bmw_r1300gs_cartec




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Husqvarna te 610 (ostrá verze)
 
24.6.2015 v 22:47
Zdravím, dne jsem dovezl Husu te 610 supermoto (ostrou verzi) domů a nemám s tím moc zkušeností měl jsem vždy jen 2T a tam ta udržba nebyla tak mooc důležitá proto se ptám jaký nejlepší olej? A jak často měnit filtry...Děkuji moc za každou radu.. :)

Naposledy editováno 12.04.2016 15:16:12
Předchozí
1 2
Následující

Husqvarna te 610 (ostrá verze)

24.6.2015 v 23:18 | Nahoru | #1
najdi na netu nekde manual, tam je tohle vsechno popsany

1 reakcí na tento příspěvek Husqvarna te 610 (ostrá verze)

25.6.2015 v 13:48 | Nahoru | #2
který rok??startér??

Husqvarna te 610 (ostrá verze)

25.6.2015 v 14:34 | Nahoru | #3
jestli máš italku tak upřímnou soustrast... ta co dělali s bmw je na tom líp s dílama. nová s ktm ???

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Husqvarna te 610 (ostrá verze)

25.6.2015 v 15:57 | Nahoru | #4

ja1 píše: který rok??startér??


jestli ostra, tak je to jenom kick myslim

(reakce na) Husqvarna te 610 (ostrá verze)

25.6.2015 v 17:37 | Nahoru | #5
kajaspacek> zaráží mně to supermoto.. TE je enduro

Husqvarna te 610 (ostrá verze)

25.6.2015 v 17:46 | Nahoru | #6
TE610 prebastleny na SM... bude to nejaka stara vrana kolem roku 2000 tipuju a tam neni treba se bat o filtry.. zadny tam nejsou :)

2 reakcí na tento příspěvek Husqvarna te 610 (ostrá verze)

25.6.2015 v 19:07 | Nahoru | #7
Je tu rok 98 v celkém dobrém stavu nedal jsem za ní moc a je po GO jasně je to stařena ale neskutečně to tahá málem jsem se dneska připosral...tak jsem si řekl že to na zadní asi půjde těžko noo...to byla hodně blbá myšlenka trochu víc plynu a už jsem byl posraný :DD Filtr tam není je to ostrá verze jen na kick bohůžel dneska se mi povedlo utrhnout spojkové lanko takže musím čekat na nové jinač olej vyměněn a ještě musím vychytat pár much..a myslím si že to chvilku bude ještě jezdit snad!! :DD Věřím že když ji dám všechno co potřebuje nenechá mě v tom :D




Husqvarna te 610 (ostrá verze)

25.6.2015 v 19:55 | Nahoru | #8
vypada to ze jsou na tom nabastlene rafky z aprilie RS125 - stejne jako to mam ja na TE410 - bacha na to, nejsou zrovna z nejpevnejsich...
docela by me zajimalo jak tam mas udelanou rozetu - ze se to veslo do vidlice, kdyztak vyfot kdyby ses nudil... ja jsem musel ubrat na soustruhu celej unasec rozety...

Husqvarna te 610 (ostrá verze)

25.6.2015 v 22:15 | Nahoru | #9
1. olej se mění po 1500km dával jsem Repsol 10w40
2. filt tam je!! je na fotce schovenej za páčkou brzdy, je to dlouhé sejko z magnetem, povolí se hadička a vytáhne

jo ty kola jsou z RS125

hodně zdaru při startování

Husqvarna te 610 (ostrá verze)

25.6.2015 v 23:21 | Nahoru | #10
italka.. hodně štěstí při schánění dílů.. 1,2 litru oleje ,víc nedávej pač vylítá ..filtr jen sítko, šlápnout až cvakne ...už nikdy

(reakce na) Husqvarna te 610 (ostrá verze)

26.6.2015 v 10:07 | Nahoru | #11
FAKcopsRUN> lanko si udělej sám,nebo od někoho kdo je dělá...

