bmw_r1300gs_cartec




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: 2T skůtr - studený nestartuje
20.5.2015 v 19:16
Ahoj, mám problém se svým skůtrem... Studený nestartuje, jakmile stříknu benzín pod svíčku chytne hned, za tepla to samé. Svíčka je suchá, napadlo mě, že by si to nedokázalo nacucnout benzín skrz podtlakový ventil, ale že ani po minutě nakupáváni a za tepla bez problému...

Děkuji za všechny tipy a rady

1 reakcí na tento příspěvek 2T skůtr - studený nestartuje

20.5.2015 v 20:17 | Nahoru | #1
vyčistit palivovou cestu, pokud ani to nepomůže našteluj si hladinu v karburátoru základním nastavením

(reakce na) 2T skůtr - studený nestartuje

20.5.2015 v 21:04 | Nahoru | #2
Dman> zkusím jí vyčistit, ale svíčka je jinak cihlově hnědá mohlo by to dělat i to, že mažu ricínem přímo do benzínu? Když bych si chtěl pohrát s jehlou, má jít nahoru nebo dolu?

2T skůtr - studený nestartuje

20.5.2015 v 22:36 | Nahoru | #3
Zdravím
Podobný problém jsme řešili na Yuki 50
Nejprve byl v podezření podtlakový ventil co otevírá přívod paliva, po výměně se situace nezlepšila (lze vyzkoušet i použitím náhradního zdroje benzínu např.malý trychtýř na hadičce umístěn nad karburátorem)
Potom jsme šli po podtlaku ve válci jestli dokáže pootevřít membránu za karburátorem a nasát směs pod válec, zde byl problém nalezen!!
Píst měl prakticky minimální kompresi a nenasával směs(dalo se to vypozorovat i tak ,že startér točil s motorem jak o život úplně bez problémů.)
Nám stačilo tenkrát vyměnit pouze pístní kroužky a jedno léto to ještě vydrželo pak se musel koupit válec a pístní sada nestálo to moc něco do dvou tisíc.

Jestli jste jeli s rozvícenou kontrolkou mazání máte tento problém stačí tak 2km ještě to u Yuki může udělat dlouho nastartovaná motorka na stojánku
olmaster v Yuki je hnaný od zadního kola a pokud motor běží a motorka nejede tak nejde olej do benzínu a motor nemaže
je to divnej systém ,ale je to tak.

2T skůtr - studený nestartuje

20.5.2015 v 22:47 | Nahoru | #4
Mám to předělaný na 70ccm, komprese taková, že el. startér s pístem neotočí a mažu přímo do benzínu, takže v tomhle problém nevidím... mohla by to dělat i stará svíčka?

2T skůtr - studený nestartuje

20.5.2015 v 22:53 | Nahoru | #5
Zbarvení svíčky na to nemá vůbec vliv, jako má ale minimální, obtíže při startování jsou dané tím že tma jde málo benzínu, tudíš musíš nastavit plovákovou komoru na jinou hladinu... pokud tam stříkneš a pak už to normálně běží tak by to mohlo být na 90% tím :) Ricín nevadí, nicméně se ho nedává tolik, protože se lbbě spaluje a odrovnává svíčky, pokud nejezdíš vyloženě závody, je totálně zbytečný to tam lejt, jediný čím uděláš radost tak dalším úchylům do 2taktu kteří budou fetovat tvůj výfuk :)

Hraní s jehlou děláš jen směs nikoli hladinu nicméně když jehlu posuneš vejš (plíšek na spodní zářez) směs obohatíš ... a naopak ... pokud je svíčka cihlová vůbec se nevrtej a laď karbec
________________________________
prostě a jasně směs nelaď jen vyčisti komplet palivovou cestu a pohraj si se spodkem karbecu

Naposledy editováno 20.05.2015 22:55:11

2T skůtr - studený nestartuje

20.5.2015 v 23:01 | Nahoru | #6
Svíčky jsou potvory můžou házet jiskru venku a ve válci ani ťuk
moje zkušenost je taková že NGK je náchylná na (uchcání) jednou se namočí a už nehodí jiskru.Já používám nejraději Brisky a ve veteránech starý PAL N7Y

2T skůtr - studený nestartuje

20.5.2015 v 23:05 | Nahoru | #7
Kouknu na tu palivovou cestu a plovák, kéž by to bylo tím, jinak svíčku mám zrovna NGK BR8HS myslím, už druhou a žádný problém a s tím olejem... jaký by jste mi doporučili jiný? Nejspíš plnou sytentiku 12tis. točí a nejlépe nějaký, prodávající v Kelly - Castrol, Mogul...

2T skůtr - studený nestartuje

20.5.2015 v 23:37 | Nahoru | #8
Někde jsem na Motorkářích četl perfektní článek o olejích do dvoutaktů (teď ho nemůžu narychlo najít)
Borec tam dost fundovaně vysvětlil nové označování olejů a jejich použití(až ho najdu pošlu odkaz)
Nicméně jediný co si pamatuju je že do skůtrů se používá ta nejvíc zátěžová třída dost mě to překvapilo a i to že se
celkem zastával starýho Mogulu M2T,kterej každej zatracuje, chce to používat většinou doporučení výrobce skutru.
Jednou jsme použili olej do dvoutaktních sekaček a přivodili si tu již zmiňovanou výměnu koroužků

2T skůtr - studený nestartuje

21.5.2015 v 00:42 | Nahoru | #9
Povol třmínek, co drží automatickej sytič a kousek zo celej přizvedni, ale jen tak, aby jsi ho úplně nevytáh a stále těsnil po obvodu. Tím se dole pootevře pístek otvírající přívod paliva do sytičovýho kanálku. Pokud to pak chytne, je sytič v prdeli. Nějakej palivovej kohoutek s tím nemá co společnýho, to by to ani teplý nejelo.

2T skůtr - studený nestartuje

21.5.2015 v 01:10 | Nahoru | #10

2T skůtr - studený nestartuje

21.5.2015 v 06:43 | Nahoru | #11
kouknul bych na ten aut. sytič... možná je zatuhlý

2T skůtr - studený nestartuje

21.5.2015 v 13:15 | Nahoru | #12
Zapomněl jsem dodat, že sytič je manuální...trysky vyčištěné, zkusím si pohrát s tím plovákem, ikdyž nevím jak a co přesně, snad to pochopím až to uvidím. volnoběžné otáčky jsou nastavené na 1500, mám zkusit je zvednout?
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
prerabka malaguti f12 z 50ccm na 70ccm Malaguti F-12 50, Malaguti F 12R Phantom mosadz 7 9.2.2018 v 17:24 tomasNJ
Malaguti f12 problem so smerovkami Malaguti F 12R Phantom mosadz 3 3.2.2018 v 09:51 Motofun
Ako zvýšiť výkon a rýchlosť Malaguti F-12 50, Malaguti F 12R Phantom mongo 8 15.12.2017 v 15:08 majec
Malaguti f12 riadiaca jednotka ? Malaguti F-12 50, Malaguti F 12R Phantom mosadz 0 2.9.2017 v 19:42 mosadz
Krádež v ČB malaguti ducati edice 2... [1, 2] Malaguti F 12R Phantom Aviator12 31 20.8.2013 v 11:14 Miira


TOPlist