globalmoto_unor




paolo_novy Přidat reklamu

Téma: kawasaki z1000sx pro začátečníky?
Zdravím budu začínající jezdec a chtěl bych se zeptat co říkáte na zeda SX pro začátečníka. A zda nebude problém má výška 175 cm. Předem děkuji za odpovědi
Předchozí
1 2 3 4 5... 6
Následující

1 reakcí na tento příspěvek kawasaki z1000sx pro začátečníky?

13.5.2015 v 19:04 | Nahoru | #1
litr? není to málo?

3 reakcí na tento příspěvek kawasaki z1000sx pro začátečníky?

13.5.2015 v 19:09 | Nahoru | #2
Jsem člověk s mozkem v hlavě a základními zkušenostmi z 250tky a vzhledem k elektronické asistenci jakou ten stroj má si myslím že by to nebyl až takový oříšek nebo ano?

kawasaki z1000sx pro začátečníky?

13.5.2015 v 19:12 | Nahoru | #3
Což výška, hlavně, aby nebyl problém z mozkem, když je v hlavě šumák, to jsou pak elektronické fičury k hovnu

Naposledy editováno 13.05.2015 19:16:07

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) kawasaki z1000sx pro začátečníky?

13.5.2015 v 19:13 | Nahoru | #4

kulik píše: litr? není to málo?



asi tak. .... a kdyby to nebylo jasný, myslel to hodně ironicky.

Pokud chces subjektivní radu - popiš své zkušenosti.

Pokud máš najeto prd, nalitej něco na 500-600ccm a za dva roky si kup třeba stíhačku . Ve finále to to přinese víc radosti protože učení bude jednodušší a možná i méně bolestivé - - jak pravil klasik "Neptej se zda spadne, ptej se jen kdy..." Menší stroj víc odpustí, tj je to o tom zda chyba ktrou uděláš bude bezbolestná vs bolestná nebo až osudová.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) kawasaki z1000sx pro začátečníky?

13.5.2015 v 19:15 | Nahoru | #5

hellangel píše: Jsem člověk s mozkem v hlavě a základními zkušenostmi z 250tky a vzhledem k elektronické asistenci jakou ten stroj má si myslím že by to nebyl až takový oříšek nebo ano?


Motorka neni auto

... i když uznávám že napříkladf přepínání palivocých map ti jistě dost pomůže

Ted se sem nahrnou 3 tábory lidí - ti co te pošlou na 250ccm ninju nebo motorku s cca 20kW, pak ti co tě budou ubezpečovat že litr je to nejmín, blafat taky o tom jak je vše o hlavě atd....no pro ,ne 20kW priliš málo a znamenalo by to pro mne zklamani po par mesicich, nadruhou stranu tu je nejedno vlakno kde u
zjistis, ze uskalim velke motorky neni zdaleka jen výkon a i kdyz jiste existují lide kteri prezili litra jako prvni stroj, zadne takove kteri by soucasne jezdili trochu na urovni neznam (mezi prateli) ...znam par pitomcu co na rovine jedou jak hovada ale v zatacce zaj obe nohy na zem a motka\ se v jejich rukach stava trakturkem. Ze zkusenosti ti mohu taky rict ze sramy na stroji te osvobozuji a prijde mi hloupost si jako prvni motku koupit novej stroj - budes predpriposranej abys to neodrel a stejne odres, vetsinou z blbosti. Takze ja bych koupil 70hp, starsi motku a za 2 roky vymenil....

Naposledy editováno 13.05.2015 19:35:31

kawasaki z1000sx pro začátečníky?

13.5.2015 v 19:45 | Nahoru | #6
mozek ti nijak nenahradí zkušenosti...ale kup si co chceš

kawasaki z1000sx pro začátečníky?

13.5.2015 v 20:01 | Nahoru | #7
Za seba: mám 30 rokov veľký vodičák, jazdil som ČZ 125, 150, 175, Jawky od peráka po 638, Nortona ES2, Hondu CB 650, Pegaso, Intruder 1800, nejaké krosky... teraz mám malého Horneta. Nedávno som riadil GSXR 750 a mal som pred ňou obrovský rešpekt. Neviem si predstaviť, že by som na nej začínal. Voľba je na tebe.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) kawasaki z1000sx pro začátečníky?

