bmw_r1300gs_cartec




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Babetta 210 - nerozřešitelný problém
1.5.2015 v 17:00
Zdravím. Už nějakou dobu mi zlobí babetta 210. při prvním nájezdu do kopce začala chcípat. Tak jsem vyčistil vzduchový filtr, vypálil výfuk, nechal udělat výbrus, vyčistil karbec a trysky, nainstaloval palivový filtr, zkontroloval svíčku. Vždy, když sundám karbec a pročistim ho, tak chvíli funguje, jak má, ale po cca 30 najetých km se vrátím ke stejnému problému. Už doopravdy nevím, co s ní... Poradíte?

Jinak dostal jsem ještě radu, abych vyměnil těsnění u karburátoru (spoj mezi karburátorem a blokem motoru), ale nemyslím si, že by to mohlo toto zapříčinit... každopádně ještě vyzkouším

Babetta 210 - nerozřešitelný problém

1.5.2015 v 17:02 | Nahoru | #1
Rezata nadrz

Babetta 210 - nerozřešitelný problém

1.5.2015 v 17:33 | Nahoru | #2
Asi to bude ta nádrž.. Zkoumal jsi, co konkrétně se na tom karburátoru sere? Protože jestli jsi tam fakt dal palivovej filtr (a to si na těch 5cm hadičky nedovedu dost dobře představit), tak by se ti bordel z nádrže neměl dostat až do karbce, ale spíš by to mohlo být tím, že máš ucpanej kohout, nebo hotovou tu gumičku v kohoutu a prostě ti tam ten benál neteče..

Babetta 210 - nerozřešitelný problém

1.5.2015 v 21:51 | Nahoru | #3
Pokud ten karbec pokaždé potřebuje pročistit,platí viz výše.JInak to může být cokoliv.Jak doprava paliva,tak i elektrika.Babety jsou na tohle kurvy.Chce to diagnostickou projížďku.

2 reakcí na tento příspěvek Babetta 210 - nerozřešitelný problém

1.5.2015 v 21:56 | Nahoru | #4
Hele pokud tam má palivový filtr jak píše
,tak by to nečistotami nemělo být.
Spíš bych to viděl na nějaký problém v elektrice.

1 reakcí na tento příspěvek Babetta 210 - nerozřešitelný problém

2.5.2015 v 08:26 | Nahoru | #5
nic není neřešitelné.

Je potřeba po tom co zastaví zjistit, zda tam nejde benzín (suchá svíčka) nebo nedává jiskru (mokrá svíčka).

Může být problém s dodávkou paliva, může být problém se zapalovací krabičkou .

Ale spíš bych se přikláněl k názoru že tam nejde benzín, zkus ještě zda v nádrži nevzniká podtlak, jestli to má ve víčku dirku pro přívod vzduchu, mrkni zda není ucpaná mastnotou...

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Babetta 210 - nerozřešitelný problém

2.5.2015 v 08:28 | Nahoru | #6
filboy> Což ale nevysvětluje proč pokaždé na pár km pomůže pročištění karburátoru.Proto to chce laborovat,jestli za zlepšením stojí pročištění karbece,nebo něco jiného,třeba ta odstávka.Může to být hafo věcí.Přicpaný kohoutek nebo víčko,bordel v jehlovém ventilu,špatná hladina,nebo taky snímač případně tyristor.Kolikrát pomůže výměna svíčky.Jen její kontrola je občas ožehavá věc.Venku nebo za studena funguje,po zahřátí dělá problém a spaluje jen bohatou směs.Tohle jsem řešil zrovna před několika dny na 207.

1 reakcí na tento příspěvek Babetta 210 - nerozřešitelný problém

2.5.2015 v 21:19 | Nahoru | #7
Zkusil bych se podívat na gumičku v kohoutku, rádo nabobná a splácnou se dírky v ní a pak blbě dotejká benzín.

