bmw_r1300gs_cartec




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: MZ ETZ 150 snížení hlavy
4.3.2015 v 09:14
Zdravím, neřešil někdo snížení hlavy na MZ ? Potřebuju vědět, kde to vzít. Nechci to zase tak drasticky max 0,3mm
Zároveň potřebuju vědět, zda-li musej na hlavě zůstat ty drážky - kvůli těsnění.
Když to nechám ofrézovat, tak nebude možné je tam udělat, protože nejde upnout do soustruhu.

MZ ETZ 150 snížení hlavy

4.3.2015 v 10:34 | Nahoru | #1
Je to úplná hovadina, nedělej to, ve výsledku ti pak bude píst mlátit do svíčky.... nehledě na to, že už tam pravděpodobně budeš mít nějakej ten výbrus, tak akorát posereš kompresní poměr... motor běží líp, pokud při vyšším počtu výbrusů dáš silnější těsnení mezi palici a válec... více můžeme prodiskutovat na MZ-world.cz

MZ ETZ 150 snížení hlavy

4.3.2015 v 10:39 | Nahoru | #2
Nic dobrého ti to nepřinese.

MZ ETZ 150 snížení hlavy

4.3.2015 v 16:32 | Nahoru | #3
Udělat to můžeš,ale v ničem si extra nepomůžeš.Jestli chceš lepší zátah,tak dej o zub menší řetězový kolečko.

MZ ETZ 150 snížení hlavy

4.3.2015 v 17:01 | Nahoru | #4
To pojede jak kráva

MZ ETZ 150 snížení hlavy

4.3.2015 v 19:20 | Nahoru | #5
Jaktože to nejde upnout do soustruhu? To ti říkal kdo? Někdo kdo viděl soustruh z rychlíku, ne? 4 čelist asynchro, nebo za závit od svíčky, nebo za díru od svíčky mezi dva kužely, no způsobů je plno. Každopádně to nedělej, v létě to neuchladíš, ten kompresní poměr co tam je někdo vymyslel tak, aby to fungovalo pro danej motor co nejlíp. Určitě jsi už slyšel o závislosti teploty a výkonu na kompresním poměru.

MZ ETZ 150 snížení hlavy

4.3.2015 v 22:47 | Nahoru | #6
teoreticky by to mohlo jit..tzn rozriznout hlavu vejpul,odfrezovat 0.3mm a nasadit..sice ti lebka bude tlacit na mozek ale na druhou stranu kdyz odkrvis mozek pri orgasmu tak zazijes neskutecnou ulevu a muzes zas odfrezovat 0.3mm...a takto postupovat v tvem pripade az do nekonecna

Naposledy editováno 04.03.2015 22:51:04

MZ ETZ 150 snížení hlavy

5.3.2015 v 11:31 | Nahoru | #7
Soustruh jsme zkoušeli. Akorát jsme ztrhli závit, dělali jsme i kužel, jenže se to protáčelo ... Chci to proto, protože od 100-vky to moc nejede a hlavně ne ve dvou lidech.
Zároveň to nechci tolik točit.
Dneska mi jí kamarád líznul, sice o cca 0,4mm, což je moc ( chtěl sem spíš 0,3mm a méně )
Uvidíme, až přijdu domů ...
Stejně to mám spíš jenom jako pokus, nerad bych v současné době dělal generálku, navíc, když sem MZ kupoval, tak měla najeto cca 7500. Zatím je motor hodně dobrej...

MZ ETZ 150 snížení hlavy

5.3.2015 v 11:35 | Nahoru | #8
jestli ti to nejede přes kilo, tak máš někde něco blbě.... snížením hlavy to domrdáš ještě víc, to že má na tachecu 7500 je sice hezký, ale to by musela vypadat jak kdyby vyjela z fabriky, měla by origo vrtání a jela by jak z praku... takže si sežeň novou origo hlavu, dej novej řetěz, dofoukni kola a zjisti, jestli ti nedrhnou kola a pak laboruj dál...
a nebo se příště neptej, když si to stejně uděláš po svým

1 reakcí na tento příspěvek MZ ETZ 150 snížení hlavy

5.3.2015 v 11:39 | Nahoru | #9
Včera sem si to taky rozmyslel, ale dneska sem šel za ním a řekl že už to má .... Když sem jí koupil, tak jako nová byla ... za 2 se zvedala, když sem přidal a jela 125, teď jede 110 v pohodě ... z 80sáti na 5tku přidám a 110 je tam hned ... Ale proč nemít víc že ? :)

MZ ETZ 150 snížení hlavy

5.3.2015 v 11:46 | Nahoru | #10
protože o MZ víš evidentně dost málo

MZ ETZ 150 snížení hlavy

6.3.2015 v 11:46 | Nahoru | #11
Hele, já když měl ještě MZtu, tak jsem zainvestoval a pořídil jsem opravnou sadu do karbecu, novej lauf, vzduchovej filtr, deakarbonizoval jsem motor a potom lítala jak nová. A ten motor už skoro netlakoval. Kdybych k tomu udělal ještě výbrus, tak to poletí jak drak. Lítala mi s touhle údržbou naklid 130.

(reakce na) MZ ETZ 150 snížení hlavy

6.3.2015 v 17:55 | Nahoru | #12

TheBobin10 píše: Včera sem si to taky rozmyslel, ale dneska sem šel za ním a řekl že už to má .... Když sem jí koupil, tak jako nová byla ... za 2 se zvedala, když sem přidal a jela 125, teď jede 110 v pohodě ... z 80sáti na 5tku přidám a 110 je tam hned ... Ale proč nemít víc že ? :)



řetěz KO.
ono se to nezdá a často podceňuje,ale dokáže to udělat fakt moc.

MZ ETZ 150 snížení hlavy

7.3.2015 v 00:35 | Nahoru | #13
Řetěz novej mám, protože na starým bych udělal uzel ... Chtělo by to výbrus, protože dneska sem to vytočil a hrozně začal pískat motor, tak sem sundal válec a byli totálně zakarbonovaný přepouštěcí kanály - nevim proč a hrozně vylágrovanej válec ...

MZ ETZ 150 snížení hlavy

7.3.2015 v 08:28 | Nahoru | #14
asi jsi zanedbal údržbu,nebo lil nekvalitní olej.mzeta běžně najezdila 5x tolik,než ta tvoje.

MZ ETZ 150 snížení hlavy

7.3.2015 v 08:42 | Nahoru | #15
Nepřijde ti divný, aby byl motor po 7500 km tak vydřenej? já ti říkal, že to zkurvíš a máš problém někde jinde
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
MZ 150 ETZ oprava vidlic MZ ETZ 150 Tomáš_63 13 16.4.2024 v 12:56 Kládík1
Baterie ČZ 175/477, ČZ 125/476, ČZ 175/487, ČZ 125/516, ČZ 1... _Macca_ 25 5.9.2023 v 08:47 Medved
Vhodný servis na větší údržbu MZ ETZ 150, Honda GL1200 GoldWing, Honda CX 500, Hon... Apo-Rider 8 29.6.2023 v 16:18 Apo-Rider
MZ etz 150 MZ ETZ 150 rasputin122 20 16.6.2023 v 12:42 Ladislav122
Mz 150 velikost čísel na rámu MZ ETZ 150 assox 0 2.11.2022 v 19:53 assox


TOPlist