bmw_r1300gs_cartec

Téma: Krádeže v Itálii

13.7.2015 v 12:26
Ahoj všichni! Má někdo nějakou povědomost o krádežích výbavy v Itálii?? Jedu tam na dovolenou(týden) a v pojišťovně mě upzornili na "časté " krádeže-poškození kufrů a ukradení všeho co tam bylo.... Prý motorku stále pod dohledem .Díky za případné info.

13.7.2015 v 12:50 | Nahoru | #1

13.7.2015 v 13:01 | Nahoru | #2
Jezdím do itálie 4 roky ,nikdy žádnej problém.
Letos jsem na pobřeží v Gradu nechal na motorce spolu s topcase i vak a nic se nestalo ,kolega nechává běžně na moto přes noc navigaci.
Věřím ale,že čím níže(na jih) pojedeš,tím více se stává itálie cigánovem a hrozí krádež.
V severní itálii tě okrade jen čech ,nebo polák.

13.7.2015 v 13:15 | Nahoru | #3
V minulých letech jsem vždy připínal kombinézy k motorce pomocí ocelového lanka, abych zamezil nějakému kolem jdoucímu zmetkoví ukrást moje PSIčko. Letos jsem už ale rezignoval. Připínám pouze helmy. Do kufru se mi taktéž nikdy nikdo nepokoušel dostat. Ale je fakt, že na jihu Itošky jsem nebyl... Ale co s sebou beru je plachta ma mašinu a když odcházím, tak to přes to hodíme, protože tam mame spacáky, stan, vetsinou i boty a kombinézy. Plachta je malá a aspon pak odložené věcy nedráždí oči nějakým lapkům.

GL a pěknou dovču.

13.7.2015 v 13:27 | Nahoru | #4
Severní Itoška je plná čmoudů, jakkoli se oni docela drží a nechtěj dělat průsery aby je nevyhostili, určitě se sem tam najde někdo, kdo to riskne. Ale jak psali kolegové, spíš tě okrade Čech, nebo Polák.
V Itálii se obecně vyplatí parkovat na hlídanejch parkovištích, když máš auto - dáš klíčky maníkovi a on to zaparkuje dveře na dveře...příjdeš a on ti vše vrátí...žádný problém a většinou za 5-7€ na den. Motorku si většinou hoděj k buňce kde sedí a hadry ti tam taky nechá dát.

13.7.2015 v 16:57 | Nahoru | #5
Věci na potápění přes noc na molu, aby nezabíraly místo na lodi, kola půl dne opřená v lese o strom a lidi v horách, auta na parkovišti s klíčkama v zapalování otevřená okýnka a nic se neztratilo.

13.7.2015 v 17:45 | Nahoru | #6
Byl jsem tam před týdnem, teda na severu v Dolomitech. Nechávali jsme všechno na motorce i přes noc a nic se neztratilo.

13.7.2015 v 17:49 | Nahoru | #7
Italové nekradou. Kradou islamističní čmoudi co v Itálii nemají co dělat.
V Alpách a Dolomitech na ně vpodstatě nenarazíš. V Římě a Pise jsou všude, jak vši

13.7.2015 v 20:02 | Nahoru | #8
Přesně, nahoře v pohodě. Ale dole čím dál horší a horší, v Římě nám vybrali auto na ulici kde nepřestali chodit lidi a jezdily neustále auta a policie stála o 200m dál na křižovatce... A to sem si říkal jak dobře sem nezaparkoval

14.7.2015 v 11:02 | Nahoru | #9
Edye> Díky moc všem za Vaše poznatky a názory.Určitě si budu dávat víc ba cha

14.7.2015 v 18:18 | Nahoru | #10
rakousko a svycarsko proti tomu asi nádhera co?

14.7.2015 v 21:00 | Nahoru | #11
ZdeněkS> ve Švýracech se neobtěžujou ani s vyndáváním klíčů z motorky - to jsem viděl na vlastní oči Prostě co nejni moje to je svatý. Tam i přijdeš v kempu na hajzl a najdeš tam na poličce 6 smartphonů na nabíječce a v klidu si tam připneš i svůj - druhej den ho tam zase najdeš. Tohle u nás jen tak nenastane - bohužel

Naposledy editováno 14.07.2015 21:01:11

7.9.2015 v 10:49 | Nahoru | #12
Dva roky zpět u Lago di Tenna (poblíž Gardy) bráchovi málem ukradli motorku nějaký čmoudi. Naštěstí nebyl daleko a slyšel alarm. Když přiběhl vymlouvali se, že ji jenom potřebovali posunout. Posunuji ji ale v garáži a ten alarm se spustí jen když něco vložíš do spínací skřínky. Byli asi 3 a pak docela svižně odjeli. Každopádně velká klika, pak už se od motorky nehnul...

