globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: aditiva VIF
29.3.2015 v 13:36
Zdar. Má někdo zkušenosti s přidaváním VIF aditiva do motorky? Mám Versyse 650. DĚKUJI
Předchozí
1 2 3 4
Následující

aditiva VIF

29.3.2015 v 13:51 | Nahoru | #1
Používám to také, u nás to dokonce vyrábí... zatím to kupodivuvšichni chválí, narozdíl od jiných zázračných přípravků..

aditiva VIF

29.3.2015 v 13:54 | Nahoru | #2
lepší volnoběh za studena a starty. Používal jsem 1,5 sezóny a pak jsem se na to vyprdnul. Občas tam vezmu plnou vervy, jinak bez aditiv. Podle mě je občasný propláchnutí vervou lepší, než furt s sebou tahat plechovku nebo lahvičky s dávkama VIFU.

aditiva VIF

29.3.2015 v 13:55 | Nahoru | #3
rozhodně neuškodíš.
používám vif do dieslu i do benzínu...
do auta přidávám vždy,do motorky občas...

Naposledy editováno 29.03.2015 13:56:17

aditiva VIF

29.3.2015 v 13:58 | Nahoru | #4
Do motorky jsem to na podzim nalil poprvé, takže v moto ještě nemám zkušenosti, protože je ještě zazimovaná, ale do auta to liju tuším od prosince a tam jsem rozdíl poznal. Studené starty jsou lepší a chod motoru je takový kultivovanější (jde cítit i jiný ''smrad'' z výfuku ), takže u motorky by to mělo být stejné . Jinak ten VIF používá i kamarád v autě a teď i v 175 ČZ a taky si ho pochvaluje

2 reakcí na tento příspěvek aditiva VIF

29.3.2015 v 14:39 | Nahoru | #5
Zdar. Má někdo zkušenosti s přidaváním VIF aditiva do motorky?

Ano, mám, je to jediná firma, která svoje aditiva přímo vyvíjí na paliva, která jsou v Česku distribuována. Nevyrábí se to v Česku, všechno je to podle receptur, které jsou postaveny podle paliv v ČR vyráběno v Lang Chemie v Braunau.
Benzíny, které jsou od distributorů aditivovány přímo těmito aditivy od VIF:
Verva 100 (Benzina), 95 Optimal (Eurooil), takže tu zkušenost máme víceméně všichni.

Takže jestli jezdíš na Vervu 100, nebo na 95 Optimal, tak už to tam máš.

1 reakcí na tento příspěvek aditiva VIF

29.3.2015 v 15:00 | Nahoru | #6
At žije placebo,aneb homeopatie "ředit v poměru 1:1000

(reakce na) aditiva VIF

29.3.2015 v 15:28 | Nahoru | #7
Milosek.m>
otázka není jestli má něco žít, ale
1) jestli je to k něčemu dobré
2) jestli to stojí za ty peníze.

1) ano, v této koncentraci to má svůj smysl a dlouhodobý technický přínos pro motor
2) za ty peníze bych si to do auta nelil. Do motorky, kterou nehodlám prodávat a kterou mám pro radost, ano.

Ale jinak si klidně věř čemu chceš. A věř i tomu, že jestli si o aditivaci pohonných hmot ty něco jen myslíš, tak že já o tom docela dost vím.

aditiva VIF

29.3.2015 v 16:10 | Nahoru | #8
Za ty peníze to leju do všech třech dieselových aut+olej Stihl..micháno 50na 50...mám to ověřeno již radu let... velké km nájezdy a trysky bez jedinho probl..jak C-Rail tak PD..Dokonce u PD kde občas psalo vynechávání zážehu na jednom s válců...po nalití celeho obsahu Vif+ olej Stihl...se tryska už od tedoby neozvala..

Naše pumpy sice garantují kvalitní aditivovaná paliva..ale zkrátka jim moc nevěřím. Jinak vif do moto má také své opodstatnění...když nic..prodlouží životnost trysek a pal čerpadla..

PS kdo maže ten jede...kdo ne tak zpravuje..a pak si naříká a píše trapne recenze na net.. to platí obecně i o výměnách olejů v motorech a tzvn..doživotních náplních v automatických převodovkách..

aditiva VIF

29.3.2015 v 17:01 | Nahoru | #9
VIF dostálo v testu aditiv známku 1-. Pochvalovali si, že skutečně plní co deklaruje a obsahuje co deklaruje. Dle mého se to vyplatí.....

