bmw_r1300gs_cartec




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: GSR 750 2-pístky Tokico? to je sakra vtip?
10.5.2015 v 21:24
zdar borci, vím že je tu těch vláken požehnaně, ale přece jen to zkusím, Mám Suzuki GSR 750 2013, od výroby ta jsou prsklý axiální Tokico 2-pístky brzdiče stejné jako na SV650, což je šílenost vůbec to nebrzdí...u jednoho jsem tu viděl že tam narval 4pístky raiály z R6ky...ale neskutečně moc úprav, tak se zeptám, přechod z 2 na 4-písty bude asi znát, např od Nissinu, ale co s pumpou? nechat nebo koupit rovnou i s ní? popř dala by se na axial. třmeny přimontovat radiál pumpa? Díky za komenty

GSR 750 2-pístky Tokico? to je sakra vtip?

10.5.2015 v 21:32 | Nahoru | #1
Na konstrukci pumpy prilis nezalezi - jestli je "standard" nebo "radialni" - je potreba aby mela odpovidajici prumer pistku = hydraulickej prevod. Takze bud dat pumpu co je origo u brzdicu co tam planujes implantovat a nebo dat radialni se spravnym prumerem pistku a prepakovanim...

GSR 750 2-pístky Tokico? to je sakra vtip?

10.5.2015 v 22:00 | Nahoru | #2
podobný problém-na mojí motce jsou taky origo 2-p Tokica (asi stejné,jako máš ty) a brzdí to fakt slabě.Ovšem na nový model(2014-15) už montujou 2-p Nissin a brzdí to prý(podle recenzí) podstatně lépe.
Otázka zní,jak moc,zdali vůbec,se změnilo uchycení.Pokud by to šlo zaměnit,asi bych to zrealizoval.
...je to napikaču,když okusíš brzdy co brzdí!

GSR 750 2-pístky Tokico? to je sakra vtip?

10.5.2015 v 22:29 | Nahoru | #3
to je fakt když jsem jel na radiálních monoblicích od bremba na S1000RR :D, uvažuju buď dám pancéř hadice + měkkčí destičky, nebo vymením pumpu, nebo koupím 4 pískty třmeny

GSR 750 2-pístky Tokico? to je sakra vtip?

10.5.2015 v 22:58 | Nahoru | #4
pancéřky mám,rozdíl jde poznat až při intenzívnější jízdě-vícečetném brzdění-zahřátí kapaliny.Destičky mám ještě origo (45tis),budu teprve řešit.
...jak píše Asin,s výměnou pumpy to nebude tak jednoduché,zkusil bych radiální pumpu,ale se stejným průměrem pístku,bo jak rozdrbeš hydraulický převod,nedomluví se s tím ani "vojín Hamáček" a ten by se domluvil i s imperialistou!
Většinou udělá nabastlení radiální pumpy,bez dalších úprav,z brzd kousavou svini.
Porovnával jsem fotky třmenu na starém a novém modelu a uchycení vypadá naprosto totožně,kotouč zůstal stejného průměru.Chtělo by to někde pujčit ty 2-p Nissiny a zkusit je vyměnit.Ovšem netuším,jestli se nezměnila pumpa.
...jo,ale kde na to všechno vzít víc času,že?(peníze až na prvním místě )

GSR 750 2-pístky Tokico? to je sakra vtip?

10.5.2015 v 23:02 | Nahoru | #5
Blby je ze u tech pump se neda ridit jen prumerem pistu - je tam kombinace prevodu - paky a hydraulickyho prevodu. Ja treba mel origo pumpu "klasickou" 14mm pistek a nahradil jsem ji radialni brembo s prumerem pistku 20mm a sila vs zdvih je zhruba jako u originalu - takze evidentne tam byly rozdilna ramena na pace packy....

1 reakcí na tento příspěvek GSR 750 2-pístky Tokico? to je sakra vtip?

11.5.2015 v 11:43 | Nahoru | #6
Zajímavá strategie Suzuki - na starší a slabší gsr dá 4 pístky a na novější a silnější 2

Neni to podobně ojebaná motorka, jako bandit, či esvéčko? Historie se opakuje

GSR 750 2-pístky Tokico? to je sakra vtip?

11.5.2015 v 11:46 | Nahoru | #7
Já jsem ten pacient co tam narobouval ty radiální brzdy z R6 .Bylo to dost práce a nemalá investice,ale výsledek stojí za to.Jak jednou vlezete na něco co brzdí,tak vás pak furt hlodá červíček .
To,že Nissin dělá lepší brzdy než Tokico je známá věc.
Destičky jsou taky hodně znát a radiální pumpa nezvýši brzdnej účinek,ale dávkovatelnost,samozřejmě jak píše assassin,záleží na průměru pístku a přepákování,origo průměr pumpy k těm dvoupístkům je 16mm.
Další z možností je použít adaptér na uchycení radiálních třmenů.Assassin s tím má zkušenosti.
Nejlevnější je vyměnit pumpu a destičky.