Husqvarna te 610 (ostrá verze)

26.6.2015 v 10:11 | Nahoru | #12
Mirek: no tak to ja to sitko nebral jako filtr, to zadrzi tak mozna ulomenej zub :)

Husqvarna te 610 (ostrá verze)

26.6.2015 v 23:36 | Nahoru | #13
To startovaní je fakt docela hárd no :D Ale jak jsem to kupoval tak borec měl na to taovéj fígl a hned na první pokus...Musím se do toho znova dostat aspoň nebudu zhýčkaný moderníma věcma jako je baterka.. :DD Btw...Neměl jsem moc peněz jelikož jsem student a už dlouho jsem byl lakaný na motárda nedal jsem za to moc a je to po kompletním GO takže jak už jsem psal myslím si že když tomu dám všechno co chce mělo by to být Okej :) Jasně že je to ital tak ta jistota je docela menší ale motorka se neposere sama..vždy je za tím nějaký důvod...Je mi jasné že olej budu muset měnit po 10mth ale u takového motárda je s tím třeba počítat navíc ten výkon je fakt brutální!! Děkuju moc za všechny rady :) A držte mi palce chci si s tím své poslední prázdniny užít.. :)

1 reakcí na tento příspěvek Husqvarna te 610 (ostrá verze)

27.6.2015 v 01:26 | Nahoru | #14
Ja jsem se docela dlouho trapil s te410 2000 a v zime to taky bylo pul hod na kick startu a nekdy jsem to i vzdal. Vychytalo se par veci a i po zime max na treti slapnuti...
Sice to bude mit za deset let u nas tak 80hod ale na motoru nic nez olej a maka jak o zivot :) ja si na italskou husku nemuzu stezovat. Samo moderni enduro je nekde jinde...


Naposledy editováno 27.06.2015 01:27:37

Husqvarna te 610 (ostrá verze)

27.6.2015 v 11:15 | Nahoru | #15
Já už to startování mám vychytané..zapnu benal sitič 3x prokopnu bez klíčku a pak dám klíč do prostřední polohy a šup na poprvé jen se mi zdá že budu muset poštelovat volnoběh :) Btw ta Husa je peckovní jen já určitě budu měnit přední masku dám tam nějakou z Ktemy protože ta přední maska mě teda odpuzuje :DDD

Husqvarna te 610 (ostrá verze)

27.6.2015 v 11:16 | Nahoru | #16
Btw assassin jak máš protáhle spojkové lanko? Nemohl by si mi když tak přihodit fotku? Prosím :) Borec předemnou to lanko protáhl mezi dvě kolena výfuku no a lanko se rozpálilo a prasklo :D Tak se chci ujistit než mi přijde nové jak to tam mám provlíknout :) Díky moc :))

Husqvarna te 610 (ostrá verze)

28.6.2015 v 12:58 | Nahoru | #17
Ja som kupil HUSKU 610TE pred rokom a taký spolahlivý a silny stroj som ešte nemal je to ročnik 2000 je tam úprava na 45kw.

Husqvarna te 610 (ostrá verze)

29.6.2015 v 23:20 | Nahoru | #18
bejvávalo, jo to lanko jsem měl taky nejak pres kolena a pritáhle páskou aby se odpalilo



kdoví kde je jí konec

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Husqvarna te 610 (ostrá verze)

10.8.2015 v 19:57 | Nahoru | #19
assassin> Čus, mohl bych znát těch pár vychytaných věcí? Právě utírám pot po zápasení na nakopávačce a už mě to vážně nebaví
Pokud někdo ví jak to řešit (konkrétní úkony) tak, aby sloužila, byl bych rád...

TE610 ostrá, rok 2000

Naposledy editováno 11.08.2015 10:50:17

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Husqvarna te 610 (ostrá verze)

5.9.2015 v 12:03 | Nahoru | #20
FAKcopsRUN> tohle TE 610 nepatri mezi ostry verze jen polosilnice a lehky teren jeto klasicky enduro.

(reakce na) Husqvarna te 610 (ostrá verze)

5.9.2015 v 12:12 | Nahoru | #21

NOKIAMIN píše: FAKcopsRUN> tohle TE 610 nepatri mezi ostry verze jen polosilnice a lehky teren jeto klasicky enduro.



A ktera huska v roce 98 patrila mezi ostry verze kdyz ne tahle?

