bmw_r1300gs_cartec




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: je potřeba go
26.4.2015 v 19:44
Ahoj, bylo mi nabídnuto, že bych si mohl na fíka dát válec šesti kanál. Bylo by třeba udělat go motoru? Bojím se, aby to originál motor vydržel. S motorem jsem nikdy nic nedělal (pokud nepočítám spojku) Prý bude mít výkon tak +- 8 koní.

je potřeba go

26.4.2015 v 20:07 | Nahoru | #1
Myslím, že si tady z nás děláš prdel, nebo si ji dělá někdo z tebe

je potřeba go

26.4.2015 v 20:13 | Nahoru | #2
tak v dnesni dobe je šesti kanal nic moc,ja kdyz mesic zpet ladil bednu pres obyc.ant. tak tam bylo asi 19 kanalu,to nepocitam radio atd,jinak myslim ze 6 je malo a +- 8 ps je masakr nejvetsi

je potřeba go

26.4.2015 v 20:33 | Nahoru | #3
Apríl už dávno skončil

je potřeba go

26.4.2015 v 21:46 | Nahoru | #4
vraz to tam a jezdi

je potřeba go

27.4.2015 v 07:19 | Nahoru | #5
samotnej x kanál je celkem k hovnu když tam nedáš klapky ,karbec a výfuk. pak zjistíš že bude potřeba jiný zapalko a klika . ve finále to sečteš a bude 10t pro pár koní fuč

je potřeba go

27.4.2015 v 09:04 | Nahoru | #6
8 koní na pionýru je už dneska celkem běžný střední standard. Nejdůležitější je mít v pořádku kliku. Předpokládám, že máš na klice ještě bronzové pouzdro pro pístní čep, což je pro upravované válce, které toči klidně 10.000 ot/min, velice nevhotné a s největší pravděpodobnosti to v tomto místě přidřeš. Dneska se dává místo pouzdra jehlové ložisko. Další věc, se kterou by jsi mohl mít problém je spojka, která by ti pravděpodobně prokluzovala, takže sehnat spojku aspoň s tvrdšími pružinami, nebo většími ferodo plochami. No a zapalování, to je kapitola sama pro sebe. Na motor, který točí 10.000 snad nejlépe VAPE, protože kladívko se ti rozpadne. Jo a s origo výfukem ti to nepojede tak, jak bys čekal, pokud nemáš někoho, kdo ti výfuk spočítá a udělá, tak snad jedině koupit Hikone. No a neposlední řada je karburátor, Jikov se 17 difuzorem ti fakt stačit nebude. To asi jenom tak pro hrubé nastínění. Jinak GO motoru pro závodního pionýra běžně stojí několik desítek tisíc.
Vítej ve světě pionýrů.

Naposledy editováno 27.04.2015 09:11:00

je potřeba go

1.5.2015 v 08:36 | Nahoru | #7
no takhle, já bych to měl jenom na vyzkoušenou ne na nějaký velký ježdění, potom zase ten válec vrátim. Motor bych moc netočil, tak by stačili možná akorát jiný trisky.

je potřeba go

1.5.2015 v 20:22 | Nahoru | #8
Je to škoda práce s výměnou válce a pístu...Bez úprav karteru, karburátoru a výfuku to bude možná i horší než lepší.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Jawa 23 Mustang vynechává na trojku Jawa 50/23 Mustang jirkaven 13 12.4.2024 v 08:48 jirkaven
JAWA 21 problém s předstihem Jawa 50/20 Pionýr, Jawa 50/23 Mustang, Jawa 50/21 Pi... moje-moto 13 25.3.2024 v 11:50 papiboy
JAWA 21 přechod volnoběh provozní r... Jawa 50/20 Pionýr, Jawa 50/23 Mustang, Jawa 50/21 Pi... moje-moto 2 23.3.2024 v 14:06 moje-moto
Olej do methanolu Jawa 50/23 Mustang Matmote123 28 22.3.2024 v 11:55 assassin
Spojka jawa 50 Jawa 50/23 Mustang Matmote123 6 6.3.2024 v 07:00 Johny_Servis


TOPlist