13.5.2015 v 20:11 | Nahoru | #8
FishX3> no nevím,já začínal na pseudo litru (VTR1000F) bez papíru,pak chtěl po pár letech čichnout k čtyřválu koupil Z750 ale jelikož mám v hlavě furt vymetený,prodal sem a koupil endurko 250ccm 20KW a sem z toho za 2 měsíce víc sedřenej jak za roky se silnicema Teprv teď sem zjistil co je to jezdit na motce a ne jen si vozit prdel.
Add téma: pokud se cejtíš,máš na to cash,počítáš s tím že s tím ze začátku praskneš a že to nebude za hubičku na nové moto,klidně do SXka běž.Ale jak psali ostatní,budeš se s tím prát,budeš mít sevřenou prdel aby sis ten bajk za 200 kolíku nesložil

1 reakcí na tento příspěvek kawasaki z1000sx pro začátečníky?

13.5.2015 v 20:15 | Nahoru | #9
Beztak je to jen fake účet a troll který schválně nahodil téma, na které budou plamenné reakce, prostě ho ignorujte.

1 reakcí na tento příspěvek kawasaki z1000sx pro začátečníky?

13.5.2015 v 20:18 | Nahoru | #10
možný je všechno. V podstatě se dá říct že to buď zvládneš nebo ne. Výběrem stroje můžeš ovlivnit pravděpodobnost jak to dopadne.

kawasaki z1000sx pro začátečníky?

13.5.2015 v 20:20 | Nahoru | #11
po hodně dlouhé době z Jawy 350 přestup rovnou na ZRX1100 a za 4 roky na ZX12. Zatím žiju, nikdy jsem nepochopil, proč bych se měl rozstřelit jen kvůli tomu, že to jede 300. Asi jsem posera.
Na druhou stranu si myslím, že do začátku to chce lehkou motorku, hrát si s ní, zkoušet beze strachu a postupně si přidávat. Takto jsem se naučil x špatných návyků, kterých se špatně zbavuje a myslím, že za ty roky a kiláky bych měl být co do techniky jízdy daleko dál.
Já to kupoval z důvodu prachů, věděl jsem, že motorku budu mít X let, nebudu ji točit co pár let, protože prostě na další nenašetřím (ten přestup byl z důvodu, že jsem ZRX musel prodat a bez motorky vydržel rok, ZX12 kupoval jako hujdu a za pár peněz z ní udělal plečku trošku menší).
Ty řešíš novou motorku, takže to máš asi jinak, takže bych radši šel postupně.

(reakce na) kawasaki z1000sx pro začátečníky?

13.5.2015 v 20:26 | Nahoru | #12
Mr.Dreamer> žádný fake účet ale někdo kdo chce názor ostatních a žádná ostrá diskuze to není....

2 reakcí na tento příspěvek kawasaki z1000sx pro začátečníky?

13.5.2015 v 20:32 | Nahoru | #13
Můj názor je zatím takový že do ní půjdu. Radši budu rovnou zkušenosti sbírat na ni než pak pokaždé začínat od "nuly" počítám že mě servis bude něco stát a padáky budou samozřejmostí ale věřím si že to zvládnu jsem člověk opatrný a nikdo mě tahat za plyn nutit nebude a respekt budu mít z jakékoliv motorky i kdyby to byla 250 nebo větší.... Děkuji za odpovědi samozřejmě každého dalšího názoru si budu cenit

(reakce na) kawasaki z1000sx pro začátečníky?

13.5.2015 v 20:33 | Nahoru | #14
COMATIK> proste nejsi blbej :)) a samo enduro je jina liga ....na to uz bohuzel nemam fyzicku ....takze drzim palce at se vyradis do sytosti

(reakce na) kawasaki z1000sx pro začátečníky?

13.5.2015 v 20:34 | Nahoru | #15

Stev píše: možný je všechno. V podstatě se dá říct že to buď zvládneš nebo ne. Výběrem stroje můžeš ovlivnit pravděpodobnost jak to dopadne.

