bmw_r1300gs_cartec




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Stále sepnutý větrák na CBR 1100 XX Blackbird
24.6.2015 v 07:54
Zdravím, vyhořel mi regulátor a odpálil CDI a přerušovač blinkrů. Vše jsem sehnal vyměnil a při zapnutí klíčku mi stále běží větrák i bez nastartování. Vypne, když vypnu "chcípák", jinak běží stále. Nestalo se to někomu? Kde hledat chybu? Relátka jsem vyměnil a dělá to stále, rovněž tak nemá vliv, když vytáhnu kablík na čidle teploty na chladiči.

1 reakcí na tento příspěvek Stále sepnutý větrák na CBR 1100 XX Blackbird

24.6.2015 v 08:05 | Nahoru | #1
Jestli to má relé na spínání větráků jako to maj jiné motorky tak ho vyměň, bude nejspíš odpálený taky a bude furt sepnuté...

1 reakcí na tento příspěvek Stále sepnutý větrák na CBR 1100 XX Blackbird

24.6.2015 v 08:08 | Nahoru | #2
někde to bere kostru..možná drát,patice na čidle.je tam jen jeden ovládací kabel na větrák. zkus ho prozvonit zkoušečkou

(reakce na) Stále sepnutý větrák na CBR 1100 XX Blackbird

24.6.2015 v 09:03 | Nahoru | #3
dewwil> Ahoj, relé jsem prohazoval a dělá to stejně. :.)

(reakce na) Stále sepnutý větrák na CBR 1100 XX Blackbird

24.6.2015 v 09:04 | Nahoru | #4
ja1> Ahoj, myslíš konec drátu proti kostře na rámu přes zkoušečku??

1 reakcí na tento příspěvek Stále sepnutý větrák na CBR 1100 XX Blackbird

24.6.2015 v 10:15 | Nahoru | #5
Nevim jak u 1100 ale u 1000 je vetrakove rele rizeno vystupem CDI, cerny konektor drat Gr/Bu. Staci odpojit a uvidis zda to dela CDI nebo neco dal.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Stále sepnutý větrák na CBR 1100 XX Blackbird

24.6.2015 v 10:54 | Nahoru | #6
fafo>
prosím Tě, a ta barva po česku je?, Děkuji

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Stále sepnutý větrák na CBR 1100 XX Blackbird

24.6.2015 v 10:57 | Nahoru | #7

Noggin píše: fafo>
prosím Tě, a ta barva po česku je?, Děkuji


šeda/modra

(reakce na) Stále sepnutý větrák na CBR 1100 XX Blackbird

24.6.2015 v 10:58 | Nahoru | #8
fafo> ok děkuji, je pravda, že to dělá až po výměně CDI co mi odpálil régler.

(reakce na) Stále sepnutý větrák na CBR 1100 XX Blackbird

24.6.2015 v 14:12 | Nahoru | #9
fafo> Tak jsem koukal na dchéma zapojení Blacka a mě do CDI žádný takový kabel nejde, nebo aspoň jsem ho nenašel.

lorcabakero.sweb.cz/elektro_1997-1998_eu.pdf

Naposledy editováno 24.06.2015 14:13:25

Stále sepnutý větrák na CBR 1100 XX Blackbird

24.6.2015 v 14:30 | Nahoru | #10
No joi, kdyz Ty mas rok 97-98 , tak u Tebe je jedina moznost spinac, nebo slehlej minusovej drat na kostru. Spinas dycky kostrou. Plus je trvalej od chcipaku, ten cerno/modrej. Pokud jsi odpojil spinac (snimac) a bezi to porad, tak hledej po dratu dal az k ventilatoru. Pak uz jenom ventilator.
Mozna ma v sobe nejakou ochranu a ta je slehla na kostru a tim porad bezi.

Naposledy editováno 24.06.2015 14:31:43

1 reakcí na tento příspěvek Stále sepnutý větrák na CBR 1100 XX Blackbird

25.6.2015 v 07:52 | Nahoru | #11
rozpoj svorku přímo u ventilátoru a jedno je stálý proud a druhy nesmí kostřit... jestli kostří tak najít kde

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Stále sepnutý větrák na CBR 1100 XX Blackbird

25.6.2015 v 07:59 | Nahoru | #12
ja1> Tam jsou tři kablíky, jsem z toho nějakej divokej.

Stále sepnutý větrák na CBR 1100 XX Blackbird

25.6.2015 v 08:07 | Nahoru | #13
a to je normální.. má 2 rychlosti. jak vypadá čidlo v chladiči

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Stále sepnutý větrák na CBR 1100 XX Blackbird

25.6.2015 v 08:09 | Nahoru | #14

Noggin píše: ja1> Tam jsou tři kablíky, jsem z toho nějakej divokej.

Tak se podivej na to schema, kurna Tam to vidis, 3 draty. Zeleny, cerny a cerno modry.
Cerno/modry plus12V, cerny spinaci kostra. Zeleny kostra.

