globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: MV Agusta Brutale 910 R vs Kawasaki Z1000
Zdravím,
chtěl bych se zeptat jestli je tu někdo, kdo měl možnost jezdit na MV Agusta Brutale 910 R a Kawasaki Z1000. Nějaké srovnání těchto motorek. Mám zeda a přemýšlím o brutale, tak bych chtěl vědět jaká by to byla změna.
Díky

1 reakcí na tento příspěvek MV Agusta Brutale 910 R vs Kawasaki Z1000

10.6.2015 v 12:09 | Nahoru | #1
Brutálku jsem nejezdil, ale zdají se mi o ní mokré sny myslím, že to bude úplně jiný level, každopádně počkej na někoho kdo ji vlastní a projel se i na zetku.

(reakce na) MV Agusta Brutale 910 R vs Kawasaki Z1000

10.6.2015 v 12:29 | Nahoru | #2
shewcza> tak z těhle dvou bych neváhal

MV Agusta Brutale 910 R vs Kawasaki Z1000

10.6.2015 v 12:36 | Nahoru | #3
Brutale je uplně jinde než Zed... Akorát je to krapet dražší no...

1 reakcí na tento příspěvek MV Agusta Brutale 910 R vs Kawasaki Z1000

10.6.2015 v 13:16 | Nahoru | #4
brutale je hlavně brutale...zed je jen a pouze motorka

(reakce na) MV Agusta Brutale 910 R vs Kawasaki Z1000

10.6.2015 v 13:27 | Nahoru | #5
p.a.t.r.i.k.7> souhlas.. Zed tě nechce zabít..

2 reakcí na tento příspěvek MV Agusta Brutale 910 R vs Kawasaki Z1000

10.6.2015 v 14:34 | Nahoru | #6
Právě přemýšlím jestli ten název brutale je fakt opodstatněnej nebo to bude srovnatelný s tim zedem u Brutale 1078RR bych tomu sakra věřil ale u té 910 nevim nevim co tam bude za rozdíly. Každopádně je krásná a jezdí jich málo oproti Zedum.

MV Agusta Brutale 910 R vs Kawasaki Z1000

10.6.2015 v 14:38 | Nahoru | #7
Taky sehnat díly a když už je seženeš tak ty ceny... Ale stejně do ní jednou půjdu... Jo a je ten název fakt opodstatněnej.. Ono je víc italek které jsou víc než Zed a nemusí to být Brutale.. Ten poslední Zed je sice fajn, ale furt to není ono...

Naposledy editováno 10.06.2015 14:40:22

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) MV Agusta Brutale 910 R vs Kawasaki Z1000

10.6.2015 v 18:44 | Nahoru | #8
JohnnyBe> Svez se na ní a uvidíš Jo a bez katu, takže svody arrow, je to uplně jiný kafe... Kdybys chtěl něco poradit ohledně 910r, rád se podělím...
Velkej ZED je hodnej japonec.

2 reakcí na tento příspěvek MV Agusta Brutale 910 R vs Kawasaki Z1000

10.6.2015 v 18:55 | Nahoru | #9
Mám brutalku 1090 RR. Agilita motoru skvělá, brzdy bomba, ovladatelnost a tlumení na jedničku. Design je top. Zpracování a poruchovost - bohužel Itálie. S tím se musíš smířit. Elektrika, blinkr, volnoběh, šrouby na klemách u vaček (to byla fakt chuťovka) atd. atd. Ale svezení stojí za to.
A to jsou 1090ky vychytanější než 910 nebo 989.

Můžu hodnotit se:
- Zedem 750 - to se upřímně srovnávat nedá, brutalka je úplně jinde.
- jezdím i GSX-R 1000 K7/8 - na motory brutalka vyhrává v nízkých a středních otáčkách, nahoře ji chybí proti GSXR výkon. Odezva na otočení plynu je u brutalky někde jinde, odezva je naprosto bezprostřední. Do doby než jsem začal jezdit na 1090 tak jsem si myslel, že japonský supersport je v tomto ohledu TOP. Brutalka ho z tohoto pohledu strčí do kapsy.