(reakce na) kawasaki z1000sx pro začátečníky?

13.5.2015 v 20:39 | Nahoru | #16

hellangel píše: Můj názor je zatím takový že do ní půjdu. Radši budu rovnou zkušenosti sbírat na ni než pak pokaždé začínat od "nuly" počítám že mě servis bude něco stát a padáky budou samozřejmostí ale věřím si že to zvládnu jsem člověk opatrný a nikdo mě tahat za plyn nutit nebude a respekt budu mít z jakékoliv motorky i kdyby to byla 250 nebo větší.... Děkuji za odpovědi samozřejmě každého dalšího názoru si budu cenit



Prave ta tupost neznalosti -- výkon je jen jeden z mnoha veci v cem je velka motka jiná. I kdyz je fakt , že papirova vaha nic neznamena , mnohem vic zalezi kde je teziste , ale jestli mas motku 200 nebo 230kg tak to je rozdíl kterej se projeví v mnoha provoznich stavech toho stroje. A padaky nejsou vsespasitelne - druha neznalost. Zacinat od nuly je pak treti blbost tohoto prispevku. ...opet opakujes co vsichni pred tebou, je zbytecne abych ae opakoval ja.... podivej se co se tu resilo a co se psalo - temat na cem zacit tu jsou miliardy.

Jinak cumim ze tu mas zatim rozumne prispevky azadneho extremistu .

Naposledy editováno 13.05.2015 20:41:06

kawasaki z1000sx pro začátečníky?

13.5.2015 v 20:53 | Nahoru | #17
Buď to dáš nebo nedáš, rozhodnutí je na tobě...

2 reakcí na tento příspěvek kawasaki z1000sx pro začátečníky?

13.5.2015 v 20:54 | Nahoru | #18
Nemam sice zeda ale versysa ale na sx som sa viezol, vlastne som ho mal dva dni pozicaneho, teda asi 200km, ale aj v hustej premavke, aj okresky aj dialnica, ale sx je podla mna tak trochu mimo. Kapotaz, ktora chrani menej ako na versyse 1000, navyse je podla mojho nazoru hnusna, plexi, ktore nielenze posiela turbulencie rovno na prilbu, ale po zalahnuti dokonca zosilnuje vietor na prilbu, nieco ako mt-09 s radlicou, ta zase zosilnuje vietor na ruky. Jedina vyhoda su kufre, ale nie su bohvieako velke. Keby som bral zeda tak obycajneho, tzv. nahaca. Je to to iste len s trochou menej plastiku. Inac ked porovnam z1000sx a versys 1000 tak pohodlie jednoznacne vitazi versys, po presadnuti zo z1000sx na svoj v1k som mal pocit ze som si sadol do usiaku v obyvacke. Motoricky maju zedovia sice vyssi max vykon ale do maxima v1k su slabsie a 1 a 2 su sprevodovane na z1000 viac do rychla, takze sa mi zdalo sx ze je nejake slabe. Zase mozu sa viac vytacat (o 2k/min) a tym sa to vykompenzuje, ale na 1 a 2 na v1k z1k dam. Na 3 a 4 ak bude vyuzivat vykon (cize tocit viac) tak uz da z1k mna a na 5 a 6 aj bez vytacania. V1k ma 5 a 6 dlhe, aj ked podla mna stale nedostatocne, zatial co z1ksx upaluje aj na 6tke az po obmedzovac velmi slusne (aj ked az po obmedzovac som prilezitost nemal, len po asi 11t/min = cca 239tacho). V podstate maju asi rovnaku maximalku (netestovane) akurat pri inych otackach. Co ma ale zarazilo tak na z1000sx co som isiel boli neskutocne vibracie. Na to ze je to radak 4val az prilis divne. Nebolo to az ako jednoval od hondy crf250m, kde mi vibracie vylozene vadili, ale pri dlhsej jazde by mi to asi vadilo. Vibracie neboli v celom spektre otacok. Na mojom v1k ak sa uz nejake vibracie vyskytnu tak uplne minimalne. Mozno to suvisi so stavom motora, mozno nie, netusim. Inak to sx je nieco medzi nahacom a ss takze posed nepohodlny, ale okolo komina je fajn aj ss, a pri mojich 179cm a skusenostiach z v1k sa mi to sx pri stati zdalo pohodlne nizke takze som mal pocit lahkej motorky (nizsia vyska = nizsie tazisko). Ale tlacit by som to nechcel. To ani svoj v1k :).

