Děkuji za jakoukoliv odpověď, s pozdravem Veselovský.
E: Rozhodl sem se vymenit svicky, opet nabit baterku a zkusit nastartovat. Nastartoval sem na PRE se syticem naplno, kohoutek sem prepl na rezervu. Motorka nechcipla ale i se syticem zustaly otacky kolem 2 000 (misto 3,5 az 4 tisic). Sla pomalu za plynem, dost se dusila a cas od casu strelila (foukla nebo neco takovyho ). Po zeslabeni sytice otacky opet na 500 až z toho chcipla.. Nastartovanou sem ji mel cca 5-10 min, pak uz sem ji nechtel trapit. po te dobe se svíčka zbarvila do šeda. Myslite ze je to furt nekde ucpany a tim ze drzim vic plynu (sytic) si to podtlakem nejakej ten benzin vezme, nebo muze byt spatnej benzin? Ten den kdy to zaclo delat, sem z rezervy natankoval doplna a chcipla po cca 33km.
Naposledy editováno 28.04.2015 18:25:45
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
GS500 Suzuki GS 500E | -PG- | 12 | 17.4.2024 v 14:40 Krautkopf |
Něco málo teče Suzuki GS 500E | Dejwidos | 18 | 10.4.2024 v 15:59 DrDNA01 |
zdechá na křižovatkách Suzuki GS 500E | svava | 25 | 9.4.2024 v 19:46 svava |
Výměna brzdové kapaliny Suzuki GS 500E | Nexartesus | 20 | 1.4.2024 v 20:21 šmudla |
Klouzání spojky při vyšších otáčkác... Suzuki GS 500E | SimsonS51Enduro | 3 | 31.3.2024 v 08:31 dewwil |