globalmoto_duben_nolan




globalmoto_nolan paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Laděné výfuky G.P.R. vs. MIVV vs. RoadsItalia
23.6.2015 v 13:36
Zdravím,
už delší dobu uvažuji časem nad koupí laděných výfuků (koncovek) na mojeho Shivera. Zvuk má krásný i s originálními laufy, ale s laďáky to bude teprve to pravé
Po delším hledání mám pár favoritů a pár vyřazených.
Začnu s vyřazenými:
Akrapoviče určitě nechci, to co stojí bych za ně nedal a ani se mi na Shiverovi moc nelíbí.
Zaujaly mě i výfuky českého výrobce značky RP , ale nemají homologaci takže taky ne.
Ještě jsem našel výfuky značky DOMINATOR , ale tomu bych se asi radši vyhl pro jistotu.
Arrow, Leo Vince, Scorpion, Ixil, Creptus apod... a neznámé značky nechci.
Mám dva favority, mezi kterými se chci rozhodnout a to jsou výfuky od italského výrobce G.P.R. a výfuky taktéž z Itálie od MIVV .
Výfuky G.P.R. i MIVV homologaci mají. Zvuk G.P.R. na jedničku!! MIVV taky!! A teď babo raď.
MIVV jsou asi známější a prověřenější značka, ale ty G.P.R. se mi taky moc líbí a hlavně jsou o něco levnější. To hraje taky roli.

+ Se mi zalíbily cenou i zvukem výfuky RoadsItalia. Znáte někdo i tuto značku a máte s nimi zkušenosti?

No, takže se chci hlavně zeptat, jestli někdo máte laďáky těchto tří značek a jak jste s nimi spokojení nebo naopak nejste.
Jestli je to dobrá volba? Např. ty G.P.R. nebo RoadsItalia. Předpokládám, že MIVVY jsou z těch 3 nejznámější a asi i nejkvalitnější, ale to je jen odhad?
Co by jste vybrali Vy?
Pokud máte fotky a videa klidně házejte sem, budu jen rád!!
Díky za reakce a rady

















Naposledy editováno 06.09.2015 00:44:37
Anketa: Který?
MIVV
56%
10
G.P.R.
33%
6
RoadsItalia
11%
2
Předchozí
1 2 3 4... 5
Následující

1 reakcí na tento příspěvek Laděné výfuky G.P.R. vs. MIVV vs. RoadsItalia

23.6.2015 v 13:55 | Nahoru | #1
Nemám GPR, ale je to docela známá značka a homologace je + jednoznačně, zvlášť pokud jezdíš ven. Pokud tě někde chytí a budou to řešit, asi jim nebude stačit "Venca v hospodě říkal, že se s RP dá cestovat do zahraničí" Cestovat se s nimi samozřejmě dá, dokud to nezačne zajímat orgán.

1 reakcí na tento příspěvek Laděné výfuky G.P.R. vs. MIVV vs. RoadsItalia

23.6.2015 v 14:00 | Nahoru | #2
me se nelibi ty karbon konce - na prvni pohled mi to totiz prislo ze jsou to klasicke koncovky(umisteni po stranach moto) jen je tady nekdo otocil o 90stupnu...

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Laděné výfuky G.P.R. vs. MIVV vs. RoadsItalia

23.6.2015 v 14:10 | Nahoru | #3
Attim> Psal jsem práve na ty RP dotaz přímo do firmy, kde mi napsali, že sice homologaci nemají, ale lze s nimi jezdit do zahraničí a pokud mám zájem at zavolám a vše mi vysvětlí, ale pokud G.P.R. mají homologaci tak mi to celkem usnadnilo hledání takže jsem nevolal, navíc ty G.P.R. se mi na Shiverovi líbí o hodně víc. Je to větší jistota než se pak s někým dohadovat, jak píšeš.

assassin> Ještě jsou ty samé a místo karbonu na konci mají černý mat. Jsou pod odkazem v textu a taky jsou za lepší cenu. Ale mě se líbí i v tom karbonu a to ho nemám jinak vůbec v oblibě. To bych se rozhodoval pak, který ten typ bych vybíral. Líbí se mi oba, ale pak spíš budou rozhodovat finance. A jak jsou otočené konce mi příjde celkem jedno Je to jen přizpůsobené tím, že jsou laufy pod sedlem a aby to asi lépe působilo. Jinak koncovky od G.P.R. umístěné na boku moto jsou tvarově trochu jiné než, když jsou pod tím sedlem. Ale jinak je to podobné všechno, to ano.