1 reakcí na tento příspěvek Husqvarna te 610 (ostrá verze)

5.9.2015 v 16:09 | Nahoru | #22
Presne si to uz napsal nebo souhlasil takze dost si to lidi pletou: napr: TC znamena Tereni Cross , TE : Tereni Enduro pokud jetam jeste male E je to stredni verze napr s z elekktrickym starterem polosilnice polocros. SM :. je supermoto ( motard) naslednik skupiny TE napriklad : Husqvarna SM 630 S 2011. Je to dopleteny jelikosz pokud si prectete historii Husqvarny tak mnela nekolik majitelu Hodne dlouho to vlastily Italove pak nemci a ti dodavali material a dily Bosch pak zase Svedi, italove pak zase Svedi s rakusakama Husqvarna byla dost zakleta znacka ale v terenich a silnicnich endur nejlepsi samozdrejmne s KTM. A vubec nevadilo ze ti jednu dobu vlastnili taliani kvalita se nezmnenila hosi mam celkem letou zkusenost s opravama a zivilomne to.Ta skupina vzdy za znackou znamena typ a kcemu a naco je stavena MC,MX, FC, a mohl bych pokracovat dal .ok?

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Husqvarna te 610 (ostrá verze)

14.9.2015 v 11:22 | Nahoru | #23
NOKIAMIN> zdarec nevedel by si mi poradit ci je rozdiel v CDI u HQ TE610e rv 2000 a HQ TE610 rv1999 lebo moja TE610e je uz strasne dlho v servise a furt ju nevedia spravit zistilo sa ze tam mam CDI z 410 ma o jeden kabel viac alebo menej striela do sania a vyfuku kupil som ju dva roky dozadu isla len nesiel el starter doviezol som to do servisu zistilo sa ze je zapalovanie zle rotor magnety mecanik to rozobral a nehal v dazdi vonku tak som to dal do ineho servisu oni povedaly aby som ju dal do srotu bolo mi jej luto tak som sa opytal co by to stalo oni ze niakych 800e tak som siel do toho tak vsetko tam slo nove piestna sada tesnenia skratka vsetko co bolo treba akurat ze striela do vyfuku a sania tak nevieme ci to bude v tom CDI ale ked som ju kupyl tak sla tak nechapem preco odrazu je problem CDI ked tam bola aj predtym dik moc a ak by boli niake ND bolo by dobre dik

Husqvarna te 610 (ostrá verze)

14.9.2015 v 11:59 | Nahoru | #24
Nokiamin: no jasne, tc je "ostrejsi" asi jako vsechny motokrosy, jenze bez papiru... Takze pokud beres jako "ostry" motorky jen ty motokrosovy .. Tak ja jsem si koupil taky jen "polosionici" - proste klasicky enduro...

My jsme vzdy u husqvaren rozdelovali "ostra" vs "tupa" podle toho "E" na konci, starterovky byly silnicni endura, tezsi, normalni servisni intervaly - ostra je bez starteru, motor podobnej tomu z krosky s podobnym servisem... (Kdyz beru eru "italu" dobu kdy byla huska jeste svedska nepamatuju a pod bmw to byly docela specificky moto, pod ktm uz je to zas jiny a kdyz to tak vezmu tak mam neco napul mezi ktm a rakouskou huskou...)

(reakce na) Husqvarna te 610 (ostrá verze)

14.9.2015 v 12:05 | Nahoru | #25

KIVLOFF píše: assassin> Čus, mohl bych znát těch pár vychytaných věcí? Právě utírám pot po zápasení na nakopávačce a už mě to vážně nebaví
Pokud někdo ví jak to řešit (konkrétní úkony) tak, aby sloužila, byl bych rád...

TE610 ostrá, rok 2000



Peclive serizeni karburatoru - me treba malo otviral sytic. Nova fajfka a kabel - stara vypadala ok, ale za chladneho pocasi probijela kolem svicky pres zkondenzovanou vlhkost. Na studenej start to parkrat se syticem proslapnu pres dekomp kdy tam soucasne akcelerackou leju benzin (pridavam plyn) a pak bezi na prvni slapnuti ... Je potreba ji dost "ulejt"

Karbec jsem ladil podle lambda sondy, ale v podstate to sedelo s tim jak jsem ho naladil "podle ucha" ...

