globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Kterou vybrat
16.3.2015 v 10:31
Ahoj , kterou by jste doporučili vybrat z hlediska spolehlivosti , výdrži motoru a vhodná k cestování ?

1 reakcí na tento příspěvek Kterou vybrat

16.3.2015 v 10:34 | Nahoru | #1
spolehlivosti, výdrži motoru - GS
vhodná k cestování - pegaso je pohodlnější

každopádně srovnáváš dva diametrálně odlišné stroje

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kterou vybrat

16.3.2015 v 10:45 | Nahoru | #2
Jo, přesně jak psal kubacech, ale i na GS se dá jet dál než jen pro rohlíky

(reakce na) Kterou vybrat

16.3.2015 v 10:46 | Nahoru | #3

Lyžař píše: Jo, přesně jak psal kubacech, ale i na GS se dá jet dál než jen pro rohlíky



Ale musí sednou Mě z toho po 100km bolí ruce, kolena, záda a prdel

1 reakcí na tento příspěvek Kterou vybrat

16.3.2015 v 11:53 | Nahoru | #4
Na cestování je rozhodně lepší Pegaso, zvládne i lehký terén, navíc se není třeba bát tolikrát diskutované (ne)spolehlivosti italských motorek - motor je kopií motoru Yamaha XT660, takže i leckteré díly motoru jsou shodné. GS500 má zase navrch v jednoduché konstrukci, spolehlivosti a malé spotřebě (při správném seřízení), ale jednak je to docela "prcek" a na delší cesty moc pohodlná není, kor pro jedince větší postavy a jednak, bohužel, je to "začátečnická motorka", takže je čím dál těžší narazit na nezhuntovaný kus, navíc leckdo kašle na údržbu a výměny oleje, leckdo se na motorce rok vyjezdí a pošle ji dál, na olej se polovina z majitelů vysere ("však on to ten další vymění") a navíc je motor háklivý na hladinu oleje - když zubovka cucne vzduch a blikne kontrola mazání, už jsou zpravidla vždy načaté vačky. Ne nadarmo se té červené kontrolce říká "kontrolka smrti", nebo "kontrolka zadření".
Takže když koupíš GS500, nevěř řečem prodejce a vyměň olej, filtry, zkontroluj brzdovku, destičky a vše namaž dle předepsaného mazacího plánu (je uveden v uživatelské příručce a mazacích míst je docela dost!!!). To ostatně platí de facto o každé motorce.

Kterou vybrat

16.3.2015 v 11:56 | Nahoru | #5
Ani jednu!

Kterou vybrat

16.3.2015 v 13:03 | Nahoru | #6
Mozna bych spis volil DR650 RSE nez to pegaso, nebude se to tolik srat

1 reakcí na tento příspěvek Kterou vybrat

16.3.2015 v 13:38 | Nahoru | #7
Jestli chceš být terčem posměchu tak Pegaso je jasná volba :)
A ještě navíc to nejede :(

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kterou vybrat

16.3.2015 v 13:45 | Nahoru | #8

J.M.K. píše: Na cestování je rozhodně lepší Pegaso, zvládne i lehký terén, navíc se není třeba bát tolikrát diskutované (ne)spolehlivosti italských motorek - motor je kopií motoru Yamaha XT660, takže i leckteré díly motoru jsou shodné. GS500 má zase navrch v jednoduché konstrukci, spolehlivosti a malé spotřebě (při správném seřízení), ale jednak je to docela "prcek" a na delší cesty moc pohodlná není, kor pro jedince větší postavy a jednak, bohužel, je to "začátečnická motorka", takže je čím dál těžší narazit na nezhuntovaný kus, navíc leckdo kašle na údržbu a výměny oleje, leckdo se na motorce rok vyjezdí a pošle ji dál, na olej se polovina z majitelů vysere ("však on to ten další vymění") a navíc je motor háklivý na hladinu oleje - když zubovka cucne vzduch a blikne kontrola mazání, už jsou zpravidla vždy načaté vačky. Ne nadarmo se té červené kontrolce říká "kontrolka smrti", nebo "kontrolka zadření".
Takže když koupíš GS500, nevěř řečem prodejce a vyměň olej, filtry, zkontroluj brzdovku, destičky a vše namaž dle předepsaného mazacího plánu (je uveden v uživatelské příručce a mazacích míst je docela dost!!!). To ostatně platí de facto o každé motorce.



Pegaso 650 nemá Minarelli motor, ale Rotax s vlastní hlavou. neproslulo zrovna spolehlivostí (karb, elektrika).
BMW F650 podobnýho roku na tom bude líp, ale asi i dražší.