Naposledy editováno 23.06.2015 14:24:31

(reakce na) Laděné výfuky G.P.R. vs. MIVV vs. RoadsItalia

23.6.2015 v 14:11 | Nahoru | #4
assassin> Jsou. Ale u RP je to uplne steny a u jinych vyrobcu taky tak. Tyhle "standardni" slip-on koncovky jsou prostew porad stejne, maximalne se nejak laboruje s jejich delkou, ale to bude tak vse. Je to proste univerzalni koncovka na skoro vsechno - coz nerikam, ze je spravne, ale je to tak.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Laděné výfuky G.P.R. vs. MIVV vs. RoadsItalia

23.6.2015 v 14:15 | Nahoru | #5
Stryko> To je ale úplně stejný, jako když to říká Venca v hospodě Prostě homologaci nemají a i když je pravděpodobnost malá, můžeš narazit na policajta, co tě sejme a dál nejedeš. Já to taky moc neřešil a to ani venku a nikdy mě nikdo nezastavil, ale teď jsem objednal SC-Project a taky kvůli homologaci, prostě ji má, basta. Samozřejmě normálně budu jezdit bez DB killerů a dám ho tam jen pokud to bude nutné, asi jako každý.
Mě se líbí práce RP, hlavně teda svody a vůbec práce s kovem, ale ty koncovky mají nic moc design (pro mě) a bez homologace, ale za cenu homologovaných viz tady GPR.

1 reakcí na tento příspěvek Laděné výfuky G.P.R. vs. MIVV vs. RoadsItalia

23.6.2015 v 14:27 | Nahoru | #6
"....Výfuky RP nemají homologaci, ale prý se s nimi dá cestovat v pohodě do zahraničí. "

samozrejme ze da, ale nesmi te nikdo zastavit a kontrolovat to....

...prej at zavolam do RP a oni to vysvetli.... by me zajimalo jestli to pak po telefonu taky vysvetli i hlidce za carou, ktery by delala problemy....

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Laděné výfuky G.P.R. vs. MIVV vs. RoadsItalia

23.6.2015 v 14:29 | Nahoru | #7
Attim> Jak to je vůbec s tím ježděním tady u nás bez DB Killerů? Když mě bez toho zastaví může to být problém nebo se bez nich dá jezdit normálně beze strachu? Nemám s tím žádné zkušenosti tak nevím, jak to je. Každopádně homologace je fakt asi zásadní věc.

2 reakcí na tento příspěvek Laděné výfuky G.P.R. vs. MIVV vs. RoadsItalia

23.6.2015 v 14:32 | Nahoru | #8
Attim: jasny, chapu. hlavni ze se libi Strykovi..
treba zardy nevypadaji jako otocene univerzaly :)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Laděné výfuky G.P.R. vs. MIVV vs. RoadsItalia

23.6.2015 v 14:33 | Nahoru | #9
Cook> To mi je jasné, že se dá jezdit ale nejspíš to myslel tak, že to mají nějak asi ošetřené, aspoň to tak vypadalo a at si zavolám, že vše vysvětlí, jak to myslí a jestli teda se s tím dá legálně jezdit Ale pak, když sem si zjistil, že G.P.R. mají homologaci tak jsem se už o RP nezajímal.

(reakce na) Laděné výfuky G.P.R. vs. MIVV vs. RoadsItalia

23.6.2015 v 14:36 | Nahoru | #10
assassin> Tyto se mi nelíbí, ale podívám se na jiné Zardy, jestli nemají tvarově jiné koncovky a jaké mají ceny. Třeba u nich najdu taky pěkné, cenově přístupné. Ale jinak bych asi fakt šel do těch GPR.

2 reakcí na tento příspěvek Laděné výfuky G.P.R. vs. MIVV vs. RoadsItalia

23.6.2015 v 14:36 | Nahoru | #11
u nás se zatím jezdit může bez homologace i db killeru, jen některá STK dělají problémy, což většina řeší půjčením origo výfuku od někoho jiného nebo navštívením jiného STK

Laděné výfuky G.P.R. vs. MIVV vs. RoadsItalia

23.6.2015 v 14:38 | Nahoru | #12
Nemají to ošetřené nijak...RP jsem měl. Jediný, že dostaneš tlumivku do laufu, takže by to mělo splňovat decibely, nicméně to nemá homologaci, takže to na mašině nemá co dělat. Narazíš na aktivního policajta a seš druhej a nepomůže ani, že budeš telefonovat Robertovi, ať to tomu dementovi vysvětlí