Co sa tyka litra tak pre zaciatocnika v pohode, zavisi od toho ci je to zaciatocnik v premavke alebo nie. Poniektori co maju hoci aj milion km za volantom sa chovaju stale ako zaciatocnici. Zvladnutie motorky je vec druha, ale na to existuje isty twist of the wrist 2 video a hlavne kniha. Ale co sa tyka novej moto tak to neviem ci je dobry napad. Ak na to mas, preco nie. Ak nie tak ta bude mrziet pri predaji, ak zistis ze toto nie je to prave, riadna strata. Jedine co urcite odporucam je abs. Prave sx tusim existuje aj bez abs tak bacha aby si sa neoplachol.

Co sa tyka ktrc tak o tom si myslim svoje. Sice ho mam zapnute (keby nieco) na 1, ale zatial mi viac nepomohlo nez pomohlo. Sice v dazdi na macacich hlavach vyblikuje ako sproste a je mozne ze sa drzim na ceste len vdaka nemu, aj ked neviem, musim to niekedy skusit bez neho, ale v dazdi na prechode necakaj ze co i len blikne, aj ked ti zadne koleso bude chciet dat facku a moto pod tebou klesne mozno aj o 10 cisiel ako ti koleso ujde do strany. Zato ked som isiel po svojej oblubenej hlinou od debilnych polovnikov zadrbanej 90stupnovej zakrute tak sa nic nedeje, motorka sedi ako pribita a zrazu rana od retaze?motoru?napravy? ako z dela, vykon nikde, ja ze co sa potentovalo, skoro som sa aj ja a ono len svieti ktrc ako keby sa nechumelilo a pritom sa nic nedeje, ziaden smyk ani len naznak. Zeby to malo implementovanu krystalovu gulu a vedelo to smyk predpovedat? A na prechodoch na to kasle, lebo predpoveda ze to bez problemov ustojim? No proste abs ano ale ktrc ti je na 2 veci. Plus ten obmedzovac otacok je tiez dost divny, kedze to ma dve klapky tak prvy obmedzovac funguje ako privretie elektronickej klapky. Takze rozmotavas to na 1 alebo 2 aby si nezavadzal v premavke a niezeby ta to nakoplo vibrovanim klasickeho obmedzovaca ze uz by si mal preradit, nie, ono to len zrazu netaha a nez zistis co sa deje tak su drahocenne sekundy fuc. Vypinanie vstrekov pride na rad az ked je vykonu dost a privretie klapky nestaci.

No a posledne cim ta mozno od kawasaki odradim, mozno nie, je ich termostat. Na 4 valy a vobec silnejsie motorky zacali davat 62st termostaty. Na dvojvaly a slabsie moto davaju 82 stupnove. Rozmerovo ze vraj zamenne. Ak jazdis v 25+stC teplotach tak bez problemov. Aspon na teba nebude fukat teply vzduch, pretoze si motor bude udrziavat teplotu okolo 70stC. Teda mimo mesta. Ale ak jazdis aj pri 10 az 15stC, tak budes jazdit pri 52stC motore a RJ je presvedcena ( na rozdiel od iniznierov co toto vymysleli) ze pod 60stC je motor este studeny a prska tam viac benzinu a dviha volnobezne otacky. Takze spotreba lezie nahor aj o liter ci to skodi motoru aj nejako inac mozem len spekulovat. Ono tych 52stC nie je preklep. Ten 62st termostat otvara pri 62stC. Zatvara pri 56stC, ale asi kvoli konstrukcii motora, chladenia a umiestenenia cidla, je na cidle pri 10stC okolitych kludne 52stC. Vymena za teplejsi v zaruke nepripada do uvahy. Preco to takto zbuchali netusim, ci maju nejaky problem a tymto to chcu osefovat, ale to je podla mna blbost, pretoze ten motor nema problem v horucave brblat na mieste. Akurat sa na chvilku objavi na palubovke 103stC a nad 100 ta trochu ofukne vetrak s teplym vzduchom a je vsetko ok, teplota ide nadol. Aspon na v1k. Chaldic to ma nadimenzovany poriadny.

