Již po 5tis bylo na rozetě vidět znatelné opotřebení.

(reakce na) opotřebení řetězového kolečka

20.7.2015 v 08:18 | Nahoru | #19
mira-xj> jenže rozeta je většinou z bláta,což kolečko bývá kalený...
Záleží i na užití,cross a enduro dostává čočku bordelem a i páka/tah na zub bude jiný na rozetě vs kolečko.Mám asi jiné zkušenosti,ale mě odchází řetězovka: rozeta->řetěz->kolečko jedno na jakým stroji
Třeba na VTR mě vydrželo kolečko na 2 rozety-ono ty litrový dvouhrnky rády dělají z rozet cirgule

Naposledy editováno 20.07.2015 08:21:14

opotřebení řetězového kolečka

20.7.2015 v 09:10 | Nahoru | #20
Je pravdou že většinou je to spíš že se nerovnomětně vytahá řetěz a jde na výměnu celá řetězovka. Mám scottolier a opravdu zadní rozeta je po cca 40 tis s minimálním opotřebením - pastorek jsem ted dával nový - už byl horší jak na výše uvedeném obrázku. U krosek to bude jiné - s tím nemám zkušenost.

Naposledy editováno 20.07.2015 09:19:06

opotřebení řetězového kolečka

20.7.2015 v 12:31 | Nahoru | #21
díky,díky
tak ta cena je proti origo trochu jinde,nezbyde než to vyzkoušet

opotřebení řetězového kolečka

20.7.2015 v 12:38 | Nahoru | #22
kolečko je jako nový, tohle je hovno žralok a jistota je měnit celou sadu, pak si řetěz sedá tak jak má

1 reakcí na tento příspěvek opotřebení řetězového kolečka

4.8.2015 v 18:30 | Nahoru | #23
chcem sa spýtať,včera som menil sadu (kolečka + reťaz ) DID a kolečka SUNSTAR a ono si to musí neako sadnúť? lebo pri vyššej rýchlosti cca 110kmh počujem také škaredé zvuky akoby niečo drhlo..ale celé som to kontroloval a je to ok..pred výmenou to nerobilo,čo to môže byť?

(reakce na) opotřebení řetězového kolečka

5.8.2015 v 22:49 | Nahoru | #24
barracuda740> no se zvukem ti neporadím,ale zajímalo by mě,jak vypadalo to to staré kolečko-pastorek,jestli mělo podobné opotřebení jako to moje.
...mě napadá esli to nemáš moc naplé,raději větší průvěs než hned zničit nový řetěz!Vůbec nejhorší jsou řeči "mechaniků"- já ti to víc napnu,však ono si to sedne!
Předpokládám že máš správný řetěz a kola.

opotřebení řetězového kolečka

6.8.2015 v 22:14 | Nahoru | #25
no dnes som jazdil a ten zvuk sa mi naozaj nepaci.. cital som ze ked sa meni retaz tak sa ma menit cely set tak som radsej menil aj kolecka..a povodne retazove kolecko to male je bez znamok opotrebenia,ziadne opotrebenie a preto zajtra to skusim prehodit nazad ci to pomoze a zvuk zmyzne..inak retaz je spravne nasponovana.a retaz je origo set pre versysa

opotřebení řetězového kolečka

7.8.2015 v 20:02 | Nahoru | #26
tak nahodil som to origo povodne kolecko a tie zvuky su prec :)

opotřebení řetězového kolečka

10.7.2017 v 14:20 | Nahoru | #27
Já mám na origo sadě na Hornetu 63000km, a to ani nevím zda to není stočený protože je to dovoz. Nevím už dělá psí kusy, ale pořád by ještě pár tisic km dala. Pastorek vypadá dost podobně jako zde. Jo a jen tak BTW, našel jsem výrobce rozet a koleček který prodává pogumované kolečko stejné jako je to originál. Kdyžtak pište do zpráv

opotřebení řetězového kolečka

4.8.2017 v 06:32 | Nahoru | #28
Motorka má 30000 a zjistil jsem ,že se při otáčení kol mění napnuti řetězu,takže vyměním celou sadu. DID za necelé 2,5tis není tak hrozný peníz.Ale než se do toho pustím potřeboval bych jednu radu,at něco neskurvím-JAKÝ ZÁVIT JE NA PŘEDNÍ ROZETĚ?

opotřebení řetězového kolečka

4.8.2017 v 07:04 | Nahoru | #29
Motorka má 30000 a zjistil jsem ,že se při otáčení kol mění napnuti řetězu,takže vyměním celou sadu. DID za necelé 2,5tis není tak hrozný peníz.Ale než se do toho pustím potřeboval bych jednu radu,at něco neskurvím-JAKÝ ZÁVIT JE NA PŘEDNÍ ROZETĚ?

opotřebení řetězového kolečka

5.8.2017 v 11:39 | Nahoru | #30
matku musíš povolovat proti směru hodin. Jinak jak ses určitě dočetl, je to docela vopruz, to povolit. Tak si dej bacha, aby sis nezkurvil hrany té matice špatným nářadím.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Versys/ Nx / NC [1, 2] Kawasaki Versys 650, Honda NC 750X, Honda NX500 HALLU 54 26.3.2024 v 20:03 TomasNBK
Držák mobilu [1, 2] Kawasaki Versys 650 Ameral 41 24.3.2024 v 18:10 Radek_S
Připojení navigace Kawasaki Versys 650 Kuba1369 8 14.3.2024 v 10:57 PD5
Nolan n100-5 Kawasaki Versys 650 jandam 26 12.3.2024 v 23:14 Duchodcee
Dodatečné ceny u dealera Kawasaki Versys 650 MartyFox 14 10.3.2024 v 20:21 Ubrus1


TOPlist