Stále sepnutý větrák na CBR 1100 XX Blackbird

25.6.2015 v 08:10 | Nahoru | #15
to čidlo má taky 3 vývody většinou se pokazí právě to

(reakce na) Stále sepnutý větrák na CBR 1100 XX Blackbird

25.6.2015 v 08:14 | Nahoru | #16

fafo píše: Tak se podivej na to schema, kurna Tam to vidis, 3 draty. Zeleny, cerny a cerno modry.
Cerno/modry plus12V, cerny spinaci kostra. Zeleny kostra.


podle fotky by to poznal..na papíře to je jen pro znalé

Stále sepnutý větrák na CBR 1100 XX Blackbird

25.6.2015 v 08:19 | Nahoru | #17
Na čidlo vede jeden kyblik.

Stále sepnutý větrák na CBR 1100 XX Blackbird

25.6.2015 v 08:49 | Nahoru | #18




Stále sepnutý větrák na CBR 1100 XX Blackbird

25.6.2015 v 11:27 | Nahoru | #19
Ještě pro doplnění, nejdou mi vůbec brzdová světla a to jsem si spínače prozvonil, takže ty jsou ok.

Stále sepnutý větrák na CBR 1100 XX Blackbird

25.6.2015 v 12:26 | Nahoru | #20
tak ten kablík z čidla sundej a koukni kolik má čidlo vývodů ,možná uhnil a někdo to zapomněl opravit

Stále sepnutý větrák na CBR 1100 XX Blackbird

25.6.2015 v 12:36 | Nahoru | #21
brzdy pojistka č 3 .prohlídnout svorkovnice, spínačema jde proud

Stále sepnutý větrák na CBR 1100 XX Blackbird

25.6.2015 v 12:36 | Nahoru | #22
je tam opravdu jen jeden kablík, měl jsem to včera sundané,

Stále sepnutý větrák na CBR 1100 XX Blackbird

25.6.2015 v 12:38 | Nahoru | #23
ve spínačích proud je, to jsem včera zkoušel a vyhodil jse pojistku.

Stále sepnutý větrák na CBR 1100 XX Blackbird

25.6.2015 v 13:17 | Nahoru | #24
to se asi někdo splácal halabala co dům dal a prodal..podle schémat ram má být čidlo s 3 vývody pač chladič není ukostřený..mezi je guma

1 reakcí na tento příspěvek Stále sepnutý větrák na CBR 1100 XX Blackbird

25.6.2015 v 15:04 | Nahoru | #25
Ahoj, tak jsem zvědav, jak pochodíš. Měl jsem '98 jen chvíli, tak už si moc nepamatuju, jak to bylo a ani netuším, jaká tam byla spojitost, ale vzpomínám si, že pár sekund po studeném startu na sytič se rozběhl ventilátor a běžel, dokud tam byl sytič (asi). Už si to moc nepamatuju, ale tak nějak to fungovalo a nevím proč, možná se proudem vzduchu chladily výfuky kvůli bohaté směsi. Moc jsem nepomohl.

Stále sepnutý větrák na CBR 1100 XX Blackbird

26.6.2015 v 10:19 | Nahoru | #26
Ahoj, děkuji všem za rady a moto je již v servisu, tak teď je to na nich. Díky všem

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Stále sepnutý větrák na CBR 1100 XX Blackbird

19.8.2015 v 21:22 | Nahoru | #27
Marfy.VFR Zdravím, mám ten samý problém jaký popisuješ. Větrák se mi sepne po cca.10s. na sytič i když je motorka úplně studená. A pak,když sytič vypnu a držím otáčky na 2 až 2,5tis,tak se mi zase do 10 s. zapne i když je motor ještě studený.Když klesnou otáčky pod 2tis. tak se větrák vypne. A myslím,že větrák mi jde na 1 stupeň tak jak to tady popisuju. Když motor zahřeju , zhruba mám rafičku v polovině budíku.Tak se sepne větrák na plno měl by to být 2stupen. Za chvilku větrák vypne. Ale jakmile držím otáčky nad 2.5tis tak se sepne na první stupeň a bohužel větrá furt na 1stupen.

Může mi někdo poradit co s tím.
Díky danha cbr 1100xx

(reakce na) Stále sepnutý větrák na CBR 1100 XX Blackbird

20.8.2015 v 14:44 | Nahoru | #28
Danhavelka> Nevím, jestli je to problém. Souvislost s otáčkama jsem nepostřehl, ani nevím, proč to spínalo, jen vím, že na sytič větrák běžel. Kdysi jsem v testu FZS 1000 četl, že jim na sytič spínal taky a že je to asi kvůli clazení svodů při bohaté směsi. Takže asi tak.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Čtyřkolka 110 čína Honda CBR 1100XX Blackbird Samotář99 9 6.1.2024 v 15:41 Samotář99
Plasty na moto Honda CBR 1100XX Blackbird lucipuk1 7 12.11.2023 v 23:11 lucipuk1
Rada před koupí [1, 2] Honda CBR 1100XX Blackbird Šelmak 35 23.9.2023 v 21:55 dan1024
Servisní interval+ pohodlí pro spol... [1, 2] Suzuki GS 500E, Yamaha XJR 1300, MZ ETZ 251, Suzuki ... Apo-Rider 32 23.9.2023 v 16:43 dettektorr
Trasenie riadenia Honda CBR 1100XX Blackbird lucipuk1 22 5.8.2023 v 15:48 FJRPEPA


TOPlist