Takze ja osobne by som siel radsej do nahaca, nez tejto divnej kapoty. Alebo cendura alebo ss. Ale toto sc mi proste pripada take divne. Navyse mas smolu s riaditkami, dvihnutie, vymena lebo cokolvek bude problemovejsie a drahsie ako na nahaci. So 175cm by si mal byt v pohode. Ale sadni na to a uvidis. Ak budes ma podrazky komplet na zemi a kolena mieren pokrcene tak je to v pohode, aj ked lepsie je nizsie. Zastat niekde mimo rovneho asfaltu a stat na spickach nie je prave najprijemnejsie.

A nezabudni hned na padaky, urcite aspon nejake stuple. Kasli na to ako to vyzera. Po prvom pade, kludne na krizovatke, si budes dakovat ze ich mas.

Mozno by si mal este pobehat aj ine znacky a modely a poskusat, mozno ta nieco oslovi viac. Ja som preliezol asi 10 testovaciek nez som nasiel svojho v1k, ale aj tak to bolo trochu unahlene. Ono je to takmer dokonala motorka, ale do mesta to nie je prave najvhodnejsie :). Mozno si k nemu zozeniem skutra alebo to vymenim za NC s DCT alebo naopak za nejake ktm 690, alebo neviem. Zatial to ale odkladam nez nebude pristresok. A testujem a testujem, neviem ci uz mam za sebou 20 alebo viac testovaciek ale stale hladam. Este mam napriklad na zozname buducich testovaciek boxer od bmw.

Mimochodom zacinal som na pseudolitri versys 1000 (proste skrteny liter na 87kW). Moja prva moto po asi 10 testovackach. Neviem ci nieco niekomi povie informacia ze som si ho kupil asi 3/4 roka po ziskani papierov. Ale suhlasim s tym, ze clovek ktory si kupi litrovy ss a este len robi papiere je skutocne adept na darwinovu cenu.

Naposledy editováno 13.05.2015 20:57:56

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) kawasaki z1000sx pro začátečníky?

13.5.2015 v 21:33 | Nahoru | #19

Peter3P píše: Nemam sice zeda ale versysa ale na sx som sa viezol, vlastne som ho mal dva dni pozicaneho, teda asi 200km, ale aj v hustej premavke, aj okresky aj dialnica, ale sx je podla mna tak trochu mimo. Kapotaz, ktora chrani menej ako na versyse 1000, navyse je podla mojho nazoru hnusna, plexi, ktore nielenze posiela turbulencie rovno na prilbu, ale po zalahnuti dokonca zosilnuje vietor na prilbu, nieco ako mt-09 s radlicou, ta zase zosilnuje vietor na ruky. Jedina vyhoda su kufre, ale nie su bohvieako velke. Keby som bral zeda tak obycajneho, tzv. nahaca. Je to to iste len s trochou menej plastiku. Inac ked porovnam z1000sx a versys 1000 tak pohodlie jednoznacne vitazi versys, po presadnuti zo z1000sx na svoj v1k som mal pocit ze som si sadol do usiaku v obyvacke. Motoricky maju zedovia sice vyssi max vykon ale do maxima v1k su slabsie a 1 a 2 su sprevodovane na z1000 viac do rychla, takze sa mi zdalo sx ze je nejake slabe. Zase mozu sa viac vytacat (o 2k/min) a tym sa to vykompenzuje, ale na 1 a 2 na v1k z1k dam. Na 3 a 4 ak bude vyuzivat vykon (cize tocit viac) tak uz da z1k mna a na 5 a 6 aj bez vytacania. V1k ma 5 a 6 dlhe, aj ked podla mna stale nedostatocne, zatial co z1ksx upaluje aj na 6tke az po obmedzovac velmi slusne (aj ked az po obmedzovac som prilezitost nemal, len po asi 11t/min = cca 239tacho). V podstate maju asi rovnaku maximalku (netestovane) akurat pri inych otackach. Co ma ale zarazilo tak na z1000sx co som isiel boli neskutocne vibracie. Na to ze je to radak 4val az prilis divne. Nebolo to az ako jednoval od hondy crf250m, kde mi vibracie vylozene vadili, ale pri dlhsej jazde by mi to asi vadilo. Vibracie neboli v celom spektre otacok. Na mojom v1k ak sa uz nejake vibracie vyskytnu tak uplne minimalne. Mozno to suvisi so stavom motora, mozno nie, netusim. Inak to sx je nieco medzi nahacom a ss takze posed nepohodlny, ale okolo komina je fajn aj ss, a pri mojich 179cm a skusenostiach z v1k sa mi to sx pri stati zdalo pohodlne nizke takze som mal pocit lahkej motorky (nizsia vyska = nizsie tazisko). Ale tlacit by som to nechcel. To ani svoj v1k :).

