Téma: Milovníci Italských krásek
9.6.2015 v 08:59
Vlákno pro všechny ,
kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.
DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI
kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.
DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI
Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
drippera píše: Lazyfucker>
Jinak, zamyšlení...
Je tohle ještě vůbec DUCATI???
Hele, neberme se tu jako objektivní. Dle soudobé technologie a toho jak se motorky dělají, zcela jistě. To že se tu pár lidem na sklonku "středního mladí" stýská po starých časech, jistě nepřesvědčí Ducati aby začala stavět zpátky SFko nebo 1198. Tím by šla pod drn, už dnes.
Doba, kdy si mohl jet... Tu svou výrobní lajnu... Která se odlišovala a určitě nedokonalosti oproti mainstreamu se nazvaly" charakter" už asi opravdu minula. Motorky už se primárně necílí na naší skupinu lidí. Logicky na ty, co jim je 25-35 a mladší co do toho dorostou. A jediným racionálním argumentem jsou prodeje, obraty a výdělky. Nic jinýho dnes nefunguje.
Já tohle u supersportovní mašiny dokážu zkousnout. Tam se forma podřizuje řešením a technickým možnostem. Jde-li to lépe, zapomeňme na historii - tak to vždy v závodní konstrukci bylo. U těch civilnějších bych troše zpátečnictví nebránil, ale... To prostě půjde jedno s druhým.
Důležitý je teď sbírat, konzervovat a starat se... Ať je na čem jezdit dokud dostaneme kousek benálu na poukaz.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
t_freedom> určitě máš pravdu. S tím nikdo z nás smrtelníků a kecalů tady na vlákně nic neudělá.
Jen mi přijde jako neskutečná zhovadilost postavit pro normální provoz motorku s 214PS a pak to krotit elektronikou , aby na tom dokázal jezdit někdo jiný než jezdec moto GP
Jen mi přijde jako neskutečná zhovadilost postavit pro normální provoz motorku s 214PS a pak to krotit elektronikou , aby na tom dokázal jezdit někdo jiný než jezdec moto GP
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Honzatuu> to už se ale podivuješ tak 10let neustále, ne? P
Víš kolik YouTuberů bude moc dělat motovlogy... Jak jedou ustalenou rychlostí 110km/h na tý šilený bestii... "a teď vám ukážu co to umí" na tři vteřiny předjetí auta dají fulgass a vžuuuum.
Nebo kolik maníků na srazu bude moc těma 214BHP pálit gumy (když si ty asistenty povypínaj)... Nebo kolik blondýnek se na to bude dát ulovit.
Bude i určitě dost lidí jako Špája co si to koupěj a budou jezdit minimálně tak jako my a rychleji možná. Na okruhu 8x za rok použijou jak se má.
To by se vlastně supersporty ani nemusely vyrábět. Jednoznačně je ten údaj o výkonu jen cinkrdlátko pro ty co to potřebujou mít napsaný v papírech. Lidi se nezajímají o průběhy křivek krouťáku.
Víš kolik YouTuberů bude moc dělat motovlogy... Jak jedou ustalenou rychlostí 110km/h na tý šilený bestii... "a teď vám ukážu co to umí" na tři vteřiny předjetí auta dají fulgass a vžuuuum.
Nebo kolik maníků na srazu bude moc těma 214BHP pálit gumy (když si ty asistenty povypínaj)... Nebo kolik blondýnek se na to bude dát ulovit.
Bude i určitě dost lidí jako Špája co si to koupěj a budou jezdit minimálně tak jako my a rychleji možná. Na okruhu 8x za rok použijou jak se má.
To by se vlastně supersporty ani nemusely vyrábět. Jednoznačně je ten údaj o výkonu jen cinkrdlátko pro ty co to potřebujou mít napsaný v papírech. Lidi se nezajímají o průběhy křivek krouťáku.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
t_freedom> no nemlvím konkrétně o mě
Mě by stačilo tak kolem 100PS a jsem spokojený
Jinak máš pravdu
Pro honiče triček je to lákavé číslo .
Mě spíš ale šlo o tu myšlenku.
" postavíme super nadupanej bajk
Oooooo sakra ono to má 214 kobyl
No nic tak to uškrtíme elektronikou aby se na tom nezačala redukovat populace.
Ale jak říkáš - to číslo vypadá dobře
Mě by stačilo tak kolem 100PS a jsem spokojený
Jinak máš pravdu
Pro honiče triček je to lákavé číslo .
Mě spíš ale šlo o tu myšlenku.
" postavíme super nadupanej bajk
Oooooo sakra ono to má 214 kobyl
No nic tak to uškrtíme elektronikou aby se na tom nezačala redukovat populace.
Ale jak říkáš - to číslo vypadá dobře
Honzatuu> Zajímavé je ,že u aut to jde opačně - downsizing,emisní normy...