7.9.2015 v 21:53 | Nahoru | #13
Je to asi všude podobné domorodci se cizího ani nedotknou. Necháš na stole peněženku a za hodinu tam pořád leží jak byla. Jinde nepomůže ani řetěz.
Letos Balaton peněženka zrcadlovka ve stanu a domorodci spíš dávají pozor aby se nic neztratilo. Předloni kamarád Senec fotˇák v čudu. Letos kamarád Senec auto v čudu. Uvidím co mu šlohnou příště. Většině těch slušných lidí z SK se omlouvám ale prostě to začíná být problém. Osobně tam jezdím převážně jen na MC akce kde si to nikdo nedovolí nebo se tam schází lepší společnost.

8.9.2015 v 00:37 | Nahoru | #14
Projel jsme Itosku az dolu pod Bari, druha strana Kalabrie, Toskansko nahoru a dolu 3x atd.. a muzu rict ze za me teda cim jsem byl niz tim mito prislo lepsi a pohodvejsi, bezpecnejsi...
Nahore ve Verone po zaparkovani jsme byli hned obhlizeni mistnima chmatakama tak jsem se jen ... a zmizel... jinak ano dal bych si bacha ve vetsich mestech.. jinak bych rekl ze vesnice a kempy jsou uplne v klidu, nikdy jsem nemel problem.... (tuk.tuk)

8.9.2015 v 05:01 | Nahoru | #15
Jak se clovek z CR muze bat ze ho ve svete okradou...?

2 reakcí na tento příspěvek Krádeže v Itálii

25.10.2015 v 16:48 | Nahoru | #16

25.10.2015 v 17:24 | Nahoru | #17

1155 píše: Nebyl jsem v Itálie na motorce, ale autem tam jezdíme každoročně už 5 let (Lignano). Vozíme sebou vždy kola a první roky jsem byl mile překvapen, že tam kola nezamykali a my jsme byli asi jediní. Letos všechna kola zamčená ke značce nebo sloupu. Poprvé jsem byl letos v Lignanu okraden - ze zamčeného kola mi zmizela podsedlová brašnička s drobnostmi a rámová taštička s pumpičkou a náhradní duší. Dost mě to zklamalo, i když asi Ital to nebyl. S příchodem čmoudů se situace mění...

Měl jsi to zamknout ke stromu.... Toho se všichni boji a nikdo by se Ti ke kolu nepriblizil...

25.10.2015 v 17:35 | Nahoru | #18
vono to je nejlepší mít pod kontrolou všude na svetě

26.10.2015 v 10:20 | Nahoru | #19
jongi> Ta síť by se hodila cigánům do kovošrotu....
Na Slovensku, poblíž cigánských vesnic, v noci obcházel majitel hlídat kemp se psem....

26.10.2015 v 14:01 | Nahoru | #20
Já zatím v pohodě(musím zaklepat), ale stále se snažím hlídat mašinu a mít jí na očích. Švagr letos ve Španělsku rozbité okénko u auta a vybraný kastlík myslím. Začíná se celá Evropa horšit no :( a né jen u nás že je to tak špatné.

29.10.2015 v 11:15 | Nahoru | #21
To je samej pacifismus a tolerance a slušnost slušných a místo abychom čorky nehorázně zbili, tak se vysmívají. Štve mě to. V Rakousku to je krása když si vše necháte a motorce a pohoda. Ta Itálie to je škoda

29.10.2015 v 14:00 | Nahoru | #22

polacekpavel píše: Jop, v Pise nebyl problem nacapat partu lidi na parkovisti jak se nam snazili strhnout kufry z motorky (byla tam cca 30 minut)

Souhlas, kolem Pisi je to poněkud divoké... Vybráná VW T5 během pár desítek min nepřítomnosti. Naštěstí toho uvnitř moc nebylo...

9.11.2015 v 08:40 | Nahoru | #23
S alpama kolem Brenneru jsem problém neměl nikdy, lyže nebo moto. Ale letos nám vybrali komplet celý auto v Římě na rušný silnici, kde chodili lidi a jezdili furt nějaký auta... Škoda asi 80 tisíc v hadrech atd... :-/ Na policajtech řikali, že se to každej rok horší a že už je to afrika..

22.1.2017 v 09:12 | Nahoru | #24

22.1.2017 v 09:23 | Nahoru | #25

1155 píše: MedWed> Medvěde, medvěde, ty jsi asi velký chudák, zajímalo by mne tvoje IQ. Jsem psycholog, jestli o to stojíš, tak ti ho bezplatně změřím. Ale jak tě tak na dálku odhaduji, nebude to žádný zázrak.

Dekuji dekuji... nicmene o me se staraji lepsi kapacity...

2.2.2017 v 08:40 | Nahoru | #26

Mě tam okradli dvakrát a to ještě před příchodem čmoudu .

2.2.2017 v 17:36 | Nahoru | #27

MILOS61 píše: Mě tam okradli dvakrát a to ještě před příchodem čmoudu .

To tak nesouvisí s příchodem čmoudů ale spíše s příchodem Čechů.