Naposledy editováno 29.03.2015 17:01:26

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) aditiva VIF

29.3.2015 v 17:02 | Nahoru | #10
splasenytrubky> Nejspíš to s těmi aditivy tak úplně pravda nebude... předloni jsem do veterána natankoval plnou nádrž toho Optimal95 a nejen, že se zhoršily starty a tah motoru, ale ještě to navíc oddělalo ventilky v čerpadle. Přímo na pumpě mně bylo řečeno (znají mě tam léta, tak pravdu řeknou a tankuju jen u nich), že nějaká aditiva tam sice jsou, ale že těch biosraček je v tom více, jak v N95 a ne, že tam nejsou, jak je v reklamách tvrzeno. Začal jsem potom tankovat opět N95 a používat onen VIF aditiv do benzinu, společně s PbAditivem a po pár nádržích se chod motoru razantně změnil, zlepšily se starty a zatímco předtím vůz už nad 85km/h moc netáhl, následně hravě překročil povolených 140km/h. Na podzim byl vůz odstaven s plnou nádrží, tak za pár neděl (až bude stabilnější počasí a s jistotou nebude nikde sůl na vozovce) uvidím, zda VIF skutečně potlačí negativní vlivy těch biosraček na degradaci benzinu. Motor je tady dost cimprlich a na kvalitu paliva je sakra háklivý.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) aditiva VIF

29.3.2015 v 19:57 | Nahoru | #11

J.M.K. píše: splasenytrubky> Nejspíš to s těmi aditivy tak úplně pravda nebude... předloni jsem do veterána natankoval plnou nádrž toho Optimal95 a nejen, že se zhoršily starty a tah motoru, ale ještě to navíc oddělalo ventilky v čerpadle. Přímo na pumpě mně bylo řečeno (znají mě tam léta, tak pravdu řeknou a tankuju jen u nich), že nějaká aditiva tam sice jsou, ale že těch biosraček je v tom více, jak v N95 a ne, že tam nejsou, jak je v reklamách tvrzeno. Začal jsem potom tankovat opět N95 a používat onen VIF aditiv do benzinu, společně s PbAditivem a po pár nádržích se chod motoru razantně změnil, zlepšily se starty a zatímco předtím vůz už nad 85km/h moc netáhl, následně hravě překročil povolených 140km/h. Na podzim byl vůz odstaven s plnou nádrží, tak za pár neděl (až bude stabilnější počasí a s jistotou nebude nikde sůl na vozovce) uvidím, zda VIF skutečně potlačí negativní vlivy těch biosraček na degradaci benzinu. Motor je tady dost cimprlich a na kvalitu paliva je sakra háklivý.


Biosložka není v naftě, ta reklama se týká jen nafty, nikoliv naturalu, v něm ethanol normálně je. A když si necháš plnou nádrž benzínu s lihem přes zimu a nejezdíš, bude se to chovat stejně jak u motorky. Aditiva rozpouštějí úsady, takže to, co popisuješ, je docela dobře možné a vcelku to odpovídá.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) aditiva VIF

29.3.2015 v 20:04 | Nahoru | #12

splasenytrubky píše: Biosložka není v naftě, ta reklama se týká jen nafty, nikoliv naturalu, v něm ethanol normálně je. A když si necháš plnou nádrž benzínu s lihem přes zimu a nejezdíš, bude se to chovat stejně jak u motorky. Aditiva rozpouštějí úsady, takže to, co popisuješ, je docela dobře možné a vcelku to odpovídá.



v naftě není biosložka?
a proč si myslíš,že se pěstuje tolik řepky?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) aditiva VIF

29.3.2015 v 20:06 | Nahoru | #13

Dolph-cz píše: v naftě není biosložka?
a proč si myslíš,že se pěstuje tolik řepky?


biosložka není v naftě nikde na Eurooilu, o čem si myslíš, že se tu bavíme Mlho? Na ostatních pumpách zpravidla ano.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) aditiva VIF

29.3.2015 v 20:22 | Nahoru | #14

splasenytrubky píše: biosložka není v naftě nikde na Eurooilu, o čem si myslíš, že se tu bavíme Mlho? Na ostatních pumpách zpravidla ano.



jo takhle,všude jinde je,ale na eurooilu ne??závidím ti tvůj optimismus/naivitu.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) aditiva VIF

29.3.2015 v 20:30 | Nahoru | #15

Dolph-cz píše: jo takhle,všude jinde je,ale na eurooilu ne??závidím ti tvůj optimismus/naivitu.



nezáviď, nevíš kdo ti to píše, je to tak. Na EuroOilu není v naftě žádný methylester řepkového oleje, ani žádná jiná biosračka. Pokud toužíš spalovat tuhle hmotu, můžeš si tam koupit buď B30 (Ekodiesel), nebo B100 (Biodiesel),ale nafta je čistá.

aditiva VIF

29.3.2015 v 21:15 | Nahoru | #16
Mam, flaska netesni a rozlity aditivum v tankvaku opravdu neni prijemny. Letos zkusim millers oil, ten vypada lip resenej a dobrej bude taky.

aditiva VIF

29.3.2015 v 21:30 | Nahoru | #17
S víkem u toho VIF do nafty jsem měl také problém, ještě, že mám v kufru plastovou vanu a i z té to byla pakárna umýt. Ale mohla to být jen vadná série výliskům, u plechovky s aditivem pro benzin problém s těsností nemám.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) aditiva VIF

29.3.2015 v 22:11 | Nahoru | #18

splasenytrubky píše: nezáviď, nevíš kdo ti to píše, je to tak. Na EuroOilu není v naftě žádný methylester řepkového oleje, ani žádná jiná biosračka. Pokud toužíš spalovat tuhle hmotu, můžeš si tam koupit buď B30 (Ekodiesel), nebo B100 (Biodiesel),ale nafta je čistá.



A nevíš čistě náhodou jak je na tom benzina a jejich ,,produkty"?

(reakce na) aditiva VIF

29.3.2015 v 22:37 | Nahoru | #19

Carcharot píše: A nevíš čistě náhodou jak je na tom benzina a jejich ,,produkty"?


vím. A co bys potřeboval vědět?

1 reakcí na tento příspěvek aditiva VIF

29.3.2015 v 23:03 | Nahoru | #20
benzina mě zajímá taky.... beru vervu disel do nového auta tdci dle testů jeto prej nejlepší nafta v čr

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) aditiva VIF

29.3.2015 v 23:21 | Nahoru | #21

čurdaracer píše: benzina mě zajímá taky.... beru vervu disel do nového auta tdci dle testů jeto prej nejlepší nafta v čr


Verva diesel, je skutečně dobrá. Netroufl bych si sice tvrdit, jestli je nejlepší, ale nadprůměrná je určitě. Je z rafinerie v Kralupech, aditivovaná na cetanové číslo 60, v zimě zpravidla ještě i na lepší zimní vlastnosti.
Otázkami je:
jestli to cetanové číslo 60 opravdu k něčemu potřebuješ,
jestli vítáš, že v ní většinou vždycky bude biosložka čili MEŘO
jestli pozitivně snášíš, že Benzina již dávno není česká firma
jestli v zimě nevadí, že stejných či lepších zimních vlastností dosahuje běžně nafta odjinud i bez aditiv
a jestli ti nevadí její přemrštěná cena

Pokud sis na převážnou většinu odpověděl "ano", pak to je nafta pro tebe.
edit jen slovíčka.

Naposledy editováno 29.03.2015 23:28:17

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) aditiva VIF

29.3.2015 v 23:42 | Nahoru | #22
splasenytrubky> Ze zákona má být předepsané minimální množství biosložky v naftě. Jak to řeší Eurooil? Kompenzují to prodejem tý bionafty?

1 reakcí na tento příspěvek aditiva VIF

29.3.2015 v 23:49 | Nahoru | #23
tak samozřejmě jsem ovlivněn tím testem a a tím že prodejce ve fordu ji doporučil s ohledem na životnost vstřikovačů a čerpadla... o vif jsem taky uvažoval a známej mě cpal nějaký tablety.. prej hotovej zázrak... no nemám odvahu to hodit do auta za 700 tis

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) aditiva VIF

29.3.2015 v 23:50 | Nahoru | #24

Pher píše: splasenytrubky> Ze zákona má být předepsané minimální množství biosložky v naftě. Jak to řeší Eurooil? Kompenzují to prodejem tý bionafty?


to minimální množství je procentní podíl na množství nafty vydané daňovým skladem, nemusí být v každém litru. Takže přesně jak píšeš, pokud se to biopalivo expeduje v dostatečné míře jako B30, případně B100 a celkový objem se plní, není důvod ho přidávat do normální nafty.

