Téma: H
15.6.2015 v 15:30
H
Naposledy editováno 26.02.2017 23:40:38
Naposledy editováno 26.02.2017 23:40:38
Ventilátory jsem pustil každý zvlášť na 12V , jeden se rozeběhl a druhý ne . Tak jsem koupil jeden nový ale stále se ne roztočil . Když jsem spojil konektory místo relátka tak se ventilátory roztočily ,ale když běží motor tak se prostě ventilátory neroztočí a motorka se přehřívá . Už nevím čím by to mohlo být .
Sezemněním šedého drátu při zaplém klíčku se musí sepnout relé a rozběhnout ventilátory. Pokud to funguje otestuj zda kabel vede až do řídící jednotky (není přerušenej nebo s něčím zkratovanej). Pokud je i toto OK, může být chyba buď v řídící jednotce nebo v čidle teploty.
Pokud ti jeden ventilátor jede a druhý ne, pak hledej chybu buď v pojistce pro daný ventilátor a nebo v uzemnění (černý drát).
Pokud ti jeden ventilátor jede a druhý ne, pak hledej chybu buď v pojistce pro daný ventilátor a nebo v uzemnění (černý drát).
Takže šedý kabel co jedno relátka je přímo od řídící jednotky?? Jeden ventilátor nešel ten jsme koupil nový nefungoval ani na 12V . Čidlo se měnilo za jiné + dávalo se i jiné relátko . Když proklemuju konektory na konektoru místo relátka tak se ventilátory roztočí .
Když si stáhneš schema (odkaz v příspěvku #5), tak uvidíš, že šedý drát vede přímo do řídící jednotky motoru.
Na relátku jsi předpokládám proklemovával červený drát s hnědozeleným.
Odpoj oba konektory z řídící jednotky a při zaplém klíčku zapalování sezemni šedý drát. Musí ti sepnout relé a roztočit se větráky.
Pozor jsou tam dva šedé dráty. Předpokládám, že jde o ten ve větším konektoru, ale to je potřeba měřením ověřit. Druhý vede k senzoru pozice kliky.
Na relátku jsi předpokládám proklemovával červený drát s hnědozeleným.
Odpoj oba konektory z řídící jednotky a při zaplém klíčku zapalování sezemni šedý drát. Musí ti sepnout relé a roztočit se větráky.
Pozor jsou tam dva šedé dráty. Předpokládám, že jde o ten ve větším konektoru, ale to je potřeba měřením ověřit. Druhý vede k senzoru pozice kliky.
Zkus odpojit konektory z řídící jednotky a ten šedý drát spoj s kostrou. Při zapnutém klíčku se musí sepnout větráky. Pokud se tak stane je s nějvětší pravděpodobností chyba v rídící jednotce. Pak by se ještě dala místo teplotního čidla připojit odporová dekáda a odzkoušet jak se řídící jednotka bude chovat.
Téma je zamknuto
Související témata
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Yamaha NVX 125 Aerox Yamaha Aerox R | Pitr333 | 1 | 19.3.2023 v 22:21 Pitr333 |
E85 do benzínu Yamaha Aerox 50, Yamaha Aerox R | Ondry801 | 24 | 5.8.2022 v 12:03 Ondry801 |
Blinkry svítí trvale Yamaha 50 Jog RR Yamaha Aerox R | Pája2702 | 8 | 5.8.2020 v 10:55 Pája2702 |
kroska bez papírů na silnici Kawasaki EN 500, Kawasaki EL 252, Kawasaki ER 5, Kaw... | brilu | 20 | 7.1.2019 v 10:06 Menhir |
Olej Yamaha Aerox R | Sp4kyP | 0 | 20.6.2016 v 15:21 Sp4kyP |