(reakce na) Husqvarna te 610 (ostrá verze)

14.9.2015 v 14:54 | Nahoru | #26
peter3> Zdarec, Rozdil mezi temito ridicimi jednotkami je spis nepatrny rozdilmezi temito roky . Rozdil by byl treba uz od roku 2011. Mneli vetsinou 3 nebo 2 konektorovy vystup. funkcnost to neovlivnilo aspon sem se stim nepotkal jelikoz ridi par nepatrnych veci hlavne davku,,cidlo , vstrik,a par relatek vzdy neco pribyde .A pokud rikas ze pred tim nebyl zadny problem s chodem motoru tak bych problem nehkledal v CDI jelikoz vetsinou byli problemy ze ridici jednotka se spalila cela a z motorkou jsi nepohl ,, ani bys nenastartoval ani bysi neslysel vstrik pal. cerpadla proste mrtvy stroj.napr: tady mas jedenz uni. typu: http://www.ignitech...na/te610/te610.htm.A ten mechanik musel byt teda prase ! ze nechal elekrtroniku na desti . Nejlepsi by ale bylo podle vyrobce zjistit jake tam ma byt originalni CDI dase to zjistit v dilenske prirucce v elektroschematu presny typ CDI.jinak ND nemam jen kryci plasty a mozna predni masku musel bych se podivata mozna kamarad ma doma neco.
Spise bych se ohledl na Ventily pokud nejsou podpalene nebo nejak inak poskozene a zdali vubec vymezeni je serizene spravne???, Jesi vazne mechanici postupovali tak jak vyrobce udava my jsme postupovali vzdy dle vyrobce.
Pokud budes mit cas nafot mi nejake fotky sem co jsi vse mnenil a co ti vse s motorem delali pokud teto nebude optezovat a pokud nemas dilenskou prirucku posli presn typ moto rok a jase podivam v dilne.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Husqvarna te 610 (ostrá verze)

14.9.2015 v 15:11 | Nahoru | #27
peter3> Udelame to tak posli mi presne udaje o sve moto: rok, typ,vin kod ,a jaseto pokusim zjistit.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Husqvarna te 610 (ostrá verze)

14.9.2015 v 22:17 | Nahoru | #28
NOKIAMIN> ten motor bol cely robeny pretoze tam bola uz aj hrdza chytena nova piestna sada neviem ci ventily boli menene ale boli sedla zabrusovane lestene zvody atd poviem pravdu moto sa moc nevyznam nemal som sa to kde naucit a sam sa bojim nieco chytit aby som nieco nedosral este viac racej to nechavam na servis tie udaje 1.1.2000 ZCGH700AAXV000974 typ H7 HQ TE610E dik

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Husqvarna te 610 (ostrá verze)

15.9.2015 v 18:03 | Nahoru | #29
peter3> Takze jsem nasel Dilenskou prirucku a CDi jednotky byli stejne od roku 95-do 2000 jen s nepatrnym rozdilem pro novejsi typy HQ tak jak jsem predtim ti psal. a byli jak na 410-610 rok 2000takze tady bych mozna problem nevydel..Tet potrebuju ale vedet kolik konektoru ti vede ste CDI jednotky mneli byti vest 2 vystupy a to but s kabelem nebo zapustene v CDI jednotce po 4 pinech v konektoru to znamena 8 pinu celkem kdyztak nafot a posli at ti muzu rict vice. Jinak Motor ti jede bez problemu?,myslim poslechem?,krom tech vybuchu do vyfuku nebo do sani??. problem totiz muze byt i vtom ze je spatna vacka nema uz toleranci a je vybrosena kdyz tam mnels rez,,,spise spatny servis,,chtelo byto skontrolovat jesi mnenily i vacku a jesi dobre nastavili nacasovani ventylu, kdyz to clovek nevydi tesko pak se definuje c kdeje vada.Pokud ti ale delali komplet repas motoru mnel bys od servisu dostat vyuctovaci list co vse natom motoru delali jesi nemas mnel bys sis to vyzadat a to co nejdrive.A jesi to mas podivej se jesi jetam zapsany i napr: vymnena vacky chapes?.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Husqvarna te 610 (ostrá verze)

15.9.2015 v 18:17 | Nahoru | #30
NOKIAMIN> A mam i originalni schema pro tvuj typ .
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist