Téma: nižší rychlost se Scorpionem
18.4.2015 v 19:27
Čus, pořídil jsem si na svoje brčko -yamaha mt 125 (v podstatě yzf-r 125) Scorpiona i se svodama. Ne, nechtěl jsem si zvýšit výkon o 60 koní a podobně.... Ale nelíbil se mi ten originální.
Po nainstalování se mi ale snížila maximálka asi o 15 km/h. Přiznejme si, že u dvácy se honí každý kilometr. :D
Nevíte někdo proč? Možná se mi to ale zdá, a venku ještě pořád fouká :DD
Po nainstalování se mi ale snížila maximálka asi o 15 km/h. Přiznejme si, že u dvácy se honí každý kilometr. :D
Nevíte někdo proč? Možná se mi to ale zdá, a venku ještě pořád fouká :DD
Ono totiž nejspíš k těm svodům to bude chtít i palivovou mapu a dost možná i vzduchovej filtr, ne-li rovnou celou řídící jednotku (pokud původní nepůjde přenastavit). Ale radši si počkej na vyjádření místního představenstva moudrých.
Naposledy editováno 18.04.2015 19:44:06
Naposledy editováno 18.04.2015 19:44:06
1 reakcí na tento příspěvek nižší rychlost se Scorpionem
Scorpion prý úpravu mapy nepotřebuje, aspoň co jsem vyčetl tady na fórech. Ale napadlo mně si zajet do servisu yamahy a zeptat se.
1 reakcí na tento příspěvek nižší rychlost se Scorpionem
tak nějak to bude ... ono je to na tu origo koncovku spočítaný
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) nižší rychlost se Scorpionem
jurajda> jak to myslíš?
Na redmoto i jinde píšou že stačí namontovat a tím to hasne. Žádná brzda ani palivový mapy, nic....
Na redmoto i jinde píšou že stačí namontovat a tím to hasne. Žádná brzda ani palivový mapy, nic....
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) nižší rychlost se Scorpionem
playeref> já měl MT-03 a čirou náhodou se mi podařilo sehnat skoro za pusu koncovky Akrapovič - příslušenství přímo na tento typ motocyklu, který je i katalogu Yamaha ... radost byla veliká do té doby, než jsem je namontoval ... ten jednobuch začál ukrutně střílet do výfuku, při podřazení chcípal a nedržel pravidelnej volnoběh ... udělal jsem všechno co mělo být s tou výměnou spojeno včetně úpravy v airboxu ... v Yamaze mi se mi na to mrkli, zvýšili mi volnoběžný otáčky řekli mi ať tam namontuju DB killery, že to bude lepší ... ale já ty koncovky koupil bez nich ......... po všech spekulacích jsem se nas**l a pořídil powercommander III + brzda - byly tam i mapy přímo pro tyto koncovky ať s DB nebo bez nich .... motorka jede krásně, reaguje mnohem lépe na plyn, zvedl se výkon a celkově ten motor jako by ožil .......... jednu nevýhodu to ale mělo ... zvedla se spotřeba, která možná není spojená s tou úpravou ale asi se zápěstím .................. co jsem ale na rozdíl od tebe neřešil !!! je právě ta maximálka .... u této motorky mě bavil víc ten krouťák a proto moje nynější kráska má označení MT-01 a tam je ho dost ... každej biker má svoje priority ... někdo rychlost, slyšet hééén a vidět svět jako rozmazanou šmouhu ... a někdo jako já pohodu slyšet bum a za 5 metrů zase bum a nechat se unášet na vlně krouťáku ......... mějte se všichni fajn a brzy na silnici čus
hodnoty originál výfuk : cca 45,0 PS 56,2 Nm
Akrapovič + PWC III : cca 50,7 PS 66,2 Nm
Naposledy editováno 19.04.2015 11:17:09
hodnoty originál výfuk : cca 45,0 PS 56,2 Nm
Akrapovič + PWC III : cca 50,7 PS 66,2 Nm
Naposledy editováno 19.04.2015 11:17:09
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) nižší rychlost se Scorpionem
jurajda píše: ... každej biker má svoje priority ... někdo rychlost, slyšet hééén a vidět svět jako rozmazanou šmouhu ... a někdo jako já pohodu slyšet bum a za 5 metrů zase bum a nechat se unášet na vlně krouťáku .........
Síce píše že mu ide o maximálnu rýchlosť, ale pri 125ccm ktorá ide sama o sebe pomaly a výmenou výfuku mu klesla maximálka ešte o dalších 15km/h sa mu nečuduj, ved z toho možno nevydoluje ani 100km/h...Naposledy editováno 19.04.2015 19:43:47
Ivan-K> nemyslím to v žádném případě zle ... spíše naopak ... chápu ho velice dobře ... pokud má ta motorka maximálku někde kolem + - 120 km / hod tak pokles rychlosti cca o 8 - 10 % je dost průšvih ... na okreskách potřebuje těch 90 pro normální a bezproblémovou jízdu a hlavně aby ho plechovky zbytečně nepředjížděli ... to je pak nebezpečný ... a ještě ke všemu on sám nemá dostatečnou rezervu když se rozhodne předjet sám .......... nevím co poradit .... snad jen to co píše někdo přede mnou zkusit tam vrátit původní origo výfuk a když se to vrátí na původní rychlost a možná výkon tak se rozhodnout co dál ... nechat tam tu původní a tovární ... nebo za cenu lepšího zvuku a vzhledu postoupit možná to co jsem musel já ... třeba to ale půjde nastavit a jeho řídící jednotce ... mě to nešlo - takže PWC III + brzda = další investice cca do 10 000,- .................................. no a ten dovětek o těch prioritách to je pouhá legrace nechtěl jsem se nikoho dotknou natož někoho urazit .... šmárjá o to by mě ani nenapadlo .... já taky občas přiložím pod kotel té mojí lokomotivě ....... ta má ale strop někde kolem 200 a to už se nad 150 bojím ... já to mám o tom krouťáku a pohodě .................. a kdybych si koupil něco rychlejšího tak bych byl na těch našich cestách brzo omotanej ve svodidlech .... tak MT zdar a brzy někde na silnici
Naposledy editováno 19.04.2015 23:16:13
Naposledy editováno 19.04.2015 23:16:13
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Nestartuje mi motorka (yamaha mt-125) Yamaha MT-125 | Tada46 | 10 | 26.3.2024 v 13:34 Tada46 |
Výfuk na 125ccm Yamaha MT-125 | Adam207 | 5 | 31.1.2024 v 16:33 kokoška. |
První motorka [1, 2] Aprilia SX 125, Yamaha YZF-R125, Yamaha MT-125, Husq... | Warth80 | 34 | 11.6.2022 v 22:07 Warth80 |
Jaký olejový filtr Yamaha MT-125 | Xelí | 2 | 20.1.2021 v 21:47 Xelí |
Hezké silnice a místa Slovensko Yamaha MT-125 | Spídžet | 5 | 12.6.2020 v 20:31 srnka1010 |