globalmoto_unor




paolo_novy Přidat reklamu

Téma: H
15.6.2015 v 15:30
H

Naposledy editováno 26.02.2017 23:40:38

H

15.6.2015 v 15:32 | Nahoru | #1
Asi chyba v elektrice. Zkus je zapojit natvrdo, ať vidíš, jestli vůbec běží.

H

15.6.2015 v 16:08 | Nahoru | #2
co pojistka k ventilatorum?

H

15.6.2015 v 18:38 | Nahoru | #3
Napoj je přímo,jestli vůbec běží,mně nikdy teplota nevylezla na FZ1 víc jak 106,ať jsem stál kdekoliv.Také bych se přikloňoval k elektrice

H

15.6.2015 v 20:30 | Nahoru | #4
Ventilátory jsem pustil každý zvlášť na 12V , jeden se rozeběhl a druhý ne . Tak jsem koupil jeden nový ale stále se ne roztočil . Když jsem spojil konektory místo relátka tak se ventilátory roztočily ,ale když běží motor tak se prostě ventilátory neroztočí a motorka se přehřívá . Už nevím čím by to mohlo být .

H

16.6.2015 v 13:01 | Nahoru | #5
Pokud alespoň trochu hovíš elektrice, tak proměř dle schématu na poslední stránce prvky 81 až 85 a dráty vedoucí k nim.

H

17.6.2015 v 23:09 | Nahoru | #6
Tak elektřinu jsem proměřil ale stejná to nefunguje , je možný že by to bylo v řídící jednotce??

H

18.6.2015 v 00:30 | Nahoru | #7
Sezemněním šedého drátu při zaplém klíčku se musí sepnout relé a rozběhnout ventilátory. Pokud to funguje otestuj zda kabel vede až do řídící jednotky (není přerušenej nebo s něčím zkratovanej). Pokud je i toto OK, může být chyba buď v řídící jednotce nebo v čidle teploty.
Pokud ti jeden ventilátor jede a druhý ne, pak hledej chybu buď v pojistce pro daný ventilátor a nebo v uzemnění (černý drát).

H

18.6.2015 v 08:56 | Nahoru | #8
Takže šedý kabel co jedno relátka je přímo od řídící jednotky?? Jeden ventilátor nešel ten jsme koupil nový nefungoval ani na 12V . Čidlo se měnilo za jiné + dávalo se i jiné relátko . Když proklemuju konektory na konektoru místo relátka tak se ventilátory roztočí .

H

18.6.2015 v 10:16 | Nahoru | #9
Když si stáhneš schema (odkaz v příspěvku #5), tak uvidíš, že šedý drát vede přímo do řídící jednotky motoru.
Na relátku jsi předpokládám proklemovával červený drát s hnědozeleným.
Odpoj oba konektory z řídící jednotky a při zaplém klíčku zapalování sezemni šedý drát. Musí ti sepnout relé a roztočit se větráky.
Pozor jsou tam dva šedé dráty. Předpokládám, že jde o ten ve větším konektoru, ale to je potřeba měřením ověřit. Druhý vede k senzoru pozice kliky.

H

18.6.2015 v 19:32 | Nahoru | #10
Ten šedý je přímo z toho velkého konektoru v řídící jednotce přímo do konektoru co je relátko ( to je průchozí to jsem propípával měřákem ) .
Já si myslím že jsem projel celé schéma ohledně chlazení a vše bylo průchozí , tak už nevím čím by to mohlo být

H

18.6.2015 v 20:15 | Nahoru | #11
Zkus odpojit konektory z řídící jednotky a ten šedý drát spoj s kostrou. Při zapnutém klíčku se musí sepnout větráky. Pokud se tak stane je s nějvětší pravděpodobností chyba v rídící jednotce. Pak by se ještě dala místo teplotního čidla připojit odporová dekáda a odzkoušet jak se řídící jednotka bude chovat.
Téma je zamknuto
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Yamaha NVX 125 Aerox Yamaha Aerox R Pitr333 1 19.3.2023 v 22:21 Pitr333
E85 do benzínu Yamaha Aerox 50, Yamaha Aerox R Ondry801 24 5.8.2022 v 12:03 Ondry801
Blinkry svítí trvale Yamaha 50 Jog RR Yamaha Aerox R Pája2702 8 5.8.2020 v 10:55 Pája2702
kroska bez papírů na silnici Kawasaki EN 500, Kawasaki EL 252, Kawasaki ER 5, Kaw... brilu 20 7.1.2019 v 10:06 Menhir
Olej Yamaha Aerox R Sp4kyP 0 20.6.2016 v 15:21 Sp4kyP

TOPlist