globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Fajfka ASIA???co to sakra je
1.5.2015 v 13:29
Dobrý den.

Tak jsem se pustil do servisu mého skůtříku a ejhle našel jsem velice prapodivnou součástku, může mi někdo říct kde se v Yamaha X-max 125 ze slunné Itálie vezme takováhle součástka?

Mechanik mi pravil po přeměření odporu nebo proudu nebo čehosi že - Fajfka s popisem ASIA dává méně šťávy a vzniká na svíčce menší jiskra oproti NGK za kterou jsem fajfku vymenil.

Omlouvám se předem za to, že mé výrazivo ohledně elektriky není dostatečně odbourné ale bohužel elektrice nerozumím a pojmy jako proud, napětí a odpor jsou mi nicneříkající.

Tedy ASIA fajfka dává méně jiskru...

Proč si někdo předemnou cpal takovou sra... do skutrika?

Díky Jakub




Fajfka ASIA???co to sakra je

1.5.2015 v 13:31 | Nahoru | #1
fotka mi nejde nahrát

Fajfka ASIA???co to sakra je

1.5.2015 v 20:24 | Nahoru | #2
vzala se tam stejně jako kdysi hedvábí

Hedvábná stezka

Pojmem Hedvábná stezka byla v minulosti označována starověká obchodní trasa procházející napříč celou Asií, od Středomoří až do čínského města Si-an. Měřila neuvěřitelných 9000 km, proto trvalo i několik let, než se karavany dostaly z jednoho jejího konce na druhý.

Hedvábná stezka tak byla nejdelší trasou, která v té době existovala. Významná proto byla jak z hlediska ekonomického, tak i kulturního, jelikož umožňovala kontakt mezi západním a východním světem. Název Hedvábná stezka se uchytil až v 19. století, kdy tak trasu pojmenoval německý zeměpisec a cestovatel baron Ferdinand von Richthofen.

I když se o Hedvábné stezce mluví v jednotném čísle, tvořilo ji několik tras, jež spojovaly Čínu s Římskou říší. Hlavní větve lemovaly poušť Taklamakan, na ně se napojovaly větve další, například ze Sibiře a Indie. Všechny pak protnuly Střední Asii, Persii a mířily do Středomoří. K tomu, aby obchod na stezce vzkvétal, bylo potřeba míru, za válek ruch na stezce utichal. Obchod po Hedvábné stezce byl důležitým faktorem při rozvoji velkých starověkých civilizací v Číně, Mezopotámii, Persii, Indii i Itálii. Díky ní mohly být de facto položeny základy moderního světa.

Stezka dostala svůj název po tajemném čínském vynálezu, který naprosto uchvátil západní svět – po hedvábí. Pravděpodobně již ve 3. tisíciletí před Kristem přišli Číňané na to, jak zpracovávat vlákna bource morušového. Výroba hedvábí se tak stala důležitou součástí čínského hospodářství. Ze začátku se hedvábné látky dostávaly za hranice Číny jen velmi málo, postupně začala země navazovat diplomatické a obchodní styky se Střední Asií. Látky se tak dostávaly stále dál a dál na západ. Největší poptávka po hedvábí pocházela z Říma, tam tyto jemné tkaniny doslova milovali a byli schopni za ně zaplatit nemalé sumy.

no a proč tam někdo něco takového nacpal,? je levná a stojí za hovno

nemáš zač Jakube

Fajfka ASIA???co to sakra je

1.5.2015 v 22:33 | Nahoru | #3
třeba kdysi fungovala
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Válec Malossi I-Tech 183cc pro Yama... Yamaha X-max 125 Valda 5 12.10.2023 v 14:45 callowsick
Yamaha x-city (xmax) 125 - hluk od ... Yamaha X-max 125, Yamaha X-City 125 Pravda605 2 31.5.2023 v 17:13 Maseeer
Piaggio X10 125 vs Yamaha Xmax 125 Yamaha X-max 125, Piaggio X10 125 InfernoBrno 0 6.4.2023 v 16:29 InfernoBrno
spatne studene starty Yamaha X-max 125 paveloslav 8 5.9.2022 v 11:43 josefkopecek
Yamaha Xmax 125 - pneu Yamaha X-max 125 Koutekm 2 29.8.2022 v 20:48 dave-lister


TOPlist