(reakce na) Kterou vybrat

16.3.2015 v 13:57 | Nahoru | #9

callowsick píše: Pegaso 650 nemá Minarelli motor, ale Rotax s vlastní hlavou. neproslulo zrovna spolehlivostí (karb, elektrika).
BMW F650 podobnýho roku na tom bude líp, ale asi i dražší.



Když jsem nad tím uvažoval tak je ještě často uváděná volnoběžka jako časté kurvítko

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kterou vybrat

16.3.2015 v 14:29 | Nahoru | #10
callowsick> Aha, děkuju za vysvětlení. To bude nejspíše to, co nedávno tvrdil kolega, že Pegaso a F650 mají mít stejný motor. Přitom všechna Pegasa, co jsem dosud viděl, měla motor naprosto totožný s motorem XT660.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kterou vybrat

16.3.2015 v 14:44 | Nahoru | #11

J.M.K. píše: callowsick> Aha, děkuju za vysvětlení. To bude nejspíše to, co nedávno tvrdil kolega, že Pegaso a F650 mají mít stejný motor. Přitom všechna Pegasa, co jsem dosud viděl, měla motor naprosto totožný s motorem XT660.

Minareli motor (odvozený z XT660) mají Pegasa tuším že 2006+
1997-2006 mají Rotax, od 2003 s i.e.
Motor z Pegasa 1997-2002 je shodný s BMW až na hlavu. Pegaso má 5-ti ventil, BMW má 4-ventil

Jinak já bych volil Pegaso

Naposledy editováno 16.03.2015 14:47:55

(reakce na) Kterou vybrat

16.3.2015 v 15:54 | Nahoru | #12
seikos> Super, děkuju.

(reakce na) Kterou vybrat

16.3.2015 v 15:58 | Nahoru | #13
Bral bych Pegaso 650. A nevěř problémům s motorem. Mám Rotax ve své Jawě a pokud se pokazí cokoliv, nebude to motor. Nikomu koho znám a má Jawu 650 se nikdy s motorem nic nestalo. Pokud jde o elektriku, tu si dává každý výrobce svou, takže ani tady bych ohledně Rotaxu problém neviděl. Osobně mám s Rotaxem ve své Jawě najeto skoro 50 000 km (po celé Evropě) a vždy bez problému. Kolega , s nímž jezdím, má Pegaso, rok tuším 2003 a je plně spokojen.

Kterou vybrat

16.3.2015 v 20:34 | Nahoru | #14
Tu je to zase zraz hejterov talianiek Obzvlášť vecné názory sú od tých, ktorí talianskú motorku nevideli ani v katalógu

Pegina, aj staršia s Rotaxom, je naprosto perfektná motorka. Mám cez 70t km a všetko drží, motor nerachotí, neberie olej, štartuje dobre.
Voľnobežka je všeobecná slabosť veľkých jednovalcov, na Pegase ju majitelia najčastejšie kurvia nešetrným štartovaním (s podbitou baterkou a pod).
Elektrika - najčastejšie pohnevá regulátor dobíjania. Je potreba mať všetky kontakty na motorke čisté, bez oxidácie a batériu v kondícii. Na obranu talianky - ktorá Honda jazdí s pôvodným regulátorom z výroby?

Hlavne, tá motorka má dušu :)

Kterou vybrat

16.3.2015 v 21:59 | Nahoru | #15
mě se víc páčí ta Pegaso , díky moc všem za zkušenosti

(reakce na) Kterou vybrat

15.4.2015 v 17:44 | Nahoru | #16
SojkinXR6R>
Urážet druhé hloupýma kecama patří do politiky a ne mezi motomaniaky!!!
Taky mam Pego a v pohode.Ne kazdy si muze vybirat motorku v kategorii radove sta tisicu korun.

Naposledy editováno 17.04.2015 21:11:38

Kterou vybrat

15.4.2015 v 20:10 | Nahoru | #17
Tady někdo píchl do vosího hnízda
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Výběr levnější motorky [1, 2, 3] Aprilia Pegaso 650 ferokulda 67 26.3.2024 v 06:45 bazin.
Motorka A2 35kw pro trpaslíka Suzuki GS 500E, Honda CB 500, Kawasaki GPZ 500, Kawa... sasasasa 29 25.3.2024 v 17:59 mRKEF
Brzdové destičky na Suzuki GS 500E Suzuki GS 500E ViraxRider 6 24.3.2024 v 18:22 ViraxRider
Cagiva Canyon 600, Aprilia Pegaso 6... [1, 2] Cagiva Canyon 500, Cagiva Canyon 600, Aprilia Pegaso... Slezy28 37 20.3.2024 v 17:19 Demonient
DOT 4 vs DOT 4 LV Suzuki GS 500E Dejwidos 16 12.3.2024 v 11:45 Radek2107

TOPlist