(reakce na) Babetta 210 - nerozřešitelný problém

2.5.2015 v 21:23 | Nahoru | #8
Anti> Je mi to jasné,jen pokud by to byl bordel,špatná hladina,přicpaný kohoutek a tak,takurčitě neujede ani těch 30km.Dále nepíše jestli myslí 30km na jeden zátah.
A jak píše,že tam má filtr,tak by měly být teoreticky nečistoty vyloučeny.Dále by se mu ty nečistoty projevovaly bud to na volnoběh nebo pod plynem.Většinou se zacpe jedna a později druhá,nepíše nic o svíčce,mokrá - suchá.
Já bych to viděl na něco v elektrice,zkontroluje svíčku-pohledem venku,to toho zjisí-kulový,jedině dát novou.
Já měl něco podobný problém a byla to naštěstí svíčka.
Sice taky vypadala v pořádku,ale jak se pořádně zahřála,tak začala vynechávat.

(reakce na) Babetta 210 - nerozřešitelný problém

2.5.2015 v 21:24 | Nahoru | #9
patt_01> Zbytečný,pokud by blbě dotýkal,tak neujede 30km.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Babetta 210 - nerozřešitelný problém

2.5.2015 v 21:27 | Nahoru | #10
dva_hrnce> Ale co když tam dírku nemá jako já,tak co pak?

(reakce na) Babetta 210 - nerozřešitelný problém

2.5.2015 v 21:48 | Nahoru | #11
filboy> nevim, babetu zas tak neznám, proto jsem psal "pokud tam je"..
ale pokud není, tak bych její ucpání klidně vyloučil

a 30 km by mohl dojet, on ten benzín může dotékat pomaleji, takže to teoreticky může trvat než se karbec vyprázdní, ale to je nepravděpodobný..

Naposledy editováno 02.05.2015 21:48:49

Babetta 210 - nerozřešitelný problém

3.5.2015 v 08:55 | Nahoru | #12
Při přicpaném palivovém vedení je dojezd ovlivněn především charakterem jízdy.Při klidném provozu se může stát že benzín stačí dotékat a nedostatek se projeví třeba jízdou do kopce kdy je potřeba benzínu víc.Detekce takového problému je jednoduchá.Stačí malá přestávka.Pokud po ní jede stroj dál,je to jasné.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Babetta 210 - nerozřešitelný problém

3.5.2015 v 16:03 | Nahoru | #13

filboy píše: Hele pokud tam má palivový filtr jak píše
,tak by to nečistotami nemělo být.
Spíš bych to viděl na nějaký problém v elektrice.



nejni filtr jako filtr

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Babetta 210 - nerozřešitelný problém

3.5.2015 v 16:59 | Nahoru | #14
BladeRider> no právě,on jen píše o čištění,ale jestli tam něco má,když to rozdělá,tak to už se nezminuje.
Pokud to má pořád ucpaný,tak má filtr naprd,ale to by mu snad docvaklo.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Babetta 210 - nerozřešitelný problém

3.5.2015 v 17:02 | Nahoru | #15
Anti> Jasná věc,ale je divné,že narazí na kopec každých 30km

(reakce na) Babetta 210 - nerozřešitelný problém

3.5.2015 v 18:42 | Nahoru | #16

filboy píše: BladeRider> no právě,on jen píše o čištění,ale jestli tam něco má,když to rozdělá,tak to už se nezminuje.
Pokud to má pořád ucpaný,tak má filtr naprd,ale to by mu snad docvaklo.



Každopádně něco pokaždý dá do cajku ale jen zjistit co zkontroloval bych v první řadě vše s čim manipuluju. Pokud rozebírá karbec tak i plovák. Možná bych ten plovák zkontroloval tak jako tak jak funguje u babety občas bejvá i děravej. Jenže to je zase to stejný tohle by mělo bejt poznat hned.

E: Že se to uchcává by asi poznal. Takže bych doporučil dát benzít do pet láhve a zkusit to potom co to udělá.

Naposledy editováno 03.05.2015 18:52:48

1 reakcí na tento příspěvek Babetta 210 - nerozřešitelný problém

4.5.2015 v 08:48 | Nahoru | #17
Babeta je dle mého názoru neuvěřitelný krám. Má snad vše špatné. Odstředivou spojku, zadírající se píst, rozetu, karburátor. Vše co se tu popisuje se prostě děje pořád. Po Babetě jsem si koupil piaggio malého skůtra a s ním přede mnou jezdil mesenger. A on jezdí pořád v zimě v létě. Babeta patří na smeťák a hodně hluboko zahrabat.