Co sa tyka litra tak pre zaciatocnika v pohode, zavisi od toho ci je to zaciatocnik v premavke alebo nie. Poniektori co maju hoci aj milion km za volantom sa chovaju stale ako zaciatocnici. Zvladnutie motorky je vec druha, ale na to existuje isty twist of the wrist 2 video a hlavne kniha. Ale co sa tyka novej moto tak to neviem ci je dobry napad. Ak na to mas, preco nie. Ak nie tak ta bude mrziet pri predaji, ak zistis ze toto nie je to prave, riadna strata. Jedine co urcite odporucam je abs. Prave sx tusim existuje aj bez abs tak bacha aby si sa neoplachol.

Co sa tyka ktrc tak o tom si myslim svoje. Sice ho mam zapnute (keby nieco) na 1, ale zatial mi viac nepomohlo nez pomohlo. Sice v dazdi na macacich hlavach vyblikuje ako sproste a je mozne ze sa drzim na ceste len vdaka nemu, aj ked neviem, musim to niekedy skusit bez neho, ale v dazdi na prechode necakaj ze co i len blikne, aj ked ti zadne koleso bude chciet dat facku a moto pod tebou klesne mozno aj o 10 cisiel ako ti koleso ujde do strany. Zato ked som isiel po svojej oblubenej hlinou od debilnych polovnikov zadrbanej 90stupnovej zakrute tak sa nic nedeje, motorka sedi ako pribita a zrazu rana od retaze?motoru?napravy? ako z dela, vykon nikde, ja ze co sa potentovalo, skoro som sa aj ja a ono len svieti ktrc ako keby sa nechumelilo a pritom sa nic nedeje, ziaden smyk ani len naznak. Zeby to malo implementovanu krystalovu gulu a vedelo to smyk predpovedat? A na prechodoch na to kasle, lebo predpoveda ze to bez problemov ustojim? No proste abs ano ale ktrc ti je na 2 veci. Plus ten obmedzovac otacok je tiez dost divny, kedze to ma dve klapky tak prvy obmedzovac funguje ako privretie elektronickej klapky. Takze rozmotavas to na 1 alebo 2 aby si nezavadzal v premavke a niezeby ta to nakoplo vibrovanim klasickeho obmedzovaca ze uz by si mal preradit, nie, ono to len zrazu netaha a nez zistis co sa deje tak su drahocenne sekundy fuc. Vypinanie vstrekov pride na rad az ked je vykonu dost a privretie klapky nestaci.