(reakce na) aditiva VIF

29.3.2015 v 23:51 | Nahoru | #25

čurdaracer píše: tak samozřejmě jsem ovlivněn tím testem a a tím že prodejce ve fordu ji doporučil s ohledem na životnost vstřikovačů a čerpadla... o vif jsem taky uvažoval a známej mě cpal nějaký tablety.. prej hotovej zázrak... no nemám odvahu to hodit do auta za 700 tis


aditivum pro Vervu Diesel (je to jen aditivovaná běžná nafta) vyrábí právě VIF.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) aditiva VIF

29.3.2015 v 23:59 | Nahoru | #26
splasenytrubky> Já že jsem o tomhle přelévání procent slyšel i od jiné značky, OMV??? Zajímavý námět s tím EO...

Naposledy editováno 30.03.2015 00:00:23

(reakce na) aditiva VIF

30.3.2015 v 00:17 | Nahoru | #27

Pher píše: splasenytrubky> Já že jsem o tomhle přelévání procent slyšel i od jiné značky, OMV??? Zajímavý námět s tím EO...


OMV nemá v ČR žádný daňový sklad. Jsou odkázáni jen na to, co jim tady prodají, plnění biopovinnosti se dost blbě předem garantuje.

aditiva VIF

30.3.2015 v 05:20 | Nahoru | #28
Taky ho používám do benzinu do mašiny. Recenze jsou pozitivní, já nic teda nepoznal, ani v dobrým, ani v zlým, ono to u toho mýho motoru asi ani moc nejde. Ale těch pár korun mě nezabije a jestli to bude mít pozitivní vliv hlavně na palivový čerpadlo a vstřiky tak jen dobře, takže u toho zůstanu. Jinak teda tankuju obyč N95 podle ceny, takže spíš různý menší pumpy, z principu nebudu podporovat řetězce, co maj furt cenu o 1-2 Kč vyšší než se dá sehnat, zatím sem nikdy s palivem problém neměl, ani na běhu motoru, ani ve vzhledu - mám pod nádrží průhlednej přídavnej palivovej filtr + kus hadičky, takže nějakej kal a bordel bych viděl. Mám malou lékovku, do víčka mi sednul O-kroužek jako těsnění, do ní natáhnu stříkačkou 20 ml, beru ssebou a při tankování to chlístnu do nádrže a plná má cca 20 l. Takže žádný extra problém.

aditiva VIF

30.3.2015 v 07:52 | Nahoru | #29
Do dieslu pouzivam VIF poslednych 150 000km a cajk. Spotreba slusna. Do moto som pred zimou natankoval Vervu 100 (pretoze je bez ethanolu), cez csezonu do 14 rocnej veteranky asi nebudem liat nic ine nez obyc BA95. Mozno jednu nadrz vervy na precistenie sustavy, resp nieco od STP. IMHO liat tam furt aditiva asi u starsich motorov nic neprinesie. Radsej castejsie vymenim olej

1 reakcí na tento příspěvek aditiva VIF

30.3.2015 v 09:58 | Nahoru | #30
Nafta patří do kamen.
VIF používám do všech motorek. Tu plechovku s sebou netahám, tankuju si všechno doma z kanystrů. A když potřebuju vyjímečně nabrat na cestě, tk holt VIF nepřidám nebo sosnu vervu 100. Tu taky dávám na zimu.
Předchozí
1 2 3 4
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Versys/ Nx / NC [1, 2] Kawasaki Versys 650, Honda NC 750X, Honda NX500 HALLU 54 26.3.2024 v 20:03 TomasNBK
Držák mobilu [1, 2] Kawasaki Versys 650 Ameral 41 24.3.2024 v 18:10 Radek_S
Připojení navigace Kawasaki Versys 650 Kuba1369 8 14.3.2024 v 10:57 PD5
Nolan n100-5 Kawasaki Versys 650 jandam 26 12.3.2024 v 23:14 Duchodcee
Dodatečné ceny u dealera Kawasaki Versys 650 MartyFox 14 10.3.2024 v 20:21 Ubrus1


TOPlist