Motor objemu 1200ccm a napíšou,že má 120koní,ale možná jen na papíře a nacpou tam všechny možné turba a auto co nejvíc odlehčí. Ale auto ve 4lidech sotva vyjede dálniční kopec.
Motor objemu 1200ccm a napíšou,že má 120koní,ale možná jen na papíře a nacpou tam všechny možné turba a auto co nejvíc odlehčí. Ale auto ve 4lidech sotva vyjede dálniční kopec.
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
Kucí já nevim,ale já teda na Ducati obdivuju,že to dělaj všechno trochu po svým.V2 už dál jít nemohlo a do SBK by jim už 1400ccm nikdo nepovolil.Pořád je to ale véčko s desmem.Na tom polorámu nastavitelnou tuhost.Točí se klika opačně.Konečně se zbavili rozvodovejch řemenů,takže servis bude levnější určitě...
A ten výkon?Dyk ať tam je,jinak by to celý k ničemu vzhledem ke konkurenci.A když už tam je,tak se prostě uhlídat musí a vypustí se jen v potřebnejch chvílích.Proč ne?Každopádně je pravda,že 100ps do provozu stačí,ale tohle není jen do provozu.
A ten výkon?Dyk ať tam je,jinak by to celý k ničemu vzhledem ke konkurenci.A když už tam je,tak se prostě uhlídat musí a vypustí se jen v potřebnejch chvílích.Proč ne?Každopádně je pravda,že 100ps do provozu stačí,ale tohle není jen do provozu.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
zmulin> já ti teda nevím všude píšou desmo servis po 24tis. to vypadá že jsou tam řemeny i nadále.
souhlasim se zmulinem. Porad je to dost proti proudu v dost aspektech. Porad to ma italskej design. A porad to chce drzet krok s japoncem na okruhu. Libi se mi to. Mozna to mohlo vypadat maliko vic jinak, nez 2v panigale, aby i lajk z dalky poznal, ze je to uplne jinej bajk.
A k narkum na dnesni dobu (moc koni v provozu, elektronika). To nechapu podobne jako, kdyz nekdo jede v levym pruhu 130 a neuhne, pac "vic se stejne nemuze..."
Ja sem samozrejme taky ten petrolhead, kterymu prilisna elektronika smrdi a jeho vize je silnej motor, podvozek, brzdy a pravy zapesti v kombinaci s fungujici hlavou. Ale picovat pausalne na vyvoj, kterej smeruje k nejaky pasivni bezpecnosti, userfriendly apod., je asi bezpredmetny. Proste je nas moc a je tenhle smer asi potrebnej... Na druhou stranu - mozna prave proto, ze je nas moc, by bylo dobry delat vic olskool techniky v ramci prirozeny selekce a regulace Jde vo uhel pohledu...
A k narkum na dnesni dobu (moc koni v provozu, elektronika). To nechapu podobne jako, kdyz nekdo jede v levym pruhu 130 a neuhne, pac "vic se stejne nemuze..."
Ja sem samozrejme taky ten petrolhead, kterymu prilisna elektronika smrdi a jeho vize je silnej motor, podvozek, brzdy a pravy zapesti v kombinaci s fungujici hlavou. Ale picovat pausalne na vyvoj, kterej smeruje k nejaky pasivni bezpecnosti, userfriendly apod., je asi bezpredmetny. Proste je nas moc a je tenhle smer asi potrebnej... Na druhou stranu - mozna prave proto, ze je nas moc, by bylo dobry delat vic olskool techniky v ramci prirozeny selekce a regulace Jde vo uhel pohledu...
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
VikousS4> lubbek> díky za osvětu nějak mi to uniklo
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Tifone> ještě, že ti neuniklo nic jinýho
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Tifone> Poděkuj mě nééé?! By ses to jinak asi nikdy nedozvěděl
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Honzatuu> darovanému koni na zuby nekoukej
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
strakon píše: Honzatuu> darovanému koni na zuby nekoukej
Si dělám prdel.
Fakt díky
2 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
Po absolvování kurzu u Lukáše Peška jsem celý, takže můžete s klidem vyrazit i vy ostatní a sloupů se nebojte.
Bez pádu se to sice neobešlo, ale to snad ani jinak nejde na těchto motorkách a zaměření tohoto kurzu.
Za mě mohu říct fajn zábava a nová zkušenost, ale potřeboval bych to absolvovat častěji, abych načerpané informace od Lukáše dokázal správně používat v praxi.
Bez pádu se to sice neobešlo, ale to snad ani jinak nejde na těchto motorkách a zaměření tohoto kurzu.
Za mě mohu říct fajn zábava a nová zkušenost, ale potřeboval bych to absolvovat častěji, abych načerpané informace od Lukáše dokázal správně používat v praxi.
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.