(reakce na) Babetta 210 - nerozřešitelný problém

4.5.2015 v 09:41 | Nahoru | #18

umělec2 píše: Babeta je dle mého názoru neuvěřitelný krám. Má snad vše špatné. Odstředivou spojku, zadírající se píst, rozetu, karburátor. Vše co se tu popisuje se prostě děje pořád. Po Babetě jsem si koupil piaggio malého skůtra a s ním přede mnou jezdil mesenger. A on jezdí pořád v zimě v létě. Babeta patří na smeťák a hodně hluboko zahrabat.



Na smeťák patříš ty i s tim tvojim italskym křápem. Je pravda že od tý doby co tyhle stroje mám tak když vidim slováka tak mám chuť mu zlomit nohu ale jinak to nejsou špatný stroje. Já mám spíš zkušenost že problémy jsou se všema malejma šukátkama.

1 reakcí na tento příspěvek Babetta 210 - nerozřešitelný problém

4.5.2015 v 12:01 | Nahoru | #19
Taky nám takhle kravila babeta, kolikrát sice šla nastartovat ale jelo to nic moc a pak po chvíli ( tak 2 až 3 kiláky ) nejela vůbec. Karbec kolikrát venku a pořád se to nelepšilo, vyměnili jsme teda všechny ty pitomý krabičky a tyristor, cívku , fajfku, svíčku, a dělalo to furt podobný hovadiny. Tak jsme zkusili jinej karbec - blbě startovala ale už aspoň jela no a nakonec jsme z těch dvou karbeců složili jeden a ono to potvorstvo začalo startovat i jezdit úplně bez problémů. Přitom na pohled byly ty karbecy stejný, stejný trysky, jehly . Nevíme co bylo přesně špatně ale ono to pak pár roků bez problémů jezdilo. Nejde nesouhlasit s Blade Riderem, že ty malý padesátky jsou zlobidla, který jsou háklivý na drobný změny čehokoli.

(reakce na) Babetta 210 - nerozřešitelný problém

5.5.2015 v 10:04 | Nahoru | #20

Bimbam píše: Taky nám takhle kravila babeta, kolikrát sice šla nastartovat ale jelo to nic moc a pak po chvíli ( tak 2 až 3 kiláky ) nejela vůbec. Karbec kolikrát venku a pořád se to nelepšilo, vyměnili jsme teda všechny ty pitomý krabičky a tyristor, cívku , fajfku, svíčku, a dělalo to furt podobný hovadiny. Tak jsme zkusili jinej karbec - blbě startovala ale už aspoň jela no a nakonec jsme z těch dvou karbeců složili jeden a ono to potvorstvo začalo startovat i jezdit úplně bez problémů. Přitom na pohled byly ty karbecy stejný, stejný trysky, jehly . Nevíme co bylo přesně špatně ale ono to pak pár roků bez problémů jezdilo. Nejde nesouhlasit s Blade Riderem, že ty malý padesátky jsou zlobidla, který jsou háklivý na drobný změny čehokoli.


Přesně jak píše tento pán! U babety je třeba závadu hledat, žádná zaručená rada neexistuje! Hlavní problém je v tom, že s babetou se málo jezdí a když na ni člověk sedne po dlouhé odstávce, tak se většinou něco posere (starý benzín zacpe kohout, vyrezne nádrž, ucpou se trysky, nebo jehlový ventil, ztvrdnou gufera, zaoxidujou kontakty na el. a pod.)

(reakce na) Babetta 210 - nerozřešitelný problém

6.5.2015 v 13:12 | Nahoru | #21
filboy> +-

Babetta 210 - nerozřešitelný problém

6.5.2015 v 13:16 | Nahoru | #22
Děkuji všem za rady... ventil i palivový filtr jsou čisté.... plováky v karburátoru děravé nejsou a hladina je v něm tak ok. zkusím vyměnit tu svíčku. Už několikrát celou záhadu vyřešila nová svíčka, ač se to netvářio, že by mohla být řešením....