(reakce na) GSR 750 2-pístky Tokico? to je sakra vtip?

11.5.2015 v 12:20 | Nahoru | #8

myty_fakta píše: Zajímavá strategie Suzuki - na starší a slabší gsr dá 4 pístky a na novější a silnější 2

Neni to podobně ojebaná motorka, jako bandit, či esvéčko? Historie se opakuje



ale to asi nikdo nerozporuje ze to je rozpoctovka... se to novy prodava za prachy jak jawa :) kawa z750 ma taky dvopisty....je toho dost....

jo a adapteru uz jsem par delal ale vzdy klasika vs klasika s jinou rozteci... s klasiky na radial tu na foru tusim delal rebel83 .... me se to totiz moc nelibi ... funkcnost nerozporuju....

Naposledy editováno 11.05.2015 12:23:09

GSR 750 2-pístky Tokico? to je sakra vtip?

11.5.2015 v 19:32 | Nahoru | #9
jestli si chceš nechávat moto na delší dobu klidně do toho investuj, jestli na rok/dva tak se na to vyprdni neoplatí se ti to

GSR 750 2-pístky Tokico? to je sakra vtip?

12.5.2015 v 00:23 | Nahoru | #10
Moto bude určitě dýl jak na 2 roky, takže vyměním tu pumpu a desky a uvidíme

GSR 750 2-pístky Tokico? to je sakra vtip?

12.5.2015 v 09:45 | Nahoru | #11
bych to chtel zkusit na vlastni kuzi, tu nebrzdici suzuki. Jestli je to fakt tak znat. Bandit mi brzdil dobre, resp. tak jak by se asi ocekavalo. Viz. to co psal assassin o rozpoctovce. FZ8 brzdi o poznani lip (brzdy ze stary R1, ktery dycky fungovaly). Ale fakt by me zajimal ten rozdil po presednuti na GSR..jestli je to fakt tak spatny, jak se rika...

GSR 750 2-pístky Tokico? to je sakra vtip?

12.5.2015 v 09:58 | Nahoru | #12
Dejf: no ty dvoupistkovy brzdy jsou takovy nic moc hlavne "pocitove" celej ten trmen je plovouci, kupa vuli, treni atd - tzn obvykle takovej "blbej" pocit na pacce...

Bandicoot: hele a vadi ti konkretne co? Slabsi ucinnek nebo spatna ovladatelnost brzd? Tou pumpou toho totiz v tomhle pripade moc nezachranis - skoro zbytecne vysoka investice. Ja bych zacal nakejma lepsima deskama - zasadni problem tady bude v brzdicich, tzn bych zas naky horentni sumy do toho okolo neinvestoval...

Daj se najit adaptery co dela par firem - treba tyhle co umoznuji montaz brzdicu ze starsi gsxr na sv,vstrom a melo by to pasovat i na gsr...



Na ebay jsou i redukce na brembo brzdic...

Naposledy editováno 12.05.2015 10:12:22

GSR 750 2-pístky Tokico? to je sakra vtip?

12.5.2015 v 10:30 | Nahoru | #13
hmmm tohle je zajimavy tema, asi ty brzdy budu muset taky zacit resit,nikdy mi to neprislo,ale ty tokico fakt brzdej na pytel, zacnu nejmensima investicema, vymenim kapalinu a komplet brzdice vycistim,ppsledni dva roky nebyl cas(ale zase jsem najel houby), ted mam dany mekky desky,ale jen goldfreny, pak asi jiny hadice, a kdyz ani to nepomuze tak asi jiny trmeny...

1 reakcí na tento příspěvek GSR 750 2-pístky Tokico? to je sakra vtip?

12.5.2015 v 10:37 | Nahoru | #14
Hygienik: jo udrzba na tehle plovoucich trmenech udela dost - ale casem jak se opotrebuji ty cepy a pouzdra tak se to zhorsuje.. Desky je asi zakladni tunning, ty hadice uz mi prijde horsi pomerem cena vykon. Ty redukce nebejvaj slozity na vyrobu, ale namerit to da docela praci a kdyz se pak dela par kusu promitne se to do ceny no...'ja mam namereny jen na naky krosky a na TL...

(reakce na) GSR 750 2-pístky Tokico? to je sakra vtip?

12.5.2015 v 10:50 | Nahoru | #15
assassin> no prave ta udrzba musim to rozhazet a dat tomu jedno odpoledne na vycisteni... uz kdysi jsem si hral s myslenkou tam naroubovat USD predek komlet z ninjy,ale prachy jsou potreba jinde... ted zacnu tema deskama, hadice jsem si rikal uz jen kvuli tomu ze tam jsou origo gumaky pomalu 10 let stary...pripadne uvidim co ty trmeny a hlavne musim pozjistit jaky,aby to nebylo z blata do louze

GSR 750 2-pístky Tokico? to je sakra vtip?