Když se jedeme s kámošem projet, já jedu 4-5-6 do 7 tis. ot a on na Gixxeru s větší rozetou musí točit 10 tis aby stíhal .... tak asi tak

(reakce na) MV Agusta Brutale 910 R vs Kawasaki Z1000

10.6.2015 v 18:58 | Nahoru | #10

JohnnyBe píše: Právě přemýšlím jestli ten název brutale je fakt opodstatněnej nebo to bude srovnatelný s tim zedem u Brutale 1078RR bych tomu sakra věřil ale u té 910 nevim nevim co tam bude za rozdíly. Každopádně je krásná a jezdí jich málo oproti Zedum.

Svez se na Moto Morini Corsaro 1200

http://www.motohouse.cz/krvelacny-rating-ty-nejbestialnejsi-bajky

Naposledy editováno 10.06.2015 19:02:56

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) MV Agusta Brutale 910 R vs Kawasaki Z1000

10.6.2015 v 19:12 | Nahoru | #11
Markob> Jiná generace, jiný problémy...
Neřekl bych, že je B2 vychytanější než B1, pořád je to ital

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) MV Agusta Brutale 910 R vs Kawasaki Z1000

10.6.2015 v 19:14 | Nahoru | #12

los-fazeros píše: Markob> Jiná generace, jiný problémy...
Neřekl bych, že je B2 vychytanější než B1, pořád je to ital

a dle čeho usuzuješ?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) MV Agusta Brutale 910 R vs Kawasaki Z1000

10.6.2015 v 19:31 | Nahoru | #13
seikos> že by osobní zkušenosti?

(reakce na) MV Agusta Brutale 910 R vs Kawasaki Z1000

10.6.2015 v 19:33 | Nahoru | #14

los-fazeros píše: seikos> že by osobní zkušenosti?

odpovídáš otázkou, tak netuším. Případně to rozveď

MV Agusta Brutale 910 R vs Kawasaki Z1000

10.6.2015 v 19:34 | Nahoru | #15
Aha, tak jinak. Osobní zkušenosti. Už je to správně česky?

(reakce na) MV Agusta Brutale 910 R vs Kawasaki Z1000

11.6.2015 v 15:25 | Nahoru | #16
Markob> Na tu 1090 RR bych si zatím asi netroufl navíc vyjde na moc peněz. Ty 910 se dají sehnat za rozumnější peníze. Ani ta poruchovost mě asi neodradí

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) MV Agusta Brutale 910 R vs Kawasaki Z1000

11.6.2015 v 15:31 | Nahoru | #17
los-fazeros> Tady v okolí to nikdo nemá :/ a na inzercích toho taky moc nevidím. Počkám po létě, jestli se něco objeví do 200tis tak po tom asi hned skočim

(reakce na) MV Agusta Brutale 910 R vs Kawasaki Z1000

11.6.2015 v 17:11 | Nahoru | #18
JohnnyBe> tak koukej na roky 2007 a vejš (euro 3), maj pár vychytávek , který ti uspoří finance.

MV Agusta Brutale 910 R vs Kawasaki Z1000

13.6.2015 v 15:15 | Nahoru | #19
napiš na fb Sršnovi, vi o co jde. Zed je vynikajici mašina, ale za Brutalkou se Ti nebude chtit zavřit garaž

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) MV Agusta Brutale 910 R vs Kawasaki Z1000

13.6.2015 v 15:46 | Nahoru | #20
JohnnyBe> Z1000 sem měl novou na jaře 2003 hned když vyšla, z těch čtyrech laufů, připomínajících původní Z900/1000 sem se po....
Dobrá motorka (upozorňuji že "dobrá" je ve škole za 3), dobře jela, dobře brzdila, dobře se řídila... motor spíš bez spodku, kolem 6t. dost citelné vibrace, ergonomie pro dva dost bídná... spotřeba tak ňák normální cca 6-8, po roce šla...