(reakce na) Laděné výfuky G.P.R. vs. MIVV vs. RoadsItalia

23.6.2015 v 14:39 | Nahoru | #13
JardelT> mám Akrapy, bez DB se jezdit nedá a s nimi je to trochu nuda. Tak jsme udělali jiné DB aby to bylo něco mezi

(reakce na) Laděné výfuky G.P.R. vs. MIVV vs. RoadsItalia

23.6.2015 v 14:41 | Nahoru | #14
assassin> bohzžel i Zard to dělá úplně stejně




Laděné výfuky G.P.R. vs. MIVV vs. RoadsItalia

23.6.2015 v 14:43 | Nahoru | #15
Attim: no fuj takhle vertikalne je to fakt vosklivy :) zas jsem o neco chytrejsi

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Laděné výfuky G.P.R. vs. MIVV vs. RoadsItalia

23.6.2015 v 14:43 | Nahoru | #16
JardelT> Fakt se dá jezdit bez killerů? Jsem právě nevěděl, ale pokud jo tak je to super. V tom případě, jestli rozumím dobře tak na STK stačí mít homologované G.P.R. a mít vevnitř dané DB killery a projdu bez problemu, je to tak? A pak zas můžu s klidem vytáhnout a jezdit bez nich.

selkie> Pokud je to to co myslel tak je to fakt k hovnu, pokud se v tom bude policajt pak hrabat. No ty RP nechci, to jsem rozhodnutý už.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Laděné výfuky G.P.R. vs. MIVV vs. RoadsItalia

23.6.2015 v 14:44 | Nahoru | #17

Stryko píše: Attim> Jak to je vůbec s tím ježděním tady u nás bez DB Killerů? Když mě bez toho zastaví může to být problém nebo se bez nich dá jezdit normálně beze strachu? Nemám s tím žádné zkušenosti tak nevím, jak to je. Každopádně homologace je fakt asi zásadní věc.



U nás to, aspoň zatím, nikdo neřeší a když mě chytili na motorce (nehomologovaný race full systém Arrow), výfuk ho vůbec nezajímal, maximálně gumy, ale hlavně papíry a jestli jsem nepožil. Tady u nás jezdím úplně beze strachu bez killerů, v klidu.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Laděné výfuky G.P.R. vs. MIVV vs. RoadsItalia

23.6.2015 v 14:46 | Nahoru | #18

Stryko píše: Cook> To mi je jasné, že se dá jezdit ale nejspíš to myslel tak, že to mají nějak asi ošetřené, aspoň to tak vypadalo a at si zavolám, že vše vysvětlí, jak to myslí a jestli teda se s tím dá legálně jezdit Ale pak, když sem si zjistil, že G.P.R. mají homologaci tak jsem se už o RP nezajímal.



Jo to bych chtěl vidět, jak to mají ošetřené, schválně to zjisti.
Jelikož třeba v Rakousku můžeš mít třeba 1000 homologačních kartiček a šítků ale ve chvíli, kdy ti to změří a nebude splňovat, jedeš domů sockou
E:Leda to maj ošetřeno tak, že ti zatáhnout tu pokutu a odtah

Naposledy editováno 23.06.2015 14:48:45

(reakce na) Laděné výfuky G.P.R. vs. MIVV vs. RoadsItalia

23.6.2015 v 14:47 | Nahoru | #19

Jindřej píše: Jo to bych chtěl vidět, jak to mají ošetřené, schválně to zjisti.
Jelikož třeba v Rakousku můžeš mít třeba 1000 homologačních kartiček a šítků ale ve chvíli, kdy ti to změří a nebude splňovat, jedeš domů sockou



Bych si tipnul, že ošetřené to mají jako spousta jiných - prostě se někam vyfrkne éčko a human testing začíná :)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Laděné výfuky G.P.R. vs. MIVV vs. RoadsItalia

23.6.2015 v 14:48 | Nahoru | #20

Stryko píše: JardelT> Fakt se dá jezdit bez killerů? Jsem právě nevěděl, ale pokud jo tak je to super. V tom případě, jestli rozumím dobře tak na STK stačí mít homologované G.P.R. a mít vevnitř dané DB killery a projdu bez problemu, je to tak? A pak zas můžu s klidem vytáhnout a jezdit bez nich.

selkie> Pokud je to to co myslel tak je to fakt k hovnu, pokud se v tom bude policajt pak hrabat. No ty RP nechci, to jsem rozhodnutý už.