12.5.2015 v 21:48 | Nahoru | #16
desky, kapalina, hadice az tak nic neudelaj, to hlavni mas na trmenech a pumpe....

Prvni 3 veci sem menil na SV a nikdy to moc nebrzdilo - na packu si musel hodne tlacit a pak si nemel vubec cit s predkem.

Ted na 1098 paráda, brzdím jedním prstem... Člověk má krásnou kontrolu nad předkem

GSR 750 2-pístky Tokico? to je sakra vtip?

12.5.2015 v 21:54 | Nahoru | #17
Tak na značku brzdy sere pes ty 4-písťáky tokico jsou už o poznání lepší
Assassin: Nástup hodně vlažný, celé to je dost nevýrazné, hlavně když potřebuju přibrzdit třeba před nahnutím do zatáčky, protože to mám většinou rozhulákané tak pak brzdím dost, samozřejmě využívám hodně brždění motorem (to brzdí nádherně) ale když to fakt rozjedu co ta motka vytopí 235+ tak pak ostřejší brždění je prostě problém, mačkám co to jde a prostě cítím jak brzdy nastupujou hoodně vlažně, neříkám že chci nějaký brutální kousačky jako jsem jel na brembových monoblocích na litrovým SS báwu, ale prostě vědět že brzdím a že se na to můžu spolehnout a to tydle paštiky prostě neuměj...co se týká pumpy někdo říká že to jde znát, někdo že ne....já to teda vidím tak že koupím měkkčí desky a poohlídnu se po nějakých 4pístkových třmenech a nějakým tom adaptéru, nechci se ale vyšplhat na 10tis investici no, třeba co jsem jel na MT09, to by měla být teoret konkurenční motorka ta má radiály 4písty jako nové R6ky a ty byly parádní...dávkování jedním prstem pohodička lahoda, když chceš zabrzdit zabrzdíš...samozřejmě ne s kolenem na zemi v zatáčce a full break :P

Naposledy editováno 12.05.2015 21:57:17

GSR 750 2-pístky Tokico? to je sakra vtip?

12.5.2015 v 21:59 | Nahoru | #18
Bandicoot: ja menil seriovou pumpu za radialni brembo - brzdi to stejne, jen mam pocit ze se to lip davkuje... Ja osobne jsem z tehle upravy nijak vedle nebyl, kdybych za tu pumpu dal treba 7+tis asi by me to dokonce dost zklamalo....

GSR 750 2-pístky Tokico? to je sakra vtip?

12.5.2015 v 21:59 | Nahoru | #19
no pumpa + třmeny + desky tak seš v tom za 10 ani nevíš

Naposledy editováno 12.05.2015 21:59:30

1 reakcí na tento příspěvek GSR 750 2-pístky Tokico? to je sakra vtip?

12.5.2015 v 22:05 | Nahoru | #20
tak starší třmeny a desky a do 6ky se snad vlezu, na pumpu asi zatím kašlu

(reakce na) GSR 750 2-pístky Tokico? to je sakra vtip?

12.5.2015 v 22:11 | Nahoru | #21

Bandicoot píše: tak starší třmeny a desky a do 6ky se snad vlezu, na pumpu asi zatím kašlu



Jo uplne v poho. Drahy budou ty redukce a s tim toho moc nenadelas...

GSR 750 2-pístky Tokico? to je sakra vtip?

12.5.2015 v 22:33 | Nahoru | #22
ebay 1,7tis, jeden hošan tu má svoje adaptery i 4pístky tokico tak uvidíme co za to bude chtít

GSR 750 2-pístky Tokico? to je sakra vtip?

13.7.2015 v 12:24 | Nahoru | #23
Třmeny vyměněny rozdíl je znatelný, ale chce to tu pumpu origo je 14 mm, mačká se až ke gripu nedej bože když jedeme ve dvou...takže jsem pro 19 mm pumpu ideálně radiál, ale teď z jaké motky?

GSR 750 2-pístky Tokico? to je sakra vtip?

12.3.2017 v 14:24 | Nahoru | #24
Ahoj. Prosím poraďte jaké desky a řetězovku pořídit. Dík moc
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Suzuki GSR 750 problém s otáčkami Suzuki GSR 750 Matess_ 4 14.4.2023 v 19:53 Findy
Olej Suzuki Gsr 750 Suzuki GSR 750 simmir 9 6.11.2022 v 10:56 Sirkagsr
Řetězová sada ( Silnější převod )... Suzuki GSR 750 Super-Ňuf 18 15.7.2022 v 10:45 Ariete
čalounění Suzuki GSR 750 Marty700 2 26.5.2022 v 08:00 Filous
čalounění Suzuki GSR 750 Marty700 6 16.5.2022 v 22:17 rob456


TOPlist