No a posledne cim ta mozno od kawasaki odradim, mozno nie, je ich termostat. Na 4 valy a vobec silnejsie motorky zacali davat 62st termostaty. Na dvojvaly a slabsie moto davaju 82 stupnove. Rozmerovo ze vraj zamenne. Ak jazdis v 25+stC teplotach tak bez problemov. Aspon na teba nebude fukat teply vzduch, pretoze si motor bude udrziavat teplotu okolo 70stC. Teda mimo mesta. Ale ak jazdis aj pri 10 az 15stC, tak budes jazdit pri 52stC motore a RJ je presvedcena ( na rozdiel od iniznierov co toto vymysleli) ze pod 60stC je motor este studeny a prska tam viac benzinu a dviha volnobezne otacky. Takze spotreba lezie nahor aj o liter ci to skodi motoru aj nejako inac mozem len spekulovat. Ono tych 52stC nie je preklep. Ten 62st termostat otvara pri 62stC. Zatvara pri 56stC, ale asi kvoli konstrukcii motora, chladenia a umiestenenia cidla, je na cidle pri 10stC okolitych kludne 52stC. Vymena za teplejsi v zaruke nepripada do uvahy. Preco to takto zbuchali netusim, ci maju nejaky problem a tymto to chcu osefovat, ale to je podla mna blbost, pretoze ten motor nema problem v horucave brblat na mieste. Akurat sa na chvilku objavi na palubovke 103stC a nad 100 ta trochu ofukne vetrak s teplym vzduchom a je vsetko ok, teplota ide nadol. Aspon na v1k. Chaldic to ma nadimenzovany poriadny.

Takze ja osobne by som siel radsej do nahaca, nez tejto divnej kapoty. Alebo cendura alebo ss. Ale toto sc mi proste pripada take divne. Navyse mas smolu s riaditkami, dvihnutie, vymena lebo cokolvek bude problemovejsie a drahsie ako na nahaci. So 175cm by si mal byt v pohode. Ale sadni na to a uvidis. Ak budes ma podrazky komplet na zemi a kolena mieren pokrcene tak je to v pohode, aj ked lepsie je nizsie. Zastat niekde mimo rovneho asfaltu a stat na spickach nie je prave najprijemnejsie.

A nezabudni hned na padaky, urcite aspon nejake stuple. Kasli na to ako to vyzera. Po prvom pade, kludne na krizovatke, si budes dakovat ze ich mas.

Mozno by si mal este pobehat aj ine znacky a modely a poskusat, mozno ta nieco oslovi viac. Ja som preliezol asi 10 testovaciek nez som nasiel svojho v1k, ale aj tak to bolo trochu unahlene. Ono je to takmer dokonala motorka, ale do mesta to nie je prave najvhodnejsie :). Mozno si k nemu zozeniem skutra alebo to vymenim za NC s DCT alebo naopak za nejake ktm 690, alebo neviem. Zatial to ale odkladam nez nebude pristresok. A testujem a testujem, neviem ci uz mam za sebou 20 alebo viac testovaciek ale stale hladam. Este mam napriklad na zozname buducich testovaciek boxer od bmw.

Mimochodom zacinal som na pseudolitri versys 1000 (proste skrteny liter na 87kW). Moja prva moto po asi 10 testovackach. Neviem ci nieco niekomi povie informacia ze som si ho kupil asi 3/4 roka po ziskani papierov. Ale suhlasim s tym, ze clovek ktory si kupi litrovy ss a este len robi papiere je skutocne adept na darwinovu cenu.


nemyslis si, ze to bude nekdo cist, vid?

(reakce na) kawasaki z1000sx pro začátečníky?

13.5.2015 v 21:37 | Nahoru | #20
jiřin...> Jediný příspěvek,který jsem vynechal

(reakce na) kawasaki z1000sx pro začátečníky?

13.5.2015 v 21:39 | Nahoru | #21

hellangel píše: Můj názor je zatím takový že do ní půjdu. Radši budu rovnou zkušenosti sbírat na ni než pak pokaždé začínat od "nuly" počítám že mě servis bude něco stát a padáky budou samozřejmostí ale věřím si že to zvládnu jsem člověk opatrný a nikdo mě tahat za plyn nutit nebude a respekt budu mít z jakékoliv motorky i kdyby to byla 250 nebo větší.... Děkuji za odpovědi samozřejmě každého dalšího názoru si budu cenit


Proc si se teda vlastne ptal, cece? A pac si cenis kazdeho nazoru, tak ti rikam, ze delas picovinu

1 reakcí na tento příspěvek kawasaki z1000sx pro začátečníky?

