globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Jaké moto
ahojte, vůbec nevím jaký typ si vybrat , zkušenosti sice moc nemám ale i přesto chci motorku s vyšším obsahem ohledně mohutnosti, vážím 104kg a měřím 187cm, mám ještě ninju 600ti kilo r.v. 07 , chtěl bych to změnit a koupit si něco většího. rozhoduju se mezi cbr 1000rr, gsxr-1000r , yamaha yzfr1,kawasaki zx10r, nějakou krásnou kolem 120tis. vaše názory která je lepší , nějakou velkou motorku s brutálním zvukem :) nějaké návrhy ? nebo nějaký jiný typ motorky ?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jaké moto

4.1.2018 v 10:11 | Nahoru | #1

SLEEPER píše: A ja tyhle reci nemam rad.
Kdopak z normalnich jezdcu dokaze v provozu aktivovat zasah elektronickeho asistenta, krom teda antiwheelie? Samo beru v potaz suche podminky, na sportech se moc necestuje => nejezdi na vode..



No ja myslim, ze ustrelit zadni kolo na vyjezdu neni problem ani treba na kruhaci s dvoucentimetrovejma poserprouzkama. A typci s asistentama se nemusej zinyrovat tomu nalozit. Totez plati o prebrzdeni predniho kola pri krizovkach na bezne silnici. A ja treba taky moc necestuju, ale zmknul jsem uz mnohokrat. Proste si myslim, ze to pomaha i lamam. A spousta lam si kvuli jejich absenci rozbije papuli. Staci mrknout na sestrih padu na trubce.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jaké moto

4.1.2018 v 12:04 | Nahoru | #2

DrDNA01 píše: No ja myslim, ze ustrelit zadni kolo na vyjezdu neni problem ani treba na kruhaci s dvoucentimetrovejma poserprouzkama. A typci s asistentama se nemusej zinyrovat tomu nalozit. Totez plati o prebrzdeni predniho kola pri krizovkach na bezne silnici. A ja treba taky moc necestuju, ale zmknul jsem uz mnohokrat. Proste si myslim, ze to pomaha i lamam. A spousta lam si kvuli jejich absenci rozbije papuli. Staci mrknout na sestrih padu na trubce.



A zkusil sis to na zivo, nechat si plynem ustrelit zadni kolo?
Ja ano a skoncil jsem na jipce, ale to uz jsem tu nekde psal, ze rad testuji stroje.
Trakce funguje, ale musi se stale pracovat velmi plynul. Na okruhu ti muze zachranit zdravi i techniku. V provozu zatahnout, aby ustrelil zadek je pro vnitrni pud sebezachovy velmi slozite a zaroven nebezpecne. Najezd z pravidla neni nikdy tak vysoky jako na okruhu a tim hrubeji se musi pridat, aby se zadek utrhl a to pak uz ta trakce fungovat nemusi.
Az tu nekdo ukaze on board video, kdemu nekde na Dubi, Zeleznaku nebo Buchlakach problikava kontrola trakce (na vyjezdu), pak to muzeme probirat dal.

A sorry za OT, to ja jen k tem krutackych recem, jak je elektronika pro nymandy.

PS: Ano, nekolikrat jsem zazil ujeti zadku v provozu, ale vzdy byl skluz nechteny a byl jsem rad, ze to neskoncilo highsidrem...
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Okruhová sezóna 2024 :-) [1 ... 1163, 1164] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Triumph Daytona 67... Ozzy_ 34910 Dnes v 15:37 assassin
ZX10R je masakr nejvetsi! [1 ... 543, 544] Kawasaki ZX-10R Ninja Bubrak-ZX10R 16299 25.3.2024 v 23:36 Ozzy_
Katalyzátor + homologované výfuky Suzuki GSX-R 1000 Baca13 2 25.3.2024 v 11:45 Gahan37
nová baterie nevydrží déle než 5 dn... Kawasaki ZX-10R Ninja Italy777 4 23.3.2024 v 18:13 Italy777
EWC 2023, 2022 24h Le Mans, Spa, S... [1 ... 17, 18] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Honda CBR 1000RR F... Ariete 518 21.3.2024 v 12:07 Ozzy_

TOPlist