Ne, homologaci to splňuje v momentě, kdy jsou nasazený dB killery..to má pak jen o málo hutnější zvuk, než sériový laufy...

prostě za homo se platí

(reakce na) Laděné výfuky G.P.R. vs. MIVV vs. RoadsItalia

23.6.2015 v 14:50 | Nahoru | #21

Attim píše: U nás to, aspoň zatím, nikdo neřeší a když mě chytili na motorce (nehomologovaný race full systém Arrow), výfuk ho vůbec nezajímal, maximálně gumy, ale hlavně papíry a jestli jsem nepožil. Tady u nás jezdím úplně beze strachu bez killerů, v klidu.


yep, stejná zkušenost s US Yoshirourou bez bB killeru

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Laděné výfuky G.P.R. vs. MIVV vs. RoadsItalia

23.6.2015 v 14:58 | Nahoru | #22

selkie píše: Ne, homologaci to splňuje v momentě, kdy jsou nasazený dB killery..to má pak jen o málo hutnější zvuk, než sériový laufy...
prostě za homo se platí



No ano, ale tak pokud jsou G.P.R. homologované a mám vevnitř DB Killery tak STK normálně projdu ne?
A jak budu jezdit tak můžu DB Killery zase vytáhnout a jezdit bez pokud se to u nás neřeší.
G.P.R. mi příjdu jako dobrá volba Škoda, že tady moc lidí ty G.P.R. nemá

(reakce na) Laděné výfuky G.P.R. vs. MIVV vs. RoadsItalia

23.6.2015 v 15:04 | Nahoru | #23
Stryko> S tou STK to tak je, někdy je jim to jedno, někdy řeší homologaci a tak jak píše by to mělo být OK

Laděné výfuky G.P.R. vs. MIVV vs. RoadsItalia

23.6.2015 v 15:08 | Nahoru | #24
Do budoucna to bude problem na stk i u policajtu na ulici

(reakce na) Laděné výfuky G.P.R. vs. MIVV vs. RoadsItalia

23.6.2015 v 15:26 | Nahoru | #25

Stryko píše: No ano, ale tak pokud jsou G.P.R. homologované a mám vevnitř DB Killery tak STK normálně projdu ne?
A jak budu jezdit tak můžu DB Killery zase vytáhnout a jezdit bez pokud se to u nás neřeší.
G.P.R. mi příjdu jako dobrá volba Škoda, že tady moc lidí ty G.P.R. nemá

jo jo

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Laděné výfuky G.P.R. vs. MIVV vs. RoadsItalia

23.6.2015 v 15:42 | Nahoru | #26
Stryko> Arrow, Leo Vince, Scorpion apod. jsou podstatně lepší než G.P.R.

(reakce na) Laděné výfuky G.P.R. vs. MIVV vs. RoadsItalia

23.6.2015 v 15:48 | Nahoru | #27
Palomoto> Třeba jo, nevím, ale od nich se mi právě výfuky na Shivera bud nelíbí nebo na něho ani nevyrábí, tak jsem je proto zavrhl.

Naposledy editováno 06.09.2015 16:21:22

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Laděné výfuky G.P.R. vs. MIVV vs. RoadsItalia

23.6.2015 v 15:53 | Nahoru | #28

Palomoto píše: Stryko> Arrow, Leo Vince, Scorpion apod. jsou podstatně lepší než G.P.R.


Jenom nás pls pouč - v čem jsou podstatně lepší ? Neříkám, že nejsou, ale zajímá mě proč přesně

Laděné výfuky G.P.R. vs. MIVV vs. RoadsItalia

23.6.2015 v 17:39 | Nahoru | #29
na noale patri arrow

(reakce na) Laděné výfuky G.P.R. vs. MIVV vs. RoadsItalia

23.6.2015 v 18:10 | Nahoru | #30
Attim> funkčně Arow patří mezi špičku, a zpracováním a materiálem G.P.R. (co jsem tedy viděl) dost zaostávají
Předchozí
1 2 3 4... 5
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Brzdová kapalina + spojka Aprilia SL 750 Shiver Lovaisek 2 10.3.2024 v 18:57 Gahan37
Aprilia Shiver 750 x BMW F800R Aprilia SL 750 Shiver, BMW F 800 R QuincyMax 29 20.1.2024 v 16:06 dracek117
Zadní brzdič demontáž Aprilia SL 750 Shiver, Aprilia SL 750 Shiver GT fanda.hudek 0 24.7.2023 v 19:46 fanda.hudek
krk řízení aprilia shiver 750 [1, 2] Aprilia SL 750 Shiver Czlad 53 6.4.2023 v 21:29 Vlada
Aprilia Shiver 750 (2014) - dusí se... Aprilia SL 750 Shiver GSR750prodej 6 16.1.2023 v 10:43 Davesv

TOPlist