13.5.2015 v 21:45 | Nahoru | #22
jirin > tvl jen jsem ten prispevek odroloval na mobilu. tak sem mohl zacit znovu s tvoji citaci... good job

kawasaki z1000sx pro začátečníky?

13.5.2015 v 21:48 | Nahoru | #23
Ty voe ten dlouhej prispevek a jeste slovensky to jsem taky necet.....

(reakce na) kawasaki z1000sx pro začátečníky?

13.5.2015 v 21:53 | Nahoru | #24

Senik píše: jirin > tvl jen jsem ten prispevek odroloval na mobilu. tak sem mohl zacit znovu s tvoji citaci... good job


nemas zac

1 reakcí na tento příspěvek kawasaki z1000sx pro začátečníky?

13.5.2015 v 21:57 | Nahoru | #25
dle mě se dá začínat na čímkoli.....když koupí hned litra ušetří hromadu cashe za prskolety a 6kila, hold bude jezdit prvních pár měsiců opatrněji no, pokud má cit v ruce a mozek v makovici, problém bych neviděl, taky nejezdím dlouho a hned jse si s bawem S1000RR a R1 krásně zatančil, žádný mazlení...takže za mě jdi do toho, ale vyprcej se na SX verzi a jdi do nakedu z1000 to aspoń vypadá k světu :) Báj

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) kawasaki z1000sx pro začátečníky?

13.5.2015 v 22:13 | Nahoru | #26

Bandicoot píše: dle mě se dá začínat na čímkoli.....když koupí hned litra ušetří hromadu cashe za prskolety a 6kila, hold bude jezdit prvních pár měsiců opatrněji no, pokud má cit v ruce a mozek v makovici, problém bych neviděl, taky nejezdím dlouho a hned jse si s bawem S1000RR a R1 krásně zatančil, žádný mazlení...takže za mě jdi do toho, ale vyprcej se na SX verzi a jdi do nakedu z1000 to aspoń vypadá k světu :) Báj



24 let , zkusenost s S1000RR, R1 a v profilu GSR 750. prosim muzes upřesnit zkušenost s jednotlivými stroji které jsi během těch 3 let co je muzes ridit ziskal ...stačí mi nájezdy km . Dík

Naposledy editováno 13.05.2015 22:14:04

kawasaki z1000sx pro začátečníky?

13.5.2015 v 23:40 | Nahoru | #27
Za mě blbost, méně je někdy více.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) kawasaki z1000sx pro začátečníky?

13.5.2015 v 23:44 | Nahoru | #28

FishX3 píše: 24 let , zkusenost s S1000RR, R1 a v profilu GSR 750. prosim muzes upřesnit zkušenost s jednotlivými stroji které jsi během těch 3 let co je muzes ridit ziskal ...stačí mi nájezdy km . Dík


RR 200km, R1 180km... tak schvalne, jak daleko sem od pravdy...

kawasaki z1000sx pro začátečníky?

14.5.2015 v 00:14 | Nahoru | #29
kůže nebo textil? Vejce nebo slepice? Co je smysl života?

(reakce na) kawasaki z1000sx pro začátečníky?

14.5.2015 v 00:16 | Nahoru | #30

jiřin... píše: RR 200km, R1 180km... tak schvalne, jak daleko sem od pravdy...



tvl ja uz to bral jako odpoved :))) musim byt pozornejsi

Naposledy editováno 14.05.2015 00:16:35
Předchozí
1 2 3 4 5... 6
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Zvýšení výkonu z 78 na 102 u Kawasa... Kawasaki Z 1000 SX, Kawasaki Z 1000 ST Petr75 6 6.6.2023 v 15:36 Patras7
Pneumatiky Kawasaki Z 1000 SX Gluteus 4 2.4.2023 v 22:29 assassin
Tlumič řízení na Z 1000 SX 2017 Kawasaki Z 1000 SX Gluteus 12 28.12.2022 v 23:40 Gahan37
Motokufry Kawasaki z 1000 sx 2014 Kawasaki Z 1000 SX korrzar 10 25.10.2022 v 22:19 starej-Lupo
vzduch v brzdové pumpě Kawasaki Z 1000 SX burry67 3 24.7.2022 v 13:39 Valve

TOPlist