Pak jsem koupil téměř novou Brutale750, se svody Arrow bez katu a předtlumiče, s filtrem BMC a s čipem od CRC v jednotce jela tak od 4 do 9t velmi lineárně a příjemně a od 9 do 12 brutálně letěla , brzdy brutální podvozek brutálně tvrdý a chirurgicky přesný, pro "palbu" super, pro kochačku očistec... spotřeba BRUTÁLNĚ-BRUTÁLÍ!!! Pomalu sem nikdy nejezdil a nikdy sem se nedostal pod 10 spíš 12 razím heslo "když máš na opičku, musíš mít i na banány" ale tady ta spotřeba byla fakt otravná, musels hodně přemýšlet kde je která pumpa
Servisuji několik MV a Achylovou patou je pomocná ř.j.(zalitá krabice, která nahrazuje všechny relátka a přerušovač + pojiskovka v jednom) existuje několik verzí(prý vždy už vychytanějších) ale odchází všechny stejně... cena na EBAY cca 400é, občas některou dokáže opravit ten správný "blázen s mikro-pájkou"
Občas je třeba vyměnit speciální ložisko v z.náboji, ten se má měnit celý ale jsme Češi a ložisko lze vylisovat a najít náhradu...
Brutálně drahé jsou "padací" díly a na EBAY jich až tak moc není... proto je moto750 i 910 celkem dost za bratru 120-150t ale skoro na všech, najdeš pár odřenin na vidli, rámu, brzd.pumpě aj...
Prodal sem jí po deseti letech a s láskou vzpomínám ta motorka, si své jméno zaslouží

edit.: S tou motorkou prostě NESMÍŠ spadnout... jinak hrozí téma, přesně v tomto duchu:
http://www.motorkari.cz/tema/?t=176219

Naposledy editováno 13.06.2015 16:03:56

(reakce na) MV Agusta Brutale 910 R vs Kawasaki Z1000

13.6.2015 v 21:24 | Nahoru | #21
PETARDAK> JJ a to je jen to kulatý světlo, až s tím lupnu já, tak to bude teprv porod ten předek sehnat

(reakce na) MV Agusta Brutale 910 R vs Kawasaki Z1000

15.6.2015 v 00:07 | Nahoru | #22
PETARDAK> no to SPU už není od roku 2007 zalitý, je v krrabičce volně a nevim že by to zlobilo jako to starý. Já to měl stále suché a bez oxidace.
Zadní ložisko s intervalem 18tis, to je taky nesmysl. Vyplatí se koupit náboj z B2, ten už má interval 50 tiskm a je záměnný. Mimo to přední ložiska bez gufer... to je taky kapitola sama pro sebe. Jinak je pravda že svody arrow bez katu udělaj uplně jinou motorku, a to i s origo koncovkou. Ale zas tak brutální ta moje 910R nebyla, jela, to jo, ale čekal jsem to vostřejší, hlavně vzhleem k tej spotřebě
Ale ten chrapot z airboxu, ten je nezaměnitelnej a návykovej .

MV Agusta Brutale 910 R vs Kawasaki Z1000

12.7.2015 v 01:35 | Nahoru | #23
Brutale je brutální po všech směrech .Mám 910R. Nadchne toho kdo rad vyniká v davu jízda na ni je opravdu pokaždé jiná dle nálady řidiče, zlobí špatně se řídí blbě se na ni sedí ale chtěl jsem ji a nedám za nic!!!! ALE nedopouští chyby.. !!!

Naposledy editováno 12.07.2015 01:43:43
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Výměna oleje po roce Kawasaki Z 1000 Boban37 30 29.1.2024 v 11:22 puffybodie
Pozor neferovy prodejce Kawasaki Z 1000 VladiZ 14 1.12.2023 v 09:40 neznamyScooterD
Homologace výfuku - kdo umí vyrazit... [1, 2] MV Agusta Brutale 910 R, MV Agusta Brutale 910 S Eagleking 54 20.10.2023 v 16:55 Metric
Brutale 910 nebo FZ1n Yamaha FZ1 Fazer, Yamaha FZ1 N, MV Agusta Brutale 91... KulímR1 28 11.8.2023 v 09:41 JollyJoker
neutrál Kawasaki Z 1000 marfajz 14 23.4.2023 v 21:40 JobboSK


TOPlist