Když vás ještě něco napadne, budu rád, když se ozvete

2 reakcí na tento příspěvek Babetta 210 - nerozřešitelný problém

6.5.2015 v 16:20 | Nahoru | #23
Ahoj.Také jsem měl problém s Babetou.
Jezdila naprosto úžasně,levně a spolehlivě.
Jo,ucpal se přívod paliva - vyřešeno tím,že jsem dal na palivovou hadičku filtr.Opět hodně dlouho pokoj.
Pak ještě bylo nutno dát regulátor proudu.Furt praskaly žárovky a jezdit za tmy ráno a večer s žárovkama 24 V z náklaďáku není nic příjemného.....
No a k věci.
Najednou z ničeho nic přestala táhnout.Jakoby na půl plynu.....
Výfuk jsem několikrát rozebral,vyčistil vypálil.Žádná změna........
Karburátor zrovna tak.Rozebral,vyčistil,sestavil....Žádná změna......
Svíčka...
Dal jsem ji do servisu.Zaplatil.....
Nepomohlo nic!!!!!!
Pak najednou po nepočítané rozborce a již hodně naštvaný,jsem zapomněl nasadit hadici sání.Tedy tu mezi karburátorem a kostrou,ve které je ten jakoby vzduchový filtr.
A světe div se,Babeta opět jela jako ďábel.Joooo,to bude ucpaným vzduchovým filtrem,nebo je něco v tom molitanu.....
Jenže nebylo tam nic.........záhada.Babeta jela,jenom když jsem tu hadici oddělal.
Jenže,to se zase při jízdě může dostat něco do karburátoru!!!!
Takže jsem z druhé strany do té hadice začal provrtávat malé dírky a postupně zvyšoval jejich počet,až jsem se dostal na uspokojivý výkon.
Ale musím vám říct,že i tak to není jako dřív.Prostě se to nějak dusí.Ale aspoň to jakž takž uspokojivě jede.
Do servisu to nemám dát kam,takže aspoň že tak.....
Fakt by mě zajímalo,co tomu je.

(reakce na) Babetta 210 - nerozřešitelný problém

6.5.2015 v 21:35 | Nahoru | #24
P-M-T-K> Nastavení karburátoru-vysoká hladina nebo bohatost.Já mám problém při správně nastaveném karburátoru bez nasazené hadice.Nechce to jet....

(reakce na) Babetta 210 - nerozřešitelný problém

7.5.2015 v 07:46 | Nahoru | #25
P-M-T-K> Vzduch prochází přes filtr rámem. Kompresorem bych rám pořádně profoukl. Může to znít komicky, ale jednou jsem řešil podobný problém a byly to pavučiny, pavouk byl tak pilný, že to úplně zacpal

Babetta 210 - nerozřešitelný problém

19.2.2017 v 18:58 | Nahoru | #26
Tak je zajímavé sledovat jak je Babeta dobrá. Jen se občas musí vyměnit karbec, zapalko, svíčka, nádrž, rozeta, píst atd. A furt dokola. Pravda je v tom, že skoro nikde žádná už nejezdí. A málokterá vůbec kdy jezdila. Osobně jsem měl tři jednorychlostní, dvourychlostní a pak ještě jednou z nostalgie. Ta mne už zase přešla. Sice jsem kutil, ale .... Zlatý Stadion.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Lakování Babetty 210 Babetta 210 Mira- 19 23.4.2024 v 21:04 Krautkopf
nefunkční tachometr babetta 210 Babetta 210, Babetta 225, Babetta 215 pitbikeros 4 12.4.2024 v 21:25 pitbikeros
Babeta 210 vyčištění nádrže Babetta 210 Bluecz98 7 12.4.2024 v 21:12 pitbikeros
Babetta vynechava, už nevím co s tím Babetta 210 Martinkun 6 12.4.2024 v 09:09 JAVR
Postih za jizdu na babette bez rp Babetta 210, Babetta 207, Babetta 225 Babetta-Sam 10 12.4.2024 v 08:02 ramlik


TOPlist